alikaki14 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Ναι ναι... Όλο ακούμε για αγενεις πωλητές. Αλλά οι πελάτες είναι το κάτι άλλο. Φωνάζουν, βγάζουν τα απωθημένα τους απαιτούν να τα πάρουν όλα τζάμπα ή τελευταία στιγμή θυμούνται οτι θα πληρώσουν σε τρεις δόσεις, όταν πληρωθούν ή όταν πάρουν την σύνταξη και στο λένε ενω έχουν κλείσει την δουλειά. Λες και στο σουπερ μάρκετ μπορούν να κάνουν τα ίδια.Η εμείς που μαζευουμε πρωτα λεφτά για κινητό η ρούχα και μετά πάμε να τα αγοράσουμε είμαστε χάζοι. Η όταν κάνουν πως δεν ακούνε. Όταν τους λες άλλα και σου λένε οτι τους είπα άλλα. Σήμερα είχα ένα κάκιστο παράδειγμα και ακόμα να ηρεμήσω. Ήρθε μια κυρία για μοκέτα για το παιδικό δωμάτιο. Έκανε όλο το μαγαζί άνω κάτω γιατί ήθελε κάτι πολύ φθηνό αλλά να είναι η μοκέτα και με αντιαλλεργικά χρώματα και με οικολογικό υπόστρωμα. Να μην τα πολύ λόγω ήθελε να πάρει με 3-4 ευρώ το τετραγωνικό μια μοκέτα η οποία αξίζει 20-25. Βρήκα ένα ρεταλακι , της ταίριαξε και αποφάσισα να της το δώσω 20 ευρώ σύν το ρέλι για να μου φύγει και να γλυτώσω γιατί μου έφαγε δύο ώρες. Μου λέει οκ φεύγω και θα στείλω την μάνα μου να το δει που ξέρει. Λες και η μάνα της έχει κανει ντοκτορά στην μοκέτα. Έρχεται η μάνα την βλέπει, μου λέει πόσο έχει? Της λέω 25€ και γίνεται το έλα να δεις. "Μα στην κόρη μου είπες 20 και εμένα μου λες 25 και αν ήξερα οτι είναι 25 δεν θα την αγόραζαν κτλ κτλ. Της εξηγω ευγενικοτατα οτι είπα στην κόρη της οτι θα παει λίγο παραπανω το ρελιασμα και αντί για 3 ευρώ το τρέχον μετρο που χρεώνεται το ρελι της πήρα 5 ευρώ για όλο το κομματι που κανονικά θα της έπαιρνα 18. Οκ μου λέει φτιαξε το ποτε θα είναι έτοιμο. Της λέω δεύτερα, τριτη αναλόγως γιατί έχουμε δουλεια θα σας πάρω εγώ τηλεφωνο. Σήμερα τέταρτη. Παιρνει η κόρη. Είναι έτοιμο μου λέει? Της λέω ειχαμε τρομερή δουλειά, θα ρελιαστει σήμερα ελάτε πεμπτη πρωι να το πάρετε. Και την πιάνει μια κρίση την κύρια και αρχίζει να μου ουρλιάζει. Και μου είπες τριτη θα το πάρω, και χρεωσες την μάνα μου παραπανω και εμένα δεν μου είπες τίποτα (σσ. Της είχα πει) και με κοροιδεψες, και μου πήρες και δέκα ευρώ προκαταβολή. Και της εξηγω το θέμα με το ρελι και την μοκέτα και της λέω 5 ευρώ σας χρεωσα μονο το ρελι και 20 την μοκέτα που συνολικά θα έπρεπε να πληρωσετε πανω απο 60-65 . και μου λέει και σιγά που θα την πουλούσε, ρεταλι ηταν. Και της λέω αν δεν ηταν ρεταλι και ηταν τόπι θα πληρωνατε παραπανω. Και αρχισε και σιγά να μην την πουλουσες και ποιος θα την αγόραζε, και φώναζε , φώναζε, φώναζε... Και της λέω , έλα πάρε την προκαταβολή, και τελος... Και αύριο το πρωι την περιμένω για ματς. Το αφεντικό δεν είπε τίποτα γιατί ηταν μπροστά στο τηλεφωνημα, μου είπε οτι καλά εκανα και αν ερθει και μου πει τίποτα και κανει φασαρία να της πω οτι δεν της πουλάω και να την διωξω.. Εσάς τι περιστατικά σας έχουν τύχει στην δουλειά σας? Και πως τα αντιμετωπισατε? 6
alikaki14 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Χαχαχα Άλκη εγραψα κατεβατο ! Δεν περίμενα να το διαβασεις
g_alkis Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μήπως έβγαλες έρπη λόγω αυτής της κατάστασης; 1
alikaki14 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Χαχα. Όχι απο το ίντερνετ και το ινσομνια που χαζευω και δεν κοιμαμαι
tsifotis Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 1. δύσκολος πελάτης γκρινιάρης 2. πωλητής που λέει θα είναι έτοιμο δευτερο-τριτη κ τελικα τέταρτη απαντα "εεε ελατε πεμπτη, ειχαμε δουλεια" 3. αφεντικος σκεπτικου "διωξτην την πριξιματικη πελατισσα, σιγά τα εκατομμύρια της πώλησης" σορρυ αλλά δεν μπορω να πάρω το μέρος κανενός, ουτε το δικο σου, ίσως φταίει η εξαντλητικά λεπτομερής αλά-ηρωίδων-Ρετιρέ αφήγηση (ή απλα η ώρα). Όπως κ να χει, δουλεια είναι που συναναστρέφεστε κοσμο με ελληνικό (βλ. 24/7 πριζωμενο) "ταμπεραμέντο" Μην αφήνεις να σε τρώει... μεροκάματο είναι, δεν είναι για προβληματισμό. Ή ξεκινά διαλογισμό 7
alikaki14 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Σκέφτομαι το άλλο... Να την κεράσω ενα σφηνακι ξύδι όταν ερθει και να χαρίζω την μοκετα στο κεντρο που φιλοξενεί άστεγους που θα ακούσω κ ενα καλό λογο
Basilhs23___ Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Ο έλληνας πελάτης είναι ο ορισμός της αγένειας.
Silverage Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Καλά, έχει και ένα δίκιο. Όλο της τα αλλάζατε.Μία 5 αντί για 3, μία Πέμπτη αντί για Τρίτη, ε συγγνώμη αλλά το θέλατε το μπινελίκι σας. 3
alikaki14 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Silverage μάλλον δεν καταλάβεις οτι αντί να της πάρω 3 το μέτρο της πήρα 5 ολόκληρο. Δεύτερον αν δεν τα ήθελε αυτή και η καθεμία τζαμπα θα είχαμε πολύ παραπανω προσωπικό λαι θα προλαιβαιναμε.
nikko_ Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Silverage μάλλον δεν καταλάβεις οτι αντί να της πάρω 3 το μέτρο της πήρα 5 ολόκληρο. Δεύτερον αν δεν τα ήθελε αυτή και η καθεμία τζαμπα θα είχαμε πολύ παραπανω προσωπικό λαι θα προλαιβαιναμε. Ναι αλλά όταν λες ότι θα είναι έτοιμο Δευτέρα-Τρίτη, δεν ενημερώνεις για την καθυστέρηση και τελικά πάει Πέμπτη είσαι κι εσύ φάουλ. Ας έλεγες από την αρχή Πέμπτη ή ας ενημέρωνες για την καθυστέρηση. 2
evabb Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 τα παζαρια πιστευω οδηγουν σε κακες συνενοησεις. νομιζω το πιο σωστο ειναι να ξεκαθαριζεις τι ακριβως προκειται να αγορασει ο πελατης και σε ποια τιμη και να μενεις στις θεσεις σου. 2
Moderators Malthador Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Ναι ναι... Όλο ακούμε για αγενεις πωλητές. Αλλά οι πελάτες είναι το κάτι άλλο. Φωνάζουν, βγάζουν τα απωθημένα τους απαιτούν να τα πάρουν όλα τζάμπα ή τελευταία στιγμή θυμούνται οτι θα πληρώσουν σε τρεις δόσεις, όταν πληρωθούν ή όταν πάρουν την σύνταξη και στο λένε ενω έχουν κλείσει την δουλειά. Λες και στο σουπερ μάρκετ μπορούν να κάνουν τα ίδια.Η εμείς που μαζευουμε πρωτα λεφτά για κινητό η ρούχα και μετά πάμε να τα αγοράσουμε είμαστε χάζοι. Η όταν κάνουν πως δεν ακούνε. Όταν τους λες άλλα και σου λένε οτι τους είπα άλλα. Σήμερα είχα ένα κάκιστο παράδειγμα και ακόμα να ηρεμήσω. Ήρθε μια κυρία για μοκέτα για το παιδικό δωμάτιο. Έκανε όλο το μαγαζί άνω κάτω γιατί ήθελε κάτι πολύ φθηνό αλλά να είναι η μοκέτα και με αντιαλλεργικά χρώματα και με οικολογικό υπόστρωμα. Να μην τα πολύ λόγω ήθελε να πάρει με 3-4 ευρώ το τετραγωνικό μια μοκέτα η οποία αξίζει 20-25. Βρήκα ένα ρεταλακι , της ταίριαξε και αποφάσισα να της το δώσω 20 ευρώ σύν το ρέλι για να μου φύγει και να γλυτώσω γιατί μου έφαγε δύο ώρες. Μου λέει οκ φεύγω και θα στείλω την μάνα μου να το δει που ξέρει. Λες και η μάνα της έχει κανει ντοκτορά στην μοκέτα. Έρχεται η μάνα την βλέπει, μου λέει πόσο έχει? Της λέω 25€ και γίνεται το έλα να δεις. "Μα στην κόρη μου είπες 20 και εμένα μου λες 25 και αν ήξερα οτι είναι 25 δεν θα την αγόραζαν κτλ κτλ. Της εξηγω ευγενικοτατα οτι είπα στην κόρη της οτι θα παει λίγο παραπανω το ρελιασμα και αντί για 3 ευρώ το τρέχον μετρο που χρεώνεται το ρελι της πήρα 5 ευρώ για όλο το κομματι που κανονικά θα της έπαιρνα 18. Οκ μου λέει φτιαξε το ποτε θα είναι έτοιμο. Της λέω δεύτερα, τριτη αναλόγως γιατί έχουμε δουλεια θα σας πάρω εγώ τηλεφωνο. Σήμερα τέταρτη. Παιρνει η κόρη. Είναι έτοιμο μου λέει? Της λέω ειχαμε τρομερή δουλειά, θα ρελιαστει σήμερα ελάτε πεμπτη πρωι να το πάρετε. Και την πιάνει μια κρίση την κύρια και αρχίζει να μου ουρλιάζει. Και μου είπες τριτη θα το πάρω, και χρεωσες την μάνα μου παραπανω και εμένα δεν μου είπες τίποτα (σσ. Της είχα πει) και με κοροιδεψες, και μου πήρες και δέκα ευρώ προκαταβολή. Και της εξηγω το θέμα με το ρελι και την μοκέτα και της λέω 5 ευρώ σας χρεωσα μονο το ρελι και 20 την μοκέτα που συνολικά θα έπρεπε να πληρωσετε πανω απο 60-65 . και μου λέει και σιγά που θα την πουλούσε, ρεταλι ηταν. Και της λέω αν δεν ηταν ρεταλι και ηταν τόπι θα πληρωνατε παραπανω. Και αρχισε και σιγά να μην την πουλουσες και ποιος θα την αγόραζε, και φώναζε , φώναζε, φώναζε... Και της λέω , έλα πάρε την προκαταβολή, και τελος... Και αύριο το πρωι την περιμένω για ματς. Το αφεντικό δεν είπε τίποτα γιατί ηταν μπροστά στο τηλεφωνημα, μου είπε οτι καλά εκανα και αν ερθει και μου πει τίποτα και κανει φασαρία να της πω οτι δεν της πουλάω και να την διωξω.. Εσάς τι περιστατικά σας έχουν τύχει στην δουλειά σας? Και πως τα αντιμετωπισατε? Επειδή έχω μαγαζί και έρχομαι καθημερινά σε επαφή με πελάτες («δυσκοίλιους» και νορμάλ), αλλά και επειδή καταναλώνω προϊόντα από ελληνικά καταστήματα (και έχω ένα κάρο ιστορίες απαράδεκτης συμπεριφοράς από μέρους τους σε σημείο να φτάσω στο αμήν), στην προκείμενη περίπτωση ο πελάτης έχει -κλασικά- λάθος νοοτροπία, αλλά το άδικο το έχεις εσύ. Κατ' αρχάς ο πελάτης στην περίπτωσή σου παρουσιάζει την κλασικά ηλιθιώδη νοοτροπία «θέλω κάτι και καλό και φθηνό», χωρίς να μπορεί να καταλάβει ότι οι έννοιες αυτές είναι τις περισσότερες φορές ασυμβίβαστες μεταξύ τους. Από τη μεριά σου, οφείλεις να εξηγήσεις στον πελάτη ότι υπάρχει «καλό» προϊόν και υπάρχει και «φθηνό» προϊόν και αν δεις ότι επιμένει μπορείς πολύ πολύ ευγενικά να του πεις να ψωνίσει από κάπου αλλού. Και γενικά να ξέρεις ότι ο ιδιότροπος πελάτης συνήθως μένει δυσαρεστήμενος και αφού του πουλήσεις αυτό ακριβώς που ζήτησε, γιατί ψάχνεται να βρει ελαττώματα. Από εκεί και πέρα όμως είναι αδιαννόητο το ότι είχες πει μια ημερομηνία παράδοσης και, όχι μόνο δεν την τήρησες, αλλά δεν ενημέρωσες καν ότι θα καθυστερούσες να παραδώσεις. Κι αν ο πελάτης έπρεπε να κάνει μια ώρα διαδρομή και 5 ευρώ βενζίνη για να έρθει στο μαγαζί σου και ερχόταν χωρίς να πάρει τηλέφωνο; Ή αν ήθελε το προϊόν τη συγκεκριμένη μέρα για να το πάει δώρο κάπου; Εντελώς αντι-επαγγελματική συμπεριφορά και βασικά είναι ο τρόπος με τον οποίο χάνεις και τους καλούς πελάτες, εκτός από τους μυστήριους. 15
Mau-Maus Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Να άλλαζες τον τίτλο και εκεί που λέει πελάτες να έβαζες πωλητές?? Λέω εγώ τώρα..
bluesattack Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Εξαρταται για τι μαγαζια και τι προιοντα μιλαμε.Σε καταστασεις που ψαχνει η νοικοκυρα ρελια απο το πανερι , ζουλαει τις ντοματες στην λαικη η δειχνεις τους καλους της η γιαγια οταν δειναι να αγορασει παντοφλες, λογικο τα πραγματα να ειναι χυμα ,σπασαρχιδικα και απο τις δυο πλευρες.Οπου ο πωλητης ειναι και μαστορας-τεχνιτης συχνα ακολουθει το δικο του ''ρυθμο''.Βασικα ο πελατης εχειπαντα δικιο, η σχεδον , λεπτες οι ισορροπιες.Οταν δε υπαρχουν λεφτα στην αγορα, τα προβληματα και οι εκνευρισμοι ειναι λιγοτεροι..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα