Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πρόστιμα που δε θα πληρωθούν,

ως συνήθως δημοσιοποιούνται για τα μάτια του κόσμου,

αλλά καταπίπτουν (κακώς) με αποφάσεις των δικαστών

για τυπικούς ή δευτερεύοντες λόγους.

dat...

 

θέλουμε ανακοίνωση ότι πληρώθηκαν...

  • Like 3
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

για πεσ μας και εμάς τι εννοείς!  :)

Όταν το είχανε κάνει σε εμένα το έψαξα νομικά, τους εξήγησα οτι η κλήση καταγράφεται και έστειλα τα στοιχεία με την καταγγελία μου στην ΕΕΤ. Ο λόγος που ξεκίνησε το θέμα είναι οτι λόγω τιμής άλλαξα σε Wind, αλλα μεγάλο λάθος, το mobile internet ΑΘΛΙΟ, μου ζητάγανε να πληρώσω τον λογαριασμό για να αποδεσμεύσουν το νουμερό μου, τους εξήγουσα οτι αυτο που λένε είναι παράλογο καθώς η υπηρεσία τους ήταν απαράδεκτη συγκριτικά με άλλους παρόχους και ότι εγώ δεν καταφερα να κάνω δουλειά μου με αυτό που πλήρωσα, και οτι θα ημουν χαρούμενος να εξηγήσω αυτούς τους λόγους σε ενα δικαστήριο, μετά απο την ορθή νομική πορεία το ξανασκευτήκανε και με απελευθερώσανε, αλλα η καταγγελία είχε ήδη γίνει.

 

Στην τελική μην ξεχνάμε, η φορητότητα είναι όπλο του καταναλωτή για να μην είναι πιόνι του κάθε παρόχου!

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ λίγο κατά τη γνώμη μου και ΑΝ πληρωθεί ποτέ.

Από τέλη Ιανουαρίου κατάφερα να φύγω από τη βόθραφον μόλις πριν μία εβδομάδα, ενώ οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να ολοκληρώσουν τη φορητότητα εντός το πολύ 3 εργάσιμων ημερών. Συγκεκριμένα:

Σύμφωνα με τον Κανονισμό Φορητότητας, ο πάροχος Δέκτης οφείλει να προωθήσει την αίτηση φορητότητας του συνδρομητή στον πάροχο Δότη αποκλειστικά μέσω της ΕΒΔΑΦ εντός το πολύ μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την υποβολή της από το συνδρομητή. Ο πάροχος Δότης οφείλει εντός 6 εργάσιμων ωρών από την λήψη της αίτησης φορητότητας αριθμού να αποδεχθεί ή να απορρίψει την αίτηση. Εφόσον η αίτηση γίνει αποδεκτή, η μεταφορά του αριθμού πρέπει να ολοκληρωθεί εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την αποδοχή. Επομένως, ο συνολικός χρόνος διεκπεραίωσης της μεταφοράς του αριθμού δεν υπερβαίνει τις τρείς (3) εργάσιμες ημέρες, από την ημερομηνία που ο συνδρομητής υπέβαλε την αίτηση φορητότητας στον πάροχο Δέκτη. Τονίζεται ότι σε περίπτωση φορητότητας σταθερής τηλεφωνίας, που συνοδεύεται από αίτηση πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου η μεταφορά του (των) αριθμού(ών) διεκπεραιώνεται την ημέρα παράδοσης του πλήρους αποδεσμοποίητου τοπικού βρόχου, για την οποία ισχύουν οι προθεσμίες που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία, ώστε να μην υπάρχει διακοπή στις υπηρεσίες που λαμβάνει ο συνδρομητής.

 

Φυσικά και από την Κοσμοτέ πετούσαν αετό 1 μήνα και δεν έκαναν καν τον κόπο να ειδοποιήσουν ότι η βοντα μπλόκαρε σε 3 περιπτώσεις τη διαδικασία χωρίς καμία δικαιολογία (άσε που με έπαιρναν κάθε μέρα από τη βοντα για προσφορές ενώ κάθε φορά τους έλεγα ξεκάθαρα ότι δε με ενδιαφέρει καμία προφορά και θέλω να φύγω από το δίκτυό τους). Το συμβόλαιο είχε λήξει και μέχρι την ημέρα της αίτησης ήταν όλα πληρωμένα. Μετά από πολλά καντήλια και απειλές για καταγγελία στην ΕΕΤΤ έγιναν όλα σε 2-3 ωρίτσες. Δηλαδή για το αυτονόητο πρέπει να τους κυνηγάς.

Εννοείται ότι το δίμηνο παραπάνω που με χρέωσαν δεν πρόκειται να πληρωθεί ούτε στον αιώνα τον άπαντα...

  • Like 2
Δημοσ.

Πρόστιμα που δε θα πληρωθούν,

ως συνήθως δημοσιοποιούνται για τα μάτια του κόσμου,

αλλά καταπίπτουν (κακώς) με αποφάσεις των δικαστών

για τυπικούς ή δευτερεύοντες λόγους.

Καλά τα λες. 

Δημοσ.

Στην τελική μην ξεχνάμε, η φορητότητα είναι όπλο του καταναλωτή για να μην είναι πιόνι του κάθε παρόχου!

 

αυτο ακριβως...με αιτησεις φορητοτητας εφτασα την vodafone να μου προσφερει το Red1 (65 ευρω παγιο) με 25 ευρω.

απλα ειμαι απο τις περιπτωσεις που δεν θελω να φυγω απο την εταιρεια επειδη ειμαι ικανοποιημενος, αλλα χρησιμοποιω την φορητοτητα ως μοχλο πιεσης

  • Like 1
Δημοσ.

Στείλε άιτημα στο info (at) eett.gr. Είναι το πρωτόκολλο. Την επόμενη μέρα το αίτημα σου θα έχει και αριθμό πρωτοκόλλου και μπορείς να πάρεις τηλέφωνο να το μάθεις....κτλ κτλ

 

dat...

θέλουμε ανακοίνωση ότι πληρώθηκαν...

Δημοσ.

Εμενα παντως ουτε ιδρωνει το αυτι μου απο αυτα. Εγω δυστυχως τα λεφτα μου τα εδωσα για να φυγω απο τον ενα παροχο για να παω σε αλλο. Τωρα αν η ΕΕΤΤ και καθε ΕΕΤΤ τα πηρε με μορφη προστιμου μου ειναι παντελως αδιαφορο μιας και στην τσεπη μου δεν καταληξανε ουτε οι νομοι αλλαξαν για να με προστατευσουν. Ισα ισα με κανει να σκεφτομαι οτι ο μεγαλονονος(ΕΕΤΤ) στελνει τα τσιρακια του(Παροχοι) να μου κανουν σαματα στο μαγαζι μου για να τους πληρωσω και στα ματια μου να φταινε αυτοι και οχι η ΕΕΤΤ.

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία...αφού η ΕΕΤΤ <<φροντίζει>> για το καλό του καταναλωτή,γιατί δεν μας εξηγεί γιατί δεν έχει κοπεί ακόμα η χρέωση των sms και του mobile ίντερνετ που έχει κριθεί καταχρηστική και αισχροκερδεις,ακόμα και μετά τις καταγγελίες πέραν των ιδιωτών τόσο του Μετσοβειου όσο και του Πανεπιστημίου της Κρήτης;

 

Υ.Γ.Δεν υπάρχει έξτρα επιβάρυνση στις εταιρίες τόσο στην αποστολη-λήψη sms,όσο και στην ασύρματη παροχή ιντερνετ...Άρα η χρέωση θα έπρεπε να αφορούσε μόνο την αξία της σύνδεσης σαν ολοκληρωμένο πακέτο...

  • Like 2
Δημοσ.

Ωραία...αφού η ΕΕΤΤ <<φροντίζει>> για το καλό του καταναλωτή,γιατί δεν μας εξηγεί γιατί δεν έχει κοπεί ακόμα η χρέωση των sms και του mobile ίντερνετ που έχει κριθεί καταχρηστική και αισχροκερδεις,ακόμα και μετά τις καταγγελίες πέραν των ιδιωτών τόσο του Μετσοβειου όσο και του Πανεπιστημίου της Κρήτης;

 

Υ.Γ.Δεν υπάρχει έξτρα επιβάρυνση στις εταιρίες τόσο στην αποστολη-λήψη sms,όσο και στην ασύρματη παροχή ιντερνετ...Άρα η χρέωση θα έπρεπε να αφορούσε μόνο την αξία της σύνδεσης σαν ολοκληρωμένο πακέτο...

Ενω αυτη η πολυ λογικη χρεωση του ιντερνετ ολη μερα με 1 ευρω; Που ενεργοποιηθηκε σαν υπηρεσια χωρις να αποδεχτει ο συδρομητης τους ορους και δε σου το απενεργοποιουν αλλα σου κοβουν εντελως το ιντερνετ αν θες να το σταματησεις; Σιγα που δε θα υπαρχουν καταγγελιες για αυτα. Εγω εκανα καποτε και μετα απο ποσο καιρο μου απαντησαν οτι δεν κανουν κατι γιατι ειναι απολυτως νομιμο και εγινε σωστα η διαδικασια αλλαγης της τιμολογησης της υπηρεσιας (δημοσιευτικε ανακοινωση λενε και κατι τετοια). Την παραπλανηση ομως δεν την βλεπουν. Που σου το πασαρουν σαν υπηρεσια, ενω στην ουσια ειναι τιμολογιακη αλλαγη πανω στην υπηρεσια ιντερνετ.
  • Like 1
Δημοσ.

Σε μένα έκαναν κόλπα και μόνο όταν έγινε καταγγελία στην ΕΕΤΤ το τακτοποίησαν άμεσα...

  • Like 1
Δημοσ.

Η cosmote μια χαρα ειχε φαει προστιμο(το οποιο αμφιβαλλω αν πληρωθηκε) για αυθαιρετη ενεργοποιηση πακετου με ΜΒ εαν χρησιμοποιουσες δεδομενα και παρολα αυτα συνεχιζει και το κανει ακομα.

Δημοσ.

Η cosmote μια χαρα ειχε φαει προστιμο(το οποιο αμφιβαλλω αν πληρωθηκε) για αυθαιρετη ενεργοποιηση πακετου με ΜΒ εαν χρησιμοποιουσες δεδομενα και παρολα αυτα συνεχιζει και το κανει ακομα.

Για αυθαιρετη ενεργοποίηση θα το έφαγε, οχι για αυτη την "τιμολογιακη" αλλαγη που κάνανε. Θυμάμαι ότι με την κοτε ειχε γινει  πανικός επειδή ακόμα και όσοι είχαν απενεργοποιημένη την υπηρεσία ιντερνετ (φραγή εντελώς από την κοσμοτε), μόλις έγινε αυτή η αλλαγη ενεργοποιήθηκε σε όλους. Μάλιστα χρεώνονταν στα καλά καθούμενα συνδρομητές με απλά κινητά που δε μπαίνανε στο ιντερνετ μονα τους. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...