Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Καλησπέρα! Όπως γνωρίζουμε τα μηχανογραφικά έχουν παραδοθεί και τώρα αναμένουμε τα αποτελέσματα. Προσωπικά ήθελα να αφήσω ανοιχτώ και το ενδεχόμενο της Ιατρικής παράλληλα του Πολυτεχνείου άρα επέλεξα την Θετική. Όμως λόγω των θεμάτων και προσωπικών ατυχιών (θάνατοι, νοσοκομεία, εγχειρήσεις κτλπ) δεν την έφτασα. Οπότε πήγα σε ειδικό να με κατευθύνει σε άλλες καλές σχολές πλην των κλασσικών (βιολογία, φυσική, κτλπ). Τελικά μου πρότεινε την Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Την έψαξα, μου άρεσε και όντας Πολυτεχνείο, την δήλωσα πρώτη.

Τώρα το πρόβλημά μου είναι: Εφόσον δεν έχω παρακολουθήσει τα μαθήματα της Τεχνολογικής, θα έχω πρόβλημα εκεί; Δεν είμαι άσχετος με πληροφορική/Η/Υ/προγραμματισμό αλλά δεν μπορώ να πω ότι είμαι και γνώστης του αντικειμένου. Έχω δουλέψει scratch (έφτιαξα stop-motion animation με "υλικά" sprites από Marvel Vs. Capcom & Maximum Carnage), photoshop, after effects, dragonframe, power director, etc, για stop-motion και λίγο unity. Γενικά, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω τώρα ώστε να μην τα βρω σκούρα όταν θα φτάσω εκεί?

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Δεν θα χρειαστεί αλλά αν θέλεις ξεκινησε ενα μαθημα c ή καλύτερα java στο coursera - edX κλπ θα βρεις ομως και ονλαιν παρα πολυ υλικό. 

• Like 1
Δημοσ.

Δεν νομίζω . Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα άτομα που ήθελαν να πάνε Ιατρική και τελικά μπήκαν στο Πολυτεχνείο.

Τώρα πως γίνεται ν'  αρέσει σε κάποιον και η Ιατρική και το Engineering ,  είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...

• Moderators
Δημοσ.

Όλα αυτά που έχεις κάνει στη δεύτερη παράγραφο δεν έχουν σχέση με αυτά που θα κάνεις στους ΗΜΜΥ. Βέβαια αυτό δεν έχει και πολλή σημασία, μιας και για να περάσεις ΗΜΜΥ πάει να πει ότι είχες στρωθεί στο διάβασμα στις Πανελλήνιες. Οπότε η συνταγή είναι η ίδια, στρώσου στο διάβασμα μόλις μπεις και δε θα έχεις πρόβλημα.

• Like 1
Δημοσ.