Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ίσως είναι προσωπικό μου σκάλωμα, αλλά συνήθως όταν παίρνω hardware parts προτιμώ να παίρνω από καταστήματα ή e-shops που έχουν και υποκατάστημα την πόλη μου (Θεσσαλονίκη). Περισσότερο στην λογική πως αν κάτι πάει στραβά, είτε αυτό έχει να κάνει με την παράδοση του προϊόντως είτε -χτύπα ξύλο- αν χρειαστεί επιστροφή λόγω βλάβης, και παρόλο που ξέρω πως το πιο πιθανό είναι να το στείλουν Αθήνα για έλεγχο, νιώθω διαφορετικά όταν υπάρχει ένας "φυσικός" χώρος στον οποίο να μπορώ να απευθυνθώ.

 

Στην προκειμένη περίπτωση, επειδή προτίθεμαι να κάνω ολική αναβάθμιση και έχω τεντώσει αρκετά το μπάτζετ μου, κοιτάω σε σκρουτζομάγαζα κάποια κομμάτια να είναι φθηνότερα, αλλά φοβάμαι μην το μετανιώσω. Εκτός του ότι αρκετά από αυτά έχουν λίγες αξιολογήσεις (<20), να πάρω για παράδειγμα επεξεργαστή από το MrCheap που έχει έδρα στην Χίο, μου φαίνεται κάπως. Αν πάθει κάτι θα πρέπει να στείλω πάλι στην Χίο, κι από κει αυτοί (λογικά) Αθήνα, πολύ ταλαιπώρια μου φαίνεται... Πόσο μάλλον αν χρειαστεί να στείλω κάτι πιο ογκώδες από τον επεξεργαστή, όπως κάρτα γραφικών...

 

Από την άλλη, ακόμα και για Θεσσαλονικη, ξεχώρισα κάποια καταστήματα που μέχρι τώρα αγνοούσα την ύπαρξή τους.

 

http://www.ideaworld.gr/

http://www.e-hardware.gr/

http://www.pc-evolution.gr/

http://www.mysconto.gr/

 

Έχει ψωνίσει μήπως κανείς από αυτά;

Δημοσ.

Εχω ψωνισει απο το pc-evolution και θα σου ελεγα να μεινεις μακρια. Εχουν ελεινο support ακομα και για μικροπραγματα οπως ενα χαλασμενο καλωδιο dvi. Μου εχει τυχει ειδη 2 φορες να εχω θεμα με αυτους, τη πρωτη ηταν με κατι πιο ακριβο και τη δευτερη με ενα καλωδιο dvi οπου ειχε προβλημα και η εικονα ηταν θολη και αχρωμη, με γραμμες παντου, οταν τους πηρα τηλεφωνο με τα χιλια ζορια συμφωνησαν να παω να μου το αλλαξουν, μου δωσαν ενα αλλο το οποιο και αυτο ειχε το ιδιο προβλημα (προβληματικη παρτιδα), τους ξαναπηρα τηλεφωνο και μου ειπαν.. ακου εκει! οτι η καρτα γραφικων μου, η η οθονη μου χαλανε τα καλωδια τους, και οτι επρεπε να παω ολο μου το κουτι (carbide 540, 15 κιλα τερας, γεματο σκληρους, και με πλεξι glass που σιγα μη το ρισκαρα),για να δουν μηπως το θεμα προερχεται απο εμενα. Τους ειπα οτι εχω ακομα ενα καλωδιο στο σπιτι, και το δοκιμασα και δουλευε σωστα, αλλα αυτοι επεμεναν. Δηλαδη να τους παρω στα σοβαρα τωρα? Εννοειται και οτι δεν υπηρχε τετοια περιπτωση μιας και δεν ειμαι κανενας ασχετος, και εννοειται οτι δεν πηγα το κουτι στο καταστημα τους για ενα προιον των 3 ευρω, απλα αγορασα απο αλλο καταστημα και δουλεψε μια χαρα το καλωδιο.

 

Για τα αλλα καταστηματα δεν εχω αποψη.

 

Γενικα για Θεσσαλονικη θα σου ελεγα να κοιτας προς visionstudio μονο (δοκιμασμενο). Και στο e-shop για κατι προσφορες που παιζουν κατα καιρους.

Δημοσ.

Κι εγώ μέχρι τώρα "κύρια" hardware parts (εξαιρώντας δηλαδή χαζοφτηνοπεριφερεικά) έχω πάρει από Πλαίσιο, e-shop & Visionstudio. Και στα 3 όταν χρειάστηκε να κάνω επιστροφή δεν αντιμετώπισα προβλήματα (μόνο μια σημαντική καθυστέρηση σε αντικατάσταση μητρικής από το Πλαίσιο, αλλά δεν το έκανα θέμα γιατί αφενός ήταν μέσα στο κατακαλόκαιρο με τις άδειες και αφετέρου η ζημιά είχε γίνει από μένα, οπότε είπα πάλι καλά που μου την άλλαξαν). Απλά τώρα είπα μήπως διευρύνω κάπως τις επιλογές μου γλιτώνοντας από την συνολική σύνθεση ένα σεβαστό (για τα δεδομένα μου) ποσό...

 

ΥΓ. Το You.gr δεν θεωρείται από τα γνωστά μαγαζιά; Δεν έχει τύχει να ψωνίσω προσωπικά, αλλά για κάποιο λόγο το είχα κατατάξει στα αξιόπιστα.. Αντιθέτως πχ από το EasyBuyWorld δύσκολα να έπαιρνα ποτέ τίποτα, έχω διαβάσει άπειρα αρνητικά σχόλια για ανοιγμένα πακέτα, προϊόντα που αποδείχθηκαν μαϊμούδες κλπ. Άσχετα δηλαδή που είναι Αθήνα, κι Θεσσαλονίκη να ήταν, πάλι δύσκολα θα έπαιρνα...

Δημοσ.

Κι εγώ μέχρι τώρα "κύρια" hardware parts (εξαιρώντας δηλαδή χαζοφτηνοπεριφερεικά) έχω πάρει από Πλαίσιο, e-shop & Visionstudio. Και στα 3 όταν χρειάστηκε να κάνω επιστροφή δεν αντιμετώπισα προβλήματα (μόνο μια σημαντική καθυστέρηση σε αντικατάσταση μητρικής από το Πλαίσιο, αλλά δεν το έκανα θέμα γιατί αφενός ήταν μέσα στο κατακαλόκαιρο με τις άδειες και αφετέρου η ζημιά είχε γίνει από μένα, οπότε είπα πάλι καλά που μου την άλλαξαν). Απλά τώρα είπα μήπως διευρύνω κάπως τις επιλογές μου γλιτώνοντας από την συνολική σύνθεση ένα σεβαστό (για τα δεδομένα μου) ποσό...

 

ΥΓ. Το You.gr δεν θεωρείται από τα γνωστά μαγαζιά; Δεν έχει τύχει να ψωνίσω προσωπικά, αλλά για κάποιο λόγο το είχα κατατάξει στα αξιόπιστα.. Αντιθέτως πχ από το EasyBuyWorld δύσκολα να έπαιρνα ποτέ τίποτα, έχω διαβάσει άπειρα αρνητικά σχόλια για ανοιγμένα πακέτα, προϊόντα που αποδείχθηκαν μαϊμούδες κλπ. Άσχετα δηλαδή που είναι Αθήνα, κι Θεσσαλονίκη να ήταν, πάλι δύσκολα θα έπαιρνα...

Απο EasyBuyworld εχει τυχει επειδη ειναι διπλα μου να αγορασω κατι παιχνιδια μονο για το Wii/Wii U λογω χαμηλων τιμων.Ενταξυ οσο να ναι στο παιχνιδι δεν μπορει να σου κανει κατι και ηταν οντως σφραγισμενα κανονικα με ζελατινα κλπ. Βεβαια για Hardware κομματια εκτως αν ειναι πχ σκληρος δισκος ουτε εγω θα το εμπιστευομουν να πω την αληθεια. Οσο για το You οντως ειναι και αυτο στα αξιοπιστα και δημοφιλη απλα ειχε κανει πιο πριν ανα καιρους κατι θεματακια στο θεμα εγγυησεων θυμαμαι απο συμφορουμιτες και επισης οι τιμες του ειναι σχετικα τσιμπημενες πλεον σε αρκετα προιοντα τωρα που εγινε πιο γνωστο.

Δημοσ.

Μακριά από EasyBuyWorld  είχα παραγγείλει μερικά ακουστικά samsung( τα ιδια ακουστικά είχα πάρει και από το e-shop αλλά μου χαλάσαν μετά από καιρό). Παω σπίτι να τα δοκιμάσω και ήταν εντελώς μουφα αυτα που παίρνεις στο δρόμο για 2 ευρώ είναι καλύτερα  Εξωτερικά ηταν εντελώς ολόιδια  με τα παλιά άλλα ο ήχος ήταν σκα* εντελώς Έκανα πατάτα και δεν τα δοκίμασα εκείνη την στιγμή. Και μετά την επόμενή ήμερα είχα ταξίδι και αφού πήρα καινούρια εκεί που πήγα ξεχάστηκα  εντελώς.  Άλλα τώρα που το θύμησες κάτσε να τους  γράψω ενα  ωραίο review μήπως και σώσω κανέναν άλλον. Όσο για τα άλλα δεν έχω κάποια εμπειρία.

Δημοσ.

Έπρεπε να πάρω δίσκο πριν κάτι φεγγάρια και είπα να πάρω από αυτούς (EBW) να γλιτώσω κάνα ψιλό.

Τελικά η διαφορά αυτή και παραπάνω ξοδεύτηκε σε τηλέφωνα, εισιτήρια και κούριερ.

 

Ποτέ.ξανά.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εχω ψωνισει απο το pc-evolution και θα σου ελεγα να μεινεις μακρια. Εχουν ελεινο support ακομα και για μικροπραγματα οπως ενα χαλασμενο καλωδιο dvi. Μου εχει τυχει ειδη 2 φορες να εχω θεμα με αυτους, τη πρωτη ηταν με κατι πιο ακριβο και τη δευτερη με ενα καλωδιο dvi οπου ειχε προβλημα και η εικονα ηταν θολη και αχρωμη, με γραμμες παντου, οταν τους πηρα τηλεφωνο με τα χιλια ζορια συμφωνησαν να παω να μου το αλλαξουν, μου δωσαν ενα αλλο το οποιο και αυτο ειχε το ιδιο προβλημα (προβληματικη παρτιδα), τους ξαναπηρα τηλεφωνο και μου ειπαν.. ακου εκει! οτι η καρτα γραφικων μου, η η οθονη μου χαλανε τα καλωδια τους, και οτι επρεπε να παω ολο μου το κουτι (carbide 540, 15 κιλα τερας, γεματο σκληρους, και με πλεξι glass που σιγα μη το ρισκαρα),για να δουν μηπως το θεμα προερχεται απο εμενα. Τους ειπα οτι εχω ακομα ενα καλωδιο στο σπιτι, και το δοκιμασα και δουλευε σωστα, αλλα αυτοι επεμεναν. Δηλαδη να τους παρω στα σοβαρα τωρα? Εννοειται και οτι δεν υπηρχε τετοια περιπτωση μιας και δεν ειμαι κανενας ασχετος, και εννοειται οτι δεν πηγα το κουτι στο καταστημα τους για ενα προιον των 3 ευρω, απλα αγορασα απο αλλο καταστημα και δουλεψε μια χαρα το καλωδιο.

 

Για τα αλλα καταστηματα δεν εχω αποψη.

 

Γενικα για Θεσσαλονικη θα σου ελεγα να κοιτας προς visionstudio μονο (δοκιμασμενο). Και στο e-shop για κατι προσφορες που παιζουν κατα καιρους.

 

Καλησπέρα σε όλους,

μετά από παρότρυνση ενός πολύ καλού μας πελάτη είδαμε το σχετικό post και με πολύ καλή διάθεσή θα θέλαμε να απαντήσουμε για την αποφυγή περαιτέρω παρεξηγήσεων.

 

Η εταιρεία μας δεν κάνει διακρίσεις στα ποσά αγορών σχετικά με τις επιστροφές. Φυσικά ένα φθηνό προϊόν μπορεί να αλλαχθεί ευκολότερα (λόγω κόστους) και δεν μεσολαβούν αποστολές σε αντιπροσωπείες κτλ.

 

Αποκλείεται και σας το λέω υπεύθυνα να σας ενημέρωσε κανείς ότι το καλώδιο "κάηκε,βραχυκύκλωσε κτλ" λόγω οθόνης ή κάρτα γραφικών σας. Πιθανόν δεν έγινε καλή συνεννόηση/κατανόηση. Για τα καλώδια δεν ζητάμε ποτέ να φέρει ο πελάτης τον πλήρη Η/Υ, παρά μόνο για σοβαρότερα προβλήματα για να το ελέγξουμε και διευκολύνουμε τον ίδιο.

 

Δεδομένου ότι δεν είμαστε οι κατασκευαστές των προϊόντων, μπορεί να σας τύχουν και 100 φορές προβλήματα (φυσικά το απευχόμαστε). Εμείς από την πλευρά μας, αλλάζουμε τα προϊόντα μετά από έλεγχο ( το οποίο ισχύει και στα καλώδια τον οποίο κάνουμε επί τόπου, λόγω όπως είπατε μικρού κόστους δεν θέλουμε να σας ταλαιπωρούμε) και επιβεβαίωση ότι είναι ελαττωματικό και όχι από κακή χρήση πχ κομμένο. Ασχέτως κόστους, είτε αφορά ένα καλώδιο είτε ένα κομμάτι hardware.

Φέτος παρατηρήθηκε προβληματική παρτίδα στα πολύ φθηνά vga καλώδια τα οποία σε όλους τους πελάτες τα αλλάξαμε αμέσως αφού φυσικά τα ελέγξαμε. Μήπως αναφέρεστε σε vga και όχι DVI; Διότι δεν είχαμε κανένα πρόβλημα ούτε επιστροφή σε DVI Καλώδια.

 

Το 70% των πελατών μας, αναφέρονται ότι "δεν είναι άσχετοι, γνωρίζουν, έχουν έναν ξάδελφο που ξέρει κτλ", αυτό δε θα μας βοηθήσει αν δεν το ελέγξουμε και εμείς οι ίδιοι, όποιο και αν είναι το πρόβλημα όποιου κόστους. Όπως κάνουν όλες οι εταιρείες και είναι μέσα στα λογικά (και νομικά) πλαίσια.

(πάντα σε όλες τις επιστροφές/ελέγχους/εγγυήσεις χρειάζεται και η απόδειξη αγοράς φυσικά).

 

Μπορεί όσα σας απαντάω να σας φαίνονται "τυπικά" και να τα έχετε ξανά ακούσει και από άλλα καταστήματα, αλλά σκεφτείτε να έπαιρναν τηλέφωνο Χ άτομα, και να ζητούσαν αλλαγές, χωρίς να ελέγξουμε, χωρίς να ξέρουμε περί τίνος πρόκειται, χωρίς να φέρνουν τις αποδείξεις τους κτλ. Κρατάμε μια σειρά για όλους και εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε κάθε περίπτωση όπως μπορούμε και εμείς. Αν σας ταλαιπωρήσαμε ή κάπου μεσολάβησε κακή συνεννόηση σας ζητούμε συγγνώμη, δεν είχαμε αυτόν τον σκοπό.

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα να αναφέρατε και την άλλη φορά που είχατε πρόβλημα και τι πρόβλημα και τι σας είπαμε/πως το λύσαμε, γιατί σας το τονίζω σε προϊόντα που είναι ελαττωματικά, αποδεδειγμένα, έχουν γίνει 100% αντικαταστάσεις. Σε προϊόντα που χάλασαν λόγω κακής χρήσης, ή επειδή ο πελάτης άλλαξε γνώμη ενώ το χρησιμοποίησε, δυστυχώς εκεί δεν γίνονται αντικαταστάσεις. Δεν το δέχονται οι εταιρείες, ούτε ο επόμενος αγοραστής να παραλάβει ένα "ανοιχτό" προϊόν και να το πληρώσει ως καινούργιο.

 

Παρόλα αυτά κλείνοντας, επειδή με τους υποψήφιους πελάτες μας έχουμε και ανθρώπινη επικοινωνία και εξηγούμε όσο μπορούμε πράγματα που δεν γνωρίζετε, σε περίπτωση που όλα τα παραπάνω σας φαίνονται ότι εξακολουθούμε να μην ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες σας και σας ταλαιπωρήσαμε ανεπανόρθωτα, τότε φυσικά το κατάστημά μας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες σας και πρέπει να απευθυνθείτε σε συναδέλφους.

Σας ευχόμαστε καλή βδομάδα και καλή συνέχεια.

 

Με εκτίμηση

Ομάδα της PC Evolution

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

μετά από παρότρυνση ενός πολύ καλού μας πελάτη είδαμε το σχετικό post και με πολύ καλή διάθεσή θα θέλαμε να απαντήσουμε για την αποφυγή περαιτέρω παρεξηγήσεων.

 

Η εταιρεία μας δεν κάνει διακρίσεις στα ποσά αγορών σχετικά με τις επιστροφές. Φυσικά ένα φθηνό προϊόν μπορεί να αλλαχθεί ευκολότερα (λόγω κόστους) και δεν μεσολαβούν αποστολές σε αντιπροσωπείες κτλ.

 

Αποκλείεται και σας το λέω υπεύθυνα να σας ενημέρωσε κανείς ότι το καλώδιο "κάηκε,βραχυκύκλωσε κτλ" λόγω οθόνης ή κάρτα γραφικών σας. Πιθανόν δεν έγινε καλή συνεννόηση/κατανόηση. Για τα καλώδια δεν ζητάμε ποτέ να φέρει ο πελάτης τον πλήρη Η/Υ, παρά μόνο για σοβαρότερα προβλήματα για να το ελέγξουμε και διευκολύνουμε τον ίδιο.

 

Δεδομένου ότι δεν είμαστε οι κατασκευαστές των προϊόντων, μπορεί να σας τύχουν και 100 φορές προβλήματα (φυσικά το απευχόμαστε). Εμείς από την πλευρά μας, αλλάζουμε τα προϊόντα μετά από έλεγχο ( το οποίο ισχύει και στα καλώδια τον οποίο κάνουμε επί τόπου, λόγω όπως είπατε μικρού κόστους δεν θέλουμε να σας ταλαιπωρούμε) και επιβεβαίωση ότι είναι ελαττωματικό και όχι από κακή χρήση πχ κομμένο. Ασχέτως κόστους, είτε αφορά ένα καλώδιο είτε ένα κομμάτι hardware.

Φέτος παρατηρήθηκε προβληματική παρτίδα στα πολύ φθηνά vga καλώδια τα οποία σε όλους τους πελάτες τα αλλάξαμε αμέσως αφού φυσικά τα ελέγξαμε. Μήπως αναφέρεστε σε vga και όχι DVI; Διότι δεν είχαμε κανένα πρόβλημα ούτε επιστροφή σε DVI Καλώδια.

 

Το 70% των πελατών μας, αναφέρονται ότι "δεν είναι άσχετοι, γνωρίζουν, έχουν έναν ξάδελφο που ξέρει κτλ", αυτό δε θα μας βοηθήσει αν δεν το ελέγξουμε και εμείς οι ίδιοι, όποιο και αν είναι το πρόβλημα όποιου κόστους. Όπως κάνουν όλες οι εταιρείες και είναι μέσα στα λογικά (και νομικά) πλαίσια.

(πάντα σε όλες τις επιστροφές/ελέγχους/εγγυήσεις χρειάζεται και η απόδειξη αγοράς φυσικά).

 

Μπορεί όσα σας απαντάω να σας φαίνονται "τυπικά" και να τα έχετε ξανά ακούσει και από άλλα καταστήματα, αλλά σκεφτείτε να έπαιρναν τηλέφωνο Χ άτομα, και να ζητούσαν αλλαγές, χωρίς να ελέγξουμε, χωρίς να ξέρουμε περί τίνος πρόκειται, χωρίς να φέρνουν τις αποδείξεις τους κτλ. Κρατάμε μια σειρά για όλους και εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε κάθε περίπτωση όπως μπορούμε και εμείς. Αν σας ταλαιπωρήσαμε ή κάπου μεσολάβησε κακή συνεννόηση σας ζητούμε συγγνώμη, δεν είχαμε αυτόν τον σκοπό.

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα να αναφέρατε και την άλλη φορά που είχατε πρόβλημα και τι πρόβλημα και τι σας είπαμε/πως το λύσαμε, γιατί σας το τονίζω σε προϊόντα που είναι ελαττωματικά, αποδεδειγμένα, έχουν γίνει 100% αντικαταστάσεις. Σε προϊόντα που χάλασαν λόγω κακής χρήσης, ή επειδή ο πελάτης άλλαξε γνώμη ενώ το χρησιμοποίησε, δυστυχώς εκεί δεν γίνονται αντικαταστάσεις. Δεν το δέχονται οι εταιρείες, ούτε ο επόμενος αγοραστής να παραλάβει ένα "ανοιχτό" προϊόν και να το πληρώσει ως καινούργιο.

 

Παρόλα αυτά κλείνοντας, επειδή με τους υποψήφιους πελάτες μας έχουμε και ανθρώπινη επικοινωνία και εξηγούμε όσο μπορούμε πράγματα που δεν γνωρίζετε, σε περίπτωση που όλα τα παραπάνω σας φαίνονται ότι εξακολουθούμε να μην ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες σας και σας ταλαιπωρήσαμε ανεπανόρθωτα, τότε φυσικά το κατάστημά μας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες σας και πρέπει να απευθυνθείτε σε συναδέλφους.

Σας ευχόμαστε καλή βδομάδα και καλή συνέχεια.

 

Με εκτίμηση

Ομάδα της PC Evolution

 

 

Αυτο το μηνυμα μου φαινεται  αστειο, και χωρις παρεξηγηση. Το καταστημα σας, η η ομαδα σας δηλαδη με αποκαλει ψευτη σε ενα τεχνολογικο φορουμ. Καταρχας δε με ενδιαφερει ποιος εχει γραψει αυτο το μηνυμα, μπορει μαλιστα να ειναι ενας ασχετος που τρολλαρει, μιας και βλεπω 1 ποστ μονο. Αυτο που εχω να πω ειναι οτι ειμαι μελος του ινσομνια απο το 2008 και εχω αξιοποιησει τον χρονο αυτο βοηθωντας αλλους εδω μεσα να φτιαξουν ενα σωστο συστημα. Και νομιζω οτι οσοι μπαινουν εδω μεσα για θεματα PC ξερουν ποιος ειμαι και τι ποσταρω οταν ποσταρω, οποτε το να λετε οτι λεω ψεματα για να καλυψετε το οποιο αρνητικο αποτελεσμα εφερε το ποστ που εκανα πριν απο...3-4 μηνες, μου φαινεται τουλαχιστον απαραδεκτο μιας και δεν υπαρχει περιπτωση 1 στο εκατομμυριο να σας πιστεψει κανενας.

 

Μαλιστα, δεν εχετε πετυχει κατι το θετικο, αντιθετως εχετε ριξει την εικονα του καταστηματος σας ακομα περισσοτερο με δικαιολογιες και αρνηση του περιστατικου με το κλασικο "αποκλειεται να εχει γινει αυτο".

 

Ναι ηταν για ενα καλωδιο, τωρα ειτε dvi ειτε vga δεν εχει σημασια για εμενα. Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι παρολο που μου το αλλαξατε 1 φορα, και σας ξαναπηρα τηλεφωνο αμεσα να σας πω οτι ουτε και το δευτερο λειτουργει σωστα, αντι να καταλαβετε σαν τεχνολογικο καταστημα που εισαστε, οτι το προιον σας εχει καποιο προβλημα, μου ειπατε να κουβαλησω ολοκληρο το κουτι μεχρι το καταστημα (μαλλον θα εδινα περισσοτερα για βενζινη/χρονο απο οσο κανει το καλωδιο αυτο) για τον λογο οτι μπορει η καρτα γραφικων μου η η οθονη μου να σας καιει τα καλωδια. Αν σεβεστε λιγο το καταστημα σας επρεπε εσεις να ειχατε ανοιξει ενα απο τα αλλα καλωδια της παρτιδας αυτης, και να το ειχατε δοκιμασει, και αφου το κανατε αυτο, να με παιρνατε τηλεφωνο και να μου ζητητουσατε συγνωμη για την ταλαιπωρια και να μου αλλαζατε αμεσα το καλωδιο με καλωδιο αλλης μαρκας και με διαφορα πληρωμενη απο εμενα φυσικα, η να γινοταν επιστροφη χρηματων.

 

Αλλα οχι, αυτο που κανατε ηταν αντιεπαγγελματικο και για αυτο απο τοτε αποφευγω να αγοραζω πραγματα απο εσας και ειπα αυτα που ειπα στο αρχικο ποστ για να εχουν το νου τους οσοι σκεφτονται να ψωνισουν απο το καταστημα σας.

 

Δεν εχω κατι εναντιον του καταστηματος σας, αλλα επρεπε να πω την αληθεια στην ερωτηση που εκανε ο topic starter.

  • Like 4
Δημοσ.

Μόνο για ανέκδοτο ταιριάζει αυτή η απάντηση που δημοσίευσαν. Μερικές φορρές καλύτερα να κάνεις την πάπια, παρα να προσπαθείς να βγείς και απο πάνω  :ph34r:

Δημοσ.

Αυτο το μηνυμα μου φαινεται  αστειο, και χωρις παρεξηγηση. Το καταστημα σας, η η ομαδα σας δηλαδη με αποκαλει ψευτη σε ενα τεχνολογικο φορουμ. Καταρχας δε με ενδιαφερει ποιος εχει γραψει αυτο το μηνυμα, μπορει μαλιστα να ειναι ενας ασχετος που τρολλαρει, μιας και βλεπω 1 ποστ μονο. Αυτο που εχω να πω ειναι οτι ειμαι μελος του ινσομνια απο το 2008 και εχω αξιοποιησει τον χρονο αυτο βοηθωντας αλλους εδω μεσα να φτιαξουν ενα σωστο συστημα. Και νομιζω οτι οσοι μπαινουν εδω μεσα για θεματα PC ξερουν ποιος ειμαι και τι ποσταρω οταν ποσταρω, οποτε το να λετε οτι λεω ψεματα για να καλυψετε το οποιο αρνητικο αποτελεσμα εφερε το ποστ που εκανα πριν απο...3-4 μηνες, μου φαινεται τουλαχιστον απαραδεκτο μιας και δεν υπαρχει περιπτωση 1 στο εκατομμυριο να σας πιστεψει κανενας.

 

Μαλιστα, δεν εχετε πετυχει κατι το θετικο, αντιθετως εχετε ριξει την εικονα του καταστηματος σας ακομα περισσοτερο με δικαιολογιες και αρνηση του περιστατικου με το κλασικο "αποκλειεται να εχει γινει αυτο".

 

Ναι ηταν για ενα καλωδιο, τωρα ειτε dvi ειτε vga δεν εχει σημασια για εμενα. Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι παρολο που μου το αλλαξατε 1 φορα, και σας ξαναπηρα τηλεφωνο αμεσα να σας πω οτι ουτε και το δευτερο λειτουργει σωστα, αντι να καταλαβετε σαν τεχνολογικο καταστημα που εισαστε, οτι το προιον σας εχει καποιο προβλημα, μου ειπατε να κουβαλησω ολοκληρο το κουτι μεχρι το καταστημα (μαλλον θα εδινα περισσοτερα για βενζινη/χρονο απο οσο κανει το καλωδιο αυτο) για τον λογο οτι μπορει η καρτα γραφικων μου η η οθονη μου να σας καιει τα καλωδια. Αν σεβεστε λιγο το καταστημα σας επρεπε εσεις να ειχατε ανοιξει ενα απο τα αλλα καλωδια της παρτιδας αυτης, και να το ειχατε δοκιμασει, και αφου το κανατε αυτο, να με παιρνατε τηλεφωνο και να μου ζητητουσατε συγνωμη για την ταλαιπωρια και να μου αλλαζατε αμεσα το καλωδιο με καλωδιο αλλης μαρκας και με διαφορα πληρωμενη απο εμενα φυσικα, η να γινοταν επιστροφη χρηματων.

 

Αλλα οχι, αυτο που κανατε ηταν αντιεπαγγελματικο και για αυτο απο τοτε αποφευγω να αγοραζω πραγματα απο εσας και ειπα αυτα που ειπα στο αρχικο ποστ για να εχουν το νου τους οσοι σκεφτονται να ψωνισουν απο το καταστημα σας.

 

Δεν εχω κατι εναντιον του καταστηματος σας, αλλα επρεπε να πω την αληθεια στην ερωτηση που εκανε ο topic starter.

 

Καλησπέρα σας,

 

μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να σας απαντήσουμε νωρίτερα, γιατί δεν "αποφεύγουμε" γεγονότα, αλλά δε μπορούμε να τα παρακολουθούμε όλα. Όταν μας το ανέφεραν, μπήκαμε στη διαδικασία να σας απαντήσουμε "ανθρώπινα".

 

Κανείς δεν προσπάθησε να σας αποκαλέσει ψεύτη. Είναι εύκολο να παρερμηνευτεί γραπτός λόγος. Σας είπαμε κατά λέξη στο τέλος "προφανώς έγινε κάποια κακή συνεννόηση/κατανόηση" και σας ζητάμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία, γιατί ένα καλώδιο δεν μπορεί να καεί/βραχυκυκλώσει από την οθόνη σας, ή από την κάρτα γραφικών σας. Πόσο μάλλον να θέλουμε εσκεμμένα να σας ταλαιπωρήσουμε τόσο πολύ για ένα καλώδιο.

Αυτό μπορείτε να το ερμηνεύσετε όπως θέλετε και εσείς και οι αναγνώστες έχουν κρίση αν σας προσβάλαμε και επιμένουμε στο γεγονός ότι αν θεωρείτε "αρνητικό" ότι με όλη τη καλή διάθεση μπήκαμε να σας απαντήσουμε, τότε πιθανόν εμείς έχουμε άλλη αντίληψη της επικοινωνίας και την υποχρέωση να εξηγήσουμε/ξεκαθαρίσουμε την όποια παρεξήγηση προς έναν πελάτη που αγόρασε ένα καλώδιο ή κάτι πιο σοβαρό (οπότε κριτήριο μας δεν είναι η αξία αγορών).

Τέλος πάντων, πιθανό έγινε μια κακή συνεννόηση εξαρχής και φυσικά αυτό μπορεί να συμβεί και ότι και να παραθέσουμε θα είναι μικρής σημασίας βάση πως εκλάβατε την πρώτη μας απάντηση. Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να ευχαριστούμε το 10/10 των πελατών αλλά αυτό δε γίνετε.

 

Σας ζητάμε και πάλι συγνώμη για την ταλαιπωρία και αν παρερμηνεύθηκε κάτι από την απάντησή μας, κάθε άλλο από αυτό είχαμε σκοπό.

 

 

 

Να είστε καλά

 

Η ομάδα της PC Evolution

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...