evoracing Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Καλησπέρα.. Έχω ένα παλιό street ποδήλατο το οποίο έχει το παλιό σύστημα V-brake για φρένα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βάλω μόνο στην πίσω ρόδα αρχικά δισκόφρενο? Ξέρω πρέπει να αλλάξω κέντρο στην ζάντα αλλά με την δαγκάνα που δεν έχει βάση ο σκελετός τι κάνουμε? να πάρω την δαγκάνα, τα κέντρα και να πάω σε σιδερά να φτιάξω βάσεις ή υπάρχει άλλη λύση? Επίσης η διαφορά ντίζας με υδραυλικά ποια είναι η διαφορά?
Unabomber Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Καλησπέρα.. Έχω ένα παλιό street ποδήλατο το οποίο έχει το παλιό σύστημα V-brake για φρένα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βάλω μόνο στην πίσω ρόδα αρχικά δισκόφρενο? Ξέρω πρέπει να αλλάξω κέντρο στην ζάντα αλλά με την δαγκάνα που δεν έχει βάση ο σκελετός τι κάνουμε? να πάρω την δαγκάνα, τα κέντρα και να πάω σε σιδερά να φτιάξω βάσεις ή υπάρχει άλλη λύση? Επίσης η διαφορά ντίζας με υδραυλικά ποια είναι η διαφορά? Πιο smooth στο φρεναρισμα.... κυριως. Kαι να φτιαξεις βασεις για πισω, δεν μπορει να σου εγγυηθει κανενας οτι σε ενα φρεναρισμα δεν θα παρεις το δισκοφρενο στο χερι....
evoracing Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Πιο smooth στο φρεναρισμα.... κυριως. Kαι να φτιαξεις βασεις για πισω, δεν μπορει να σου εγγυηθει κανενας οτι σε ενα φρεναρισμα δεν θα παρεις το δισκοφρενο στο χερι.... Ποιο smooth σου προσφέρει γενικά ο δίσκος σε σχέση με το V-Brake έτσι? Καλά τον δίσκο δεν τον παίρνω, μην μου έρθει η δαγκάνα στο κεφάλι είναι το θέμα Κάτι τέτοιο κάνει? που βλέπω πως πιάνει και στην βίδα της ρόδας οπότε δεν έχει τόσο φόβο...
Unabomber Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Ποιο smooth σου προσφέρει γενικά ο δίσκος σε σχέση με το V-Brake έτσι? Υeap Καλά τον δίσκο δεν τον παίρνω, μην μου έρθει η δαγκάνα στο κεφάλι είναι το θέμα Κάτι τέτοιο κάνει? που βλέπω πως πιάνει και στην βίδα της ρόδας οπότε δεν έχει τόσο φόβο... Για ποιο ποδηλατο μιλαμε ?
evoracing Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Είναι πολύ παλιό, το χάριζε μέλος από εδώ και το πείρα για αναγέννηση. Ο σκελετός είναι favonit, τα υπόλοιπα θα αλλαχτούν. Επίσης τι διαφορά έχει ένας στο φρενάρισμα θα έχει ένας με λίγα mm και ένας με πολλά, ένας 180 πχ τι πλεονεκτήματα θα έχει? Το ποδήλατο προορίζεται για κόλπα (όχι άλματα) οπότε επιβάλετε να έχει δισκόφρενα.
Unabomber Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Είναι πολύ παλιό, το χάριζε μέλος από εδώ και το πείρα για αναγέννηση. Ο σκελετός είναι favonit, τα υπόλοιπα θα αλλαχτούν. Επίσης τι διαφορά έχει ένας στο φρενάρισμα θα έχει ένας με λίγα mm και ένας με πολλά, ένας 180 πχ τι πλεονεκτήματα θα έχει? Το ποδήλατο προορίζεται για κόλπα (όχι άλματα) οπότε επιβάλετε να έχει δισκόφρενα. Mεγαλυτερη διαμετρος=λιγοτερη πιεση στα levers, Δεν θα δεις μεγαλη διαφορα παντως..
Unabomber Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 και οι SK8αδες πως την βγαζουν χωρις φρενα; Eιναι αλανια....
MT60RS Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 οσο πιο μεγαλη η δισκοπλακα, τοσο πιο ευκολο να γινει η ζημια στο χωμα
evoracing Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Mεγαλυτερη διαμετρος=λιγοτερη πιεση στα levers, Δεν θα δεις μεγαλη διαφορα παντως.. Εξήγα το λίγο αυτό και οι SK8αδες πως την βγαζουν χωρις φρενα; οσο πιο μεγαλη η δισκοπλακα, τοσο πιο ευκολο να γινει η ζημια στο χωμα Ε άλλο skate.. Τώρα μιλάμε για 2 ρόδες με μικρό πέλμα. Συγκεκριμένα στα street (και ειδικά στο ΟΑΚΑ που εξασκούμε) κάτω δεν έχει άσφαλτο αλλά πλάκα. Άμα τσιμπήσεις λίγο παραπάνω τα V-Brakes σου έρχεται ο κώλος δίπλα σ .
Unabomber Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Εξήγα το λίγο αυτό Ε άλλο skate.. Τώρα μιλάμε για 2 ρόδες με μικρό πέλμα. Συγκεκριμένα στα street (και ειδικά στο ΟΑΚΑ που εξασκούμε) κάτω δεν έχει άσφαλτο αλλά πλάκα. Άμα τσιμπήσεις λίγο παραπάνω τα V-Brakes σου έρχεται ο κώλος δίπλα σ . Xoντρικα, αν εχεις μεγαλη διαμετρο σε δισκο, τα levers των brakes, δεν θα χρειαζεται να τα πατας πολυ, ενα τσιμπιματακι θα αρκει.... Εχουν καλυτερο stopping.... αν εχεις μεγαλη ταχυτητα... Αλλα και παλι, δεν θα δεις τρελες διαφορες..... Ιts all about torque....
Expertr Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Ναι γινεται να το κανεις.Εγω ειχα βαλει στο mountain παλαιοτερα ετσι.πρεπει να παρεις δαγκανα που θες αφου εχεις βαλει πανω τον δισκο και να δεις που καθεται.μετα πρεπει να παρεις ενα αλουμινενιο πλακακι να σημαδεψεις που πρεπει να κανεις τρυπες κτλ.Το πας σε τορνο να στις κανει και να φαει οτι περισευει και ειναι αχρηστο.να σου ερθει η δαγκανα στο κεφαλι δεν υπαρχει ουτε μια πιθανοτητα ...Ετσι βαζουν φρενα και στα αυτοκινητα οποτε να εισαι σιγουρος οτι στο ποδηλατο ΔΕΝ θα εχεις προβλημα
MT60RS Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 η διαφορα στην αισθηση και προοδευτικοτητα στα φρενα εξαρταται απο την σχεση μεταξυ master cylinder (που πιεζεις) και slave (που πιεζει τα τακακια) 1
Unabomber Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Ναι γινεται να το κανεις.Εγω ειχα βαλει στο mountain παλαιοτερα ετσι.πρεπει να παρεις δαγκανα που θες αφου εχεις βαλει πανω τον δισκο και να δεις που καθεται.μετα πρεπει να παρεις ενα αλουμινενιο πλακακι να σημαδεψεις που πρεπει να κανεις τρυπες κτλ.Το πας σε τορνο να στις κανει και να φαει οτι περισευει και ειναι αχρηστο.να σου ερθει η δαγκανα στο κεφαλι δεν υπαρχει ουτε μια πιθανοτητα ...Ετσι βαζουν φρενα και στα αυτοκινητα οποτε να εισαι σιγουρος οτι στο ποδηλατο ΔΕΝ θα εχεις προβλημα Mην παιρνεις και ορκο...... Εχω χασει δαγκανα σε DH ποδηλατο, παλι καλα που ηταν η μπροστινη, και σταματησα καπως πανω σε ενα δεντρο...... 1
evoracing Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 @Expert Εσένα πόσο σου πήραν στον τόρνο? Οι βάσεις που έδειξα δεν κάνουν? Τρυπάνε τον σκελετό ή κολλάνε τίποτα πάνω? αν κολλάνε φοβάμαι μην ξεκολλήσει η κόλληση από τις πιέσεις. @MT60RS Είχα παλιά mtn με δίσκους (μου το έκλεψαν ). Είναι κλάσεις ανώτεροι οι δίσκοι για εμένα. Σε εκείνο για να πετάξει κώλο ήθελε πολύ πάτημα, και να το ήθελα. @Unabomber Άρα καλά κατάλαβα Με εργοστασιακές βάσεις ή αυτοσχέδιες? Νταξ το πάλι καλά σχετικό είναι! πάντως ακόμα γελάω με το δέντρο XD
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα