toketog Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2015 Λοιπόν, θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Θέλω να συνδέσω ασύρματα 2 απομακρυσμένα σημεία έτσι ώστε να μπορέσω να μεταφέρω ίντερνετ απο σπίτι στο χωριό σε ένα χωράφι στο οποίο υπάρχει φ/β πάρκο. Τα σημεία έχουν οπτική επαφή και η απόσταση τους είναι στα 3.21 χλμ. Μεταξύ των σημείων δεν παρεμβάλλονται άλλα ασύρματα δίκτυα, εκτός από ένα το οποίο είναι το hotspot του δήμου του οποίο το σήμα φτάνει σε όλο το χωριό αλλά και στα χωράφια (βλέπε εικόνα παρακάτω), ωστόσο στα χωράφια το σήμα είναι λιγοστό. Οπότε δεν γνωρίζω αν θα χρειαστεί να παίξω στην μπάντα των 5 GHz, αν και δεν το νομίζω. Το δεύτερο μου πρόβλημα, είναι ο εξοπλισμός ο οποίος θα χρησιμοποιήσω. Δεν είμαι παντελώς άσχετος από δίκτυα, αλλά υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες στους εξοπλισμούς που δεν γνωρίζω οπότε είμαι λίγο μπερδεμένος. Για το set της Tp-Link έχω καταλήξει στο TL-WA7210N το οποίο σύμφωνα με την εταιρία είναι εξοπλισμένο με κεραία 12dBi και η ισχύς μετάδοσης ανέρχεται στα 27dBm με την εταιρία να υποστηρίζει ότι η απόσταση κάλυψης μπορεί να φτάσει στα 5+ χλμ. . Η επόμενη επιλογή, είναι της Ubiquiti και συγκεκριμένα το μοντέλο Ubiquiti NanoStation Loco M2. Σε αυτό το μοντέλο η κεραία είναι στα 8dBi (πιο μικρή σε σχέση με αυτή των Tp-Link) με την εταιρία να υποστηρίζει ότι η απόσταση κάλυψης φτάνει και εδώ στα 5+ χλμ.Έχω βρει και το Ubiquiti NanoStation Loco 2, το οποίο βρήκα μόνο σε 1 κατάστημα του skroutz και πουθενά αλλού, κάτι που με παραξένεψε). Για ρίξτε μια ματιά και σε αυτό.Το θέμα τώρα είναι ποιό από αυτά θα διαλέξω και γιατί;Ευχαριστώ προκαταβολικά
poulinos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2015 a.σιγουρα 5 ghz και οχι tp link για σοβαρες δουλειες.
toketog Δημοσ. 20 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2015 <p>5 GHz λόγω απόστασης ή λόγω του Hotspot ; Εννοείται ότι τα προϊόντα της ubiquiti ειναι κλάσης ανώτερα σε σχέση με αυτά της tp-link</p>