Προς το περιεχόμενο

Επιλογή Diesel αυτοκινήτου Οκτώβριος 2015


roomba

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι σε αναζήτηση diesel αυτοκινήτου κοντά στα 13.000euro (καινούριο). Μέχρι στιγμής είδα Yaris 1.4 Cool ( καλό άλλα και το πιο ακριβό σε αυτή την κατηγορία), Polo 1.4 75PS (μου άρεσε αλλά έχω ακούσει ότι σβήνει ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές) Kia Rio ( συμπαθητικό έως ερωτεύσιμο στο μέλλον)  και Hyundai i20 ( το οποίο έχει καλά στοιχεία αλλά δε μου κάνει κλικ σαν αυτοκίνητο).

 

Την ψάχνω με τις τιμές, μιας και δεν έχω απόσυρση και πρέπει να αναζητήσω... χαρτί απόσυρσης!

 

Περιμένω τις προτάσεις σας και θα σας ενημερώνω για την αναζήτησή μου!!!1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα οι πιθανές επιλογές είναι οι εξής:

 

Yaris,

Corsa,

Clio,

Fiesta

 

Το χαρτί απόσυρσης νομίζω δεν το χρειάζεσαι απαραίτητα μιας κ τα κανονίζουν οι αντιπροσωπίες.

 

Από αυτά που αναφέρεις έχεις δει / οδηγήσει κάποιο;

 

Προσωπικά πολύ σημαντικό ρόλο παίζει για ένα αμάξι, πέραν των επιδόσεων και η συναρμογή (σύνδεση των επιμέρους κομματιών) κ η ποιότητα των υλικών. Αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στα τριξίματα π θα έχει ένα αμάξι στο μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αισθητικό κομμάτι είναι θέμα γούστου καθαρά. Για το clio έχω ακούσει πολύ καλά λόγια  για το σύστημα αναγέννησης του φίλτρου σωματιδίων που έχει. Εφόσον σε ενδιαφέρει να αγοράσεις ντίζελ, θα σε συμβούλευα να ψάξεις λίγο καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας και την συμπεριφορά του (π.χ. τον θόρυβο που αναπόφευκτα θα έχεις σε ένα ταξίδι). Τέλος την φροντίδα π θέλει ένα ντίζελ αμάξι. (πολύ μεγάλη προσοχή στην ποιότητα του καυσίμου)

 

 

Εγώ προσωπικά έχω ένα Corsa D ντίζελ, είναι αρκετά ικανοποιημένος με την κατανάλωση σε φάση 40 ευρό τον μήνα για ~700 χιλιόμετρα πόλη χωρίς να το λυπάμαι. Από την άλλη δεν περίμενα τον θόρυβο στο ταξίδι να είναι τόσο έντονος (αν κ λένε ότι στο E το έχουν μειώσει αρκετά) και με την συναρμογή (αν και όλα στην κατηγορία αυτή έχουν τους μικρο τριγμούς τους).

 

 

Πάνω από όλα πριν αποφασίσεις οδήγησε τα όλα, τσάμπα το προσφέρουν άλλωστε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1.4 polo εγω το προτεινω και οσο για οτι σβηνει σε χαμηλες στροφες δεν αληθευει!!Το εχει φιλος και το εχω οδηγησει απειρες φορες!Υπαρχει περιπτωση να σου σβησει εαν δεν πατησεις γκαζι και εχεις μεγαλη σχεση στο κιβωτιο αλλα για αυτο ειναι για να τις κατεβαζουμε τις ταχυτητες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα το πολο εχει κακο μοτερ , ειναι το τρικυλινδρο 1.2 που φοραγε το προηγουμενο με μεγαλητερες διαδρομες....χαλημα εχει μονο γκαζι λογο της ροπης αλλα μετα απο εκει και περα τιποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θόρυβος σε καινούργιο ντίζελ; υπερβολικοί παίδες! τουλάχιστο μέσα στη καμπίνα δεν ακούγονται καθόλου.

 

Απ'εξω, οκ.

 

Σαν κάτοχος κλιο, μονο θετικά έχω να αποκομίσω. (κλιο ΙΙΙ μκ2 1.5dci). Εχω γράψει πολλάκις πως η πιάτσα θεωρεί το 1.5dci απ'τα πιο σκυλιά μοτέρ (όχι επειδή είμαι κάτοχος του). Μαζί με τον d4d της τογιότα.

 

Εχω γράψει επίσης το κόστος των αναλωσίμων του κτλ.

 

Ασε που θεωρώ πως το νεο κλιο, ειναι μακράν ότι πιο ομορφο εχει βγάλει η ρενώ και ομορφότερο του ανταγωνισμού. Φυσικά, αυτά είναι υποκειμενικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι το τι θέλω μόνο, είναι το τι διαθέτω ως χρήματα, μάλλον κοντά στα 10.000 προκαταβολή και τα υπόλοιπα μάλλον δόσεις... Μακάρι να μπορούσα να πάρω κάτι μεγαλύτερο, αλλά μέχρι εκεί φτάνουν τα πόδια μου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θόρυβος σε καινούργιο ντίζελ; υπερβολικοί παίδες! τουλάχιστο μέσα στη καμπίνα δεν ακούγονται καθόλου.

 

Απ'εξω, οκ.

 

Σαν κάτοχος κλιο, μονο θετικά έχω να αποκομίσω. (κλιο ΙΙΙ μκ2 1.5dci). Εχω γράψει πολλάκις πως η πιάτσα θεωρεί το 1.5dci απ'τα πιο σκυλιά μοτέρ (όχι επειδή είμαι κάτοχος του). Μαζί με τον d4d της τογιότα.

 

Εχω γράψει επίσης το κόστος των αναλωσίμων του κτλ.

 

Ασε που θεωρώ πως το νεο κλιο, ειναι μακράν ότι πιο ομορφο εχει βγάλει η ρενώ και ομορφότερο του ανταγωνισμού. Φυσικά, αυτά είναι υποκειμενικά.

 

Σε μένα πάντως άμα πάω ταξίδι στις 3000 σ.α.λ ακούγετε, μέχρι 2.500 είσαι κομπλέ. Στο 1.5 ίσως να μην ζορίζετε τόσο πολύ ο κινητήρας.

 

Όσο για το Clio, θα συμφωνήσω είναι πολύ όμορφο. Σε φάση η renault "αδίκησε" όλους τους κατόχους των προηγούμενων Clio, μιας και το καινούργιο είναι πολύ πιο όμορφο!  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ρενο μαλλον αδικησε ολους τους κατοχους των αυτοκινητων της.

 

Δες κλιο τωρινο και megane το τελευταιο μοντελο καμια σχεση με τα προηγουμενα που ηταν σαν να μην υπηρχε αισθητικη αντιληψη.

 

Μονο το laguna ηταν σταθερο στις εκδοσεις των μοντελων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...