christakos07 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Χαιρετίζω την παρέα του φόρουμ, Στις 27-02-2015 παραδίδω στο υποκατάστημα της πόλης μου το εξής λάπτοπ για service,λόγω προβλήματος στην υποδοχή 3.5 ακουστικών. Το λάπτοπ πηγαίνει στο τεχνικό τμήμα του e-shop και μετά από 15 μέρες με ενημερώνει ο τενχικός πως όντως υπάρχει πρόβλημα(μάλλον κάποιο σπάσιμο) και δηλώνει,πως καλύτερα είναι να το στείλουμε στην ideal μιας και είναι εντός εγγύησης.Του αναφέρω ρητά πως το λάπτοπ καλύπτεται από εγγύηση no matter what της toshiba(καλύπτει περιπτώσεις κλοπής,ατυχήματος κτλ),οπότε ας το αναφέρει στην ideal. Δέκα μέρες περίπου μετά(στις 26-03) με ενημερώνει το e-shop ότι η ideal έχει βγάλει το λάπτοπ εκτός εγγύησης και ζητά 426 για αλλαγή μητρικής ή 33 ευρώ για το κόστος ελέγχου.Ανεβαίνει ο τόνος της φωνής με το e-shop, και τους αναφέρω πως δεν πρόκειται να πληρώσω κανένα κόστος ελέγχου πόσο μάλλον επισκευής,γιατί πολύ απλά δεν με είχαν ενημερώσει ότι μπορεί να υπάρξει κάτι τέτοιο(μάλιστα ο τεχνικός μου έλεγε πως αφού πληρώσω τα 33 ευρώ,το e-shop μπορεί να μου κάνει τη χάρη να μου το επισκευάσει με ένα κόστος 70 ευρώ-η ξεφτίλα η ίδια δηλαδή,αφού το λάπτοπ είναι πλήρως λειτουργικό). Τελικά παίρνω τα στοιχεία του service από την ideal και τους καλώ.Ρωτώ τι ακριβώς έχει συμβεί και γιατί βγήκε το λαπτοπ εκτός εγγύησης εφόσον υπάρχει το no matter.H υπάλληλος μου απαντάει πως το e-shop δεν έχει κάνει κάποια αναφορά στην εγγύηση no matter, και μου ζητά e-mail για να μου αποστείλει έγγραφο συμπλήρωσης. (Στα υπόψιν με μια αναζήτηση στο site της toshiba με το serial του λάπτοπ εμφανίζεται κανονικά η εγγύηση.) Μια μέρα μετά(27-03) επικοινωνώ ξανά με την ideal, αφού πριν τα έχω ψάλλει στο e-shop.H υπάλληλος μου επιβεβαιώνει ότι το λάπτοπ έχει περάσει στην εγγύηση, πως έχουν παραγγείλει νέα μητρική και θα χρειαστεί 3-4 εργάσιμες για να παραλάβουν. Ρωτώ αν θα υπάρξει κάποιο κόστος,κυρίως για τα 33 ευρώ που είχαν χρεώσει, και απαντάει αρνητικά. Το e-shop σε e-mail του την ίδια μέρα μου αναφέρει ότι η εγγύηση no matter what δεν έχει εγκριθεί ακόμα,βάσει της ενημέρωσης τους από την toshiba. Δεν πολυέδωσα σημασία στο mail του e-shop και σήμερα επικοινώνησα πάλι με την ideal.Ο υπάλληλος τους σήμερα με ενημέρωσε πως όντως δεν έχει εγκριθεί η εγγύηση no matter και ότι ακόμα περιμένουν απάντηση απ την toshiba.Σε περίπτωση άρνησης θα υπάρξει κόστος ελέγχου 33 ευρώ. Και τώρα ερωτώ εγώ.Το e-shop δεν με ενημέρωσε για τα οποιαδήποτε κόστη.Πως μπορώ να κινηθώ εναντίον τους; Η ideal πάλι άλλα μου έλεγε την παρασκευή άλλα σήμερα. Γενική γραμματεία ή συνήγορος του καταναλωτή;(ποιός έχει ποιά ιδιότητα?) Κάθε βοήθεια δεκτή.Σόρρυ για το μακρυνάρι! Επεξ/σία 2 Απριλίου 2015 από christakos07 1
AETOLOFITIS Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Αυτο που με κανει να τρελενομαι γενικα ειναι το θεμα με τις εγγυησεις... τι τα γραφουν τοσο ανετα αφου ψαχνουν το παραμικρο για να σε βγαλουν εκτος? καλη ευκολια...αν και το βλεπω το θεμα να αργει...
christakos07 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Έλα μου ντε. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω σε ποιά αρμόδια υπηρεσία να απευθυνθώ.Όρεξη υπάρχει.Απλά και μόνο για την ηθική ικανοποίηση. Εδώ θα ισχυριστούν, ότι το βύσμα πρέπει να μπαίνει υπό συγκεκριμένη γωνία και με την άσκηση όχι και τόσο μεγάλης πίεσης για να μην χαλάσει η θύρα.Ότι να ναι. 1
Fulgore Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Δημοσ. 1 Απριλίου 2015 Κατι τετοια post πεταγονται απο το πουθενα και σου λενε μερικοι γιατι κραζουμε το eshop,παρολο που σε αρκετους τους εχει εξυπηρετησει αψογα οπως λενε. Ελπιζω να το καταλαβανε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωσεις ουτε ενα ευρω.Επισης μπραβο και στο eshop που δεν ενημερωσε εξ αρχης πριν την αγορα για κατι τοσο σημαντικο οπως η εγγυηση,ποσο μαλλον αφου εγινε το κακο που συνεχισε να τα κουκουλωνει χωρις καν να ενημερωσει τον πελατη. Αν πραγματικα εχεις ορεξη κυνηγα το οσο παει γιατι εχει παραγινει το κακο με τις εγγυησεις στην Ελλαδα γενικα και μακαρι οχι μονο να σου φτιαξουν δωρεαν το Laptop,αλλα να σου δωσουν και καλυτερο για την ολη ταλαιπωρια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα