Aristomaxos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Κάποιοι άνθρωποι, για κάποιους λόγους, καταλήγουν να κάνουν κάποια εγκλήματα τα οποία αν έχουν την ευκαιρία θα συνεχίσουν να κάνουν ξανά και ξανά και ξανά (βιασμός, παιδεραστία, σατανισμός με ανθρωποθυσίες κ.λ.π). Αυτοί λοιπόν πρέπει ν' "αφαιρούνται" απ' τη κοινωνία. Πολύ απλά, χωρίς να πονέσουν κατά τη διάρκεια της ευθανασίας, να πάνε στον αγύριστο και οι οικογένειες των θυμάτων να βρουν την ησυχία τους. Αυτή είναι η γνώμη μου. 2
funbreaker Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Κάποιοι άνθρωποι, για κάποιους λόγους, καταλήγουν να κάνουν κάποια εγκλήματα τα οποία αν έχουν την ευκαιρία θα συνεχίσουν να κάνουν ξανά και ξανά και ξανά (βιασμός, παιδεραστία, σατανισμός με ανθρωποθυσίες κ.λ.π). Αυτοί λοιπόν πρέπει ν' "αφαιρούνται" απ' τη κοινωνία. Πολύ απλά, χωρίς να πονέσουν κατά τη διάρκεια της ευθανασίας να πάνε στον αγύριστο και οι οικογένειες των θυμάτων να βρουν την ησυχία τους. Αυτή είναι η γνώμη μου. Ψήνεσαι και κόβουμε και τα χέρια των κλεφτών?
Aristomaxos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Κανεις δεν εχει το δικαιωμα να αφαιρεσει τη ζωη καποιου οτι και αν εχει κανει αυτος Ορίστε ; Πόθεν προκύπτει αυτό ; Πού το βρήκες αυτό το αξίωμα ; Ψήνεσαι και κόβουμε και τα χέρια των κλεφτών? αυτό κατάλαβες εσύ ;
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Ορίστε ; Πόθεν προκύπτει αυτό ; Πού το βρήκες αυτό το αξίωμα ; αυτό κατάλαβες εσύ ; τι εννοεις που βρηκα αυτο το αξιωμα? Με ποιο δικαιωμα εσυ θα αποφασισεις αν καποιος αλλος θα ζησει ή οχι!? 1
Aristomaxos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 τι εννοεις που βρηκα αυτο το αξιωμα? Με ποιο δικαιωμα εσυ θα αποφασισεις αν καποιος αλλος θα ζησει ή οχι!? Δε θα το αποφασίσω εγώ, αλλά οι δικαστές ενός δικαστηρίου που θ' αποφασίσει βάσει των νόμων της πολιτείας. Και δε καταλαβαίνω γιατί συνεχίζεις να το αναφέρεις έτσι σαν να είναι μια αδιαπραγμάτευτη και αυτονόητη "αλήθεια". Ε, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δε θα το αποφασίσω εγώ, αλλά οι δικαστές ενός δικαστηρίου που θ' αποφασίσει βάσει των νόμων της πολιτείας. Και δε καταλαβαίνω γιατί συνεχίζεις να το αναφέρεις έτσι σαν να είναι μια αδιαπραγμάτευτη και αυτονόητη "αλήθεια". Ε, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. και ξαναρωταω αυτος ο δικαστης ειναι ανωτερος ανθρωπος απο τους υπολοιπους και θα αποφασισει αν ζησει ή οχι καποιος? ή μηπως δεν μπορει να ειναι διεφθαρμενος και πολυ χειροτερος απο αυτον που θα καταδικασει σε θανατο?
Aristomaxos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 και ξαναρωταω αυτος ο δικαστης ειναι ανωτερος ανθρωπος απο τους υπολοιπους και θα αποφασισει αν ζησει ή οχι καποιος? ή μηπως δεν μπορει να ειναι διεφθαρμενος και πολυ χειροτερος απο αυτον που θα καταδικασει σε θανατο? ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ; Τελικά το χέρι να το κόψουμε? Ειρωνική ερώτηση και δεν αξίζει καν να απαντήσω. 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ; τι δεν καταλβαινεις εσυ στο οτι 1)το οτι υπαρχει νομος δεν σημαινει οτι ειναι και σωστος (δεν θα επρεπε να υπαρχει καν η θανατικη ποινη) 2)μπορει ο δικαστης να τον καταδικασει σε θανατικη ποινη αλλα πως ξερεις εσυ οτι αυτος ο δικαστης δεν ειναι διεφθαρμενος και εχει πληρωθει για να τον καταδικασει ενω ειναι αθωος ή αυτο δεν συμβαινει?
Aristomaxos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 τι δεν καταλβαινεις εσυ στο οτι 1)το οτι υπαρχει νομος δεν σημαινει οτι ειναι και σωστος (δεν θα επρεπε να υπαρχει καν η θανατικη ποινη) Το αν έπρεπε να υπάρχει νόμος που να κανονίζει τα της θανατικής ποινής το συζητάμε εδώ. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Δεν είναι η δικιά σου άποψη η συμπαντική αλήθεια. 2)μπορει ο δικαστης να τον καταδικασει σε θανατικη ποινη αλλα πως ξερεις εσυ οτι αυτος ο δικαστης δεν ειναι διεφθαρμενος και εχει πληρωθει για να τον καταδικασει ενω ειναι αθωος ή αυτο δεν συμβαινει? Καμμένο ψηφίζεις ;
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Το αν έπρεπε να υπάρχει νόμος που να κανονίζει τα της θανατικής ποινής το συζητάμε εδώ. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Δεν είναι η δικιά σου άποψη η συμπαντική αλήθεια. Καμμένο ψηφίζεις ; Ουτε η δικη σου αποψη ειναι ομως! και ναι οταν δεν εχουμε επιχειρηματα αρχιζουμε τα ασχετα! 1
Tempor Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δεν το πιστεύω αυτό.... Μπορεί να επικαλεστεί διάφορα ότι ήρθε ποιο κοντά στον Θεό στην φυλακή και άλλα τέτοια άλλα δεν πιστεύω πότε ότι θα αλλάξει... Όντως μπορεί να μετανιώσει για την πράξη του άλλα αν βγει έξω και του δοθεί πάλι η ευκαιρία δεν είμαι σίγουρος ότι θα κρατηθεί. Δε ειπα να αφεθη ελευθερος. Μονο να μην τον σκοτωσουν. Α δηλαδη αν ο θεος σου τον συνχωρεσει κατα την θρησκεια σου ολα οκ ε? Ναι. Για να συγχωρεθει σημαινει οτι εχει αλλαξει και τροπο ζωης. Η θρησκεία σου δεν μπορεί αν είναι κριτήριο για την οργάνωση της δικαιοσύνης μιας κοινωνίας. Θα προτιμούσα κάποιο πιο αντικειμενικό επιχείρημα. Εγώ μπορεί να είμαι μουσουλμάνος π.χ., θα γούσταρες να θεσπίσουμε νόμο να σκοτώνουμε τους αλλόθρησκους? Και μη μου πεις όχι γιατί αυτό είναι κακό ενώ το δικό σου είναι καλό. Το καλό και το κακό είναι πολύ σχετικά ειδικά όταν μπλέκουμε με θρησκεία και αξιωματικές πεποιθήσεις. Οι θρησκείες δεν πρέπει να εμπλέκονται με το κράτος. Οι θρησκειες πρεπει να ειναι κριτηριο για την οργανωση της δικαιοσυνης αλλιως θα υπαρχουν κοινωνικες αναταραχες. Π.χ. οι λεγομενοι μαρτυρες του ιαχωβα για τους οποιος ψηφιστηκε ειδικος νομος στο στρατο. Μεχρι τοτε δημιουργουσαν προβληματα.
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Moderators Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Ναι. Για να συγχωρεθει σημαινει οτι εχει αλλαξει και τροπο ζωης. Οι θρησκειες πρεπει να ειναι κριτηριο για την οργανωση της δικαιοσυνης αλλιως θα υπαρχουν κοινωνικες αναταραχες. Π.χ. οι λεγομενοι μαρτυρες του ιαχωβα για τους οποιος ψηφιστηκε ειδικος νομος στο στρατο. Μεχρι τοτε καναν φασαριες. 1) Η απλα οτι υποκρινεται 2)οι θρησκειες δεν θα πρεπε να υπαρχουν καν αλλα αυτη ειναι αλλη συζητηση. Κοινωνικες αναταραχες υπηρχαν και θα υπαρχουν παντα οσο μπροστα και αν παει η ανθρωποτητα. 1
funbreaker Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Ειρωνική ερώτηση και δεν αξίζει καν να απαντήσω. Μην μυγιάζεσαι, καθόλου ειρωνική δεν είναι. Όπως θες να σκοτώνουμε όποιον σκοτώνει, μπορεί αν θες να κόβουμε και το χέρι όποιου κλέβει. Προσωπικά δεν βρίσκω κάποια διαφορά οπότε η ερώτηση ισχύει. Οι θρησκειες πρεπει να ειναι κριτηριο για την οργανωση της δικαιοσυνης αλλιως θα υπαρχουν κοινωνικες αναταραχες. Π.χ. οι λεγομενοι μαρτυρες του ιαχωβα για τους οποιος ψηφιστηκε ειδικος νομος στο στρατο. Μεχρι τοτε δημιουργουσαν προβληματα. Οι θρησκείες? Και ποιος μου λέει εμένα ότι οι θρησκείες είναι δίκαιες? Επειδή πιστεύουν κάποιοι ένα παραμύθι ή ένα μη παραμύθι πρέπει να το θέσουμε ως κριτήριο για την οργάνωση της δικαιοσύνης? Και γιατί να μην θέσουμε ως κριτήριο την κοινώς αποδεκτή λογική? Ο νόμος που λες αφορά γενικά τους αντιρησίες λόγω πεποιθήσεων, όχι απαραίτητα λόγω θρησκείας. Αν γίνει αυτό που λες θα πρέπει να μην θεωρείται αδίκημα η δολοφονία για τους μουσουλμάνους και τους σατανιστές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα