Προς το περιεχόμενο

Ψήφος εμπιστοσύνης της Google στα αυτόνομα οχήματά της


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανταποκρινόμενη σε δημοσίευμα του Associated Press στο οποίο γίνεται λόγος για 4 ατυχήματα στα οποία έχουν εμπλακεί τα αυτόνομα οχήματα της Google από τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο γίγαντας του Internet δίνει περισσότερες πληροφορίες για το θέμα με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα Backchannel.Στο μήνυμα της η Google κάνει μια σύνοψη των εμπειριών που έχει συγκεντρώσει τα τελευταία 6 χρόνια όταν και τα πρώτα αυτόνομα οχήματα της εταιρείας έκαναν την εμφάνιση τους στους δρόμους του San Francisco. Το διάστημα αυτό, τα οχήματα έχουν εμπλακεί σε 11 συνολικά ατυχήματα, από τα οποία σε κανένα υπαίτιο δεν ήταν το όχημα της Google αλλά εξωτερικοί παράγοντες όπως συγκρούσεις με άλλα αυτοκίνητα με υπαιτιότητα των άλλων οδηγών.

 

Η εταιρεία δίνει έμφαση στο γεγονός ότι οι αισθητήρες και οι αλγόριθμοι στους οποίους στηρίζονται τα αυτόνομα οχήματα της είναι λιγότερο επιρρεπής στα λάθη απ' ότι ο άνθρωπος, ενώ αυτή ακριβώς η μελέτη συμπεριφοράς του ανθρώπου, κάνει τα αυτοκίνητα της Google πιο ασφαλή.

 

Έχοντας διανύσει περισσότερα από 2.7 εκατομμύρια χιλιόμετρα στους δρόμους, η Google αναφέρει ότι έχει συγκεντρώσει αρκετά στοιχεία οδηγικής συμπεριφοράς, συμπεριλαμβανομένου ατυχημάτων αρκετά μικρών όπως το σπάσιμο ενός φαναριού και τα οποία συνήθως δεν αναφέρονται καν στην αστυνομία. Ενδεικτικό είναι ότι λάθη οδηγών βρίσκονται πίσω από το 94% των ατυχημάτων, με περιπτώσεις όπως το να διαβάζει ένας οδηγός κάποιο βιβλίο καθώς οδηγεί ή ακόμα και να παίζει τρομπέτα.

 

Περισσότερες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την εμπειρία της Google μέχρι στιγμής με τα αυτόνομα οχήματα, μπορείτε να διαβάσετε στον παρακάτω σύνδεσμο.

 

Link.png Site: BackChannel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που να βαλεις γκομενα σε αυτο.. που να πας βολτα με αυτο.. σε ποια σοβαρη δουλεια θα εμφανιστεις με αυτο το εργαλειο..

 

Αν και για τον παππου μου που ειναι 83 χρονων και δεν μπορει να οδηγησει πλεον μια χαρα θα του καθοταν ενα τετοιο οχημα. Οπως και για αναπηρους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες.

Επεξ/σία από billdanos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το μόνο που μένει είναι να τα κάνουν όμορφα και να δώσουν την τεχνολογία αλλού γιατί δεν θέλω να δίνω πρόσβαση στις επαφές μου και τα μηνύματα μου για να πάω στον προορισμό μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άπατα πάνε.

 

Που να βαλεις γκομενα σε αυτο.. που να πας βολτα με αυτο.. σε ποια σοβαρη δουλεια θα εμφανιστεις με αυτο το εργαλειο..

 

Αν και για τον παππου μου που ειναι 83 χρονων και δεν μπορει να οδηγησει πλεον μια χαρα θα του καθοταν ενα τετοιο οχημα. Οπως και για αναπηρους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες.

 

 

 

79cc3e6b891567444ebc7822548e277d16eb0c94

 

 

 

Κάθε προϊόν έχει το κοινό του.

 

Εγώ θα σχολίαζα το πόσο μπροστά είναι ώστε να υποστηρίζει η Google πως ο αλγόριθμός είναι τόσο εξελιγμένος ώστε να μην κάνει τα συνήθη λαθη των "κανονικών" οδηγών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Κάθε προϊόν έχει το κοινό του.

 

Εγώ θα σχολίαζα το πόσο μπροστά είναι ώστε να υποστηρίζει η Google πως ο αλγόριθμός είναι τόσο εξελιγμένος ώστε να μην κάνει τα συνήθη λαθη των "κανονικών" οδηγών.

 

Εγω προσωπικα θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω μεσα σε αυτο.

Φυσικα και υπαρχει το καταλληλο κοινο, αρκετα μικρο βεβαια. Θα πουλησει σε ηλικιομενους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες πιστευω.

 

Οσο για τα λαθη των "κανονικων" οδηγων, τα περισσοτερα οφειλονται σε απλες παραβασεις του Κ.Ο.Κ. (stop, φαναρια, διπλη γραμμη, ορια ταχ., κτλ). Τα οχηματα αυτα δεν παραβαινουν τον Κ.Ο.Κ., και αυτο απο μονο του ελαχιστοποιει τις πιθανοτητες να τρακαρεις με δικο σου φταιξιμο.

Οταν το οριο του δρομου θα ειναι 30κμ το αμαξι αυτο θα πηγαινει με 30κμ.

Επεξ/σία από Beltfed
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξεχασες τα ατομα που κανουν μεγαλα ταξιδια. τον πατερα μου δεν θα τον χαλαγε τοτε που πηγαμε ρουμανια εαν το αμαξι οδηγούσε μονο του B)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

που να πας βολτα με αυτο.. σε ποια σοβαρη δουλεια θα εμφανιστεις με αυτο το εργαλειο..

 

 

Εγω προσωπικα θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω μεσα σε αυτο.

Φυσικα και υπαρχει το καταλληλο κοινο, αρκετα μικρο βεβαια. 

 

Κάτι μου θυμίζει αυτό... Τότε λίγο πριν τα tablets γίνουν της μόδας και πλέον έχει και η κουτσή Μαρία??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω προσωπικα θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω μεσα σε αυτο.

Φυσικα και υπαρχει το καταλληλο κοινο, αρκετα μικρο βεβαια. Θα πουλησει σε ηλικιομενους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες πιστευω.

 

Οσο για τα λαθη των "κανονικων" οδηγων, τα περισσοτερα οφειλονται σε απλες παραβασεις του Κ.Ο.Κ. (stop, φαναρια, διπλη γραμμη, ορια ταχ., κτλ). Τα οχηματα αυτα δεν παραβαινουν τον Κ.Ο.Κ., και αυτο απο μονο του ελαχιστοποιει τις πιθανοτητες να τρακαρεις με δικο σου φταιξιμο.

Οταν το οριο του δρομου θα ειναι 30κμ το αμαξι αυτο θα πηγαινει με 30κμ.

 

Απλές παραβάσεις το στοπ και το κόκκινο; Πρόκειται για ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ παραβάσεις!! Με αυτή τη νοοτροπία οδηγείς;

 

Αν και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ η οδήγηση και οι εκδρομές με αυτοκίνητο, ομολογώ ότι μέσα στην πόλη λατρεύω τους αυτοματισμούς, οπότε συμφωνώ με τον φίλο παραπάνω, να γίνουν όλα αυτόματα και να έχουμε την επιλογή, όποτε γουστάρουμε, να οδηγήσουμε χειροκίνητα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο σίγουρο ειναι οτι στην Ινδία τα συγκεκριμένα οχήματα δεν θα μπορούσαν να κουνηθούν ούτε μέτρο....

Αφορούν συγκεκριμένους χώρους που διέπονται απο κανόνες και περισσότερο μου θυμίζουν οχήματα σταθερής τροχιάς,οπως τρενα κτλ.

Οποιαδήποτε ευελιξία ή ελευθερία θα ειναι ανάλογη, με τα άτομα που χρησιμοποιουν τα συγκεκριμένα οχήματα.

Ελπίζω να μη χαθεί η δυνατοτητα manual οδήγησης ως επιλογή στο μέλλον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω τι λεει η google ....αλλα το μελλον ειναι στον αερα .....καθετι που παταει γη ,θεωρειται παρωχημενη τεχνολογια πλεον....ειδικα το αμαξι εχει παραμεινει στασιμο τεχνολογικα ,μονο βελτιωσεις γινονται , μηχανικα παραμενουν ΜΕΚ οπως τα αμαξια του 1940......τα υλικα και οι βελτιωσεις αλλαζουν,τιποτα αλλο ,και το managment των αυτοκονητοβιομηχανιων που πλεον πρεπει το αμαξι να βγαζει βλαβη εσκεμμενα για να δουλευει το ανταλλακτικο και το σερβις των εταιριων....το μελλον ειναι στον αερα διοτι η ταχυτητα φερνει τον αλλον κοντα γρηγοροτερα και σε ευθεια .  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλές παραβάσεις το στοπ και το κόκκινο; Πρόκειται για ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ παραβάσεις!! Με αυτή τη νοοτροπία οδηγείς;

 

Κι ομως αυτες ειναι παραβασεις που βλεπεις καθημερινα στους δρομους, δεν εχει υπαρξει μερα εδω στους δρομους της Αθηνας που να μην τις εχω δει να γινονται ολες αυτες που ανεφερα (stop, φαναρια, διπλη γραμμη, ορια ταχυτητας, αποστασεις, φλας, διαβασεις..)

) οπως και αλλες πολλες.

Η μαζικη πλειοψηφια των ατυχηματων (θανατηφορων και μη) σε παραβασεις του Κ.Ο.Κ. οφειλονται, και ακομα περισσοτερο οταν μιλαμε για ατυχηματα εντος πολεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω προσωπικα θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω μεσα σε αυτο.

Φυσικα και υπαρχει το καταλληλο κοινο, αρκετα μικρο βεβαια. Θα πουλησει σε ηλικιομενους και ευπαθεις κοινωνικες ομαδες πιστευω.

 

 

Θα ντρεπόσουν να κυκλοφορήσεις με Lexus;! Εσύ τι οδηγείς δηλαδή;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζω για την μέρα που θα είναι όλα αυτόματα και θα είναι παράνομο το manual.. Οι "οδηγοί" να πάνε στις πίστες και να αφήσουν τους υπόλοιπους να πάνε στον προορισμό τους χωρίς το φόβο μήπως θέλει να κάνει την μαγκιά του κάποιος και πάρει στο λαιμό του όλους του επιβαίνοντες..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι ομως αυτες ειναι παραβασεις που βλεπεις καθημερινα στους δρομους, δεν εχει υπαρξει μερα εδω στους δρομους της Αθηνας που να μην τις εχω δει να γινονται ολες αυτες που ανεφερα (stop, φαναρια, διπλη γραμμη, ορια ταχυτητας, αποστασεις, φλας, διαβασεις..)

) οπως και αλλες πολλες.

Η μαζικη πλειοψηφια των ατυχηματων (θανατηφορων και μη) σε παραβασεις του Κ.Ο.Κ. οφειλονται, και ακομα περισσοτερο οταν μιλαμε για ατυχηματα εντος πολεων.

 

 

ξεχασες το νουμερο ενα 1 , το κινητο τηλεφωνο ενω οδηγουν .....το θεωρω το χειροτερο και την αιτια των περισσοτερων παραβασεων του ΚΟΚ .....λογω απροσεξιας !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...