Προς το περιεχόμενο

Μπορώ να μη παραλάβω αντικαταβολή που βρίσκεται στην κούριερ;


mountzi.poup

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Μια ερώτηση. Παρήγγειλα ένα τηλέφωνο από σκρουτζ, αντικαταβολή, την προηγούμενη εβδομάδα. Η παραγγελία αφίχθη στην πόλη μου το περασμένο Σάββατο και είναι στο παράρτημα της κούριερ. Το πρόβλημα είναι ότι κάτι προέκυψε, οικονομικής φύσεως και δε θα μπορέσω να παραλάβω τη συσκευή. Νιώθω άσχημα απέναντι στο κατάστημα, καθ' ό,τι κάνω αγοραπωλησίες αρκετά χρόνια και μου έχει τύχει να μη παραλάβουν αντικαταβολή και να γυρίσει πίσω και να χρειαστεί να πληρώσω τα μεταφορικά εγώ. Τηλεφώνησα, λοιπόν, στην κούριερ, ρωτώντας αν γίνεται να χρεωθώ εγώ τα μεταφορικά και να επιστρέψει το δέμα πίσω χωρίς να επιβαρυνθεί το κατάστημα, όμως η απάντηση ήταν αρνητική.

 

Θέλω να καλέσω αύριο στο κατάστημα και να ακυρώσω την παραγγελία, αλλά επειδή δεν έχει μου έχει συμβεί ποτέ, υπάρχει περίπτωση να μη δεχθούν την ακύρωση και να με «αναγκάσουν» να παραλάβω τη συσκευή; Κι αν δε την παραλάβω να υπάρξουν κυρώσεις; Τι προβλέπει η νομοθεσία; Δεν έχω κανένα θέμα να επωμισθώ τα μεταφορικά έξοδα, αλήθεια - αλλά το γραφείο μου είπε δε γίνεται. Για να είμαι ειλικρινής, απ' ό,τι κατάλαβα το κατάστημα έχει σύμβαση με την κούριερ και τα μεταφορικά χρεώθηκαν στην τιμή της συσκευής.

 

Σας ευχαριστώ πολύ. Πραγματικά δεν παρήγγειλα τη συσκευή για πλάκα, πραγματικά κάτι προέκυψε και δε μπορώ να την παραλάβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πας να το παραλάβεις και γυρνάει στο κατάστημα μετά από κάποιες μέρες, όσες ορίζει ο εκάστοτε κούριερ. Κυρώσεις δεν υπάρχουν.

 

Ευχαριστώ, αλλά το θεωρώ λίγο ανήθικο απλά να αγνοήσω την παραγγελία και σκέφτομαι να καλέσω το κατάστημα και να προσφερθώ να πληρώσω τα μεταφορικά. Από την άλλη πλευρά κιόλας, έχω ακούσει για περιπτώσεις καταστηματαρχών που έστειλαν εξώδικα σε άτομα που δε παρέλαβαν αντικαταβολές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ στη θέση σου θα κατέθετα ένα ποσό της τάξεως των 15 ευρώ στο λογαριασμό τους και μετά θα τους καλούσα και θα τους εξηγούσα πως ήθελα να είμαι εντάξει γι αυτό έκανα αυτή τη κατάθεση.

το να καλέσεις πριν είναι σαν να το κάνεις λίγο αναγκαστικά και να "περιμένεις" να σου πουν όλα οκ-μη καταθέσετε τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ στη θέση σου θα κατέθετα ένα ποσό της τάξεως των 15 ευρώ στο λογαριασμό τους και μετά θα τους καλούσα και θα τους εξηγούσα πως ήθελα να είμαι εντάξει γι αυτό έκανα αυτή τη κατάθεση.

το να καλέσεις πριν είναι σαν να το κάνεις λίγο αναγκαστικά και να "περιμένεις" να σου πουν όλα οκ-μη καταθέσετε τίποτα.

 

Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, αν υπάρχει σύμβαση μεταξύ τους καταστήματος και της κούριερ που να μην ζημιώνεται το κατάστημα σε τέτοιες περιπτώσεις, ή να αυξάνει την τιμή του προϊόντος σε κάθε αποστολή για να «ισοφαρίζει» πιθανή «χασούρα», δεν υπάρχει λόγος να είμαι -15 ευρώ.

 

Από την άλλη και να ήθελα να το κάνω, δεν έχω τον αριθμό παραγγελίας για να τον γράψω στην «Αιτιολογία» της κατάθεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς απλά να γράψεις το ονομάτεπωνυμο στην αιτιολογία.

Τελικά απλά άνοιξες το θέμα γιατί σε πήγε 3 και 1 μή σου διεκδικήσουν τα λεφτά ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον η εταιρία courier ήταν αρνητική,νομιζω πως είσαι το σωστό είναι να επικοινωνήσεις με το κατάστημα.Λογικά το κατάστημα θα επικοινωνήσει με το courier και θα δεχθούν να επιστραφεί σε αυτούς το κινητό εφόσον πληρώσεις τα μεταφορικά.

 

Αν δεν θέλουν,ας το δεχτούν χωρίς να πληρώσεις.Δεν υπέγραψες συμβόλαιο.Οπως θα μπορούσε το κατάστημα να έχει κάποιο προβλημα πχ να σου έστελνα λάθος συσκευή,η να μην υπήρχε απόθεμα η αλλά 10 προβλήματα.

 

Αποκλείεται όλες οι παραγγελίες να γίνονται σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς απλά να γράψεις το ονομάτεπωνυμο στην αιτιολογία.

Τελικά απλά άνοιξες το θέμα γιατί σε πήγε 3 και 1 μή σου διεκδικήσουν τα λεφτά ε;

 

Με συγχωρείς, αλλά με κόβεις για τύπου που του πάει 3 και 1; Αν όντως ίσχυε αυτό δε νομίζω να το έψαχνα - απλά θα αγνοούσα την παραγγελία και τα τηλέφωνα που θα μου έκανε το κατάστημα. Μου έχει συμβεί και έχω και μάνα έμπορο. Ξέρω πολύ καλά πώς είναι να ζημιώνεσαι και ξέρω πολύ καλά ότι η νομοθεσία καλύπτει τον πελάτη, κι όχι τον πωλητή και ξέρω επίσης ότι είναι άσχημο.

 

Εν πάση περιπτώσει, στη σελίδα τους δηλώνεται ρητά ότι πρέπει σε τυχόν κατάθεση η αιτιολογία να είναι ο αριθμός παραγγελίας για να αποφεύγονται λάθη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις θέμα.. απλά πάρε τους ένα τηλ, εξήγησε τους τι συνέβη και ρώτησε τους πόσα μεταφορικά πλήρωσαν και κάνε μια κατάθεση σε λογαριασμό τους.

 

διαφορετικά..... στα ΕΛΤΑ μένει 15 μέρες και μετά επιστρέφεται, στα ιδιωτικά πιστεύω θα είναι σίγουρα πάνω από μια εβδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...