Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οταν σταματήσουμε να δίνουμε αξία στα αρχέτυπα και αρχίσουμε να δίνουμε αξία στην ουσία θα προχωρήσουμε σαν λαός...

Το αξιoν εστί προσωπικά δεν έχει καμία παρακαταθήκη και μουσικά είναι μέτριο κομμάτι απο κάθε άποψη στον κόσμο υπάρχουν πολύ πιο σύνθετα μουσικά κομμάτια απο αυτό.

Απλά ήταν το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ως ελληνες την συγκεκριμένη εποχή και συνδέεται με τα ιστορικά γενόμενα (λόγω μοναδικότητας κυρίως και όχι καλλιτεχνική δεξιότητας)

Θα μπορούσαμε να φτάσουμε πολύ πιο ψιλά αν αντι να βλογάμε τα σπανά γένια μας να δίνουμε ευκαιρία σε όλους όσοι θέλουν να δοκιμάσουν τις αντοχές τους και στον νεοτερισμό γενικότερα.

Η καλή μουσική πραγματικά μπορεί να μετρηθεί μόνο με 2 τρόπους και κανένας απο τους δύο απο μόνος του δεν σημαίνει κάτι για την ίδια την μουσική.

Ο πρώτος ειναι η τεχνική και η εκτέλεση για τα οποία μόνο πραγματικοί μάστορες της μουσικής μπορούν να μιλήσουν (και μιλάμε για ανθρώπους μετρημένους στα δάχτυλα )

Ο δευτερος τρόπος ειναι η αποδοχή της απο τον κόσμο, πόσοι και για πόσο καιρό την ακούνε.

Αυτά ειναι τα 2 μέτρα... ταμπέλες, αρχέτυπα, ράσα,μπαιράκια, ψευτοπερηφάνιες του τύπου ο τάδε δεν θα έπρεπε να αγγίξει το δείνα κομμάτι γιατι παίχτηκε πριν απο 40 χρόνια και το έχω συνδέσει στην συνείδηση μου με κουλτούρα ενώ ο ταδε για εμένα δεν ειναι κουλτουριάρης    δεν χωράνε στην τέχνη.

Και δεν χωράνε όχι επειδή το λέω εγώ αλλα για τον απλούστατο λόγο ότι έτσι για άλλα 40 χρόνια το state of the art στην ελληνική μουσική θα συνεχίσει να ειναι το φτωχό άξιον εστί και τα λοιπά τραγούδια του Θεοδωράκη, Ξυλούρη κτλ...

Ξεχνάμε μου φαίνεται ότι όταν γράφτηκαν αυτά τα κομμάτια και οι ίδιοι ήταν πιτσιρικάδες μουσικοί επηρεασμένοι απο ένα σορό πράγματα...

 

και στο βίντεο που υπάρχει πιο πάνω (ένα το χελιδόνι ) ο Μπιθικώτσης τι ήταν; Ενας δημοφιλής λαικός τροβαδούρος... ο Σάκης ρουβάς της εποχής του δηλαδή... μην τυφλωνόμαστε βάζοντας ταμπέλες (ιερά τέρατα κτλ) σε πράματα μόνο και μόνο για αισθανόμαστε ότι το παρελθόν ήταν λαμπρό και το παρον ειναι κατώτερο των περιστάσεων έτσι ποτέ δεν πάς μπροστά το παρόν για εμένα πάντα ειναι καλύτερο (και ας μην ειναι καλό.. φανταστείτε πόσο χάλια ήταν παλιότερα) και δουλεύουμε για ενα καλύτερο μέλλον!

Ας αφήσουμε λοιπόν όποιον μουσικό θέλει να πειραματιστεί όπως θέλει έτσι μόνο θα βγει κάτι καλό αυτός ειναι και ο τρόπος στο να κάνεις R&D στην μουσική.

  • Like 11
Δημοσ.

Ανθρωποι υπερβολικοι και κλειστομυαλοι.. δεν εχουν τι να κανουν και βγαζουν τα αποθημενα τους σε μερικες γραμμες..  

το ενα τους βρομαει το αλλο τους ξυνιζει..δωστους ρουτινα.. τα ιδια και τα ιδια και να μην χορταινουν..

 

Δεν εχει το ηθικο βαρος, την αναλογη ως τωρα διαδρομη και λοιπες μπαρουφες καφενειου επαρχειας με τον νεοτερο πελατη στα 90.

το τραγουδησε ετσι ή αλλιως.. οχι παραλιγο να κανει και καμια στροφη.. τι ακουμε??  τι διαβαζουμε??

 

Εδω ο παπους μου που εκλεισε τα 89 ειναι πιο ανοικτομυαλος απο μερικους εδω μεσα..  

Το μονο που καταφεραν τα κακοπροαιρετα κουτσομπολια ηταν να τον αγχωσουν 

 

κατα τα αλλα μια χαρα το ειπε..  ουτε φουστα εβαλε οπως πριν 16 χρονια.. 

φανταζομαι δηλαδη οταν ο ελβις το γυρισε σε οπερα με το τεραστιο V την κολλητη ασπρη καμπανα, μαλλι γυαλι τσιχλα και ετων 60.. τι θα ελεγαν.. τι????

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

δε με λετε θα περιλαμβανει και φουστα κλαρωτη στην ερμηνεια? :P

Σαν τις θειτσες στα χωριά κάνετε μερικές φορές... Ο καλλιτέχνης μπορεί να κάνει τα πάντα. Τη μια μέρα μπορεί να φορέσει γόβες και ξωπλατο και την άλλη να ντυθεί παπάς και να ψελνει. Το αισθητικό κομμάτι είναι υποκειμενικο και αν δεν αρέσει σε κάποιους απλά μπορούν να το προσπερασουν. Αλλά βλέπεις, στο 2015 ακόμη μπερδευουμε τους ρόλους του κάθε καλλιτέχνη, με την πραγματική του ζωή...

  • Like 5
Δημοσ.

 

 

Οταν σταματήσουμε να δίνουμε αξία στα αρχέτυπα και αρχίσουμε να δίνουμε αξία στην ουσία θα προχωρήσουμε σαν λαός...

 

Το αξιoν εστί προσωπικά δεν έχει καμία παρακαταθήκη και μουσικά είναι μέτριο κομμάτι απο κάθε άποψη στον κόσμο υπάρχουν πολύ πιο σύνθετα μουσικά κομμάτια απο αυτό.

 

Απλά ήταν το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ως ελληνες την συγκεκριμένη εποχή και συνδέεται με τα ιστορικά γενόμενα (λόγω μοναδικότητας κυρίως και όχι καλλιτεχνική δεξιότητας)

 

Θα μπορούσαμε να φτάσουμε πολύ πιο ψιλά αν αντι να βλογάμε τα σπανά γένια μας να δίνουμε ευκαιρία σε όλους όσοι θέλουν να δοκιμάσουν τις αντοχές τους και στον νεοτερισμό γενικότερα.

 

Η καλή μουσική πραγματικά μπορεί να μετρηθεί μόνο με 2 τρόπους και κανένας απο τους δύο απο μόνος του δεν σημαίνει κάτι για την ίδια την μουσική.

 

Ο πρώτος ειναι η τεχνική και η εκτέλεση για τα οποία μόνο πραγματικοί μάστορες της μουσικής μπορούν να μιλήσουν (και μιλάμε για ανθρώπους μετρημένους στα δάχτυλα )

 

Ο δευτερος τρόπος ειναι η αποδοχή της απο τον κόσμο, πόσοι και για πόσο καιρό την ακούνε.

 

Αυτά ειναι τα 2 μέτρα... ταμπέλες, αρχέτυπα, ράσα,μπαιράκια, ψευτοπερηφάνιες του τύπου ο τάδε δεν θα έπρεπε να αγγίξει το δείνα κομμάτι γιατι παίχτηκε πριν απο 40 χρόνια και το έχω συνδέσει στην συνείδηση μου με κουλτούρα ενώ ο ταδε για εμένα δεν ειναι κουλτουριάρης    δεν χωράνε στην τέχνη.

 

Και δεν χωράνε όχι επειδή το λέω εγώ αλλα για τον απλούστατο λόγο ότι έτσι για άλλα 40 χρόνια το state of the art στην ελληνική μουσική θα συνεχίσει να ειναι το φτωχό άξιον εστί και τα λοιπά τραγούδια του Θεοδωράκη, Ξυλούρη κτλ...

 

Ξεχνάμε μου φαίνεται ότι όταν γράφτηκαν αυτά τα κομμάτια και οι ίδιοι ήταν πιτσιρικάδες μουσικοί επηρεασμένοι απο ένα σορό πράγματα...

 

και στο βίντεο που υπάρχει πιο πάνω (ένα το χελιδόνι ) ο Μπιθικώτσης τι ήταν; Ενας δημοφιλής λαικός τροβαδούρος... ο Σάκης ρουβάς της εποχής του δηλαδή... μην τυφλωνόμαστε βάζοντας ταμπέλες (ιερά τέρατα κτλ) σε πράματα μόνο και μόνο για αισθανόμαστε ότι το παρελθόν ήταν λαμπρό και το παρον ειναι κατώτερο των περιστάσεων έτσι ποτέ δεν πάς μπροστά το παρόν για εμένα πάντα ειναι καλύτερο (και ας μην ειναι καλό.. φανταστείτε πόσο χάλια ήταν παλιότερα) και δουλεύουμε για ενα καλύτερο μέλλον!

Ας αφήσουμε λοιπόν όποιον μουσικό θέλει να πειραματιστεί όπως θέλει έτσι μόνο θα βγει κάτι καλό αυτός ειναι και ο τρόπος στο να κάνεις R&D στην μουσική.

 

 

 

Καταρχην δεν μας νοιαζει το κομματι μονο μουσικα αλλα και τι συμβολιζει αρα εχει τεραστιο πολιτικο βαρος, ενας λοιπον ανθρωπος σαν τον Ρουβα ηταν μερος της show biz και του lifestyle που μας εφερε εως τασημερινα χαλια δεν μπορει να τραγουδαει ενα τοσο σημαντικο τραγουδι.

 

Ο Μπιθικοτσης ασχετα αν ηταν λαικος εμενα αυτο δεν νοιαζει φωνητικα ηταν πολυ πιο καλος απο τον ρουβα αρα μην κανεις τετοια συγκριση μπορει να μου πεις οτι ο Βογιατζης ηταν ο τοτε Ρουβας αυτο να το δεχθω.

 

Τελος για την αποδοχη του κοσμου ειναι την πουλαει πιο πολυ οχι τι αξιζει εκτος αν πχ θεωρεις οτι το gangnam style ειναι το καλητερο κομματι στην ιστορια της μουσικης λογω views στο youtube.

 

Kαι αυτο τωρα μας το φερνεις για να υποστιριξεις τον ρουβα ?

 

το 1 κ 3 τα θεωρω σουργελα το 2 ειναι σατυρικο κομματι για μια ταινια, αν λοιπον ο ρουβας για σενα ειναι σουργελο η κανει σατυρα τοτε οκ το δεχομαι.

Σαν τις θειτσες στα χωριά κάνετε μερικές φορές... Ο καλλιτέχνης μπορεί να κάνει τα πάντα. Τη μια μέρα μπορεί να φορέσει γόβες και ξωπλατο και την άλλη να ντυθεί παπάς και να ψελνει. Το αισθητικό κομμάτι είναι υποκειμενικο και αν δεν αρέσει σε κάποιους απλά μπορούν να το προσπερασουν. Αλλά βλέπεις, στο 2015 ακόμη μπερδευουμε τους ρόλους του κάθε καλλιτέχνη, με την πραγματική του ζωή...

 

Για την κοντσιτα τι ελεγες ησουν το ιδιο συγκαταβατικος ή την εκραζες ?

  • Like 1
Δημοσ.

Για μένα το σημαντικό σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να προσεγγίζει ο καλλιτέχνης τα έργα με σεβασμό και να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, όσο μπορεί ο καθένας. Έτσι νομίζω ότι τιμάει και το έργο και τον δημιουργό κι ας υπάρχουν άλλοι καλύτεροι τεχνικά ή πιο ταλαντούχοι. 

Δημοσ.

Για την κοντσιτα τι ελεγες ησουν το ιδιο συγκαταβατικος ή την εκραζες ?

 

Ερμηνεία με @@

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

 

Για την κοντσιτα τι ελεγες ησουν το ιδιο συγκαταβατικος ή την εκραζες ?

Τα ίδια που λέω και τώρα (σε αντίθεση με εσένα). Ο καλλιτέχνης κάνει ο,τι γουστάρει. Το αν αρέσει σε κάποιους ή όχι είναι μια άλλη ιστορία.

  • Like 3
Δημοσ.

Τα ίδια που λέω και τώρα (σε αντίθεση με εσένα). Ο καλλιτέχνης κάνει ο,τι γουστάρει. Το αν αρέσει σε κάποιους ή όχι είναι μια άλλη ιστορία.

 

Τι ελεγα εγω δηλαδη ?

Ναι κανει οτι γουσταρει και εμεις σαν κοινο εχουμε το δικαιωμα να του κανουμε κριτικη οποτε γιατι μας την λετε ?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τι ελεγα εγω δηλαδη ?

Ναι κανει οτι γουσταρει και εμεις σαν κοινο εχουμε το δικαιωμα να του κανουμε κριτικη οποτε γιατι μας την λετε ?

Πρόσεξε μην τα μπερδεύεις! Το να μη σου αρέσει κατι και να το λες είναι δικαίωμα σου. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν επιθυμείς την απαγόρευση ενεργειών των άλλων επειδή εσύ (δεν μιλάω για σένα) δεν συμφωνείς.

 

Ούτε σε μένα αρέσει ο Ρουβας σαν τραγουδιστής αλλά δεν θα έλεγα ποτέ "απαγορεύεται να ερμηνεύσει κάτι".

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν είμαι σίγουρος πάντως για το αν, τεχνικά, τον επέλεξε ο Θεοδωράκης. Απ' ότι διάβασα, γιατί είχε γίνει χαμός απ' όταν ανακοινώθηκε η εκδήλωση και η συμμετοχή του Ρουβά, επρόκειτο για αυθόρμητη πρωτοβουλία του δήμου Νέας Σμύρνης για να τιμήσει τον συνθέτη και οι ίδιοι επέλεξαν τον Ρουβά. Ο Θεοδωράκης απλά δεν έφερε αντίδραση, γιατί μέχρι ένα σημείο θα ήταν και άσχημο να απαγορεύσει ερμηνεία σε κάποιον.

 

Από 'κει και πέρα ξέρω ότι ο Ρουβάς ίσως να μην έχει το βάθος άλλων καλλιτεχνών και ότι στη συνείδηση της πλειοψηφίας του κοινού είναι "ένα ωραίο παιδί που έκανε καριέρα με κοιλιακούς" και τίποτα παραπάνω, τα τελευταία έτη όμως φαίνεται χαρακτηριστικά πως έχει έντονες ανησυχίες και πειραματίζεται σε διάφορα άλλα καλλιτεχνικά μέσα και χώρους. Τουλάχιστον φαίνεται να περνάει μια εξέλιξη, που είναι και ζωτικής σημασίας κατάσταση για έναν καλλιτέχνη. Σίγουρα είναι πιο σοβαρός από τον βασιλιά του κιτς, Νότη Σφακιανάκη. Την καλύτερη απάντηση τη δίνει ο ίδιος πιστεύω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο καλλιτεχνης μπορει να κανει τα παντα ναι.. Δεν ξερω ομως κατα ποσο μπορει να τα φερει εις περας με επιτυχια αυτα τα παντα! 

Εκαστος στο ειδος του , ο Ρουβας ειναι καταπληκτικος σε αυτο που κανει , σε αυτο που βλεπουμε χρονια , αλλα οχι να ερμηνευει το Αξιον Εστι . Δεν το ειχε τι να κανουμε.. Δεν ειμαστε η καλλιτεχνικη αστυνομια , ακροατες και θεατες ειμαστε.

Αμα ειναι ετσι τοσο ελευθερα και προοδευτικα τα παντα να σπευσουμε να κανουμε πλατινενια και την Εφη Θωδη στο ξενο της ρεπερτοριο :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...