mix@lis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Καλημέρα, Επειδή πρόκειται να βγάλω Αμερικάνικη βίζα, άκουσα ότι θα περάσω και απο συνέντευξη στη πρεσβεία. Γνώριζει κάποιος τι ακριβώς σου λένε στη συνέντευξη? Η συνέντευξη είναι στα αγγλικά? Αν δεν γνωρίζεις καλά αγγλικά τι γίνεται? Ευχαριστώ!
DrLo Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Είναι τυπικές ερωτήσεις πίσω από ένα κισέ. Δεν είναι ιερά εξέταση.
Zein Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 τι ειδους βιζα θα βγαλεις? οι ερωτησεις που μου κανανε ηταν λογος επισκεψης, με τι ασχολουμαι, αν εχω κανει φυλακη και διαφορα τυπικα/γραφειοκρατικα. προσεχε μονο να μην αστειευτεις αμα σε ρωτησουν τι σχεσεις εχεις με τρομοκρατες
mix@lis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Η βίζα που θα βγάλω είναι για ναυτικους (C1/D), είμαι δόκιμος μηχανικός!
Iris_89 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Η συνέντευξη γίνεται στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά, σε ρωτάνε συνήθως τα πάντα, από περουσιακά στοιχεία, μέχρι συγγενείς κτλ. Να απαντάς μόνο σε αυτά που σε ρωτάνε, και μην πεις ψέματα για το οτιδήποτε. Good luck
whodatinsomniaK Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Αν πας με όλα σου τα έγγραφα και μαζί με άλλους 10, συνήθως οι εταιρειες σας στέλνουν όλους μαζί, σχεδόν τίποτα δε θα σε ρωτήσουν (αλλά να πας με όλα σου έγγραφα).
mix@lis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Η συνέντευξη γίνεται στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά, σε ρωτάνε συνήθως τα πάντα, από περουσιακά στοιχεία, μέχρι συγγενείς κτλ. Να απαντάς μόνο σε αυτά που σε ρωτάνε, και μην πεις ψέματα για το οτιδήποτε. Good luck Ευχαριστώ! Όταν λές Ελληνικά ή Αγγλικά επιλέγεις εσύ τη γλώσσα ή οτι τύχει?
Iris_89 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2015 Ευχαριστώ! Όταν λές Ελληνικά ή Αγγλικά επιλέγεις εσύ τη γλώσσα ή οτι τύχει? Επιλέγεις εσύ. Σε ρωτάνε βασικά στην αρχή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε