Unabomber Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Αυτό? μόνο για πίσω! http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/brakes/mechanical-disc-brakes/shimano-deore-br-m495-mechanical-disc-brake.html Τωρα μιλας σωστα.
xifiassamsung Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 ρε evoracing για τι κολπα μιλαμε? αυτο με τα δισκοφρενα που λες ειναι ανεκδοτο,σορυ κ ολας,το ποδηλατο σου ειναι 20ετιας,κ το κοβω καλυτερης ποιοτητας απο τους σημερινους νεροσωληνες που πουλανε για ποδηλατα-τα φτηνα- απο κει κ επειτα,φτιαξε τα υπαρχοντα φρενα σου.με καλες μανετες μεταλλικες για δυο η τρια δαχτυλα,πχ st-ef51 με σωστα τερματισμενα καλωδια,κ σκληρα τακακια.θαχεις σουπερ φρενο στο εγγυωμαι.προσωπικα εκανα εντο με τετοιο σεταπ. αποκει κ επειτα υπαρχουν κ τα bmx. 1
evoracing Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Like.... Όχι ότι κάνει βέβαια, δεν μπορείς με ένα ποδήλατο 7-8kg να το κάνεις ότι θες... Αυτό για το παλιό για καλό το είπες ή για κακό? Τα υπάρχοντα είναι ότι να ναι.. Εϊναι από τότε που φτιάχτηκε το ποδήλατο (άλλο λίγο ποιο καινούργιο) και έχω φάει άπειρες τούμπες από λάθος φρενάρισμα. Να θες να κάνεις εντο και να μην πιανει το μπροστα. Να πατας το πισω και να χορεύεις.. Δεν ξέρω το σκεφτομαι ακόμα. Και ένα λάθος, δεν είναι V είναι Caliper... Και αν δεν πήγαινα σε δίσκο έλεγα για κάτι τέτοιο. http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/brakes/caliper-brakes/shimano-claris-br-2400-rear-brake.html Αλλιώς για δίσκο: http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/brakes/mechanical-disc-brakes/shimano-deore-br-m495-mechanical-disc-brake.html http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/bike-wheels-and-parts/wheel-hubs/shimano-alivio-fh-m4050-rear-hub.html + απαραίτητα http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/gears-1/rear-derailleur/shimano-tourney-rd-tx55-mgs-6-7sp-atb-rear-derailleur.html http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/gears-1/front-derailleur/shimano-altus-fd-m310-top-swing-3x7-8sp-front-derailleur.html http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/gears-1/cassette-freewheel/shimano-cs-hg50-9sp-cassette.html(αν αλλάξω κέντρα) http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/gears-1/cassette-freewheel/shimano-tourney-mf-tz31-7sp-freewheel.html(αν όχι) http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/gears-1/crankset/shimano-altus-fc-m171-square-taper-28-38-48t-6-7-8sp-trekking-crankset.html(έχει και το αριστερό μπράτσο?) Τώρα σε αυτό θέλω βοήθεια! Οι διαστάσεις της τρύπας στον σκελετό είναι 3,5 ύψος και 68 μήκος. Τώρα το μέγεθος που λέει κάτω 113mm πχ τι είναι? http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/gears-1/bottom-bracket/shimano-un26-68mm-bottom-bracket.html
xifiassamsung Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 οταν λες caliper τι εννοεις?βαλε μια φωτο. καλα αυτα που κανει ο τυπος ειναι κασκαντερ.μη κοιτας εκει. για καλο το ειπα..το ποδηλατο σου τοχεις παρεξηγησει,η μαλλον το ταλαιπωρεις/προοριζεις για με λαθος χρηση συντηρησε το,κ πηγαινε καμια μακρινη βολτα να γουσταρεις. οι πεταλιερες πανε πακετο δεξι αριστερο μπρατσο κ φορας αγγλικη τριβη. 1
Anastazio Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Γι αυτό και είπα για τις τρύπες. Ξέρω πολλά από ποδήλατα, τόσο να τα οδηγώ όσο και να τα φτιάχνω, απλά πρώτη φορά ασχολούμαι με εγκατάσταση συστήματος δισκόφρενου πόσο μάλλον όταν δεν έχει βάσεις. Κοίταξε δεν θέλω κάτι σοβαρό, εξάσκηση κάνω ακόμα και μαθαίνω (για τα κόλπα μιλάω). Γι αυτό και παίρνω ένα παλιό ποδήλατο έτσι ώστε ότι και αν γίνει να μην κλαίω τα λεφτά μου. Όταν μάθω καλά τότε θα πάω σε κάτι ποιο ακριβό. Για να καταλάβεις σκεφτομαι να βάλω αυτά τα φρένα... http://www.ebay.com/itm/2Colors-MTB-Bicycle-Mechanical-Disc-Brake-Set-Calipers-with-G3-Rotors-160mm-E0Xc-/371307161641?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item5673a1a829 Αδερφε μου εχω δωσει 4χιλιαρικα για να ελαχιστοποιησω τις πιθανοτητες να σπασει κατι οσο κανω τις καγκουριες μου και παλι κανεις δεν εγγυάται τιποτα...παρε ενα σοβαρο dirt η bmx αφου μιλας για κολπα και σπαστο να χαρεις μη παιδευεσαι με επικινδυνα diy με κοστος σχετικα φτηνο(ειναι απο τα ακριβα χομπυ το ποδηλατο αλλα τα dirt bmx κοστιζουν φτηνοτερα απο freeride/dh/κουρσες.
evoracing Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Τα φρένα είναι τύπου ίδιο με το link που έβαλα. Ακριβός αυτά δλδ http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/brakes/caliper-brakes/alhonga-bmx-caliper-brakes.html Ναι βρε δεν μιλάω για άλματα, τόσο καιρό με το υπάρχον εξασκούμε στους ελιγμούς και απότομες στροφές κτλπ. Ξέρω τι αντοχές έχει σαν ποδήλατο (άλλο που με προδίδουν τα φρένα). Το ποδήλατο έτσι κ αλλιώς θα φτιαχτεί, όπως είδες είναι σε αποθήκη ακόμα και μερικά μέρη του απλά δεν φτιάχνονται. Τώρα για αν θα προορίζεται για κόλπα ακόμα παίζεται. Όταν λες αγγλική τριβή? αυτή την στιγμή έχει ανοιχτού τύπου και είναι μεγάλο παίδεμα η συντήρηση, οπότε πάω σε κλειστού. BMX δεν θέλω, δεν μου αρέσει...
Unabomber Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Αδερφε μου εχω δωσει 4χιλιαρικα για να ελαχιστοποιησω τις πιθανοτητες να σπασει κατι οσο κανω τις καγκουριες μου και παλι κανεις δεν εγγυάται τιποτα...παρε ενα σοβαρο dirt η bmx αφου μιλας για κολπα και σπαστο να χαρεις μη παιδευεσαι με επικινδυνα diy με κοστος σχετικα φτηνο(ειναι απο τα ακριβα χομπυ το ποδηλατο αλλα τα dirt bmx κοστιζουν φτηνοτερα απο freeride/dh/κουρσες. Οπως προειπα, σε αγωνα DH με σεταρισμενο bike απο την ομαδα της Specialized, εσπασε το caliper out of the blue, επειδη χτυπησε σε μια πετρα. Με το συγκεκριμενο, ετρεξα σε αλλους 2 αγωνες, και σε μια προπονηση, στο κατεβασμα, ανοιξε στην μεση….. ευτυχως δεν ειχα και πολυ μεγαλη ταχυτητα….. Κοστος ποδηλατου κατι λιγοτερο απο 9k euros. Oποτε, οσα money και να σκασουμε, η στραβη μπορει να γινει….
paylidis Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Το δισκόφρενο θα ειναι πιο ακριβό απο το ποδήλατο και θα ειναι μάλιστα τοποθετημένο πάνω σε αμφιβόλου σοβαρότητας και ποιότητας κατασκευή... Σου φαίνεται λογικό και ασφαλές; Εμένα όχι, ουτε και τους υπόλοιπους στο δρόμο πιστεύω... Επειδή ασχολήθηκα με ποδήλατα 15+ χρόνια και έφτασα να εχω ποδήλατο 3500€+έξτρα 500-1000 (αναρτήσεις) θα σου πρότεινα να μην κανεις τέτοιες μαϊμουδιές. Καλυτερα πετά το οπως ειναι όλο το ποδήλατο και αγόρασε ενα σωστό με δισκόφρενο ή εναλλακτικά πάρε ενα καλο ΣΕΤ απλά φρένα (εχει διάφορες ποιότητες) και τελείωσε η υπόθεση. 2
Anastazio Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Οπως προειπα, σε αγωνα DH με σεταρισμενο bike απο την ομαδα της Specialized, εσπασε το caliper out of the blue, επειδη χτυπησε σε μια πετρα. Με το συγκεκριμενο, ετρεξα σε αλλους 2 αγωνες, και σε μια προπονηση, στο κατεβασμα, ανοιξε στην μεση….. ευτυχως δεν ειχα και πολυ μεγαλη ταχυτητα….. Κοστος ποδηλατου κατι λιγοτερο απο 9k euros. Oποτε, οσα money και να σκασουμε, η στραβη μπορει να γινει…. Carbon demo κοπηκε?!
Unabomber Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 ^ Demo 8 IΙ του '12 Φετος αν το επιτρεψει ο χρονος το καλοκαιρι θα τρεξω με ενα Supreme Operator.
xifiassamsung Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Τα φρένα είναι τύπου ίδιο με το link που έβαλα. Ακριβός αυτά δλδ http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/brakes/caliper-brakes/alhonga-bmx-caliper-brakes.html Ναι βρε δεν μιλάω για άλματα, τόσο καιρό με το υπάρχον εξασκούμε στους ελιγμούς και απότομες στροφές κτλπ. Ξέρω τι αντοχές έχει σαν ποδήλατο (άλλο που με προδίδουν τα φρένα). Το ποδήλατο έτσι κ αλλιώς θα φτιαχτεί, όπως είδες είναι σε αποθήκη ακόμα και μερικά μέρη του απλά δεν φτιάχνονται. Τώρα για αν θα προορίζεται για κόλπα ακόμα παίζεται. Όταν λες αγγλική τριβή? αυτή την στιγμή έχει ανοιχτού τύπου και είναι μεγάλο παίδεμα η συντήρηση, οπότε πάω σε κλειστού. BMX δεν θέλω, δεν μου αρέσει... αυτα τα φρενα ειναι οτι χειροτερο εχει βγαλει η ιστορια του ποδηλατου ξερω γω..δεν υπαρχει ελπιδα για τετοιο τυπο φρενου. κ αποτι φαινεται αν ο σκελετος σου παιρνει αυτα,οποτε για κανα παλιο city τον κοβω.κ θες να κανεις καγκουριες κ κολπα? δε μας ειπες ποσο χρονων εισαι? 1
Anastazio Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 ^ Demo 8 IΙ του '12 Φετος αν το επιτρεψει ο χρονος το καλοκαιρι θα τρεξω με ενα Supreme Operator. Τα kona εχουν παραδοση στο "κοψιμο" το νου σου! 1
Unabomber Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Τα kona εχουν παραδοση στο "κοψιμο" το νου σου! Και nukeproof και commencal εχω δει ''κομμενα΄΄ Πικρη ιστορια….. Ας ελπισουμε να εβαλαν το μυαλο τους να δουλεψει εκει στην kona και να μην βρεθω με κανα boxxer καρφωμενο πανω μου…
evoracing Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2015 Evo, δηλαδη ποσο θα σου βγει στο συνολο ? Χωρίς το δισκόφρενο γύρο στα 90€ αλλιώς 140€ (με μπρος πίσω δίσκο) Ερώτηση! από την στιγμή που θα αλλάξω μεσαία τριβή θα πρέπει να αλλάξω την πεταλιέρα γιατί η παλιά έχει του παλιού τύπου βάση με σφήνα. Το παλιό όμως έχει 2 δίσκους έναν 47T και έναν μεγαλύτερο 51T. Η πεταλιέρα που έβαλα όμως έχει μέχρι 48Τ. Υπάρχει επιπλέον δίσκος για να βάλω? http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/gears-1/crankset/shimano-altus-fc-m171-square-taper-28-38-48t-6-7-8sp-trekking-crankset.html αυτα τα φρενα ειναι οτι χειροτερο εχει βγαλει η ιστορια του ποδηλατου ξερω γω..δεν υπαρχει ελπιδα για τετοιο τυπο φρενου. κ αποτι φαινεται αν ο σκελετος σου παιρνει αυτα,οποτε για κανα παλιο city τον κοβω.κ θες να κανεις καγκουριες κ κολπα? δε μας ειπες ποσο χρονων εισαι? Αυτό είναι! Παίζει ρόλο η ηλικία? σοβαρά τώρα? 19 είμαι! Άνοιξε λίγο τον Μπαμπινιώτη και βρες νέες ορολογίες για τις εξυπνάδες σου γιατί η ορολογία "κάγκουρας" εδώ δεν κολλάει.... Αν έχεις να μου δώσεις 2k χιλιάρικα για ένα αξιόλογο road να σου δώσω στοιχεία για κατάθεση άμα είναι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα