Προς το περιεχόμενο

FIFA 16


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το λεπόν, έκανα μια βλακεία τόσο καιρό κι είπα να τη μοιραστώ μαζί σας. Παρατηρούσα τόσο καιρό τους αντίπαλους αμυντικούς να πέφτουν σαν λυσσασμένοι πάνω στην μπάλα όποτε έκανα μακρινές πάσες και μου ανέβαινε η πίεση που οι δικοί μου δεν έκαναν το ίδιο. Έψαχνα εκεί ρυθμίσεις, κυρίως στα instructions, αλλά φευ! Εις μάτην όλες μου οι προσπάθειες. Ώσπου συνειδητοποίησα ότι είχα αφήσει ο μ&*^% κλειστό το Auto Switching Move Assistance, έχοντας ταυτόχρονα το Auto Switching στο Auto. Αυτό συνεπάγεται ότι η ΑΙ σου αλλάζει μεν παίχτη, αλλά τον αφήνει να στέκεται σαν ξυλάγγουρο. Και στις μακρινές πάσες (και γενικά στην άμυνα) προφανώς αργείς περισσότερο να αντιδράσεις, αφού δεν ξέρεις ποιον παίκτη θα αποφασίσει να σου δώσει η ΑΙ και πότε.Συνεπώς, είτε manual αλλαγή παίκτη και assistance off, είτε auto και high.

πιστευω οτι καλαταβα τι διαβασα μολις...εγω παιζω συνεχεια με AUTO στην επιλογη παιχτη και OFF το moving assistance ωστοσο οι αμυντικοι μου βγαινουν πρωτοι σε καποιες φασεις πανω στην μπαλα απο μονοι τους...θα το δοκιμασω αυτο που γραφεις  μηπως γινεται ακομα πιο εντονα. 

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα exploits που λέγαμε. Το πρώτο είναι με τον Καρέλη. Με το τούρμπο πατημένο καθ' όλη τη διάρκεια της εφόρμησης (!)

Το δεύτερο είναι η κλασική παραλλαγή του με την ασίστ.

 

 

Δημοσ.

Ενταξει δεν είναι exploits ακριβως,αλλά σίγουρα πολύ δύσκολα ή μάλλον random στην αμυνα που καλεισαι να παίξεις.

το κακό με την online εκδοχη του φετινου fifa είναι οτι δεν έχει diversity στον τρόπο που πρέπει να παίξει ο παίκτης για να ειναι ανταγωνιστικος.
 

Οι πλαγιοκοπήσεις σαν και αυτες που πόσταρες μαζι με το ανελέητο high pressure (το τελευταίο θα μπορουσε ανετα η ΕΑ να το φτιαξει με ενα patch στην stamina κανοντάς το πρεσσαρισμα ρεαλιστικότερο,αλλά τι ΕΑ θα ηταν διαφορετικα αν την ενοιαζε )  ειναι ο κανόνας.
Μ αλλα λόγια βαρεμάρα απο ενα σημείο και μετά 

Δημοσ.

Κοίτα, δεδομένου ότι το 90% των γκολ που θα βάλω/δεχτώ είναι τέτοια, τότε ναι, το λες και εξπλόιτ. Φυσικά αν κερδίζεις με 3+ γκολ διαφορά κι έχεις το μομέντουμ με το μέρος σου μετά ο καρέλης γίνεται μέσι, ο πέτριτς γίνεται σουάρες κλπ. Οπότε τότε μπορείς να σκοράρεις και με άλλους τρόπους. Δεν λέω ότι δεν γίνεται να σκοράρεις με άλλους τρόπους, αλλά άπαξ και είδαν όλοι ότι αυτός είναι ο πιο εύκολος (σχεδόν undefendable), τον επιχειρούν πιο συχνά από οτιδήποτε άλλο.

 

Όσον αφορά στο pressure pace, όπως έχω γράψει και σε προηγούμενα post νομίζω ότι έχει βελτιωθεί αρκετά φέτος. Στα 3,5 αστέρια τουλάχιστον μπορώ σχετικά άνετα να κάνω passing game στο κέντρο. Μόλις πριν λίγο έπαιξα ένα υπέροχο ματσάκι κόντρα στη Lech Poznan που είχαμε και οι δύο σχεδόν ολόιδιο στιλ παιχνιδιού (μεγάλη προσοχή στην άμυνα, κάλυψη κενών χώρων, passing game και ορθολογική ανάπτυξη στην επίθεση). Οπότε στο πρώτο ημίχρονο οι ευκαιρίες εκατέρωθεν ήταν 1/1. Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει με το pressure pace του περσινού FIFA. Παρότι όποιος έβλεπε αυτό το παιχνίδι θα προτιμούσε να έβλεπε Τόλμη & Γοητεία στο Μακεδονία TV καλύτερα, εγώ το καταχάρηκα :)

Δημοσ.

Το θεμα δεν είναι το pace στο πρεσσάρισμα,αλλά τα mechanics του φετινου φιφα στην πάσα/αμυνα,που ενώ γενικά είναι προς την σωστη κατευθυνση όσο αφορά την γενική ιδέα,γινονται exploitable με το συνεχες pressing που μπορεις λίγο πολυ ευκολα να κάνεις επι 80 λεπτα του ματς,καθως το παιχνίδι δεν σε "τιμωρει" αρκετα όσο αφορα την stamina. 
Με άλλα λόγια και με Neymar-Iniesta αν αλλάξεις πάνω απο 4-5 πάσες στα 3 μετρα,αν υπάρχει αμυντικός κοντά γινεται "trigger" αυξημενό first touch error που σε συνδυασμό με τον αυξημενο χωρο που πλέον μπορεί ο αμυντικος να κάνει αυτοματο interception (χωρις καν να πατησεις το Β στο pad του Χβοχ) οδηγείσαι σε ευκολο dispossesion.

Απο την μία αυτο δεν ειναι κακο,καθως θα βλέπαμε ηλίθια ματς οπου ο αντιπαλος θα επαιζε εκνευριστικες πασουλες στο δικό του 3ο του γηπέδου.
Απο την άλλη πρεσάρισμα επι 80 λεπτα πατημένο το σπριντ δεν θα έπρεπε να υπάρχει γιατι εκτος του:
α)ειναι εντελως ανρεαλιστικο
β)σε υποχρεωνει να έχεις αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιου για να εισαι ανταγωνιστικός.
γ) ειναι βαρετο

Στην div2 του FUT όλοι μα όλοι (κ εγω μαζι το παραδέχομαι) παίζουν αυτό το πρεσσάρισμα που πολλές φορες συνδυαζεται με σπαμ στο slide tackling

Για μενα αυτό το πρεσάρισμα θα μπορουσε να γινει ποιο balanced μεσω του stamina,ώστε να είναι ποιο στοχευμενο στην χρονική του διαρκεια ,γιατι το επι 80 λεπτων ανελέητο sprint είναι βγαλμένο απο τον κόσμο του tehkan soccer 

Δημοσ.

Τι να σου πω, υποθέτω πώς έχεις δίκιο αν μιλάμε για πέντε αστέρια. Στα 3,5 που παίζω εγώ, αυτό που λες, απλά δεν το βλέπω. Και πάλι το στάμινα δεν παίζει το ρόλο που έπαιζε π.χ. στα παλιότερα PES (όπου αν "κοκκίνιζε" ο παίκτης δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του), αλλά φέτος δεν γίνεται σε βαθμό που να μην μπορείς να κάνεις το παιχνίδι σου. Αρκεί να ξέρεις να συνδυάζεις τα τρία είδη πασών (κανονική, δυνατή και στον κενό χώρο).

Δημοσ.

O τροπος αυτος απο τον ασβεστη ειναι απο τον καιρο του προ13 (και πιο πριν θα λεγα) ...

Εχω παιξει εγω με κουνελια και ξερω :-D αφου εγινα ΑΡΧΙκουνελος κι εγω στο παιχνιδι μου :lol:

Πλεον τα sweety goals δινουν και παιρνουν, οχι οτι δεν μπορεις να σκοραρεις με αλλους τροπους.

Κατεμε πρεπει να αφαιρεσουν αυτη την ηλιθια πασα με το R1. Επισης το no touch dribbling δεν ξερω....το βρισκω υπερβολικο αλλα ΟΚ I can live with that (δεν το χρησιμοποιω αλλωστε, καμια φορα βεβαια το ξεχναω γιατι ειχα συνηθισει με το control στο L1/LB).

Λαλακιες....βαριεται να κουνησει η ΕΑ...περισσοτερο τα αλλαζει  και ΛΙΓΟ το φτιαχνει το παιχνιδι της θα λεγα. 

 

To stamina δεν θα το φτιαξουν ποτε (να μειωνεται) ...και γι αυτο ο λογος ειναι το UT.

Oλοι αγοραζουν τους παιχτες εκεινους με τους οποιους μπορουν και  κανουν τις υπερανθρωπες κουρσες, που περνανε 6 παιχτες στην σειρα και χαιρονται.

 

Τα μικρα και τα μεγαλα παιδια δλδ, οι πιο καλοι πελατες της ΕΑ. Σιγα μην τους στενοχωρησει...

Δημοσ.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά όταν αλλάζω (σπάνια ομολογουμένως) κάποιον παίκτη στο 70' (κυρίως για λόγους τακτικής) παρατηρώ μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που μπαίνει που είναι full stamina σε σχέση με τους υπόλοιπους και τους δικούς μου και του αντιπάλου που είναι στο 25-35% stamina.

 

Μπορεί να είναι τελείως η ιδέα μου (όπως άλλωστε και τα μισά που αναφέρετε) αλλά τους "νιώθω" πιο φρέσκους. Μήπως υπάρχει κάποια "αναλογική" μείωση των στατιστικών λόγω stamina?

 

(Όχι ότι με απασχολεί γιατί όσο δε κουράζονται αυτοί που μαρκάρουν άλλο τόσο δε κουράζονται αυτοί που επιτίθενται οπότε όλα fair and square και σίγουρα πολύ καλύτερο από το να σερνόντουσαν όλοι στο 75' οπότε να τελείωνε το ματς για αυτόν που ήταν πίσω στο σκορ.) 

 

Αναρωτιέμαι αν κάποιος παρατήρησε κάτι τέτοιο ή έχει διαβάσει κάτι.

Δημοσ.

Jim ισχύει αυτό απο παλαιότερα φίφα μιας που είσαι και καινούριος (καλός όμως :P ) στο παιχνίδι. Απλά δεν είναι ακριβώς έτσι. 
Οταν παίζεις θα έχεις παρατηρήσει οτι η μπάρα της κούρασης είναι σα 2. Η μία που μένει συνέχεια είναι η stamina (γκριζοπή), θα την πούμε "μόνιμη κόπωση", η άλλη που είναι πάνω στη προηγούμενη (άσπρη) είναι το fatigue θα τη πούμε "προσωρινή κόπωση". Όσο πιο πολύ τρέχεις το fatigue πέφτει γρήγορα και αν τελειώσει ο παίχτης κάνει πιο εύκολα το λάθος. 

Στην ουσία τώρα επειδή η μια μπάρα είναι πάνω στην άλλη όσο πιο πολύ stamina έχεις τόσο πιο πολύ fatigue έχεις. Οπότε αν η stamina είναι λίγη θα τελειώσει και γρηγορότερα και το fatigue άρα και πιο εύκολα το λάθος.

Αυτά ελπίζω να τα εξήγησα καλά γιατί μ ήταν δύσκολο η αλήθεια είναι  :P

Δημοσ.

Κάποιοι πειραματισμοί που έκανα με γκρέμισαν από την πρώτη στην τέταρτη κατηγορία. Μιλάμε δεν μπορούσα να σταυρώσω νίκη. Αποφάσισα να επιστρέψω στην ομάδα (ΠΑΟ) και στο σύστημα (4-3-3) με τα οποία ανέβηκα στην πρώτη και μέχρι στιγμής πάει τρένο η ομάδα (βέβαια έκανα και δύο κρίσιμες αλλαγές στον τρόπο παιχνιδιού μου, μία στην άμυνα και μία στην επίθεση).

Συγκεκριμένα ξεκίνησα με ένα σερί 12 νικών που νομίζω ότι είναι οι περισσότερες σερί νίκες που έχω κάνει σε FIFA. Βέβαια παίζω από το 2009 οπότε δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, αλλά έτσι νομίζω. Η πιο γλυκιά ήταν η 11η επί της Μπεσίκτας. Το @ με κέρδιζε 2-0 και άφηνε και τα ριπλέι για να μου κάνει κάζο. Απορώ πώς κράτησα την ψυχραιμία μου κι έκανα την επική ανατροπή: 2-5 και quit στο 65 ο τύπος.

Το 13 παρότι το θεωρώ τυχερό μου αριθμό εν προκειμένω απεδείχθη γκαντέμικο αφού τότε ήταν που έσπασε το σερί μου. Βέβαια παρέμεινα αήττητος, αφού ήρθα ισόπαλος 2-2 με τη Ζενίτ. Πολύ δυνατός αντίπαλος, αλλά έμεινε με 10 από νωρίς και μπόρεσα να κάνω την ανατροπή από το 2-0. Αν είχα λίγο χρόνο ακόμη θα έκανα και το 13 στα 13.

Με τρεις αγώνες να απομένουν στη σεζόν της Γ' κατηγορίας, μου έλειπε μόλις ένας βαθμός για να ανέβω στη Β'. Υπό άλλες συνθήκες θα είχα χεστεί απάνω μου, αλλά το σερί μου καθώς και η σχετική ευκολία με την οποία καθάριζα τα παιχνίδια μου είχαν δώσει μεγάλη αυτοπεποίθηση. Κακώς, γιατί στον 15ο αγώνα η μισητή Λέστερ με κέρασε τρία παστέλια σπάζοντας το αήττητό μου. Βέβαια την είχα νικήσει δύο φορές νωρίτερα με σκορ 2-1 και 4-1, οπότε πλέον έχω ξορκίσει το κακό και δεν τρέμω όποτε μου κάθεται.

Ευτυχώς, η ισοπαλία-άνοδος-λύτρωση ήρθε στον αμέσως επόμενο αγώνα με τη Λενς. Ήμουν σαφώς ανώτερος, αλλά δεν μου κάθισε το γκολ. Λευκή ισοπαλία και περίσσευε κι ένας αγώνα για το πρωτάθλημα της Div. 3. Αυτό το πήρα ξεφτιλίζοντας τη New York FC με 5-0 και quit λίγο μετά το ημίχρονο. Άντε να δούμε τώρα αύριο αν θα επιστρέψω στα μεγάλα σαλόνια ή αν το νικηφόρο σερί μου δεν οφείλεται στη βελτίωσή μου και στις όποιες αλλαγές τεχνικής φύσεως έκανα στο παιχνίδι μου, αλλά στο ότι το παιχνίδι απλά με λυπήθηκε και είπε να μου δώσει λίγο momentum ;)

  • Like 3
Δημοσ.

Jim ισχύει αυτό απο παλαιότερα φίφα μιας που είσαι και καινούριος (καλός όμως :P ) στο παιχνίδι. Απλά δεν είναι ακριβώς έτσι. 

Οταν παίζεις θα έχεις παρατηρήσει οτι η μπάρα της κούρασης είναι σα 2. Η μία που μένει συνέχεια είναι η stamina (γκριζοπή), θα την πούμε "μόνιμη κόπωση", η άλλη που είναι πάνω στη προηγούμενη (άσπρη) είναι το fatigue θα τη πούμε "προσωρινή κόπωση". Όσο πιο πολύ τρέχεις το fatigue πέφτει γρήγορα και αν τελειώσει ο παίχτης κάνει πιο εύκολα το λάθος. 

 

Στην ουσία τώρα επειδή η μια μπάρα είναι πάνω στην άλλη όσο πιο πολύ stamina έχεις τόσο πιο πολύ fatigue έχεις. Οπότε αν η stamina είναι λίγη θα τελειώσει και γρηγορότερα και το fatigue άρα και πιο εύκολα το λάθος.

 

Αυτά ελπίζω να τα εξήγησα καλά γιατί μ ήταν δύσκολο η αλήθεια είναι  :P

 

Μάλιστα. Ενδιαφέρον. Δίνει πολλές απαντήσεις σε σχέση με κάποιες λάθος πάσες,σουτ,σέντρες που γίνονται κατά τη διάρκεια του ματς. Κοίτα να δεις που ακόμη μαθαίνουμε. Thx!

Δημοσ.

Φέτος είναι χρήσιμο που το fatigue (παλιά το λέγαμε τούρμπο, π.χ. "μου τελείωσε το τούρμπο") φαίνεται και στο βελάκι πάνω από το κεφάλι του παίχτη που ελέγχουμε. Ή τέλος πάντων θα ήταν χρήσιμο αν είχε την οποιαδήποτε σημασία, αφού προσωπικά έχω κάνει κάτι κούρσες με Καρέλη από την περιοχή μου μέχρι τη μικρή περιοχή του αντιπάλου με το βελάκι να έχει "αδειάσει" λίγο μετά τη σέντρα, που θα τις ζήλευε κι ο Μπέιλ :Ρ

 

Τώρα δύο τινά παίζουν. Είτε όντως δεν έχει γίνει καλή υλοποίηση/εξομοίωση του stamina depletion, είτε απλά αυτό γίνεται σταδιακά για όλους, οπότε στο τέλος η αναλογία παραμένει ίδια και δεν καταλαβαίνουμε τη διαφορά. Προσωπικά πιστεύω ότι συμβαίνει λίγο κι από τα δύο.

Δημοσ.

Φέτος είναι χρήσιμο που το fatigue (παλιά το λέγαμε τούρμπο, π.χ. "μου τελείωσε το τούρμπο") φαίνεται και στο βελάκι πάνω από το κεφάλι του παίχτη που ελέγχουμε. Ή τέλος πάντων θα ήταν χρήσιμο αν είχε την οποιαδήποτε σημασία, αφού προσωπικά έχω κάνει κάτι κούρσες με Καρέλη από την περιοχή μου μέχρι τη μικρή περιοχή του αντιπάλου με το βελάκι να έχει "αδειάσει" λίγο μετά τη σέντρα, που θα τις ζήλευε κι ο Μπέιλ :Ρ

 

Τώρα δύο τινά παίζουν. Είτε όντως δεν έχει γίνει καλή υλοποίηση/εξομοίωση του stamina depletion, είτε απλά αυτό γίνεται σταδιακά για όλους, οπότε στο τέλος η αναλογία παραμένει ίδια και δεν καταλαβαίνουμε τη διαφορά. Προσωπικά πιστεύω ότι συμβαίνει λίγο κι από τα δύο.

 

Υποπτεύομαι ότι το stamina/fatique depletion φέρνει αναλογικό/ποσοστιαίο stat depletion. Για παράδειγμα το pace/acceleration του Καρέλη μπορεί να παίζει ανάμεσα σε 75-79 ανάλογα με το stamina. Αυτό θα εξηγούσε και το ότι ακόμη και χωρίς stamina μπορεί να κάνει κάποιες προσπάθειες απλά με λιγότερο ποσοστό επιτυχίας.

 

Γενικά δε μου φαίνεται και πολύ μεγάλη η διακύμανση στη συμπεριφορά του παίκτη βάση stamina αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι υπάρχει. Θα το έβρισκα να σου πω την αλήθεια και πολύ anti-fun να μη μπορεί να πάρει τα πόδια του ο Καρέλης μετά το 75' έχοντας προλάβει πιο πριν να πάρει βαρια βαρια 4-5 προσπάθειες σύνολο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...