Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά αγόρασα μια οθόνη για το κινητό μου από ένα πωλητή στο ebay ήρθε με καθυστέρηση και όταν το άνοιξα είχε βαθύ ράγισμα.Υπάρχει βίντεο από το unpacking που δείχνει τα πάντα.

Τώρα έχω ανοίξει case και ζητάω να με αποζημιώσει και να του στείλω την οθόνη αλλά θέλει να του στείλω πρώτα το προϊόν. Πρώτον με δικά μου έξοδα και επίσης αν δεν το δεχτεί τι παίζει; 

Δημοσ.

Για τι ποσό μιλάμε; Πες του ευγενικά ότι δεν γίνεται και ότι είναι εργαλείο δουλειάς κτλ κτλ και να σου κάνει refund. Νομίζω το ebay σε καλύπτει για επιστροφές ελλατωματικών(χωρίς να πρέπει να πληρώσεις εσύ) και μπορεί να επέμβει. Σου έχει στείλει το ebay κάποιο μήνυμα;

Δημοσ.

Ποτέ δεν μου έχουν ζητήσει να τους στείλω το προβληματικό προιόν πίσω. Συνήθως μια φωτό ή βίντεο αρκεί και ή μου κάνουν refund ή μου στέλνουν άλλο (ή και τα 2!!!).

Μίλα του ευγενικά, πες του ότι θα καθυστερήσει πολύ να του το στείλεις και για αρχή να δει το βίντεο (στείλε το βίντε κατευθείαν).

Αλλιώς του το στέλνεις με δικά του έξοδα και βλέπεις.

Δημοσ.

Αν και γενικά δεν ζητάνε επιστροφή, ειδικά αν είναι από Κίνα, ακούω ότι γίνεται ψιλοκατάχρηση από ορισμένους "έξυπνους" που κάνουν ψευδείς δηλώσεις για ελατωματικά έτσι ώστε να κρατήσουν αυτό που ήδη πήραν αλλά και να πάρουν ένα δεύτερο "δωρεάν". Και ως γνωστόν "μαζί με τα ξερά.....".

Στο θέμα μας τώρα, μπορείς να του μιλήσεις ξεκάθαρα ότι το να περιμένει να το στείλεις πίσω και μετά αυτός να το αντικαταστήσει θα καθυστερήσει πάρα πολύ. Απλά και καθαρά.

Το μόνο ίσως "λάθος" που θα σου καταλογίσω είναι ότι (αν το κατάλαβα καλά) άνοιξες case χωρίς να μιλήσεις μαζί του πρώτα. Ε, είναι κάπως. Αν έχει "φορτώσει" κι εκείνος μπορεί να σκέφτηκε "έτσι το πας; οκ, ας το κάνουμε έτσι" και να σε καθυστερήσει μέσα στα πλαίσια του κανονισμού του ebay.

Δημοσ.

Ποτέ δεν μου έχουν ζητήσει να τους στείλω το προβληματικό προιόν πίσω. Συνήθως μια φωτό ή βίντεο αρκεί και ή μου κάνουν refund ή μου στέλνουν άλλο (ή και τα 2!!!).

Μίλα του ευγενικά, πες του ότι θα καθυστερήσει πολύ να του το στείλεις και για αρχή να δει το βίντεο (στείλε το βίντε κατευθείαν).

Αλλιώς του το στέλνεις με δικά του έξοδα και βλέπεις.

Συμφωνω με ApSiMan.Ειχα μια περιπτωση προσφατα απο φορτιστη τοιχου και αυτοκινητου για κινητο και δεν δουλευε κανενας. Του ειπα οτι αν δεν κανει refund θα του κανω αρνητικη κριτικη και αμεσως μου ειπε να κανω μια εικονικη επιστροφη για να κανει refund ;)

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά πρόκειται για οθόνη από κινέζικο πωλητή 56 ευρώ που όμως ήρθε από ευρωπαική αποθήκη.Του έστειλα το βίντεο του unpacking κατευθείαν αλλά μου λέει να του στείλω πρώτα την οθόνη θα την ελένξει και μετά θα γίνει refund.Επίσης μου στειλε μια ετικέτα RMA που γράφει ότι πρέπει να αποσταλεί πίσω μέχρι τις 11 Μαίου. Όποιος έχει χρόνο ας διαβάσει και ας προτείνει τι να στείλω.

 

 

Here's what happened
May. 5 :You sent a message
Comments:Hello,I cannot accept your offer as it is, because the item arrived damaged instead of brand-new, unused, unopened, undamaged item as listed. The proof shown in the video and images i sent you.Do you watch them or do you have any objection about what i told you and what you saw?I will sent you the item back as it came to me after a full refund (56,86 euros that i paid + 8,40 euros for the returning costs).The 8.40 euros it s with tracking number by ELTA (my country s parcel dont sent items with receiver s expenses).And when you say at the link you sent me All Items must be returned by May 11, 2015 what exactly do you mean cause even if i sent it to you tommorow the item may not arrive in time. Answer me these questions.Tell me if you accept my proposal and if you dont explain me the reason.
May. 3 :The seller sent a message
Comments:thanks for your message,can you help me return the item include the original packaging and label?when i receive the item i can refund your money,and I can take the international standard International,You can send Free receipt to me,then i will issue refund to you,thanks. Your RMA (Return MerchandiseAuthorization) is: RMAC64686 1. For speed up your return process, we strongly recommend you to print out your RMA labels by clicking the link (http: www.birdsystem.co.uk/rma/C64686).also i have sent more detailed information to you,many thanks.
May. 3 :You sent a message
Comments:For the testing i need to sent to an expert which mean cost. Also at the details items specifics are the conditions of the product which says: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag But it wasnt new-unused-unopened-undamaged! You can see at the video (which i have already sent you) that have fingerprints back of the film (on the right top of display) and the film isnt apply correct which mean that the product was used and opened! Also the screen is damaged at the middle of the display , i pay for these conditions which you describe. To sum up i want a full refund because the product wasn t as the description(it was damaged) i am willing to sent it back to you if you take care the returning shipping cost.
May. 2 :The seller sent a message
Comments:thanks for your message,and i am sorry for this inconvenience,cauld you have test it if the item work?then i will help you sort it out well,looking forward to your reply,thanks.
May. 1 :You sent a message
Comments:I have made a unpacking video of the product that answers your request.Here is the link https: www.youtube.com/watch?v=xxxxxxx. I sent you a couple of pictures too in your email.I will sent you the faulty item back but you will have to first give me a full refund and also take care of the additional shipping cost for senting you back the item. Thank you
Apr. 30 :The seller sent a message
Comments:i am sorry for this trouble and inconvenience caused. but for this screen we did tested it full working before dispatched. all the lcd display and touch function is fine. therefore could you confirm again if the all the ribbon connection is perfect? and the screen arrive in a security condition? and could you try to test it again from another motherboard? if after your double test the problem still the same. then please send some pictures on this screen detail include the packaging & address label. Email: [email protected] (Please attached your ebay ID in the email title) when you send to me , please let me know , Thanks after i confirm the item condition. i will send you the return address and the RMA number for returning , Thanks for your understanding and support.
Apr. 30 :You sent a message
Comments:Hello i finally received the package but the screen had fingerprints and also it was CRACKED! I have the unpacking video that shows everythink i will upload it and send it tou you.I want a full refund and a quick response!
Apr. 28 :The seller sent a message
Comments:thanks for your message,and i am sorry for delay your time,i have recheck the tracking number,the item has been to your local post office,can you contact them,and to receive it?the tracking number is RUXXXXXXGB.if you don t need it anymore,i can send the return address and RMA number for a refund.thanks for your understanding and support!
Apr. 28 :You didn't get the item
You requested:A refund
Comments:i need it fast i want the refund

 

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά πρόκειται για οθόνη από κινέζικο πωλητή 56 ευρώ που όμως ήρθε από ευρωπαική αποθήκη.Του έστειλα το βίντεο του unpacking κατευθείαν αλλά μου λέει να του στείλω πρώτα την οθόνη θα την ελένξει και μετά θα γίνει refund.Επίσης μου στειλε μια ετικέτα RMA που γράφει ότι πρέπει να αποσταλεί πίσω μέχρι τις 11 Μαίου. Όποιος έχει χρόνο ας διαβάσει και ας προτείνει τι να στείλω.

 

 

Here's what happened

May. 5 :You sent a message

Comments:Hello,I cannot accept your offer as it is, because the item arrived damaged instead of brand-new, unused, unopened, undamaged item as listed. The proof shown in the video and images i sent you.Do you watch them or do you have any objection about what i told you and what you saw?I will sent you the item back as it came to me after a full refund (56,86 euros that i paid + 8,40 euros for the returning costs).The 8.40 euros it s with tracking number by ELTA (my country s parcel dont sent items with receiver s expenses).And when you say at the link you sent me All Items must be returned by May 11, 2015 what exactly do you mean cause even if i sent it to you tommorow the item may not arrive in time. Answer me these questions.Tell me if you accept my proposal and if you dont explain me the reason.

May. 3 :The seller sent a message

Comments:thanks for your message,can you help me return the item include the original packaging and label?when i receive the item i can refund your money,and I can take the international standard International,You can send Free receipt to me,then i will issue refund to you,thanks. Your RMA (Return MerchandiseAuthorization) is: RMAC64686 1. For speed up your return process, we strongly recommend you to print out your RMA labels by clicking the link (http: www.birdsystem.co.uk/rma/C64686).also i have sent more detailed information to you,many thanks.

May. 3 :You sent a message

Comments:For the testing i need to sent to an expert which mean cost. Also at the details items specifics are the conditions of the product which says: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag But it wasnt new-unused-unopened-undamaged! You can see at the video (which i have already sent you) that have fingerprints back of the film (on the right top of display) and the film isnt apply correct which mean that the product was used and opened! Also the screen is damaged at the middle of the display , i pay for these conditions which you describe. To sum up i want a full refund because the product wasn t as the description(it was damaged) i am willing to sent it back to you if you take care the returning shipping cost.

May. 2 :The seller sent a message

Comments:thanks for your message,and i am sorry for this inconvenience,cauld you have test it if the item work?then i will help you sort it out well,looking forward to your reply,thanks.

May. 1 :You sent a message

Comments:I have made a unpacking video of the product that answers your request.Here is the link https: www.youtube.com/watch?v=xxxxxxx. I sent you a couple of pictures too in your email.I will sent you the faulty item back but you will have to first give me a full refund and also take care of the additional shipping cost for senting you back the item. Thank you

Apr. 30 :The seller sent a message

Comments:i am sorry for this trouble and inconvenience caused. but for this screen we did tested it full working before dispatched. all the lcd display and touch function is fine. therefore could you confirm again if the all the ribbon connection is perfect? and the screen arrive in a security condition? and could you try to test it again from another motherboard? if after your double test the problem still the same. then please send some pictures on this screen detail include the packaging & address label. Email: [email protected] (Please attached your ebay ID in the email title) when you send to me , please let me know , Thanks after i confirm the item condition. i will send you the return address and the RMA number for returning , Thanks for your understanding and support.

Apr. 30 :You sent a message

Comments:Hello i finally received the package but the screen had fingerprints and also it was CRACKED! I have the unpacking video that shows everythink i will upload it and send it tou you.I want a full refund and a quick response!

Apr. 28 :The seller sent a message

Comments:thanks for your message,and i am sorry for delay your time,i have recheck the tracking number,the item has been to your local post office,can you contact them,and to receive it?the tracking number is RUXXXXXXGB.if you don t need it anymore,i can send the return address and RMA number for a refund.thanks for your understanding and support!

Apr. 28 :You didn't get the item

You requested:A refund

Comments:i need it fast i want the refund

 

Εαν μπεις στο αντικειμενο που αγορασες γραφει εαν υποστηριζει επιστροφες η οχι.Οπως ειναι λογικο το αντικειμενο δεν κοστιζει 1-2€ και για αυτο το θελει πισω.

Ο κανονισμος ειναι να το στειλεις πισω και να του στειλεις τον κωδικο μαζι με την αποδειξη για το ποσο πληρωσες.

Οταν τα παραλαβει τοτε σου δινει τα χρηματα σου πισω απο την οθονη και ΟΧΙ παντα και απο τα μεταφορικα.

Δημοσ.

Εαν μπεις στο αντικειμενο που αγορασες γραφει εαν υποστηριζει επιστροφες η οχι.Οπως ειναι λογικο το αντικειμενο δεν κοστιζει 1-2€ και για αυτο το θελει πισω.

Ο κανονισμος ειναι να το στειλεις πισω και να του στειλεις τον κωδικο μαζι με την αποδειξη για το ποσο πληρωσες.

Οταν τα παραλαβει τοτε σου δινει τα χρηματα σου πισω απο την οθονη και ΟΧΙ παντα και απο τα μεταφορικα.

Τα μεταφορικά που πλήρωσα εξαρχής τα παίρνω;

 

Return policy
After receiving the item, contact seller within
Return shipping
30 days
Buyer pays return shipping
Return policy details
1. Every item will be tested working fine before dispatch. before return item please make sure contact us via ebay message. we will provided a return address and refrence number to you. 2. Every item we provide 1 Month Warrantly. every return item please keep its original condition. not human damaged. not incorrect installing. and send back with a safely packaging. 3. After we receive your return item. we will test it again and confirm the item condition. if it is the item has faulty we will change a new replacement to you or refund your money back.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...