Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Εντομεταξυ το προβλημα στα λεωφορεία θα ειχε λυθει, αν απλώς επανέφεραν τον θεσμό του εισπράκτορα. 

Και θα τελείωναν και οι μαγκιές από διάφορους στις γραμμές για Ανατολικη Αττική και οι τζαμπατζηδες δε θα υπήρχαν και ολα οκ.

Αλλά μην ακουμε για προσληψεις. Μη και εργαστει κανεις. Αν μπορουσαν να κινούνται μονα τους τα λεωφορεια θα ηταν τελειο 😛 😛 

Το άκουσα χθες από έναν μεθυσμένο στο λεωφορείο. Να επαναφέρουμε τον εισπράκτορα λέει.

Πως ακριβώς θα γίνει αυτό; Μπορείς να το εξηγήσεις; Δεν μιλάμε για ΚΤΕΛ. Μιλάμε για λεωφορεία που κάνει συχνά στάσεις. Σε μια πολυπληθή στάση με +20 επιβάτες, που να προλάβει να τους ελέγξει όλους πριν φτάσει στην επόμενη όπου θα μπούν +10 άτομα; Θα χάσει την μπάλα. Και μιλάμε για πολλά λεωφορεία και πολλές βάρδιες. Δεν είναι η Αθήνα που ήταν κάποτε με τον εισπράκτορα. Και επιπλέον ποιος σου είπε ότι δεν θα υπάρχουν οι τσαμπουκάδες που θα θέλουν δωρεάν μετακινήσεις κλπ;

 

Το πιο σωστό θα ήταν να υπάρχουν μπάρες περιστρεφόμενου τύπου όπου μπροστά θα μπορείς μόνο να μπεις και στις πίσω μόνο να βγεις. Σε κάποια λεωφορεία υπάρχει αλλά εκτός λειτουργίας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aστειευόμουν με το θέμα του εισπράκτορα. Ισως δεν έβαλα τα κατάλληλα emotions :P (έκανα μια διορθωση τωρα. Σορρυ που μπηκες στη διαδικασια να απαντησεις σοβαρά. Εννοειται οτι έχεις δικιο)

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pontez2 είπε

Aστειευόμουν με το θέμα του εισπράκτορα. Ισως δεν έβαλα τα κατάλληλα emotions :P (έκανα μια διορθωση τωρα. Σορρυ που μπηκες στη διαδικασια να απαντησεις σοβαρά. Εννοειται οτι έχεις δικιο)

Εντάξει δεν φταις απαραίτητα εσύ. Μάλλον φταίει το γεγονός ότι το ακούω συχνά τελευταία και υπέθεσα πως είσαι και εσύ ένας απ' αυτούς :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Adanos είπε

Και όχι μόνο τα παλιά. Και τα καινούργια που βάλανε στις πίσω πόρτες γιατί τα βάλανε εφόσον υποτίθεται θα χτυπάμε μόνο από μπροστά όταν μπαίνουμε;

Πρέπει να υπάρχουν επικυρωτικά και στις άλλες πόρτες, γιατί όταν έρθει η ώρα να εφαρμοστεί η αναλογική χρέωση, θα είναι απαραίτητη η επικύρωση του εισιτηρίου/κάρτας και στην αποβίβαση. Και στην Ολλανδία για παράδειγμα, μόνο από την μπροστινή πόρτα μπαίνουν οι επιβάτες, αλλά έχει επικυρωτικά μηχανήματα και στις άλλες πόρτες, ώστε να μπορούν να κάνουν check out.

Επεξ/σία από pluss
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχουν ελεγκτες.Και δεν ειναι μονο στα κανονικα λεωφορεια αλλα και στα τοπικα.

Το δευτερο προβλημα ειναι οτι αυτο επρεπε να ειχε εφαρμοστει απο πιο παλια πριν μπει το ηλεκτρονικο.

 

5 ώρες πριν, pontez2 είπε

Αλλά μην ακουμε για προσληψεις. Μη και εργαστει κανεις. Αν μπορουσαν να κινούνται μονα τους τα λεωφορεια θα ηταν τελειο 😛 😛 

Εδω καλα καλα εχουν θεμα τα ιδια τα λεωφορεια απο πλευρας συντηρισης/επισκευης,οι προσληψεις ειναι το μονο προβλημα?

Αλλοι σταθμοι δεν λειτουργουν καθολου και δεν μπορεις να βγαλεις εισητ. και πρεπει να πας σε αλλο σταθμο(αν δεν μπορεις να βγαλεις απο το μηχανημα)που δεν μπορεις να περασεις επειδη υπαρχουν πλεον οι μπαρες.

Γενικα η ολη διαδικασια δειχνει για αλλη μια φορα προχειρα πραγματα,κατι δυστηχως αναμενομενο οταν εισαι ουραγος στις εξελιξεις σε σχεση με τους υπολοιπους.Και τον πρωτο καιρο που ηταν οι πληρωμες με τις καρτες,αναλογα πραγματα εγιναν.Ενας χαμος δεξια και αριστερα.

Εδω και για την πληρωμη με τις καρτες αν δεν βλεπαμε τα Capital control,οι περισσοτεροι παλι με μετρητα θα πληρωναν και το Nfc μονο τωρα το εμαθαν  λογω των τελευταιων αλλαγων στις μετακινησεις.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.

Αυτό με την μπροστινή πόρτα είναι μη πρακτικό. Για αρχή, εκεί που είναι το μηχάνημα, ο οδηγός δεν το βλέπει. Επίσης καροτσάκια κτλ, από μπροστινή πόρτα...

  • Like 2
Δημοσ.

Τελικα αλλοι οδηγοι το εφαρμοζουν και αλλοι οχι. Σημερα ξαναμπηκα 224, αλλος οδηγος ηταν, και ανοιξε και τις 3 πορτες για ν'ανεβουμε. Το ιδιο εγινε και στο τρόλεϊ 15. Χμμμ...

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Adanos είπε

Το άκουσα χθες από έναν μεθυσμένο στο λεωφορείο. Να επαναφέρουμε τον εισπράκτορα λέει.

Πως ακριβώς θα γίνει αυτό; Μπορείς να το εξηγήσεις; Δεν μιλάμε για ΚΤΕΛ. Μιλάμε για λεωφορεία που κάνει συχνά στάσεις. Σε μια πολυπληθή στάση με +20 επιβάτες, που να προλάβει να τους ελέγξει όλους πριν φτάσει στην επόμενη όπου θα μπούν +10 άτομα; Θα χάσει την μπάλα. Και μιλάμε για πολλά λεωφορεία και πολλές βάρδιες. Δεν είναι η Αθήνα που ήταν κάποτε με τον εισπράκτορα. Και επιπλέον ποιος σου είπε ότι δεν θα υπάρχουν οι τσαμπουκάδες που θα θέλουν δωρεάν μετακινήσεις κλπ;

Το πιο σωστό θα ήταν να υπάρχουν μπάρες περιστρεφόμενου τύπου όπου μπροστά θα μπορείς μόνο να μπεις και στις πίσω μόνο να βγεις. Σε κάποια λεωφορεία υπάρχει αλλά εκτός λειτουργίας.

Τα λεωφορεία που είχανε εισπράκτορα είχανε και κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο μέσα σε αυτά για τον εισπράκτορα, δεν γίνεται γενικά έτσι όπως είναι τώρα να χώσεις έναν επιπλέον επιβάτη (εισπράκτορας) ο οποίος θα πρέπει να περνάει από όλους τους επιβάτες για να πληρώσουν, θα μου πεις ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να πάει στον εισπράκτορα και οχι αυτός σε εκείνον, αλλά άντε να εφαρμοστεί αυτό για όλες τις στάσεις ή στο μπάχαλο όταν θα ανοίγουν οι πόρτες ώστε άλλοι να πούνε και άλλοι να βγούνε. Πρέπει να δοθούν χρήματα για πρόσληψη εισπρακτόρων , πρέπει να γίνουν επεμβάσεις σε λεωφορεία που ήδη πάσχουν από συντήρηση και σοβαρότερα θέματα. Γενικά δύσκολο να εφαρμοστεί.

2 λεπτά πριν, *nenya* είπε

Τελικα αλλοι οδηγοι το εφαρμοζουν και αλλοι οχι. Σημερα ξαναμπηκα 224, αλλος οδηγος ηταν, και ανοιξε και τις 3 πορτες για ν'ανεβουμε. Το ιδιο εγινε και στο τρόλεϊ 15. Χμμμ...

Ισχύει, ρώτησα εχτές και φίλους που είχαμε βγει σε ένα τραπέζι, τα περισσότερα λεωφορεία είτε δεν το εφαρμόζουν καθόλου είτε το εφαρμόζουν στην αρχή αλλά βλέπει ο οδηγός το μπάχαλο και ανοίγει όλες τις πόρτες.

Δημοσ.

Αν οι τζαμπατζηδες ειναι στο 80%, πες 40-100 επιβατες την ωρα, χανει 32*1,40 εως 80*1,40 την ωρα.* Χονδρικα 45 με 112 ευρω την ωρα. Αν υποθεσουμε ενα κοστος ελεγκτη 10€ την ωρα, θα συμφερε να εχουν ατομα επικουρικα του οδηγου σε ολη τη διαδρομη, σχεδον μονιμα η περιστασιακα, αναλογα με την κινηση. Δε χρειαζεται καν να κοβουν προστιμα, απλως να μην αφηνουν ή να κατεβαζουν οσους δεν ακυρωνουν. Θα μπορουσαν να εχουν και εισιτηρια πανω τους να δινουν επι τοπου. Εναλλακτικα μπορουν να βαλλουν μονιμα ατομα σε σημεια κλειδια, πχ Συνταγμα, οι οποιοι θα ελεγχουν σε καθε λεωφορειο τη νομιμη εισοδο και θα ξανακατεβαινουν επι τοπου ή εστω στην αλλη σταση. Ετσι θα υπαρχει προληπτικος ελεγχος χιλιαδων επιβατων με μολις λιγα ατομα. Περιστασιακα μπορουν να το εφαρμοζουν και σε αλλες στασεις.

*Βεβαια αν βγαλουν καρτες θα μειωθει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Adanos είπε

Και για να καταλάβετε πόσο χαζός λαός είμαστε τελικά: Στο λεωφορείο που αναφέρω (το οποίο διανύει μεγάλη απόσταση), είχανε σταθεί ΟΛΟΙ στην μπροστινή πόρτα κοντά στον οδηγό και το υπόλοιπο λεωφορείο ήταν άδειο.

Το ζω κάθε μέρα στα Α2/Β2. Λες και το κάνουν επίτηδες και στριμώχνονται μπροστά 😛 Δηλαδή πόσο μυαλό θέλει να σκορπιστείτε ρε τσακάλια; Κάνω παρκούρ αν μπω από μπροστά. Αλλά τι θα μου πει, μην μπεις όταν ανοίξει τις πίσω; :lol: Μηδέν μυαλό σε αυτή τη χώρα...

BTW στο 550 που μπήκα πιο πριν, από πίσω μπήκα...(συγγρού-φιξ στάση). Ότι να'ναι γενικώς

2 ώρες πριν, Miracle Worker είπε

Θα μπορουσαν να εχουν και εισιτηρια πανω τους να δινουν επι τοπου.

Με τα διαφορετικά εισιτήρια και τις κάρτες αυτό δεν θα ήταν εφικτό. Γενικά ο εισπράκτορας, δεν θα έρθει ποτέ ξανά. Το πιο σωστό είναι το check in - check out, αλλά δεν παίζει να γίνει ούτε αυτό. 

Επεξ/σία από tommybertsen
  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, pontez2 είπε

Εντομεταξυ το προβλημα στα λεωφορεία θα ειχε λυθει, αν απλώς επανέφεραν τον θεσμό του εισπράκτορα :P :P 

Ή αν ξαναβαζανε το κουτι που ο επιβατης εριχνε μεσα το αντιτιμο του εισιτηριου(και πολλοι ριχανε δεκαρες, κουμπια κλπ) :blink:

Δημοσ.
1 ώρα πριν, rus είπε

Ή αν ξαναβαζανε το κουτι που ο επιβατης εριχνε μεσα το αντιτιμο του εισιτηριου(και πολλοι ριχανε δεκαρες, κουμπια κλπ) :blink:

Δε νομίζω, το μηχάνημα ελέγχει τι νόμισμα περνάει και αναγνωρίζει τι έριξες. Εκτός αν αναφέρεσαι σε τίποτα μηχανήματα σε εποχές 90' s.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Δε νομίζω, το μηχάνημα ελέγχει τι νόμισμα περνάει και αναγνωρίζει τι έριξες. Εκτός αν αναφέρεσαι σε τίποτα μηχανήματα σε εποχές 90' s.

Ποιο μηχανημα φιλε μου, για κουτι μιλησα:lol:

Ισως δε το γνωριζεις αλλα στα λεωφορεια χωρις εισπρακτορα που εμφανιστηκαν στη δεκ.του 80, διπλα στον οδηγο υπηρχε ένα διαφανες πλαστικο κουτι, εμπαινε μεσα ο επιβατης(από τη μπροστινη πορτα αποκλειστικα) και εριχνε στο κουτι το αντιτιμο του εισιτηριου υπο το αγρυπνο υποτιθεται βλεμμα του οδηγου. Αν το λεωφορειο ηταν στην αφετηρια του και δεν υπηχε οδηγος τοτε εριχνες ότι ηθελες ή και τιποτα. Ακομα θυμαμαι και γελαω τις φορες που εμπαινα χωρις οδηγο στη καρεκλα του και για τα ματια του κοσμου εριχνα μια δραχμουλα  η οποια εκανε έναν ανεπαισθητο  ηχο οταν επεφτε, πολύ μικροτερο δηλαδη από τις 30δρχ. και οι επιβάτες με κοιταγαν περιεργα...

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλαξε η επιδοτηση για ανεργους και ΑΜΕΑ, πηγα χθες και ανανεωσα την καρτα και πλεον εγινε 3μηνο

Επεξ/σία από Anorymous
  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...