Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ανοιξε την τηλεοραση και μην κρυβεσαι πισω απο το δακτλυο σου

τι εννοεις ?

γενικα για το επιπεδο της tv?

Αν ναι συμφωνω

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Μου συγκρίνεις παραμύθια με ιστορία; Είσαι σοβαρός;

 

Και τι θες να μαθαίνουν; Ότι στη Σμύρνη είχε "συνωστισμό";

 

 

 

θελει να σου πω γιατι ? γιατι το 74 εν ψυχρω σκοτωσανε αιχμαλωτους πολεμου αγνοουμενους αν εχεις ακουστα που ακομα βρισκουν τα κοκαλλα τους σε ομαδικους ταφους ,γιατι βιασανε γυναικες γιατι δεν σταματησαν σε τττ παρα την ανακωχη,τοσες νωπες οι μνημες και ανατριχαζω με ετσι αναφορες,οταν ο πατερας μου πολεμησε το 74 και εχασε την γιαγια του δεν θα περιμενε κανεις να τα σβησουμε σαν να ειναι η ιστορια παραμυθι....

έλα, μυγιάγγιχτα ελληνόπουλα, ένα παράδειγμα έδωσα για τον OP να το δει υπό διαφορετική σκοπιά. Αλλά ένα παραμύθι (πρέπει να) έχει κι ένα διδακτικό νόημα, η ιστορία του Διάκου το μόνο διδακτικό νόημα που έχει στην ηλικία που διδάσκεται είναι το ρίζωμα του εθνικού μίσους από μικρή ηλικία. Κι αργότερα, το γεγονός πως οι ήρωες είναι χρησιμότεροι νεκροί.

  • Like 4
Δημοσ.

έλα, μυγιάγγιχτα ελληνόπουλα, ένα παράδειγμα έδωσα για τον OP να το δει υπό διαφορετική σκοπιά. Αλλά ένα παραμύθι (πρέπει να) έχει κι ένα διδακτικό νόημα, η ιστορία του Διάκου το μόνο διδακτικό νόημα που έχει στην ηλικία που διδάσκεται είναι το ρίζωμα του εθνικού μίσους από μικρή ηλικία. Κι αργότερα, το γεγονός πως οι ήρωες είναι χρησιμότεροι νεκροί.

Μεγάλε όταν οι γιαγιάδες σε λένε για παρόμοια περιστατικά επί "συνωστισμών" στην Σμύρνη τότε τα "παραμυθάκια" του Διάκου παίρνουν άλλη τροπή και νόημα.

Από εκεί και πέρα το "είμαι ανώτερος και ξεχνάω τα παλιά" πέθανε όταν οι φίλοι και γείτονες το παίζουν περιφερειακή δύναμη και προβάλουν/προπαγανδίζουν την εξουσία τους επί του Αιγαίου/νήσων με ολίγη από επίσημες γιορτές σφαγών ντόπιων πληθυσμών επί τουρκοκρατίας.

Όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες για διάφορους "πολιτισμένους".

Δημοσ.

εισαι οικτρος ... η ζωη δεν ειναι χ και ψ ειναι ατομα. ειναι ο πατερας σου ειναι ο αδερφος σου δεν ειναι αριθμοι ουτε συνισταμενες... 

  διδακτορικος ο πατερας μου με δυο πτυχια μεταπτυχιακο και  διδακτορικο σε αγγλικο πανεπιστημιο ,αν θεωρεις οτι η ζωη του ηταν παραμθι  και οτι δεν τα ειδε ολα σφαιρκα  ειναι απλα αστειο...

δεν επιθυμουσα να πω τι εχει και τι δεν αλλα με ατακες ετσι στυλ λυπαμαι που καταφευγω στα προσοντα

 

λαθος καταλαβες, δεν εννουσα κατι τετοιο

Δημοσ.

έλα, μυγιάγγιχτα ελληνόπουλα, ένα παράδειγμα έδωσα για τον OP να το δει υπό διαφορετική σκοπιά. Αλλά ένα παραμύθι (πρέπει να) έχει κι ένα διδακτικό νόημα, η ιστορία του Διάκου το μόνο διδακτικό νόημα που έχει στην ηλικία που διδάσκεται είναι το ρίζωμα του εθνικού μίσους από μικρή ηλικία. Κι αργότερα, το γεγονός πως οι ήρωες είναι χρησιμότεροι νεκροί.

Επειδή κάποιος σέβεται αυτό που κάνανε χιλιάδες άτομα για εμάς και για το σήμερα δεν τον κάνει μυγιάγγιχτο ελληνόπουλο. Εσύ από την άλλη το παίζεις νεο-έλληνας.

 

Και αυτό έλεγα, ότι το παράδειγμα σου είναι άκυρο. Δεν έχει καμία σχέση η ιστορία με τα παραμύθια. Το ένα συνέβη το άλλο όχι.

Δημοσ.

Κάθε πράμα στον καιρό του...Και σχέσεις θα κάνουνε αλλά δεν τους δείχνουμε  τσόντες στο Δημοτικό.

 

:D  :D  :D  :D ωχ ωχ ωχ ωχ καλο αυτο. αγορι ειναι το παιδι σου; στα 8-9 το πολυ εχουν δει ηδη την πρωτη τους τσοντα οποτε μην σκας για τα παραμυθια

Δημοσ.

Μεγάλε όταν οι γιαγιάδες σε λένε για παρόμοια περιστατικά επί "συνωστισμών" στην Σμύρνη τότε τα "παραμυθάκια" του Διάκου παίρνουν άλλη τροπή και νόημα..

Προσθέτεις στο επιχείρημά μου.

Δημοσ.

Φυσικά και όχι.Θα σου πει όμως για το άλλο παιδί...

 

νομιζεις οτι εισαι φιλεναδα με το παιδι σου για να σου λεει τα κουτσομπολια του σχολειου; δεν υπαρχει τετοια περιπτωση

Δημοσ.

Προσθέτεις στο επιχείρημά μου.

Δηλαδή στο επιχείρημα ότι το φυλετικό μίσος είναι αβάσιμο και αντ'αυτού να λέμε τις νεο-ελ alternative μ@λ@κιες για συνωστισμούς και στριμώγματα ώστε να τρέχουμε με τους τουρκαλάδες σε ένα καταπράσινο λιβάδι χεράκι-χεράκι και bygones be bygones(μαζί με  διαλαλώντας το κλασσικό ευχαριστώ τους αμερικάνους και χορεύοντας ζειμπέκικα);

Τρομερό επιχείρημα θα έλεγα.

Δημοσ.

Δηλαδή στο επιχείρημα ότι το φυλετικό μίσος είναι αβάσιμο και αντ'αυτού να λέμε τις νεο-ελ alternative μ@λ@κιες για συνωστισμούς και στριμώγματα ώστε να τρέχουμε με τους τουρκαλάδες σε ένα καταπράσινο λιβάδι χεράκι-χεράκι και bygones be bygones(μαζί με  διαλαλώντας το κλασσικό ευχαριστώ τους αμερικάνους και χορεύοντας ζειμπέκικα);

Τρομερό επιχείρημα θα έλεγα.

 

οχι ρε, πρεπει να πεις στο παιδι οτι το Τουρκικο DNA σημαινει αυτοματα τοσο μισος για οτιδηποτε Ελληνικο, που το περιβαλλον που θα μεγαλωσει (πχ σε κοινοτητα Ινουιτ), δεν εχει καμμια σημασια. Ακομα και να μην ξερει τιποτα για την Ελλαδα, θα τον τρωει μεσα του ενα απροσδιοριστο μισος

Δημοσ.

what if I told you

Morpheus2.jpg

Πως δεν υπάρχει βάσιμο φυλετικό μίσος;

 

 

 

 

 

 

 

Ουαου.

Ανάλυση,τσίχλα,μπότα γυαλί και τσαχπινιά στο μάτι.

Με τις υγείες σου.

οχι ρε, πρεπει να πεις στο παιδι οτι το Τουρκικο DNA σημαινει αυτοματα τοσο μισος για οτιδηποτε Ελληνικο, που το περιβαλλον που θα μεγαλωσει (πχ σε κοινοτητα Ινουιτ), δεν εχει καμμια σημασια. Ακομα και να μην ξερει τιποτα για την Ελλαδα, θα τον τρωει μεσα του ενα απροσδιοριστο μισος

Πρέπει να το πεις ότι όσες φορές φίλεψες τον τουρκαλά έχασες(σαν κράτος).Ποτέ δεν έπιασε το νεο-ελ μοντέλο της "φιλίας" διότι η πολιτική της τουρκίας είναι μια από το 1908 και βασίζεται στο βαθύ κράτος της εκεί στρατιωτικής εξουσίας.

Ποτέ οι τούρκοι δεν ήταν φίλοι μας,πάντα ήταν ανταγωνιστές μας και συνεχίζουν να είναι,δεν είμαστε Αγγλία-Γαλλία να ξεχάσουμε τα παλιά.

Οι "πολιτισμένοι" και οι υποχωρητικοί που ξεχνάν συμπεριφορές γειτόνων είναι οι καρπαζοεισπράκτορες της Ιστορίας.

Η Ελ πολιτική των τελευταίων δεκαετιών είναι το καλύτερο παράδειγμα δια αυτό.

Αυτά τα ολίγα πρέπει να διδάσκεις από νωρίς στο παιδί.

Όποιος ξεχνά και αδιαφορεί, επαναλαμβάνει.

Δημοσ.

δηλαδη εσενα η δικη σου κυβερνηση δεν σε εκφραζει καθολου, ενω του μεσου τουρκαλα τον εκφραζει απολυτα;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πάντως, για να επιστρέψουμε στα παραμύθια, σας προτείνω να διαβάσετε τα Ελληνικά Παραμύθια, ανθολογημένα από το Γ. Α. Μέγα με εικόνες του Φώτη Κόντογλου και του Ράλλη Κοψίδη. Εξαιρετικό λαογραφικό βιβλίο. Ενδεικτικά, το "ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα", στο παραμύθι "Ποιο είναι το Γληγορότερο Πράμα του Κόσμου;" εμφανίζεται ως εξής:

 

κ΄έζησαν κ' επεθάνανε,

παιδιά κ' εγγόνια εκάμανε.

 

Δε νομίζω στις σημερινές κοινωνίες του "And they lived happily ever after" να χωρούσε εύκολα παραμύθι με κατακλείδα το μόνο βέβαιο στη ζωή του ανθρώπου: το θάνατο.

 

Επίσης πάρα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο, για όποιον θέλει να ασχοληθεί με το ελληνικό λαϊκό παραμύθι, είναι το Δείπνο με μάγισσες και κολατσιό με δράκους, της Ζωής Βαλάση (από τα αδικοχαμένα Ελληνικά Γράμματα). Περιλαμβάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα εισαγωγή, ενώ στα παραμύθια περιλαμβάνεται και ο τόπος προέλευσης, καθώς και εξήγηση τοπικών ιδιωματισμών.

 

Και μια άλλη κατακλείδα:

 

Και τους αφήσαμε εκειδά

κι ήρθαμε εδωνά

που 'ναι πιο καλά.

 

Τα προτείνω σε όλους, έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Μην τα διαβάσετε σε μικρά παιδιά, όμως, είναι αρκετά βίαια (και ορισμένα σαφέστατα βιαιότερα από ό,τι ο Πράσινος Γίγαντας -κι ας μην ξεχνάμε, πως ο Πράσινος Γίγαντας και γενικά η Αρθουριανή μυθολογία αρχικά δεν ήταν παραμύθι για παιδιά).

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...