Solo inter Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Καλησπερα σε ολους. Καταρχην να πω οτι θαυμαζω τα αμερικανικα αυτοκινητα τα muscle cars που λενε στο χωριο μου λαι ειδικα τα challenger. Κατι διαμαντια 1970 πχ που κανουν τα σημερινα αυτοκινητα να μοιαζουν με συναρμολογομενα παιχνιδια. Απλα δε χορταινεις να τα βλεπεις και οταν τα ακουσεις οταν θυμωνουν ανατριχιαζεις. Στο δια ταυτα λοιπον επειδη αυτα υπαρχουν μονο στο αμερικα υπαρχει τροπος να τα παρεις απο κει? Τι παιζει με τελωνεια κ λοιπα? Υγ: για να καταλαβετε γτ μιλαω βαλτε να δειτε το challenger hellcat
gatokoritso Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 πουλάνε κ εδω.είχα πετύχει ένα μαγαζί π έφερνε τέτοια στο site τ είχε κ τιμες.δν ξέρω κατά ποσό ήταν αξιόπιστοι..
idomeneas26 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Καλησπερα σε ολους. Καταρχην να πω οτι θαυμαζω τα αμερικανικα αυτοκινητα τα muscle cars που λενε στο χωριο μου λαι ειδικα τα challenger. Κατι διαμαντια 1970 πχ που κανουν τα σημερινα αυτοκινητα να μοιαζουν με συναρμολογομενα παιχνιδια. Απλα δε χορταινεις να τα βλεπεις και οταν τα ακουσεις οταν θυμωνουν ανατριχιαζεις. Στο δια ταυτα λοιπον επειδη αυτα υπαρχουν μονο στο αμερικα υπαρχει τροπος να τα παρεις απο κει? Τι παιζει με τελωνεια κ λοιπα? Υγ: για να καταλαβετε γτ μιλαω βαλτε να δειτε το challenger hellcatΚαλα απο ποιο χωριο εισαι;
whodatinsomniaK Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Άνω Ντιτρόιτ... Στης Αλέξαινας κάνεις δεξιά. 13
panos2171 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Μπορείς να φέρεις απ έξω αλλά θα πληρώσεις τους φόρους που αναλογούν για την ταξινόμησή του.
Mr_Proper Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Απλά δεν συμφέρει.... αυτοκίνητό που μπορεί να πάρει ο καθένας στην αμερική (πχ της τάξης των 25.000$) εδώ για να το φέρεις θα σου φύγουν καμιά 60.000€ στην καλύτερη. Για να μην μιλήσω για την φορολόγηση λόγω αυξημένου κυβισμού και για το κόστος της βενζίνης!Στην Αμερική κοστίζει 2-3 δολάρια το γαλόνι δηλαδή 1,8 με 2,7 ευρώ... και το γαλόνι ειναι ~3,8 λίτρα εδώ η βενζίνη κοστίζει στην καλύτερη 1,5 ευρώ το λίτρο οπότε άντε να δούμε πως θα ταΐζεις ενα v12 κινητήρα 6000+ κυβικών εκατοστών....Πουλάνε όμως κάποιοι πχ έχω δεί αντιπροσωπεία(ενα μικρό μαγαζάκι με 4 αυτοκίνητα) mustang κάπου μεταξύ χολαργού και αγίας παρασκευής (επι της μεσογείων ) βέβαια δίνεις 50.0000- 70.000€ για να πάρεις ενα αυτοκίνητο που αξίζει πολύ λιγότερα απο θέμα τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας συγκρίνοντας το με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που θα βρεις στην ελληνική αγορά στην αντίστοιχη τιμή ....Επίσης και η ποιότητα τους δεν ειναι η καλύτερη (βέβαια στην Αμερική τα παίρνεις ως "προσιτά" αυτοκίνητα και δεν θεωρούνται πολυτελείας εκεί -τουλάχιστον οι βασικές εκδόσεις-) πχ πρόσεξα στην αντιπροσωπεία που σου είπα ότι ενα mustang είχε γραμμές σκουριάς στα δισκόφρενα.
alex_000 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Τα αυτοκίνητα για τα οποία μιλάς εκτός από τελωνεία έχουν και θέμα: -restorations (αναπαλαιώσεις) -μηχανικά προβλήματα κάθε τρεις και δύο λόγο παλαιότητας -1-2 χιλιάρικα μεταφορά σε container και έξοδα ελέγχου από κάποιον agent εκτός αν πας στην Αμερική να το βρεις μόνος -είναι 5000 κυβικά (τζάμπα τεκμήριο και τέλη κυκλοφορίας) -εκτελωνισμό -καίνε 20 λίτρα τα 100 κμ (που λέει ο λόγος) τα σκέφτηκες αυτά? Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω την εντύπωση ότι θα ακούσω "εντάξει μωρέ αμάξι του 70 είναι θα δώσω 3-4 χιλιάρικα και αλλό 1.000 τελωνείο και καθάρισα" και όχι το απαραίτητο "έχω συλλογή με αμάξια (στο χωριό) και βρέθηκα με 50.000 ευρώ που θα έκαιγα στο τζάκι και είπα καλύτερα να πάρω ένα αμάξι που μου λείπει."
Apoll Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Καλησπερα σε ολους. Καταρχην να πω οτι θαυμαζω τα αμερικανικα αυτοκινητα τα muscle cars που λενε στο χωριο μου λαι ειδικα τα challenger. Κατι διαμαντια 1970 πχ που κανουν τα σημερινα αυτοκινητα να μοιαζουν με συναρμολογομενα παιχνιδια. Απλα δε χορταινεις να τα βλεπεις και οταν τα ακουσεις οταν θυμωνουν ανατριχιαζεις. Στο δια ταυτα λοιπον επειδη αυτα υπαρχουν μονο στο αμερικα υπαρχει τροπος να τα παρεις απο κει? Τι παιζει με τελωνεια κ λοιπα? Υγ: για να καταλαβετε γτ μιλαω βαλτε να δειτε το challenger hellcat Σε πολιτισμένες καπιταλιστικές χώρες, αυτό θα θεωρείτο κλασσικό αμάξι (30+ ετών), και δεν θα είχε επιπλέον φορολογία, ούτε περιορισμούς χρήσης. (Αγγλία π.χ). Δυστυχώς στην σοσιαλο-κουμουνιστική Ελλάδα εκτός από την φορολογία που θα σε ξεσκίσει λες και είναι καινούργιο, αν πας να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας κλασσικού αμαξιού, έχεις και περιορισμούς στην χρήση. (μέρες, ώρες και για συγκεκριμένο σκοπό) Και μην ξεχνάμε τα τεκμήρια. Από εκεί και μετά, αν δεν μπορείς να το επισκευάζεις μόνος σου, και ενοώ ακόμα και την μηχανή όλα βίδες και μετά συναμορλόγηση, απλά ξέχνα το. Βρες κανένα κονέ και μετανάστευες ΗΠΑ, κάπου μακρυά από τις ακτές για να έχεις τέτοιο εργαλείο. Μιας και σε πολλές περιοχές (ιδίως μεγάλες πόλεις) ανατολικά και δυτικά, αυτά τα αμάξια απαγορεύονται να τα κυκλοφορεις. Κάπου προς mid-West θα είσαι ΟΚ. Σε κατανοώ, μιας και 1969 Camaro SS είναι αυτό που θέλω εγώ, και δεν συμφέρει ούτε στην Αγγλία, λόγω καυσήμων και ασφάλειας (είναι αριστεροτίμονο)
defacer Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δυστυχώς στην σοσιαλο-κουμουνιστική Ελλάδα εκτός από την φορολογία που θα σε ξεσκίσει λες και είναι καινούργιο, αν πας να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας κλασσικού αμαξιού, έχεις και περιορισμούς στην χρήση. (μέρες, ώρες και για συγκεκριμένο σκοπό) Φαίνεται πως πιστεύεις ότι με ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα έπρεπε να πληρώνει κανείς μικρότερη φορολογια απ' ότι για ένα "μοντέρνο μεσαίο" αμάξι (ας πούμε κάτι στην περιοχή 15-20Κ). Αναρωτιέμαι με ποιό επιχείρημα προκύπτει κάτι τέτοιο, μιας και μπορώ άμεσα να σκεφτώ 2 απλά επιχειρήματα για το ακριβώς αντίθετο: 1. (Υπερβολικά) μεγάλοι κινητήρες, οπότε και μεγαλύτερα τέλη. 2. Προδιαγραφές εκπεμπόμενων ρύπων για κλάματα, οπότε και μεγαλύτερα τέλη. Είμαι περίεργος. 1
Apoll Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Φαίνεται πως πιστεύεις ότι με ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα έπρεπε να πληρώνει κανείς μικρότερη φορολογια απ' ότι για ένα "μοντέρνο μεσαίο" αμάξι (ας πούμε κάτι στην περιοχή 15-20Κ). Αναρωτιέμαι με ποιό επιχείρημα προκύπτει κάτι τέτοιο, μιας και μπορώ άμεσα να σκεφτώ 2 απλά επιχειρήματα για το ακριβώς αντίθετο: 1. (Υπερβολικά) μεγάλοι κινητήρες, οπότε και μεγαλύτερα τέλη. 2. Προδιαγραφές εκπεμπόμενων ρύπων για κλάματα, οπότε και μεγαλύτερα τέλη. Είμαι περίεργος. α) Είναι 40+ ετών. β) Εκτός Ελλάδος, όλα αυτά τα αμάξια έχουν πολύ χαμηλούς συντελεστές τελών που ποτέ δεν υπολογίζεται αναδρομικά, ούτε υπάρχουν τεκμήρια, ούτε πληρώνεις ΦΠΑ σε μεταχειρισμένα. Κάτι που στην Ελλάδα είναι σίγουρο. Και προσπαθείς να μου πεις ότι το Ελληνικό αναδρομικό σύστημα είναι δίκαιο; Αγγλία όταν άλλαξαν τον υπολογισμό των τελών για το 2001, όλα τα αμάξια αγοράστηκαν πριν από Απρ 2001 έμειναν ως είχαν. (ο υπολογισμός με βάση τα κυβικά κάτο από 1599 και πάνω από 1599). Για μετά τον Απρ 2001 άλλαξαν οι συντελεστές στα νέα αμάξια με βάση τους ρύπους. Το ίδιο και για το 2017. Μόνο όσα νέα αμάξια αγοραστούν μετά τον Απρ 2017 θα έχουν τους νέους συντελεστές, και όχι όσα αγοράστηκαν πριν το 2001 ή μεταξυ 2001-2017. Και για να σου δώσω παράδειγμα. Στον V6 που έχω βάλει στο MRS πληρώνω λιγότερα από τον V6 που έχω στο 370Ζ. Ανεξάρτητα αν το 370Ζ εχει λιγότερους ρύπους σε σχέση με τον V6 του MRS. Αλλά το δεύτερο έχει κινητήρα του 1992 ενώ το αμάξι αγοράστηκε το Νοέμβριο του 2000. Αν πουλήσω το 370Ζ και αγοράσω την νέα Mustang το 2017, ενώ είναι στην ίδια κατηγορία ρύπων, στην Mustang θα πληρώνω λιγότερα μιας και θα φορολογείται με τους νέους συντελεστές. Και θα είμαι better off £1600 σε βάθος 5ετίας σε σχέση με το 370Ζ. Μόνο Ελλάδα, υπάρχουν αναδρομικοί υπολογισμοί φόρων στα πάντα. Σε καμμία άλλη δυτική χώρα.
zio10 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Έχω την εντύπωση ότι και στην Ελλάδα από μια χρονολογία και πίσω θεωρούνται αντίκες και δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας κλπ. Αυτό δεν ισχύει και για αυτά τα αυτοκίνητα; 2
Apoll Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Έχω την εντύπωση ότι και στην Ελλάδα από μια χρονολογία και πίσω θεωρούνται αντίκες και δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας κλπ. Αυτό δεν ισχύει και για αυτά τα αυτοκίνητα; Οι αντίκες στην Ελλάδα είναι για 30+ χρόνια αμάξια, ΌΜΩΣ δεν μπορείς να τα χρησιμοποιείς κανονικά. Μόνο σε events ή για να το πηγαίνεις από-προς το συνεργείο. 1
Mr_Proper Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Και για να σου δώσω παράδειγμα. Στον V6 που έχω βάλει στο MRS πληρώνω λιγότερα από τον V6 που έχω στο 370Ζ. Ανεξάρτητα αν το 370Ζ εχει λιγότερους ρύπους σε σχέση με τον V6 του MRS. Αλλά το δεύτερο έχει κινητήρα του 1992 ενώ το αμάξι αγοράστηκε το Νοέμβριο του 2000. παιδί της βιοπάλης
Apoll Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2015 παιδί της βιοπάλης Εξαρτάται πως το θέτεις. Αν είσαι καλός στην δουλειά σου, πληρώνεσαι καλά στην Βρετανία. Αυτός είναι ο πραγματικός καπιταλισμός, και όχι ο σοσσιαλιστικό-κουμουνισμός που επικρατεί στην Ελλάδα που τον έχουν βαπτίσει καπιταλισμό..... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα