Fulgore Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Σε θεμα του NX μας μιλας για την πολιτικη της Nintendo στο wii u? οκ.
dimyok Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) delete για τα μπιπ Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2016 από dimyok
Bourdoulas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δηλαδή αυτό που σε πείραξε είναι "τα μαλακιστήρια" που βγαίνουν στους δρόμους; Τόσο πολύ που έπρεπε να το ποστάρεις κιόλας; 1
dimyok Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) Οταν κατεβαινουν απο την πλατεια τρεχοντας στα τυφλα στο δρομο και οδηγαω ναι με πείραξε που επρεπε να φρεναρω για να μην τα πατησω.... Παρτε στα παιδια μια κλασικη κονσολα να παιζουν με ασφαλεια μεσα στο σπιτι , ειναι εγκληματικο να εχουμε ατυχηματα ετσι. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2016 από dimyok
dimyok Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Σωστος Ειχα ξεχασει την μπαλα . Επαθα ενα ψιλοσοκ γιατι εμεις ειχαμε gameboy αλλα δεν κυνηγαγαμε ποκεμον στους δρομους
Deghinsea Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Σύμφωνα με ταϊβανέζικη εφημερίδα οικονομικού περιεχομένου, η εταιρία Pixart Imaging θα κατασκευάσει chips μετρητές καρδιακών παλμών (hear-rate monitoring (HRM) solutions) και chips που θα υποστηρίζουν εικονική πραγματικότητα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στις gaming μηχανές επόμενης γενιάς Nintendo NX (next-generation Nintendo NX gaming machines). Τι θα είναι αυτό το ΝΧ τελικά;;; http://www.gonintendo.com/stories/261690-pixart-could-be-providing-heart-rate-monitoring-vr-chips-for-nx Edit: Οι αισθητήρες HRM χρησιμοποιούν την τεχνική της φωτοπληθυσμογραφίας, δηλαδή εκπέμπουν κύματα φωτός LED στο δέρμα και μετρούν την αλλαγή στην απόκριση που προκαλείται από την απορρόφηση λόγω του παλλόμενου αρτηριακού αίματος. Με απλά λόγια, ανιχνεύει αλλαγές στη ροή του αίματος.
mansa2k Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Το παραπάνω μπορώ να το συνδέσω καλύτερα με το QoL παρά με το ΝΧ. Βέβαια την ίδια στιγμή μου θυμίζει κάτι παρόμοιο από την Valve: http://www.valvesoftware.com/publications/2011/ValveBiofeedback-Ambinder.pdf Λίγο κουφό έτσι;
dimyok Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Μπορει να ειναι feature για interactive survival horror. Πχ ας πουμε σε usa μερια βλεπεις κατι διαρρηκτες να σου τριγυριζουν νυχτα μεσα στην αυλη με VR παραλλαγη , τους τη μπουμπουνιζεις ,και το heart-rate monitoring καλει το ambulance
Deghinsea Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Το αστείο είναι ότι αν συνεχίσει έτσι θα ξεπεράσει σε Market Cap (= το γινόμενο των συνολικών μετοχών επί της αξίας της μετοχής) την Sony. Δεν γνωρίζω πάντως πως προκύπτουν κέρδη ή χασούρα για μια εταιρία από τις μετοχές στο χρηματιστήριο, αυτό ας μας το εξηγήσει κάποιος που έχει τις σχετικές γνώσεις. Όσο για το παραπάνω γράφημα του Deghinsea να υπενθυμίσω πως το 2008 πολλές εταιρίες είδαν υψηλά κέρδη μιας και ο καπιταλισμός/καταναλωτισμός είχε φτάσει στα ύψη για να σκάσει αργότερα μύτη η παγκόσμια οικονομική κρίση. Η Nintendo με τα μελλοντικά πλάνα της που περιλαμβάνουν εφαρμογές σε smart devices, οικιακό και φορητό σύστημα, QoL, themes parks, movies και άλλα μπορεί να ξεπεράσει κατά πολύ την δυναμική που είχε η μετοχή της το 2008. Βέβαια αυτό μακροπρόθεσμα και εφόσον τα πλάνα της στεφτούν με την ανάλογη επιτυχία. Για την ιστορία, στη σημερινή συνεδρίαση συνέβη αυτό που περιέγραψες. Η Nintendo ξεπέρασε τη χρηματιστηριακή αξία της Sony. 2
gkalas Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δηλαδή η Nintendo δεν Nintendoomed;Μα εδώ μέσα λέγανε πως είναι η νεα Sega. 3
mansa2k Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Για την ιστορία, στη σημερινή συνεδρίαση συνέβη αυτό που περιέγραψες. Η Nintendo ξεπέρασε τη χρηματιστηριακή αξία της Sony. Βασικά ήταν μια εκτίμηση με τα δεδομένα της αγοράς. Πάντως έχει ενδιαφέρον να μάθουμε επίσημα το ποσοστό των κερδών που αναλογεί στην Ν από το pokemon go. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι 1ον γιατί η εφαρμογή δεν είναι συνδεμένη με το Nintendo Account (platinum/golden coins,αλληλοπροώθηση) και 2ον πως θα συνεργάζεται με τα επερχόμενα παιχνίδια της σειράς. Το τελευταίο είναι γενικότερη πολιτική της Ν αφού τα fire emblem, animal crossing θα συνεργάζονται με τα αντίστοιχα παιχνίδια στα συστήματα της εταιρίας ενώ το ίδιο περιμένω να συμβεί και με το miitomo ως προς το social κομμάτι του ΝΧ λειτουργικού. gkalas, on 19 Jul 2016 - 11:51 AM, said: Δηλαδή η Nintendo δεν Nintendoomed;Μα εδώ μέσα λέγανε πως είναι η νεα Sega. Αυτό συμβαίνει διότι η μάζα απορροφάει τις απόψεις του κάθε youtuber και δημοσιογραφίσκου που δεν έχουν ιδέα χωρίς να το ψάχνουν περαιτέρω. Το αστείο είναι πως η Ν δεν είχε ποτέ οικονομικά προβλήματα. Πάμε παρακάτω για το NX. Έχω αναπτύξει μια θεωρία που όμως είναι αρκετά υπερβολική αλλά το σηκώνει το θέμα την οποία θα την ανεβάσω αργότερα. 1
Deghinsea Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Από ότι έχω διαβάσει, τα έσοδα του Pokemon Go κατανέμονται ως εξής: 30% τα παίρνει το store 30% η Niantic 30% η Pokemon Company 10% η Nintendo Πρέπει να συνυπολογίσουμε εδώ ότι η Nintendo κατέχει και το 33% (αν δεν κάνω λάθος) της Pokemon Company. Οπότε (ίσως) η Nintendo να παίρνει και το 10 από το 30% που παίρνει η Pokemon Company. Δηλαδή ένα 20% συνολικά υποθέτω.
Ren_of_Heavens Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δηλαδή η Nintendo δεν Nintendoomed;Μα εδώ μέσα λέγανε πως είναι η νεα Sega. Εδώ λέγανε ότι το Wii θα πατώσει και θα είναι ισχυρό χτύπημα για την Nintendo και με το Wii U που πάει άσχημα έχει κάνει την εταιρεία να μην ξέρει που πάει και που φτάνει. Να σου πω πιο μέσα πέφτει ο Παχχχχχχχχκτερίδης με τις κοτσάνες που πετάει παρά το κοινό που δεν αρέσκεται να βλέπει την Nintendo να πετυχαίνει. Προσωπική μου χαρά είναι όταν οι Κασσάνδρες προέβλεπαν ότι η Nintendo θα χάσει, θα βγει, θα κλάσει... και στο τέλος τους διαψεύδει πανηγυρικά. Σκέτη απόλαυση ήταν η επιτυχία του πρώτου Wii. Αναμένω παρόμοιο αρνητικό στυλάκι με το NX όταν βγει και μετά να σου κάνει πωλήσεις ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. 1
mansa2k Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 H N άποψη της Ν για το VR: miyamoto-virtual-reality/ stock/meeting (*στο τέλος της σελίδας, miyamoto) Γενικως το VR δεν θεωρούν πως είναι μια τεχνολογία που δεν είναι κατάλληλη για το πολλούς παίκτες ταυτόχρονα στο σαλόνι. Επίσης θεωρούν πως είναι κουραστικό σε πολύωρη χρήση και τέλος ανησυχούν για την αποδοχή που θα έχει η συγκεκριμένη τεχνολογία από τους γονείς για την χρήση της από τα παιδιά. Φαίνεται πως ίσως η Ν προσπαθήσει να δώσει μια απάντηση στα παραπάνω προβλήματα μέσω της συγκεκριμένης πατέντας: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=848738 Ουσιαστικά πρόκειται για 3D απεικόνιση από οποιαδήποτε τηλεόραση μέσω eye tracking. Tο eye tracking το είδαμε και σε αυτό το βίντεο της Ν για το starfox zero: https://youtu.be/wA2-0nTxaGg?t=2m16s *Δείτε το παράδειγμα μέχρι το 2:53. Χθες ο Deghinsea πρόσθεσε αυτό το νέο: http://www.gonintendo.com/stories/261690-pixart-could-be-providing-heart-rate-monitoring-vr-chips-for-nx Το οποίο, όπως είχα γράψει μου θύμισε αυτό: http://www.valvesoftware.com/publications/2011/ValveBiofeedback-Ambinder.pdf που χρησιμοποιεί επίσης το eye tracking Σήμερα κυκλοφόρησε αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=dxeQVBwyh8Y Το osvr υποστηρίζει όλες τις πλατφόρμες VR. Θα μπορούσε να πούμε ότι είναι η Unity engige του VR. To ενδιαφέρον είναι πως στο 1:07 αναφέρεται η Ν. Μέσα από όλα αυτά ίσως τελικά η πρόταση της Ν με το ΝΧ είναι ένα πρόϊόν εναλλακτικού VR. Παράλληλα όπως είναι γνωστό οι εφαρμογές και τα επόμενα συστήματα της Ν (περιλαμβανομένου και το QoL) θα είναι αυτο-προβαλλόμενα (μέσω social media), θα αλληλοπροβάλονται και θα αλληλοσυνεργάζονται. Επίσης θα υποστηρίζουν το ίδιο λειτουργικό (ή την ίδια βάση), θα έχουν την ίδια αρχιτεκτονική και τέλος θα αλληλεπιδρούν μέσα σε μια το μέσω της κοινής πλατφόρμας. Ως προς το κομμάτι της συνεργασίας πίστευα πως το κάθε προϊόν θα είναι αποκλειστικά αφοσιωμένο στον τομέα του. Όμως ίσως τελικά να υπάρχουν κάποιες λειτουργίες στο hardware πχ του ΝΧ (* βλέπε pixart) που πέρα από το gaming να αξιοποιούνται και σε συνδυασμό με το QoL ώστε η Ν να προσφέρει μια ευρύτερη διασύνδεση των προϊόντων της. Να Θυμίσω πως όλα αυτά είναι υποθετικά και με βάση φημολογίες. Σχετικά με τις Κασσάνδρες είναι ότι είχαν δίκιο για τα (τρία) αρνητικά οικονομικά έτη της Ν και γενικώς η τελευταία πενταετία έκλεισε αρνητικά για την Ν μιας και η περίοδος 3DS/WiiU δημιούργησε πολλά προβλήματα τα οποία με την σειρά τους οδήγησαν σε μεγάλες αλλαγές και εξελίξεις τις οποίες θα τις δούμε στην πράξη με τα αναμενόμενα συστήματα. Κατά τα άλλα η Ν είναι υγιέστατη εταιρία με πολύ καλά αποθεματικά για το μέγεθος της (μόλις λίγο παραπάνω από 5000 μόνιμους υπαλλήλους). Η ΕΑ, Ubisoft, activision έχουν τουλάχιστον το διπλάσιο προσωπικό. Τέλος μιας και αναφερθήκαμε στο χρηματιστήριο να αναφέρω μερικά market cap: ΕΑ ($23.5δις *δηλαδή λίγο περισσότερα από την αξία της Ν πριν την άνοδο της μετοχής), Activision Blizzard ($31.1δις), Sony ($38,5δις), Ubisoft ($4,26δις), Bandai-Namco ($5,66δις), Koei Tecmo ($2,05δις), Capcom ($1,58δις), Square Enix ($3,8δις). Αυτό για να αντιληφθούν κάποιοι την δυναμική των εταιριών. @Deghinsea Το έχω διαβάσει τα σχετικά νέα περί ποσοστών αλλά είναι υποθετικά, δεν υπάρχει επίσημα κάτι ακόμα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις