idomeneas7 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 'Εχει κάνει κανείς εισαγωγή από Κίνα για εμπορικούς σκοπούς? Στην δουλειά μου κάνουμε κάποιες, αλλά έχω άδεια τώρα και δεν μπορώ να μάθω λεπτομέρειες. Αυτά που ξέρω είναι τα βασικά: 30-40 μέρες για παράδοση του κοντέινερ, εκτελωνιστής, δασμοί. Αυτα που δεν ξέρω είναι: fob ή cif? Δηλαδή συνήθως τι βγαίνει φτηνότερα, πάει ανάλογα με την συνολική αξία, το βάρος/ογκο ή τι θα πετύχεις? Οι δασμοί πως ακριβώς υπολογίζονται? Υπάρχει κατάλογος με ποσοστό ανα είδος εμπορεύματος ή είναι φλατ? Η αμοιβή εκτελωνιστή πάλι πως πάει, όσο θέλει αυτός ή υπάρχουν στανταρ τιμές? Προφανώς πληρώνεις και τον ΟΛΠ κάτιτις, κάτι άλλο? Το κοντείνερ τώρα, πες έχεις πάρει μισό. Μολις έρθει συμφέρει να στο φέρουν στην έδρα ή πρέπει να πας να το ξεφορτώσεις γιατι αλλιως θα σου παρουν και τα σωβρακα? Και κατι τελευταιο, τωρα με τα cc ειναι πολυ δυσκολοτερη η διαδικασια?
Zaknafein Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Για τον χρόνο, είναι 30-40 μέρες από είσπραξη της προκαταβολής και 20-25 μέρες το πλοίο. Συνήθως το FOB είναι φθηνότερο. Οι δασμοί υπολογίζονται στο σύνολο αξίας + ναύλου + ασφαλίστρων στο 23%. Εκτός από ΟΛΠ/PCT πληρώνεις και κάποια άλλα μικροποσά. Το κοντέινερ στην αποθήκη σου το θες, να ξεφορτώσεις μια και καλή, με κόστος ανάλογα το μεταφορέα (πολύ χοντρικά κάπου στα 200-300€ υπολόγιζε). Η διαδικασία δεν έχει αλλάξει με τα cc, η πληρωμή του προμηθευτή καθυστερεί, τα υπόλοιπα είναι έξοδα εντός Ελλάδος οπότε δεν υπάρχει κάποιο θέμα.
idomeneas7 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2015 Δεν το έγραψα καλά, προφανώς και το fob ειναι φθηνοτερο απο μονο του, αλλα αφου πληρώσεις μεταφορικά και ασφάλιση εσυ, πάλι σου βγαίνει πιο φτηνα απο cif? Επίσης μεταφορική πως διαλέγω (για το καραβι)? Για την πληρωμή με τα cc ρωτάω, κάνεις πχ ειδικό αίτημα και περιμένεις να σου απαντήσουν για να στείλεις τα λεφτα? Αυτό το 23% που λες ειναι για όλα τα είδη, δεν έχει πχ 13%? Πολλες αποριες.
leonidas_fs Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Δυστηχώς πλεόν δύσκολα να κάνεις εισαγωγή. Πας στην τράπεζα και στέλνεις αίτημα στο υπουργείο να σου δώσουν άδεια να στείλεις χρήματα στο εξωτερικό (γράφεις τον λόγο για τον οποίο θες να στείλεις τα χρήματα, τι δουλειά κάνεις και αλλα χιλια 2 πράματα). Περιμένεις καμια 20-25 μέρες και μετά σου έρχεται η απάντηση. Συνήθως FOB αξίζει πιο πολύ. Μεταφορική λες στον κινέζο αν έχεις κάποια προτίμηση, αλλιως στο στέλνει με την δική του.
Zaknafein Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Δεν το έγραψα καλά, προφανώς και το fob ειναι φθηνοτερο απο μονο του, αλλα αφου πληρώσεις μεταφορικά και ασφάλιση εσυ, πάλι σου βγαίνει πιο φτηνα απο cif? Επίσης μεταφορική πως διαλέγω (για το καραβι)? Για την πληρωμή με τα cc ρωτάω, κάνεις πχ ειδικό αίτημα και περιμένεις να σου απαντήσουν για να στείλεις τα λεφτα? Αυτό το 23% που λες ειναι για όλα τα είδη, δεν έχει πχ 13%? Πολλες αποριες. Σόρρυ κι εγώ δεν το είπα καλά - εννοώ FOB + δικιά μου μεταφορική+ασφάλεια βγαίνει φθηνότερα από CIF. Μεταφορική παίρνεις σε διάφορα πρακτορεία τηλ και ζητάς προσφορές, αρκεί να ξέρεις λιμάνι & χρόνο παράδοσης. Για την πληρωμή, κάνεις αίτημα στην τράπεζα με εμπορικό τιμολόγιο + ένα κάρο δικαιολογητικά και παίρνεις έγκριση για το έμβασμα μετά από 20-25 μέρες όπως είπε και ο Λεωνίδας. Γενικά είναι κωλοκατάσταση
Mr_Proper Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 'Εχει κάνει κανείς εισαγωγή από Κίνα για εμπορικούς σκοπούς? Στην δουλειά μου κάνουμε κάποιες, αλλά έχω άδεια τώρα και δεν μπορώ να μάθω λεπτομέρειες. Αυτά που ξέρω είναι τα βασικά: 30-40 μέρες για παράδοση του κοντέινερ, εκτελωνιστής, δασμοί. Αυτα που δεν ξέρω είναι: fob ή cif? Δηλαδή συνήθως τι βγαίνει φτηνότερα, πάει ανάλογα με την συνολική αξία, το βάρος/ογκο ή τι θα πετύχεις? Οι δασμοί πως ακριβώς υπολογίζονται? Υπάρχει κατάλογος με ποσοστό ανα είδος εμπορεύματος ή είναι φλατ? Η αμοιβή εκτελωνιστή πάλι πως πάει, όσο θέλει αυτός ή υπάρχουν στανταρ τιμές? Προφανώς πληρώνεις και τον ΟΛΠ κάτιτις, κάτι άλλο? Το κοντείνερ τώρα, πες έχεις πάρει μισό. Μολις έρθει συμφέρει να στο φέρουν στην έδρα ή πρέπει να πας να το ξεφορτώσεις γιατι αλλιως θα σου παρουν και τα σωβρακα? Και κατι τελευταιο, τωρα με τα cc ειναι πολυ δυσκολοτερη η διαδικασια? Νομίζω στην περίπτωση σου μάλλον CIF είναι η πιο συμφέρουσα διαδικασία γιατι δεν έχεις εμπειρία με τα διαδικαστικά και ουσιαστικά εκει είναι η διαφορά μεταξύ FOB και CIF άσε τον Κινέζο να κανονίσει το πως θα έρθει η παραγγελία στην αποθήκη σου. Θα σου βγεί λίγο πιο ακριβά αλλά η εμπειρία θα είναι ίδια με το αν παρήγγειλες κάτι εντός EU η χρονική διάρκεια απλά θα αλλάξει. Εκτός αν θέλεις να μπλεχτείς για να μάθεις. Βέβαια με την ισχύουσα πραγματικότητα στην χώρα δεν ξέρω κατα πόσο είναι δυνατόν να εισάγεις ειδικά αν δεν είσαι εδραιωμένη επιχείρηση .. Εκτός αν έχεις κάποιον γνωστό ή συγγενή στο εξωτερικό (βασικά με τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό) να τον πληρώσεις εδώ Ελλάδα και να σε εξυπηρετήσει αυτός.
idomeneas7 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2015 Η αμοιβη εκτελωνιστη πως υπολογιζεται τελικα? Τι θα δωσεις ΟΛΠ κλπ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα