TEOKOS Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Βασικά μερικά απεχθή εγκλήματα όπως σωστά συμπεραίνει ο φίλος defacer, χαρακτηρίζονται έτσι ,ανάλογα της κουλτούρας και της οικονομοπολιτικης θεώρησης των λαών μέσα στην ιστορία. Μιά χαρά δικαιοσύνη νομίζουν ότι απονέμουν ,οι χασάπηδες του Κράτους του Ισλάμ με το να αποκεφαλίζουν δημοσιογράφους. Για αυτό εφόσον υπάρχει σαν option η θανατική ποινή πολλές φορές μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
manzah80 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Εν τω μεταξύ, είμαι ο μόνος που πιστεύει ότι η στέρηση της ελευθερίας μου, ίσως και για πάντα είναι κατά πολύ χειρότερη από τον θάνατο; Το ιδιο σχεδον ειναι αν και ο ανθρωπος μπορει να βρει λογο υπαρξης αν εχει πολυ ισχυρο το ενστικτο της επιβιωσης σχεδον παντου.
kathytherion Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δε μιλάω για τους βιαστές αλλά βασικά για τους παιδόφιλους. Δεδομένου πως σαν Έλληνες όλοι ξέρουμε πως κάποτε η παιδοφιλία ήταν par for the course, μπορούμε να ξέρουμε αν σε 60 χρόνια θα ισχύει και πάλι το ίδιο; Σίγουρα δεν το θεωρώ πολύ πιθανό (όπως και όλοι υποθέτω) αλλά το ζήτημα είναι πως δεν έχω και επιχειρήματα για να υποστηρίξω πως είναι απίθανο. Το αντιμετωπίζω πάντως διαφορετικά από το βιασμό, που με συνοπτικές διαδικασίες αποφασίζω πως δύσκολα να γίνει νόμιμος. Ίσως κάποιο να αφρίζουν ήδη μ' αυτό που λέω: "Πας καλά ρε; Παιδοφιλία; Είσαι μήπως κανας ανώμαλος και σκέφτεσαι τέτοια πράγματα;" Σ' αυτούς απαντάω ότι δε μου λέει απολύτως τίποτα η αγανάκτιση "γιατί έτσι", πριν 60 χρόνια την ίδια ακριβώς αντίδραση θα είχατε όλοι για τους ομοφυλόφιλους και να που σήμερα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Αυτή είναι και η ουσία του σχολίου που έκανα νωρίτερα με τον Turing: κυριολεκτικά έφαγαν τον άνθρωπο που εκτός του ότι ίσως ήταν προσωπικά καθοριστικός παράγοντας για την επικράτηση ενάντια στους Ναζί (όποιος ξέρει από ιστορία WWII καταλαβαίνει), σίγουρα πάντως μας άνοιξε τα μάτια και μας πήγε μπροστά και έχουμε σήμερα υπολογιστές κλπ κλπ κλπ. Επειδή τον υπέβαλαν σ' αυτή την τιμωρία για το συγκεκριμένο "έγκλημα", το οποίο βέβαια με σημερινά κριτήρια είναι αχαρακτήριστο. Πέραν τούτου διαφωνώ γενικά και με τέτοιες μορφές τιμωρίας αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο και δεν ήταν το point μου. Η παιδοφιλια, κατ εμε, οπως και η ζωοφιλια, αποτελει ενα ειδος παραφιλιας, σε αντιθεση με την ομοφυλοφιλια. Ο λογος προφανης. Υπαρχει μια σαφης διαφορα, οταν μια σεξουαλικη επιθυμια εμπεριεχει εξαναγκασμο και βια και μια αλλη σεξουαλικη επιθυμια γινεται ειτε κοινσι συναινεσει, ειτε με αψυχα αντικειμενα η δεν ξερω εγω τι. Πχ παραφιλια θεωρειται και το φετιχ με τα παπουτσια αλλα δεν μπορω να τα βαλω στο ιδιο τσουβαλι με την παιδοφιλια. Οποτε δε νομξζω να χαλαρωσουν οι αποψεις πανω στους παιδοφιλους στο μελλον. Αυτο που απλα πιστευω πρεπει να ρυθμιστει, ειναι οι ανθρωποι αυτοι, οπως και οι ζωοφιλοι, απο τη στιγμη που εντοπιζουν αυτες τις ορμες να λαμβανουν μετρα, οπως θα λαμβανε μετρα ενας καταθλιπτικος για να μην υποτροπιασει και οπως θα λαμβανε καποιος μετρα για τις κρισεις θυμου. Ανθρωποι ειναι και αυτοι, και απο τη στιγμη που αναγνωριζουν το προβλημα τους και κανουν προσπαθεια να το λυσουν χωρις να βλαπτουν τους γυρω τους , τους σεβομαι. Οταν ομως φτασουν στο σημειο να αγγιξουν, να βιασουν και να σκοτωσουν, και να κρυψουν πτωματα κλπ, μια πραξη που απαιτει οργανωση κλπ, ε, εκει πρεπει να τιμωρηθουν, και οχι με ενα γρηγορο και ανωδυνο θανατο.
defacer Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Η παιδοφιλια, κατ εμε, οπως και η ζωοφιλια, αποτελει ενα ειδος παραφιλιας, σε αντιθεση με την ομοφυλοφιλια. Ο λογος προφανης. Υπαρχει μια σαφης διαφορα, οταν μια σεξουαλικη επιθυμια εμπεριεχει εξαναγκασμο και βια και μια αλλη σεξουαλικη επιθυμια γινεται ειτε κοινσι συναινεσει, ειτε με αψυχα αντικειμενα η δεν ξερω εγω τι. Πχ παραφιλια θεωρειται και το φετιχ με τα παπουτσια αλλα δεν μπορω να τα βαλω στο ιδιο τσουβαλι με την παιδοφιλια. Οποτε δε νομξζω να χαλαρωσουν οι αποψεις πανω στους παιδοφιλους στο μελλον. Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δε μπορείς να ξεκινάς με "κατ' εμέ" και να καταλήγεις σε συμπέρασμα ("δε νομίζω να χαλαρώσουν") για όλο το κοινωνικό σύνολο. Ανέφερα νωρίτερα το παράδειγμα της αρχαίας Ελλάδας γιατί νομίζω πως δε χρειάζεται να συζητάμε για πράγματα που είναι γνωστά σε όλους: το έκαναν και το θεωρούσαν όχι απλά φυσιολογικό αλλά ενίοτε και πολύ επιθυμητό γιατί ο ώριμος άντρας λειτουργούσε ως έμπειρος μέντορας για το νεαρό όχι μόνο στο κρεβάτι. Το δικό σου επιχείρημα βασίζεται στο "όχι κοινή συναινέσει", που δεν ξέρω για ποιό λόγο το παίρνεις δεδομένο. Εσύ σήμερα με τα μυαλά που έχεις δε θα καθόσουν, ΟΚ, σεβαστό. Αλλά δε μπορείς να εξάγεις από αυτό συμπέρασμα για το κοινωνικό σύνολο, ή για το μέλλον, ή για το κοινωνικό σύνολο στο μέλλον. Αυτο που απλα πιστευω πρεπει να ρυθμιστει, ειναι οι ανθρωποι αυτοι, οπως και οι ζωοφιλοι, απο τη στιγμη που εντοπιζουν αυτες τις ορμες να λαμβανουν μετρα, οπως θα λαμβανε μετρα ενας καταθλιπτικος για να μην υποτροπιασει και οπως θα λαμβανε καποιος μετρα για τις κρισεις θυμου. Ανθρωποι ειναι και αυτοι, και απο τη στιγμη που αναγνωριζουν το προβλημα τους και κανουν προσπαθεια να το λυσουν χωρις να βλαπτουν τους γυρω τους , τους σεβομαι. Συμφωνώ, για όσο καιρό εξακολουθεί να θεωρείται πρόβλημα. Οταν ομως φτασουν στο σημειο να αγγιξουν, να βιασουν και να σκοτωσουν, και να κρυψουν πτωματα κλπ, μια πραξη που απαιτει οργανωση κλπ, ε, εκει πρεπει να τιμωρηθουν, και οχι με ενα γρηγορο και ανωδυνο θανατο. Διαφωνώ αλλά δεν έχω το κουράγιο να γράφω σε κάθε τέτοια κουβέντα τα ίδια πράγματα. Επιγραμματικά, εσύ μπορεί να θεωρείς ότι αυτούς πρέπει να τους βράζουμε στο καζάνι αλλά ταυτόχρονα π.χ. το να υπάρχει νόμος κατά της βλασφημίας είναι μεσαιωνικό. Άλλος μπορεί να θεωρεί ότι αν κατεβάσεις καμία παναγία πρέπει να σε πετάξουμε στον Καιάδα. Παράλογο; Ναι. Το ίδιο παράλογη μπορεί να φαίνεται και σε μένα η δική σου άποψη, αλλά κάπως πρέπει de facto να φτάσουμε σε κοινό τόπο γιατί δε γίνεται να έχουμε διαφορετικούς νόμους ανάλογα τι μέρα πέφτει. Για μένα αυτό θα έπρεπε να είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις, και το αμέσως επόμενο πως ο κοινός τόπος δε μπορεί να είναι βέβαια η δική μου "ριζοσπαστική" άποψη περί ηθικής και δικαιοσύνης. Και από αυτή τη βάση να ξεκινήσει η οποιαδήποτε κουβέντα.
Tragic! Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Το ιδιο σχεδον ειναι αν και ο ανθρωπος μπορει να βρει λογο υπαρξης αν εχει πολυ ισχυρο το ενστικτο της επιβιωσης σχεδον παντου. Το ευ ζην, δηλαδή το να ζεις ΚΑΛΑ και όχι απλά να ζεις για να υπάρχεις, να ομιλείς, να κίνησε σε ένα χώρο για κάποιους έχει μεγαλύτερη αξία εν αντιθέσει με άλλους. Συνεπώς, σε κάποιον που αγαπά τη ζωή, από το να στερηθεί το ευ ζην προτιμαει να τον πάρει ο αντίθετος της. Ο Θάνατος. Η απόλυτη λύτρωση.
kathytherion Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δε μπορείς να ξεκινάς με "κατ' εμέ" και να καταλήγεις σε συμπέρασμα ("δε νομίζω να χαλαρώσουν") για όλο το κοινωνικό σύνολο.Ανέφερα νωρίτερα το παράδειγμα της αρχαίας Ελλάδας γιατί νομίζω πως δε χρειάζεται να συζητάμε για πράγματα που είναι γνωστά σε όλους: το έκαναν και το θεωρούσαν όχι απλά φυσιολογικό αλλά ενίοτε και πολύ επιθυμητό γιατί ο ώριμος άντρας λειτουργούσε ως έμπειρος μέντορας για το νεαρό όχι μόνο στο κρεβάτι. Το δικό σου επιχείρημα βασίζεται στο "όχι κοινή συναινέσει", που δεν ξέρω για ποιό λόγο το παίρνεις δεδομένο. Εσύ σήμερα με τα μυαλά που έχεις δε θα καθόσουν, ΟΚ, σεβαστό. Αλλά δε μπορείς να εξάγεις από αυτό συμπέρασμα για το κοινωνικό σύνολο, ή για το μέλλον, ή για το κοινωνικό σύνολο στο μέλλον.Συμφωνώ, για όσο καιρό εξακολουθεί να θεωρείται πρόβλημα.Διαφωνώ αλλά δεν έχω το κουράγιο να γράφω σε κάθε τέτοια κουβέντα τα ίδια πράγματα. Επιγραμματικά, εσύ μπορεί να θεωρείς ότι αυτούς πρέπει να τους βράζουμε στο καζάνι αλλά ταυτόχρονα π.χ. το να υπάρχει νόμος κατά της βλασφημίας είναι μεσαιωνικό. Άλλος μπορεί να θεωρεί ότι αν κατεβάσεις καμία παναγία πρέπει να σε πετάξουμε στον Καιάδα.Παράλογο; Ναι. Το ίδιο παράλογη μπορεί να φαίνεται και σε μένα η δική σου άποψη, αλλά κάπως πρέπει de facto να φτάσουμε σε κοινό τόπο γιατί δε γίνεται να έχουμε διαφορετικούς νόμους ανάλογα τι μέρα πέφτει. Για μένα αυτό θα έπρεπε να είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις, και το αμέσως επόμενο πως ο κοινός τόπος δε μπορεί να είναι βέβαια η δική μου "ριζοσπαστική" άποψη περί ηθικής και δικαιοσύνης. Και από αυτή τη βάση να ξεκινήσει η οποιαδήποτε κουβέντα. Ισως ειναι εξισου ματαιο να εξηγησω τους απειρους λογους που η παιδοφιλια δεν θα γινει αποδεκτη στο μελλον αλλα φανταζομαι θα τραβηξει πολυ η ιστορια. Ευτυχως, δεν ειναι αποδεκτη σημερα και δεν θα ειναι αυριο.
defacer Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Ισως ειναι εξισου ματαιο να εξηγησω τους απειρους λογους που η παιδοφιλια δεν θα γινει αποδεκτη στο μελλον αλλα φανταζομαι θα τραβηξει πολυ η ιστορια. Ευτυχως, δεν ειναι αποδεκτη σημερα και δεν θα ειναι αυριο. Προσωπικά θα προτιμούσα να είναι ακριβώς όπως το λες. Από την άλλη έχει ειπωθεί για πολλά πράγματα αυτό. Τις περισσότερες φορές αυτοί που το είπαν έπεσαν έξω. Έχοντας το αφάνταστα μεγάλο πλεονέκτημα να ζω σε μια εποχή όπου η πρόσβαση στην πληροφορία είναι ευκολότερη από ποτέ και βλέποντας μόνο έστω τα τελευταία 100 χρόνια ιστορίας, προσωπικά αποφεύγω να προβλέπω κάτι απλά και μόνο επειδή θα το προτιμούσα εγώ.
kathytherion Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Προσωπικά θα προτιμούσα να είναι ακριβώς όπως το λες.Από την άλλη έχει ειπωθεί για πολλά πράγματα αυτό. Τις περισσότερες φορές αυτοί που το είπαν έπεσαν έξω. Έχοντας το αφάνταστα μεγάλο πλεονέκτημα να ζω σε μια εποχή όπου η πρόσβαση στην πληροφορία είναι ευκολότερη από ποτέ και βλέποντας μόνο έστω τα τελευταία 100 χρόνια ιστορίας, προσωπικά αποφεύγω να προβλέπω κάτι απλά και μόνο επειδή θα το προτιμούσα εγώ. Απλα προβλεψεις και εικασιες κανουμε, σιγουρα δεν θα πεσουμε σε ολα μεσα, μια κουβεντα γινεται, εγω πιστευω ετσι, ετσι αλλιως. Η συζητηση ανοιγει οριζοντες.
iordanis77 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 .......εκει πρεπει να τιμωρηθουν, και οχι με ενα γρηγορο και ανωδυνο θανατο. Δηλαδη εισαι σαδιστης?
manzah80 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2015 Το ευ ζην, δηλαδή το να ζεις ΚΑΛΑ και όχι απλά να ζεις για να υπάρχεις, να ομιλείς, να κίνησε σε ένα χώρο για κάποιους έχει μεγαλύτερη αξία εν αντιθέσει με άλλους. Συνεπώς, σε κάποιον που αγαπά τη ζωή, από το να στερηθεί το ευ ζην προτιμαει να τον πάρει ο αντίθετος της. Ο Θάνατος. Η απόλυτη λύτρωση. Οταν και αν βρεθεις σε κατασταση επιβιωσης δεν θα το σκεφτεσε αυτο ο ανθρωπος γενηθηκε για να μαχετε οχι να παραδιδετε.Μεγαλη κουβεντα δεν λεω βεβαια αλλα ναι η φυλακη πρεπει να ναι σαν να σε πνιγουν με σακουλα καθε μερα
adi32 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Οι ψυχικα αρρωστοι σε καποιο απομονωμενο μερος ισοβια ισως Τα υπολοιπα καθαρματα για οικονομικα εγκληματα καταναγκαστικα εργα για παρα πολλα χρονια Δολοφονοι κλπ με σοβαρα εγκληματα καταναγκαστικα εργα ισοβια Εχουμε πολλες εθνικες οδους που θελουν φτιαξιμο 2
Tragic! Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Οταν και αν βρεθεις σε κατασταση επιβιωσης δεν θα το σκεφτεσε αυτο ο ανθρωπος γενηθηκε για να μαχετε οχι να παραδιδετε.Μεγαλη κουβεντα δεν λεω βεβαια αλλα ναι η φυλακη πρεπει να ναι σαν να σε πνιγουν με σακουλα καθε μερα Ο άνθρωπος πρέπει να μαχεται ναι, σε αγώνες που έχει έστω και απειροελάχιστες πιθανότητες να κερδίσει. Άλλωστε, γι αυτό θεωρώ πχ την αυτοκτονία την μεγιστη πράξη δειλίας. Αλλα από το να ζεις και να εύχεσαι να πεθάνεις - γιατί άμα δεν το κάνεις πραγματικά είσαι υπεράνθρωπος - καλλιά να έρθει ο θάνατος μια ωρα αρχύτερα.
techm Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Τώρα να σε πείσω για το τι εστί δικαιοσύνη και παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε ένα φορουμ δεν είναι της παρούσης. Δεν μπορείς να μιλάς για παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων όταν αυτός έχει προηγουμένως παραβιάσει δικαιώματα ανθρώπων και μάλιστα το έχει κάνει κατά ανυπεράσπιστων ανθρώπων,όπως οι γυναίκες και τα παιδιά! 2
Moderators Spect~ Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Δεν μπορείς να μιλάς για παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων όταν αυτός έχει προηγουμένως παραβιάσει δικαιώματα ανθρώπων και μάλιστα το έχει κάνει κατά ανυπεράσπιστων ανθρώπων,όπως οι γυναίκες και τα παιδιά! Μπορείς κανονικότατα. Το ότι έκανε κάτι Κάποιος δεν σου δίνει το δικαίωμα να του κάνεις το ίδιο. 1
kathytherion Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2015 Δηλαδη εισαι σαδιστης? Οχι απλα θεωρω οτι ξεμπερδευει πολυ γρηγορα ο δραστης και πολυ ανωδυνα. Σκεψου οι περισσοτεροι ανθρωποι πεθαινουμε με πονο. Δε λεω να τον σκοτωνουμε βασανιστικα ( απαπα) . Για μενα η καλυτερη τιμωρια ειναι να τον βαλεις σ ενα δωματιο, διχως καμια επικοινωνια, να σκεφτει τι εκανε. Ουτε αναστολες, ουτε χαρες, ουτε τιποτα. Νομιζω καλυτερο απο θανατο, και αφηνει ανοιχτο και το ενδεχομενο δικαστικου λαθους, οπου ο δραστης αφηνεται ελευθερος. Αυτη ειναι τιμωρια για ατομα που διεπραξαν ειδεχθη εγκληματα. Για ατομα που καταχραστηκαν περιουσια, και δη πολιτικους, υπαρχει αλλη τιμωρια, πιο ταιριαστη για αυτους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα