defacer Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Το να μας υπενθυμιζουν ομως συνεχως ποσο καλα εκαναν που εφυγαν και ποσο γαματη ειναι η ζωη τους και εμεις ειμαστε μαλακες που μειναμε ,ε μου κανει κακη εντυπωση. Well, that escalated quickly. :-$
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 η λογική σε όλο αυτό ποια έιναι? απολύστε τους παπάδες που δε μας χρειάζονται και πάρτε δασκάλους? δεν θα ήταν άσχημη αρχή να μην πληρώνει το κράτος τους μισθούς τους και να γίνει επιτέλους διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας... 6
silverado Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 δεν θα ήταν άσχημη αρχή να μην πληρώνει το κράτος τους μισθούς τους και να γίνει επιτέλους διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας... Οι υπογραφες εχουν πεσει,εσυ ομως περιμενε να εφαρμοστει. Με την ορεξη θα μεινεις.
LiquidTroll Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Ναι ρε παιδιά , και το ανήψι μου έκανε αγιασμό , ΟΚ , να βγούνε τα αποτελέσματα για τους δασκάλους. Μην γκρινιάζουμε με το παραμικρό.
Dakonblackblade Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Βεβαίως, από το 2009 μέχρι το 2012 οι αμοιβές των Ελλήνων δασκάλων και καθηγητών έχουν υποχωρήσει σχεδόν 25% -περίπου όσο συρρικνώθηκε το ΑΕΠ μέχρι το 2014, μια από τις μεγαλύτερες πτώσεις διεθνώς. Αλλά γίνεται σαφές ότι έχουμε πάρα πολλούς καθηγητές, ότι μόνο ένα μέρος αυτών μπαίνουν στην τάξη, ότι κι αυτοί πάλι πολλοί είναι για τον αριθμό των μαθητών που υπάρχουν. Οπότε γιατί ξεκινάμε κάθε σχολική χρονιά με "ελλείψεις"; Να γιατί: Οι Έλληνες καθηγητές και δάσκαλοι έχουν κατά κανόνα πολύ λιγότερες ώρες διδασκαλίας από τους συναδέλφους τους σε σχεδόν όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ. Οι Έλληνες καθηγητές γυμνασίων, ας πούμε, μπαίνουν σε τάξη μόνο 415 ώρες το χρόνο κατά μέσο όρο, την ώρα που οι ομόλογοί τους από την Αργεντινή διδάσκουν πάνω από 1000.Το κείμενο αυτό γράφτηκε από το Θοδωρή Γεωργακόπουλο. Μπορείς να το διαβάσεις ολόκληρο εδώ: http://www.georgakopoulos.org/work/ideas/teachers_where_art_thou/#ixzz3lazCZ3B0 Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2015 από Dakonblackblade
Porg Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Αλήθεια τώρα, όταν είχαμε κυβέρνηση πρώτης φοράς αριστεράς που πάλευε 24/7 με θεριά και διαβόλους για να έχουμε δασκάλους στα σχολειά και να σταματήσουμε να πληρώνουμε τους παπάδες δεν τη στηρίξατε Τώρα γιατί παραπονιέστε;Τι συζητάμε εδώ; 1
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Αλήθεια τώρα, όταν είχαμε κυβέρνηση πρώτης φοράς αριστεράς που πάλευε 24/7 με θεριά και διαβόλους για να έχουμε δασκάλους στα σχολειά και να σταματήσουμε να πληρώνουμε τους παπάδες δεν τη στηρίξατε Τώρα γιατί παραπονιέστε;Τι συζητάμε εδώ; θάνατος στα τρολς και στις προπαγάνδες
φραμπάλα Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Ε ας δουλευουν 8ωρα να καλυφθουν τα κενα.
N3k21 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Τα ελληνικά σχολεία έχουν τάξεις μικρότερου μεγέθους από τις τάξεις σχολείων των περισσότερων χωρών του ΟΟΣΑ. Κάθε τάξη ελληνικού δημοτικού έχει κατά μέσο όρο 17 μαθητές, και κάθε τάξη γυμνασίου 22. Ο λόγος είναι προφανής. Τις τελευταίες δεκαετίες χτίζονται διαρκώς σχολεία, ενώ ταυτόχρονα γεννιούνται όλο και λιγότερα παιδιά. Κάθε χρόνο τα παιδιά που ξεκινούν το σχολείο είναι και λιγότερα, αλλά οι διαθέσιμες αίθουσες αυξάνονται. Το κείμενο αυτό γράφτηκε από το Θοδωρή Γεωργακόπουλο. Μπορείς να το διαβάσεις ολόκληρο εδώ: http://www.georgakopoulos.org/work/ideas/teachers_where_art_thou/#ixzz3lbimMmX1 Follow us: @tgeorgakopoulos on Twitter Καταλαβαίνεις βέβαια, πως τα κόκκινα αρκούν, ώστε να μην πάρουμε στα σοβαρά το συγκεκριμένο κείμενο...
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Καταλαβαίνεις βέβαια, πως τα κόκκινα αρκούν, ώστε να μην πάρουμε στα σοβαρά το συγκεκριμένο κείμενο... Το μόνο σοβαρό σε αυτό το άρθρο είναι τα διαγράμματα
Dakonblackblade Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Σας χάλασε μάλλον η αλήθεια Και προφανώς το χρονικό πλαίσιο ''ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ'' σου ξέφυγε Ν3Κ21. Και ο όρος ''μέσος όρος''. Αλλά παρακαλώ, αφήστε εσείς τα καλύτερα στοιχεία σας, από καλύτερες πηγές. Πως να σας πάρει σοβαρά κανείς μετά?
N3k21 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Σας χάλασε μάλλον η αλήθεια Και προφανώς το χρονικό πλαίσιο ''ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ'' σου ξέφυγε Ν3Κ21. Και ο όρος ''μέσος όρος''. Αλλά παρακαλώ, αφήστε εσείς τα καλύτερα στοιχεία σας, από καλύτερες πηγές. Πως να σας πάρει σοβαρά κανείς μετά? Τίποτα δε μου ξέφυγε, εσκεμμένα μάλιστα συμπεριέλαβα στα κόκκινα και την επίμαχη φράση. Θεωρείται γενικά καλό, το να υπάρχουν λίγοι μαθητές ανά τμήμα. Είναι απολύτως λογικό, έτσι θα γίνεται καλύτερο μάθημα, όσο κι αν ωρύονται διάφοροι. Το αν τελικά οι μαθητές αποδίδουν ή όχι σε σχέση με τον όποιο Μ.Ο. και συγκριτικά με οποιαδήποτε χώρα, είναι άλλη ιστορία. Ναι, το σύστημα Παιδείας στην Ελλάδα έχει πολλά προβλήματα, τα πολλά σχολεία και τα μικρά τμήματα πάντως, δεν συγκαταλέγονται σ' αυτά. Επίσης, έστω ότι οι Αργεντίνοι εκπαιδευτικοί δουλεύουν όντως 1000+ ώρες το χρόνο. Οι 400 ώρες των Ελλήνων συναδέλφων τους πως προκύπτουν; Ποια είναι η φόρμουλα, ρε αδερφέ, γιατί θα τρελαθώ! 1) Οι 400 ώρες των δικών μας ισοδυναμούν με 400/245 (επίτηδες αφαίρεσα 120 ημέρες διακοπών, για να μη βγει κανείς και αρχίσει τα σάπια), δηλαδή με λίγο λιγότερο από 2 ώρες την ημέρα. Άντε, αν αφαιρέσουμε ΣΚ και λοιπές αργίες, θα βγαίνει, υποθέτω, περίπου στο τρίωρο την ημέρα. Σου φαίνεται λογικό αυτό το νούμερο; Έχεις κανέναν εκπαιδευτικό γνωστό; Γιατί πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων (π.χ. ωρομίσθιοι, εξωτικές ειδικότητες, ειδική αγωγή), αυτός ο ισχυρισμός είναι απλά αρλούμπα. Ο μέσος δάσκαλος στην πρωτοβάθμια δουλεύει περίπου ένα εξάωρο χαλαρά. Αντίστοιχα, οι καθηγητές στην δευτεροβάθμια, έχουν πάνω κάτω 5-6 τμήματα ανά ημέρα (συνυπολογίζω και μαθήματα με δεύτερη ανάθεση, καθώς και μαθήματα κατεύθυνσης). Ένας φιλόλογος π.χ. δεν θα διδάσκει αποκλειστικά Έκθεση αλλά και Ιστορία, Λατινικά ή Αρχαία. Φαντάζομαι πως κάποιες περισσότερο φλου ειδικότητες (π.χ. γυμναστές ή μουσικοί), όντως θα διδάσκουν λιγότερο. Πόσοι όμως απ' αυτούς είναι μόνιμοι με οργανική θέση σε σχολείο, το οποίο όμως έχει ταυτόχρονα και εξαιρετικά λίγους μαθητές; Αν δεν έχεις σαφή στοιχεία να παραθέσεις, ας το αφήσουμε καλύτερα. 2) Τα έχουμε πει και στο παρελθόν: Αν θέλετε να δουλεύουν περισσότερο οι εκπαιδευτικοί, καλό θα ήταν να προτείνετε και πως. Εφόσον το πρόγραμμα βγαίνει από το Υπουργείο, τι ακριβώς θέλετε να γίνει; Εγώ είχα δηλώσει για παράδειγμα, πως τάσσομαι υπέρ της αύξησης των ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας. Άντε να το πεις αυτό στους φροντιστηριάδες. Εκτός κι αν θες βέβαια να περιορίσουμε τους μήνες διακοπών των μαθητών, μόνο και μόνο για να χώσουμε περισσότερο τους εκπαιδευτικούς. Προσωπικά πάντως δεν έχω πρόβλημα, ας κάνουνε όλοι λιγότερες διακοπές. Να διδάσκεται όμως και κάτι σ' αυτές τις περιόδους, ε; Από εκεί και πέρα, ακόμα κι αν κάποιος διδάσκει λιγότερο, εφόσον είναι μόνιμος ή αναπληρωτής, οφείλει να βρίσκεται στη θέση του κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου. Ακόμα κι αν έχει μια μόνο ώρα να διδάξει κάποια μέρα, θα είναι εκεί. Στην χειρότερη απλά θα τα ξύνει, στην καλύτερη θα ασχολείται με πάγιες γραφειοκρατικές εργασίες. Ε, τώρα τι να σου πω, αν μου φέρεις ως παράδειγμα τους κοπανατζήδες, απαντώ εκ των προτέρων, πως πρόκειται για μια γενικότερη παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας και ειδικά του δημοσίου, ωστόσο και πάλι, αυτό το πρόβλημα -καλώς ή κακώς- είναι άσχετο με την παρούσα συζήτηση. 3) Αδυνατείς να καταλάβεις πως το θέμα στην Παιδεία, δεν εξαρτάται αποκλειστικά από την έλλειψη καταρτισμένου προσωπικού, αλλά και από την αδυναμία του κράτους να οργανωθεί. Όταν π.χ. έχεις έλλειψη σε ένα σχολείο της Κοζάνης και κάποιο της Κρήτης, δεν μπορεί να περιμένεις από τον ίδιο ωρομίσθιο, να καλύψει και τα δύο κενά, ειδικά εφόσον πληρώνεται με ψίχουλα, που ούτε για εισιτήρια δεν του φτάνουν. Αυτό που συζητάμε εδώ, ακριβώς στην παραπάνω κατάσταση οφείλεται. Για να το περιγράψω όσο το δυνατόν απλούστερα, τα τελευταία χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν πολλοί εκπαιδευτικοί παλαιότερης φουρνιάς (κυρίως μόνιμοι και μεγαλύτερης φυσικά ηλικίας, αυτοί για τους οποίους σκίζετε τα ρούχα σας), κάποιοι άλλοι απολύθηκαν ή αποσπάστηκαν σε άσχετες υπηρεσίες και το κράτος τώρα προσπαθεί να καλύψει τα κενά με ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Σε παρακαλώ, εξήγησε μου λοιπόν, πως ακριβώς η συλλογιστική του κυρίου Γεωργακόπουλου σχετίζεται με το θέμα που εξετάζουμε; Η πρότασή του, καθώς και η λογική πίσω απ' την παράθεση του κειμένου του εκ μέρους σου, που αποσκοπούν; Να κλείσουμε σχολεία και να αυξήσουμε τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα; Να λύσουμε δηλαδή ένα πρόβλημα, δημιουργώντας άλλο; Επίσης, άντε και αυτό μπορεί να εφαρμοστεί στα μεγάλα αστικά κέντρα. Τους μαθητές (και τους γονείς τους) σε χωριά τους ρώτησες; Λες να γουστάρουν πρωινή βόλτα 4-5 χιλιόμετρα μέχρι το κοντινότερο σχολείο; 4
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Φτιάχναμε μία φρεγάτα στα ναυπηγεία της Ελλάδος και μία ίδια έφτιαχναν οι Γερμανοί στα δικά τους ναυπηγεία. Όταν έρχονταν για επιθεώρηση ναι μεν έμεναν ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα αλλά τελικά έφευγαν σοκαρισμένοι από την οργάνωση των εργασιών. Ήταν αλήθεια ότι το δημιουργικό μας χάος προκαλούσε τρόμο και σ' εμάς τους ίδιους μερικές φορές. Δεν είναι δύσκολο να τα τινάξεις στα ναυπηγεία. Μάλιστα στο συγκεκριμένο έργο είχαμε χάσει κι έναν συνάδελφο.Θέλω να πω πως και τα 2 ισχύουν για τους εκπαιδευτικούς:ναι μεν η οργάνωση είναι για τα γέλια (χωρίς καμία σοβαρή προσπάθεια από τους ίδιους) όπως εξάλλου ισχύει και στο υπόλοιπο δημόσιο, αλλά και οι εργατοώρες είναι σημαντικό στοιχείο του προβλήματος.
Dakonblackblade Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Τι μου λες ? Είναι κακοοργανωμένη η παιδεία και αναγκαστικά δουλεύουν λίγο οι εκπαιδευτικοί? Αυτό λέει και η έρευνα. Θα έπρεπε να είναι οργανωμένη καλύτερα, και να δουλεύουν περισσότερο. Οικονομία στους πόρους με άλλα λόγια. Βάλε και αποσπάσεις μέσα και κομπλέ. Κανένας δεν αναφέρθηκε σε μέτρα αντιμετώπισης.
eddie1996 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2015 Παιδιά από ότι μου φαίνεται πως κάποιοι τα έχετε μπερδέψει λίγο με δασκάλους και με καθηγητές. Οι δάσκαλοι κάνουν 1 ειδικότητα και άρα καλύπτουν το περισσότερο ωράριο του κάθε τμήματος σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών που έχει ανακοινώσει το υπουργείο παιδείας από παλιά. Στα γυμνάσια και λύκεια ειδικότερα στο λύκειο χρειάζονται πολλές και διάφορες ειδικότητες καθηγητών για να καλύψουν το περισσότερο ωράριο του κάθε τμήματος ή κάθε τάξης σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών που έχει ανακοινώσει το υπουργείο παιδείας. Ενδεικτικάά χρειάζονται: Μαθηματικοί,Φιλόλογοι, Φυσικοί κτλ και όχι ένας που κάνει από όλα. Άρα το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση( γυμνάσια,λύκεια) καθώς το κράτος δεν μπορεί να οργανωθεί σωστά για να καλύψει τα κενά στα σχολεία που υπάρχουν. Σκεφτείτε ότι μόνο στο δικό μου σχολείο για φέτος( λύκειο όπου είναι και μεγάλο) υπάρχουν στο σύνολο 88 ώρες με κενά την εβδομάδα από διάφορες ειδικότητες. Δηλαδή περίπου 5-6 ώρες την εβδομάδα για κάθε τμήμα *15 που είναι τα τμήματα. Όμως γιατί το κάθε ιδιωτικό σχολείο μπορεί να οργανωθεί σωστά και να είναι στην ώρα του κάθε σχολική χρονιά? Γιατί όλοι αυτοί που τα σχεδιάζουν στο δημόσιο είναι ανίκανοι και ανεγκέφαλοι κατά την γνώμη μου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα