Προς το περιεχόμενο

Marc Ecko Getting Up stuttering;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Καλημερα παιδια πριν λιγες μερες κατεβασα απο το steam ενα παλιο παιχνιδι συγκεκριμενα το Μarc ecko getting up (νοσταλγια απο ps2) ενω τα πρωτα λεπτα τρεχει smooth μετα αρχιζει και κανει κατι σαν stuttering,μικροκολληματακια καπως ετσι αλλα τα frames δεν πεφτουν μενουν σταθερα 60 και αυτο ειναι που μου κανει εντυπωση.Δοκιμασα να το τρεξω και απο ssd και απο hdd και εκανε ακριβως το ιδιο.
Γνωριζει καποιος τι μπορει να φταιει; ειναι του παιχνιδιου η χρειαζετε να κανω καποια αλλαγη στο control panel της καρτας γραφικων;
Επισης δοκιμασα να απενεργοποιησω το hyper threading (4770k) μπας και ηταν απο εκει το προβλημα αλλα δεν..
 
υγ: το pc μου τρεχει για την πλακα το παιχνιδι (sli gtx 770)
απενεργοποιησα και το sli απο τον πινακα ελεγχου αλλα τα κολληματα παραμενουν.
Δημοσ.

Δοκίμασε να αλλάξεις τις ρυθμίσεις εδώ (εκεί που λέει High Frame Rate):

http://pcgamingwiki.com/wiki/Marc_Eck%C5%8D%27s_Getting_Up:_Contents_Under_Pressure#Video_settings

 

Επίσης βγάλε SLI (όπως έκανες σωστά) και παίξε με Vsync On-Off-Adaptive είτε μέσα από το παιχνίδι είτε από το Nvidia Control Panel.

Δημοσ.
Aδερφε καταρχη σε ευχαριστω για την απαντηση!

Βλεπεις κατι που να θελει αλλαγη παρακατω;
επισης το max fps limit το εχει στα 60fps (το εχω κανει bold)  ποσο να το παω; 
υγ: Μεσα απο το παιχνιδι δεν εχει καθολου ρυθμησεις γραφικων οποτε δεν μπορω να πειραξω vsync στο παιχνιδι μονο απο τον πινακα ελεγχου της καρτας θα το τεσταρω τωρα.

aiDisabled=false
allshadows=true
attachments=false
cameraCombatRange=180.000000
cameraDistance=100.000000
cameraInvertFirstVert=false
cameraInvertThirdHoriz=false
cameraInvertThirdVert=false
cameraResetDelay=3.000000
charfade=true
DBGVar=0
deathtime=4.000000
debugKillAllies=false
defaultfov=65.000000
difficultyLevel=2
fixedtick=0
forcecapsules=false
fps=false
fpsLimit=60
highresmeshes=true
highrestextures=true
hud=1.000000
inputstream=0
light=0.000000
logCinematics=false
logPickupPhysics=false
logSplats=false
logTriggers=false
maxFPSLimit=60
maxlights=8
microsecondmin=0
minsoundreport=false
mousespeed=0.500000
noCheat=false
nogamepadCheat=false
noMusic=false
notext=true
oldmovementdrop=false
physics=false
psysDynLightsEnabled=true
rumble=true
shadows=true
singletick=false
timermaxcount=20
timeScaleFast=2.000000
timeScaleSlow=0.200000
tips=true
triggerLogUnnamed=false
useranges=false
volume=1.000000
volumefx=0.800000
volumemusic=0.800000
volumevoice=0.950000
warn_animation=true
warn_audio=true
warn_characterart=true
warn_cinematics=true
warn_design=true
warn_environmentalart=true
warn_fxart=true
warn_leveldesign=true
warn_miscart=true
warn_programming=true
warn_scripting=true
watchmode=0
watchrange=256.000000
Δημοσ.

Το vsync μεσα απο το control panel της nvidia για το συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι σαν να μην υπαρχει.
Δηλαδη ειτε το ενεργοποιω ειτε οχι δεν αλλαζει τιποτα απολυτως.
Αλλαξα το ΜaxFpsLimit στο 100 οπως μου ειπες (χωρις vsync) αλλα η κινηση του παιχνιδιου ηταν λιγο περιεργη (δεν εννοω tearing).
Μετα ενεργοποιησα το vsync και αντι να πεσουν τα frames στα 60 συνεχησε να ειναι 100 αρα καμμια διαφορα
τεσταρα και "προσαρμοσμενο" και off και μισος ρυθμος ανανεωσης αλλα τιποτα καμμια αλλαγη.

Παντως αφου ειναι και παλιο και port απο κονσολα τι περιμενω και εγω να παιζει νορμαλ;
πολλα ζηταω :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...