Προς το περιεχόμενο

Electronet Rant


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα εχουμε πει και τα εχουμε ξαναπει αυτα κοιτα στα προηγουμενα σχολια.

 

Εστω και ενα 500€ να του βαλει η ΓΓΚ μιας και με καλυπτει στο 100% αυτο

Άρθρο 9δ Παραπλανητικές πράξεις ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) .

 

Βαλε και το κλισε αγοραζουν απο εσενα 6 οικογενειες,που ισχυει μιας και Μασταμπα που μενει το σοι με Λεβηνου εδρα του καταστηματος Πιτσ Ρομπο ειναι 5 λεπτα με τα ποδια και περνουν μεχρι και φραπεδιερες απο αυτον.

 

Βαλε βαλε βαλε τουλαχιστον ηθικα οτι και να γινει θα ειμαι ευχαριστημενος.

 

Θα ξαναπαρω τον Καρβελά να μου πει τι ειπαν στην συνομηλια τους αν εχουν μιλησει τελικα.

Οκ αλλα το ψυγείο ακόμα θα περιμένεις να το πάρεις. Μήπως δεν φάει και πρόστιμο τελικά αφού έχει προτείνει να σου δώσει πίσω τα λεφτά.

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδια αν ημουν Αθηνα πραγματικα θα το ειχα κανει.

Δυστυχως απο την στιγμη που ειμαι Ηρακλειο Κρητης δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

 

Στην Αθηνα στο σπιτι μου κοντα εχω 4 Κωτσους,2 MediaMarkt,Ηλεκτρονικες και δεν συμμαζευεται και στην τελικη πηγαινα σε καποιο Skroutzομαγαζο που το ειχε αμεσα διαθεσιμο με δωρεαν μεταφορικα εντος πολης και ημουν αρχοντας.

 

Την δευτερη εβδομαδα της κοροιδιας αποφασισα να κανω μια γυρα να δω αν υπαρχει κατι αλλο αξιολογο στην περιοχη μου και τζιφος..

 

Ακομα και ο Κωτσοβολος μου ελεγε 20 εργασιμες και σε τιμη καμια σχεση με αυτα που πληρωσα (+160€)!

 

Οσο για το προστιμο θα το φαει οπως και αλλοι τοσοι που εχουν φαει καταγγελια απο τα μελη του Insomnia αλλα και απο εμενα προσωπικα μιας και ασχετα με τις αστειες αντιπροτασεις και επιστροφη του ποσου χωρις τους νομιμους τοκους,που μου εκαναν εχουν ηδη προβει σε παρανομες τακτικες.

 

Δεν ειναι καλυμενοι απο την στιγμη που ψευδως επικαλεστηκαν διαθεσιμοτητα και δεν παρεδωσαν το προιον σε ευλογο χρονικο διαστημα μετα την παραγγελια.

Δημοσ.

Update

 

Πηρα τον Καρβελά (μαλλον ελειπε ο πωλητης που ειχε προσφερθει να κανει αυτος ολες τις επικοινωνιες με τον Πιτσουλακη) και η κοπελα στο λογιστηριο μας ειπε οτι φυσικα γινεται η τριγωνικη αλλα να παρουμε τον Πιτσουλακη και να του πουμε να επικοινωνησει αυτος με τον Καρβελά να τα βρουν.

 

Αν αρχισουν παλι αυτα δεν γινονται κατι βρωμαει ;) γιαααααα να δουμε

  • Like 1
Δημοσ.

Update

 

Πηρα τον Καρβελά (μαλλον ελειπε ο πωλητης που ειχε προσφερθει να κανει αυτος ολες τις επικοινωνιες με τον Πιτσουλακη) και η κοπελα στο λογιστηριο μας ειπε οτι φυσικα γινεται η τριγωνικη αλλα να παρουμε τον Πιτσουλακη και να του πουμε να επικοινωνησει αυτος με τον Καρβελά να τα βρουν.

 

Αν αρχισουν παλι αυτα δεν γινονται κατι βρωμαει ;) γιαααααα να δουμε

Άντε να ξεμπερδέψεις γιατί πολύ ταλαιπωρία ρε συ! :)

  • Like 1
Δημοσ.

Τζιφος τελικα.

Τριγωνικη δεν γινεται μας ειπαν και απο τον Καρβελά και απο Ρομπογιαννακη ή τα εχουν κανει πλακακια και κανει πλατες ο ενας στον αλλο ή δεν εχουν τον ιδιο προμηθευτη.

 

Τι ελεγε ο πωλητης τοτε;

 

Δεν πειραζει 800+ ατομα εχουν ηδη δει αυτο το θεμα,η ΓΓΚ και ο Συνηγορος εχουν προχωρησει τις διαδικασιες οποτε οπως και να εχει ηθικα ειμαι αποζημιωμενος.

 

Τωρα θα λειπω 3 εβδομαδες στην Αθηνα δεν τους κανω την χαρη για κανεναν λογο ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Εάν και έχω δημιουργήσει τον συγκεκριμένο προσωπικό λογαριασμό από το 2007 για την παρακολούθηση ενδιαφέρων θεμάτων που παρουσιάζονται απο το forum σχετικά για την τεχνολογία αποφεύγω την συμμετοχή σε αυτό για προσωπικούς λόγους. Στη συγκεκριμένη περίπτωσή εάν επιτρέπεται απο τους κανονισμούς του φόρουμ (παρακαλώ να διαγραφεί το ποστ στην περίπτωση που δεν επιτρέπεται) θα ήθελα να δώσω μία διαφορετική ότπικη στο θέμα που έχει αναρτήσει το μέλος sotosgl. Είναι η οπτική πλευρά μίας τοπικής επιχείρησης που προσπαθεί για το καλύτερο και εργάζομαι για αυτήν .

 

1. Το διάστημα 03/08/2015 έως και 08/08/2015 "έτρεξε" προωθητική ενέργεια σε όλα τα ψυγεια & ψυγειοκαταψύκτες με έκπτωση 30% απο τις αναγραφόμενες τιμές. Οι τελικές τιμές των προιόντων για εκείνη την εβδομάδα, έχει δίκιο ο sotosgl, ήταν κοντά ακόμα και στο κόστος αγοράς τους. Σε αυτήν την προωθητική ενέργεια εξυπηρετήθηκαν πολλοι καταναλώτες αγοράζοντας προιόντα τις περισσότερες φορές κάτω από την χαμηλότερη τιμή του Skroutz.

2.Ο συγκεκριμένος συντοποίτης μας επέλεξε τον κωδικό 222600 ΨΥΓΕΙΟ NFR 178x86 GTF925PZPM TITANIUM LG σε μία πολύ καλή τιμή που ακόμα και σήμερα είναι 50€ κάτω από την τιμή του skroutz.gr.  Ενημερώθηκε κατά την παραγγελία ότι το προιόν δεν ήταν διαθέσιμο και με βάση την πληροφόρηση απο την LG Hellas (με την οποία έχουμε άριστη συνεργασία) θα ήταν διαθέσιμο στις 14 Αυγούστου. Να σημειωθεί ότι απο την αρχή της προωθητικής ενέργειας είχαν πουληθεί και παραδοθεί 5 τεμάχια απο τον συγκεκριμένο κωδικό σε άλλους πελάτες μας. Ο προμηθευτής μας(LG Hellas), που σημειωτέον ουδέποτε μέχρι και τον Ιούλιο 2015 δεν μας είχε δέιξει σημάδια καθυστέρησης παράδοσης των παραγγελιών μας, δεν τήρησε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοση με συνέπεια να μην είμαστε και εμείς σωστοί απέναντι στον πελάτη μας. Όταν λοιπόν είδαμε το πρόβλημα διαθεσιμότητας (το οποιο ισχύει για όλη την αγορά εξαιτίας των capital controls) δωσαμε στον πελάτη μας τρείς λύσεις: 

Α. Επιστροφή άμεσα στο ακέραιο των χρημάτων του.

Β. Παραλαβή του εκθεσιακού προιόντος το οποίο είναι σε άψογη κατάσταση.

Γ. Αγορά κάποιου άλλου ψυγείου με τις τιμές της προωθητικής ενέργειας (έκπτωση -30%)

 

Η πρόταση του sotosgl για αγορά του ψυγείου απο οποιοδήποτε άλλο προμηθευτή πέρα απο τον επίσημο LG Hellas για εμάς δεν είναι επιλογή γιατί περιορίζει τις δυνατότητες μας στην μετέπειτα υποστήριξη του προιόντος (π.χ. αντικατάσταση σε περίπτωση ελλατώματος). Απο πλευράς μας κάναμε ότι ήταν δυνατόν για την εξυπηρέτηση του και παρόλο που ο sotosgl νιώθει δικαιωμένος ηθικά για την "δυσφήμιση", εμείς νιώθουμε αδικημένοι γιατί παρόλο που δώσαμε μία πολύ καλή τιμή και τον εξυπηρετήσαμε άψογα κατά την διαδικασία επιλογής του ψυγείου, "φορτωνόμαστε" τα λάθή του προμηθευτή μας. Η παραγγελία του sotosgl παραμένει ενεργή και όπως πάντα θα πιέσουμε ώστε να την παραδόσουμε το συντομότερο δυνατό και ελπίζουμε να τον εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα την επόμενη φορά (capital controls θέλοντος... :-) )

 

Δεν υπογραφω με ονοματεπώνυμο το συγκεκριμένο κείμενο για προσωπικούς λόγους αλλά το όνομα μου το έχω στειλει με PM στον sotosgl.

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα έχει πολύ ζουμί.Απ' ότι βλέπω είμαστε σε έναν καλό δρόμο αφού εχουμε την παραθεση και των 2 πλευρών.

Ερώτηση προς pelecanos:
Σύμφωνα με sotosgl

Σε τηλεφωνικη μου επικοινωνια ξανα με την LG μου λενε δεν βλεπουμε καποια παραγγελια για Κρητη μονο κατι MediaMarkt στην Αθηνα κλπ

Εντέλει το έχετε παραγγείλει το ψυγείο από την LG ή όχι?

Μετά τις 14 Αυγούστου που αθέτησε η LG  την δέσμευση της για παραδοση του ψυγείου για ποιο λόγο μεταθέτατε την ημερομηνία βδομαδα ανα βδομάδα?

 

Μακάρι να βρεθει άκρη γιατί είναι κρίμα και ο καταναλωτής να μην παραλάβει το πληρωμένο του προιόν και εσείς από την πλευρά σας να υποστείτε δυσφήμηση ενώ ουσιαστικά η εταιρία ευθύνεται κατα τα λεγόμενα σας.

 

Ερώτηση προς Sotosgl:

Πως την παλεύεις χωρίς ψυγείο τόσο καιρό?
 

Δημοσ.

Εάν και έχω δημιουργήσει τον συγκεκριμένο προσωπικό λογαριασμό από το 2007 για την παρακολούθηση ενδιαφέρων θεμάτων που παρουσιάζονται απο το forum σχετικά για την τεχνολογία αποφεύγω την συμμετοχή σε αυτό για προσωπικούς λόγους. Στη συγκεκριμένη περίπτωσή εάν επιτρέπεται απο τους κανονισμούς του φόρουμ (παρακαλώ να διαγραφεί το ποστ στην περίπτωση που δεν επιτρέπεται) θα ήθελα να δώσω μία διαφορετική ότπικη στο θέμα που έχει αναρτήσει το μέλος sotosgl. Είναι η οπτική πλευρά μίας τοπικής επιχείρησης που προσπαθεί για το καλύτερο και εργάζομαι για αυτήν .

 

1. Το διάστημα 03/08/2015 έως και 08/08/2015 "έτρεξε" προωθητική ενέργεια σε όλα τα ψυγεια & ψυγειοκαταψύκτες με έκπτωση 30% απο τις αναγραφόμενες τιμές. Οι τελικές τιμές των προιόντων για εκείνη την εβδομάδα, έχει δίκιο ο sotosgl, ήταν κοντά ακόμα και στο κόστος αγοράς τους. Σε αυτήν την προωθητική ενέργεια εξυπηρετήθηκαν πολλοι καταναλώτες αγοράζοντας προιόντα τις περισσότερες φορές κάτω από την χαμηλότερη τιμή του Skroutz.

2.Ο συγκεκριμένος συντοποίτης μας επέλεξε τον κωδικό 222600 ΨΥΓΕΙΟ NFR 178x86 GTF925PZPM TITANIUM LG σε μία πολύ καλή τιμή που ακόμα και σήμερα είναι 50€ κάτω από την τιμή του skroutz.gr.  Ενημερώθηκε κατά την παραγγελία ότι το προιόν δεν ήταν διαθέσιμο και με βάση την πληροφόρηση απο την LG Hellas (με την οποία έχουμε άριστη συνεργασία) θα ήταν διαθέσιμο στις 14 Αυγούστου. Να σημειωθεί ότι απο την αρχή της προωθητικής ενέργειας είχαν πουληθεί και παραδοθεί 5 τεμάχια απο τον συγκεκριμένο κωδικό σε άλλους πελάτες μας. Ο προμηθευτής μας(LG Hellas), που σημειωτέον ουδέποτε μέχρι και τον Ιούλιο 2015 δεν μας είχε δέιξει σημάδια καθυστέρησης παράδοσης των παραγγελιών μας, δεν τήρησε την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοση με συνέπεια να μην είμαστε και εμείς σωστοί απέναντι στον πελάτη μας. Όταν λοιπόν είδαμε το πρόβλημα διαθεσιμότητας (το οποιο ισχύει για όλη την αγορά εξαιτίας των capital controls) δωσαμε στον πελάτη μας τρείς λύσεις: 

Α. Επιστροφή άμεσα στο ακέραιο των χρημάτων του.

Β. Παραλαβή του εκθεσιακού προιόντος το οποίο είναι σε άψογη κατάσταση.

Γ. Αγορά κάποιου άλλου ψυγείου με τις τιμές της προωθητικής ενέργειας (έκπτωση -30%)

 

Η πρόταση του sotosgl για αγορά του ψυγείου απο οποιοδήποτε άλλο προμηθευτή πέρα απο τον επίσημο LG Hellas για εμάς δεν είναι επιλογή γιατί περιορίζει τις δυνατότητες μας στην μετέπειτα υποστήριξη του προιόντος (π.χ. αντικατάσταση σε περίπτωση ελλατώματος). Απο πλευράς μας κάναμε ότι ήταν δυνατόν για την εξυπηρέτηση του και παρόλο που ο sotosgl νιώθει δικαιωμένος ηθικά για την "δυσφήμιση", εμείς νιώθουμε αδικημένοι γιατί παρόλο που δώσαμε μία πολύ καλή τιμή και τον εξυπηρετήσαμε άψογα κατά την διαδικασία επιλογής του ψυγείου, "φορτωνόμαστε" τα λάθή του προμηθευτή μας. Η παραγγελία του sotosgl παραμένει ενεργή και όπως πάντα θα πιέσουμε ώστε να την παραδόσουμε το συντομότερο δυνατό και ελπίζουμε να τον εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα την επόμενη φορά (capital controls θέλοντος... :-) )

 

Δεν υπογραφω με ονοματεπώνυμο το συγκεκριμένο κείμενο για προσωπικούς λόγους αλλά το όνομα μου το έχω στειλει με PM στον sotosgl.

 

Ωραια μας τα λεει ο Pelecanos ΑΛΛΑ!

 

Προτεινα να παρω το εκθεσιακο σε 2 περιπτωσεις με χαμηλοτερη τιμη και η απαντηση που ελαβα ηταν ΟΧΙ,

Οχι για την χαμηλοτερη τιμη αλλα γενικα οτι δεν μπορω να το παρω!

Παρα τις οποιες επιβεβαιωσεις της εταιριας οτι ειναι σε αψογη κατασταση (Αφου δεν ειναι σε λειτουργια) δεν παυει να εχει ανοιχτει απο ολους τους πελατες της εκθεσης δεκαδες με εκατονταδες φορες την μερα/εβδομαδα με τις οποιες φθορες στα λαστιχα,χτυπηματα στις πορτες κλπ εξου και η "καλυτερη τιμη που ζηταω" και μολις τωρα εμαθα οτι μπορει να μου δωθει το εκθεσιακο (στην ιδια τιμη που αγορασα καινουργιο;).

 

Σε επικοινωνια μου με τον πωλητη αναφερθηκα στην απαραδεκτη συμπεριφορα κατα την επικοινωνια μου με το λογιστηριο μετα απο καθε τηλεφωνο μου.

 

Μας εδιναν μια ημερομηνια καλουσαμε σε αυτη την ημερομηνια και αγενεστατα μας κατηγορουσαν οτι καναμε λαθος,την επομενη μερα σας ειπαμε και αλλα ομορφα.

 

Σας εξηγησα γιατι δεν μπορω να δεχτω οποιοδηποτε αλλο ψυγειο ποσο μαλλον ενα Samsung διαφορετικων διαστασεων,χαρακτηριστικων και φυσικα τιμης που εξισωθηκε ακριβως σε αυτη του LG που ειχα αγορασει και οχι φυσικα με ενα 30% της αρχικης του.

 

Ουτε την επιστροφη χρηματων μπορω να δεχτω μιας και αν ηθελα καταθεσω καπου τα χρηματα μου θα τα εβαζα στην τραπεζα που τοκιζονται και οχι στα χερια του Πιτσουλακη Ρομπογιαννακη αλλα και να σπαταλησω 1,5 μηνα περιμενοντας μεχρι τωρα και δινωντας παραπανω χρηματα για το ιδιο προιον που εχω πληρωσει ηδη.

 

Το τι προβληματα αντιμετωπιζετε με την LG δυστυχως δεν με αφορα,οπως εγω πηρα τα κεντρικα της LG και σε 5 λεπτα μου εδωσαν συγκεκριμενη ημερομηνια παραδοσης του συγκεκριμενου ψυγειου και με τα καταστηματα που θα το παραλαμβαναν.

 

Πιστευω οτι μπορουσατε και εσεις να κανετε την ιδια διαδικασια και να με ενημερωσετε και οχι να πηγαινουμε απο εβδομαδα εβδομαδα.

 

Δυστυχως επρεπε να απευθυνθω σε 4 φορεις και να δουν το θεμα 1000+ ατομα σε μια διαδυκτιακη κοινοτητα για να παρω μια επισημη απαντηση και ας εχει αρκετες ανακριβειες.

 

Λυση ακομα ομως δεν εχει βρεθει..

 

Οσο για την δυσφημιση δεν χρειαστηκε να κανω κατι εγω παρεθεσα τα γεγονοτα ως εχουν προσπαθωντας παραλληλα να μην εκθεσω εργαζομενους της εταιριας σας και ας ειναι ο κοσμος που εχει δει το θεμα ο κριτης σας.

 

Ακομα βεβαια δεν εχω ακουσει ενα συγνωμη για την ταλαιπωρια που εχω υποστει τοσο καιρο αλλα ουτε και μου εχει γινει καποια σοβαρη προταση για να λυθει το προβλημα μου.

Το θέμα έχει πολύ ζουμί.Απ' ότι βλέπω είμαστε σε έναν καλό δρόμο αφού εχουμε την παραθεση και των 2 πλευρών.

Ερώτηση προς pelecanos:

Σύμφωνα με sotosgl

Εντέλει το έχετε παραγγείλει το ψυγείο από την LG ή όχι?

Μετά τις 14 Αυγούστου που αθέτησε η LG  την δέσμευση της για παραδοση του ψυγείου για ποιο λόγο μεταθέτατε την ημερομηνία βδομαδα ανα βδομάδα?

 

Μακάρι να βρεθει άκρη γιατί είναι κρίμα και ο καταναλωτής να μην παραλάβει το πληρωμένο του προιόν και εσείς από την πλευρά σας να υποστείτε δυσφήμηση ενώ ουσιαστικά η εταιρία ευθύνεται κατα τα λεγόμενα σας.

 

Ερώτηση προς Sotosgl:

Πως την παλεύεις χωρίς ψυγείο τόσο καιρό?

 

Νοικιαζω 2 σπιτια.....

Στο ενα που ημουν εχει ο ιδιοκτητης ολες τις ηλεκτρικες συσκευες δικες του.

Στο δευτερο που ηταν να μετακομισουμε μεσα Αυγουστου εχουμε τα επιπλα μας Κουζινα,πλυντηρια,στεγνωτηρια,Τηλεοραση που αγορασαμε μετα την παραγγελια του Ψυγειου παλι απο τον Ρομπογιαννακη.. και απλα δεν παμε.(Παγος και ψυγειο ψαρεματος φελιζολ δεν ειναι λυση) 

Δημοσ.

Με την ίδια λογική που ο πελάτης "δυσφημεί" το μαγαζί, έτσι και το μαγαζί "δυσφημεί" την LG.

Για εμένα ο πελάτης έχει δίκιο από την στιγμή που έκανε παραγγελία και πλήρωσε και προφανώς θέλει να αγοράζει το προϊόν που βρήκε στην καλύτερη δυνατή τιμή. 

Ας κόψει τον κ@λο της η LG το μαγαζί, ο Ομπάμα και δεν ξέρω ποιος άλλος, να δώσει αυτό που διαφήμισε, στην προσφορά που υποσχέθηκε...

Δημοσ.

Αγαπητέ sotosGL απο επίσημα χείλη έχει μεταφερθεί και η "συγγνώμη" της εταιρείας μας αλλά σας την μεταφέρουμε και εδώ απο ανεπίσημα χείλη :-) . Για το εκθεσιακό μοντέλο πρέπει να κατανοήσετε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε καλύτερη τιμή αφού η τιμή που έχετε πάρει το προιον είναι στον "πάτο" (151€ κάτω από την τιμή της Media Markt) ασχέτως εάν έχει ανοιχτεί. Εάν ζητάτε τοκισμό των χρημάτων που έχετε δώσει για 1,5 μήνα να σας τα δώσω και εγώ προσωπικά τα χρήματα του τόκου (3-4 ευρώ ειναι άν και δεν νομίζω ότι για αυτό γίνεται το θέμα).

 

Για την ημερομηνία παραδόσης και πάλι έχετε δίκαιο αλλα απλά μεταφέραμε τη ημερομηνία παράδοσης που μας έδινε ο προμηθευτής. Δεν είχαμε κανέναν λόγο να σας δώσουμε διαφορετική ημερομηνία και να εκτεθούμε και εμείς.

 

Εγώ προσωπικά θα σας πρότεινα να περιμένετε την παραλαβή του συσκευασμένου προιόντος που με βάση την πληροφόρηση απο την  LG θα το έχουμε σε μερικές μέρες.

 

Αγαπητέ censOred η παραγγελία προς την LG τοποθετήθηκε στις 11/08/2015 και η ημερομηνία παράδοσης αλλάζε συνεχώς από την πληροφόρηση της εταιρείας και όχι απο εμάς. Σαφέστατα και αλλοι πελάτες της LG Hellas (όπως η Media Markt) θα τοποθετούν παραγγελίες και θα παραλαμβάνουν και αυτοί προιόντα. Ο επίσημος αντιπρόσωπος της LG μίλησε και με τον πελάτη απευθείας και τον ενημέρωσε ότι το φταίξιμο είναι καθαρά δικό τους σχετικά με την καθυστέρηση παράδοσης του προιόντος.

 

Αγαπητέ telis δικαιο έχεις αλλά πιστεύω ότι καταλάβαινετε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εισαγωγες λόγω capital control. Σε κανονικές συνθήκες τέτοια προβλήματα δεν θα υπήρχαν.

 

Πραγματικά καταλαβαίνω την θέση του sotosGL όταν καθυστερεί η παράδοση μίας παραγγελίας για ένα τόσο μεγάλο διάστημα αλλά δεν αποδέχομαι την υπόνοια του "δόλου". Απο την αρχή η διάθεση μας ήταν και θα είναι να δώσουμε λύσεις σε "λογικά" πλαίσια στον SotosGL.

 

SotosGL μπορείς και προσωπικά να με καλέσεις και να σου μεταφέρω με καθαρότητα τι έχει ακριβώς συμβεί. Θα ήθελα να μην συνεχίσει σε μορφή debate η συζήτηση αλλά να προσπαθήσουμε να δώσουμε μία λύση που θα σε εξυπηρετήσει όσο τον δυνατόν καλύτερα.

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Τι μας λες mr. pelecanos τι τον νοιαζει τον καταναλωτη εαν η Lg σας ριχνει "πιστολια", εαν εχουμε capital controls ή εαν εχει ξεσπασει και ο 3ος παγκοσμιος πολεμος.Εσεις διαφημιζατε το προιον,εσεις το πουλησατε με ημερομηνια παραδοσης 14/8 εσεις θα πρεπει να βρειτε τροπο να το παραδωσετε.Η Lg και η καθε επισημη αντιπροσωπεια δεν εχει τιποτα να κανει σε αυτη τη φαση με τον πελατη εαν ηταν ετσι θα πηγαιναμε στις αντιπροσωπειες να αγοραζουμε προιοντα και οχι σε καταστηματα

Δημοσ.

Εμένα η θέση του Πελεκάνου με κάλυψε πάντως (χωρίς να λέω ότι ο φίλος που περιμένει το ψυγείο έχει άδικο). Δόθηκαν λύσεις όμως από την πλευρά του καταστήματος

  • Like 2
Δημοσ.

Διαφωνω,

 

Τα capital controls ειναι κατι πρωτογνωρο για τα ελληνικα δεδομενα και κανεις δεν ξερει μεχρι που και ποσο θα επηρεαζουν καταστασεις.

Δημοσ.

Εγω απο την πλευρα μου οταν ειπωθηκαν ανακριβειες οφειλα να τις ξεκαθαρισω.

 

Δεν μου δωθηκε η επιλογη να παρω το εκθεσιακο ΓΕΝΙΚΑ οχι στην ιδια ή σε μικροτερη τιμη. (που και φυσικα δεν θα δεχομουν στην ιδια τιμη με αυτη που εδωσα για καινουργιο οσο χαμηλη και να ηταν)

 

Δεν μου δωθηκε η επιλογη της εκπτωσης 30% στις αναγραφομενες τιμες για τα ψυγεια της εκθεσης (παρα μονο η ιδια τιμη για  1 ψυγειο Samsung)

 

Κυριε Πελεκανε φυσικα και θα περιμενω το ψυγειο οσο χρειαστει,

 

 

Καταλαβατε οτι το θεμα μου δεν ειναι τα 3 ή 4€

 

 

Η ταλαιπωρια μου,ο χρονος,η αντιμετωπιση και τα χρηματα που εχω σπαταλησει με ολη αυτη την υποθεση ειναι το θεμα.

 

Εδειξα ανεκτικοτητα και υπομονη για αρκετα μεγαλο διαστημα μιας και στο παρελθον δεν ειχαμε καποιο προβλημα με την εταιρια σας.

 

Σαν καταναλωτης ομως εχω δικαιωματα τα οποια καταπατηθηκαν.

 

Συγνωμη δεν εχω ακουσει απο ΚΑΝΕΝΑΝ απο την αλλη κατηγοριες για την LG και μεταθεση ευθυνων συνεχως και θα την δεχτω ευχαριστως οταν παραλαβω το ψυγειο,

 

Σας τιμα που απαντατε εδω μιας και σε μια αρνητικη στο Skroutz θα λεγατε τα ιδια που ειπατε στο πρωτο μηνυμα (ανακριβειες) και θα τελειωνε εκει το θεμα με ενα Αστερακι,

 

 

Υ.Γ

Η επικοινωνια με την LG εγινε απο δικη μου πρωτοβουλια,τηλεφωνικως και γραπτως (με την γραπτη απαντηση που παρεθεσα πιο πανω απο την LG για παραδοσεις στις 2/10 και για καταστηματα μονο στην Αθηνα) μιας και δεν εχω καμια δουλεια να ακουσω τις δικαιολογιες κανενος αντιπροσωπου και εγινε πολυ πριν μου δοθει το τηλεφωνο του κυριου Τουμπα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...