Σούπερ Μίτ Μπόυ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Καλημέρα πρόκειται για ένα λάπτοπ Lenovo αγορασμένο από τα Public ,το λάπτοπ έχει θέμα είναι σε εξέλιξη αποστολής στην αντιπροσωπεία και από ότι μου είπαν χρήζει πλήρους αντικατάστασης. Το θέμα είναι ότι θα μου αποσταλεί πίσω ανεπισκευάστο για να το επιστρέψω στα Public με μια φόρμα αντικατάστασης. Επειδή δεν ενδιαφέρομαι για πιστωτικό και δεν υπάρχει διαθέσιμο το ίδιο μοντέλο γνωρίζει κάποιος να μου πει αν δικαιούμαι αντικατάσταση με ίδιων δυνατοτήτων από τη Lenovo ή τα Public;
MikeJ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Αγόρασα ένα ελαττωματικό προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν το αλλάζουν και δεν επιστρέφουν και τα χρήματα. Από τη στιγμή που το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο πωλητής υποχρεούται σε επισκευή, διόρθωση, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και μάλιστα στην ίδια αξία με την αξία που είχατε καταβάλει για την αγορά και όχι στη νέα μειωμένη ενδεχομένως τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν κατά την ημέρα της επιστροφής λόγω π.χ. περιόδου εκπτώσεων. Σε περίπωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ο πωλητής υποχρεούται να καταβάλει την αξία σε μετρητά και δεν μπορεί να σας χορηγήσει πιστωτικό σημείωμα. Εφόσον για το προϊόν παρέχεται εγγύηση, μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από αυτήν. Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα