παπι Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Για να είμαστε όμως και δίκαιοι θεωρώ ότι θα πρέπει να μιλήσουμε για "επαγγελματισμό" κλπ αφού τους κοινοποιήσεις το θέμα και δεις την αντίδρασή τους. Δεν μιλαμε για κατι το μη εμφανες, μια ρωγμη κλπ. Μιλαμε για αποστολη σκουπιδιων, και οχι, δεν εχει καμια ευθυνη η μεταφορικη, ο αποθηκαριος κλπ. Υπαρχει ο υπευθυνος του καταστηματος ο οποιος εχει και ολη την ευθυνη.
Finn Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Μας κάλεσαν και πρότειναν επιστροφή χρημάτων, Αλλαγή με άλλο χρώμα λόγω έλλειψης ή επιστροφή του προϊόντος με επιστροφη χρημάτων
panos2171 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Κάποια μ@λ@κια έκανε η μεταφορική. Δεν παίζει να πακέταραν τέτοιο πράγμα για πώληση...
Finn Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2015 Λοιπόν μίλησαν και με την αδερφή μου και της είπαν "Α δε σας είπαμε ότι είναι έτσι το προϊόν γι αυτό και πάει στη μισή τιμή;"Μαλακιες λέω εγω. Θα μας τα δώσουν στη μισή τιμή εν τέλει 1
haris_216 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2015 Δεν μιλαμε για κατι το μη εμφανες, μια ρωγμη κλπ. Μιλαμε για αποστολη σκουπιδιων, και οχι, δεν εχει καμια ευθυνη η μεταφορικη, ο αποθηκαριος κλπ. Υπαρχει ο υπευθυνος του καταστηματος ο οποιος εχει και ολη την ευθυνη. Μα δεν αμφισβήτησα την χάλια κατάσταση ή την ευθύνη που σαφώς υπάρχει. Απλά επειδή λάθη γίνονται και πάντα θα γίνονται (δε νομίζω ότι κάποιος από εμάς πρεσβεύει ότι δεν έχει κάνει λάθος σε κάποια φάση στη δουλειά του) αφήνω την τελική "αξιολόγηση" για το τέλος όταν δω και την αντιμετώπιση μετά την επισήμανση του λάθους. 1
Getta Robo Δημοσ. 7 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2015 Λοιπόν μίλησαν και με την αδερφή μου και της είπαν "Α δε σας είπαμε ότι είναι έτσι το προϊόν γι αυτό και πάει στη μισή τιμή;"Μαλακιες λέω εγω. Θα μας τα δώσουν στη μισή τιμή εν τέλει Χειριστη και ακρως αντιεπαγγελματικη απαντηση. Κανε το κοπο και στειλε το περιστατικο με τις φωτογραφιες και στα κεντρικα τους εξω. 3
chrisxkar Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 λογικα φταει η μεταφορικη αμα μαζι με τις καρεκλες σου κουβαλουσε και πατατες αραδιασμενες πανω στις καρεκλες σου λογικο ειναι να γινουν ετσι πριν υπογραψεις την παραλαβη πρεπει να ανοιγεις και να ελεγχεις.Εμενα μου ειχαν πει πριν την υπογραφη ελενξε την παραγγελια καθως οταν υπογραφεις λεει οτι παρελαβες το προιον και ηταν σε καλη κατασταση,αν εκανε η μεταφορικη την μαλακια το καταστημα χανει την δυνατοτητα να απαιτησει την ζημια απο αυτους.
SlimData Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Στο καθάρισμα φαίνονται όλα. Αν είναι βρωμιά που θα βγει εύκολα, άρα 2-3-4 ημρών, κατι θα κάνανε στη μεταφορική. Αν είναι βρωμιά που θα βγει δύσκολα ή σε κάποια σημεία καθόλου, δεν μπορεί να φταίει η μεταφορική. Από τις φωτογραφίες, εμένα δε μου φαίνεται πρόσφατη βρωμιά. Σαν ποτισμένα είναι όλα. Σα να τα είχανε σε εξωτερικό χώρο και να έχουνε φάει όλες τις λασποβροχές της άνοιξης. Πέρα από αυτό, από την στιγμή που του είπαν το τελευταίο παραμύθι, "ααα, ξεχάσαμε να σας ενημερώσουμε", ε, γιατί κατηγορούμε την μεταφορική; 1
zio10 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Πάρτες στη μισή τιμή, κάντους κι ένα καλό πλύσιμο κι όλα καλά Έτσι κι αλλιώς για έξω δεν είναι;
chrisxkar Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 αμα με ενα πλυσιμο φευγουν και εγω θα τις κρατουσα αλλιως θα τις γυρνουσα πισω και θα ζητουσα επιστροφη χρηματων 2
dacourt Δημοσ. 10 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2015 Ο αποθηκάριος πως στο διάολο τα έδιωξε από την αποθήκη; χαχα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα