Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για πολύ περισσότερο από 6 μήνες έστελνα email και έπαιρνα τηλέφωνα. Κάθε φορά με διαβεβαίωναν ότι έχει γίνει κάποιο λάθος και θα προχωρήσουν με την πληρωμή άμεσα. Το οποίο φυσικά δεν γινόταν ποτέ.

 

Μόλις έγινε η καταγγελία και πήραν την επιστολή από τον συνήγορο (μου κοινοποιήθηκε) μου κατέθεσαν τα χρήματα στον λογαριασμό και απάντησαν στον συνήγορο όταν τα χρήματα έχουν επιστραφεί.

 

Χαίρομαι που έβγαλες άκρη, έστω και μ' αυτόν τον τρόπο. 'Τσο και 'λο και που θέλουν ορισμένοι, για να το πω γηπεδικά.

 

Ξαφνικά μπήκα στην πρίζα να κυνηγήσω ένα κατάστημα απο Βόλο, πήραμε ένα παιδικό παιχνίδι και χωρίς ειδοποίηση μας έστειλαν άλλο, παραπλήσιο και ελαφρώς φτηνότερο. :-(  :mad:

Δημοσ.

Χαίρομαι που έβγαλες άκρη, έστω και μ' αυτόν τον τρόπο. 'Τσο και 'λο και που θέλουν ορισμένοι, για να το πω γηπεδικά.

 

Ξαφνικά μπήκα στην πρίζα να κυνηγήσω ένα κατάστημα απο Βόλο, πήραμε ένα παιδικό παιχνίδι και χωρίς ειδοποίηση μας έστειλαν άλλο, παραπλήσιο και ελαφρώς φτηνότερο. :-(  :mad:

 

Ναι, μάλλον για να αλλάξουν νοοτροπία κάποιοι πρέπει εμείς να σταματήσουμε να τους "χαριζόμαστε".

Δημοσ.

Για πολύ περισσότερο από 6 μήνες έστελνα email και έπαιρνα τηλέφωνα. Κάθε φορά με διαβεβαίωναν ότι έχει γίνει κάποιο λάθος και θα προχωρήσουν με την πληρωμή άμεσα. Το οποίο φυσικά δεν γινόταν ποτέ.

 

Μόλις έγινε η καταγγελία και πήραν την επιστολή από τον συνήγορο (μου κοινοποιήθηκε) μου κατέθεσαν τα χρήματα στον λογαριασμό και απάντησαν στον συνήγορο όταν τα χρήματα έχουν επιστραφεί.

Αναφορα στον συνηγορο του καταναλωτη με κοινοποιηση στο goldenbrands(δε στελνεις απευθειας στο goldenbrands απλα τους το κοινοποιεις)και μετα αναλαμβανει ο συνηγορος τα περαιτερω.

Ε δεν άκουγες όταν στα λέγαμε εξαρχής οπότε ουδέν σχόλιο.

(όταν ανοίγεις τόπικ υποτίθεται το κάνεις για να ακούσεις απόψεις, όχι έτσι για να 'χουμε να λέμε).

Πάλι καλά που μετά από τόσο καιρό έγινε η πληρωμή, γιατί μισό χρόνο μετά δεν το λες και λίγο.

Επίσης τυχερός είσαι που υφίσταται και goldenbrands γιατί το goldendeals βάρεσε κανόνι εντωμεταξύ.

  • Like 1
Δημοσ.

Ε δεν άκουγες όταν στα λέγαμε εξαρχής οπότε ουδέν σχόλιο.

(όταν ανοίγεις τόπικ υποτίθεται το κάνεις για να ακούσεις απόψεις, όχι έτσι για να 'χουμε να λέμε).

Πάλι καλά που μετά από τόσο καιρό έγινε η πληρωμή, γιατί μισό χρόνο μετά δεν το λες και λίγο.

Επίσης τυχερός είσαι που υφίσταται και goldenbrands γιατί το goldendeals βάρεσε κανόνι εντωμεταξύ.

 

Προφανώς και άκουγα γι αυτό και προχώρησα άμεσα με την καταγγελία στον συνήγορο. Τα τηλέφωνα και τα email στα οποία αναφέρομαι αφορούν στο χρονικό διάστημα Πριν ανοίξω αυτό το τόπικ. Επίσης απ ότι ξέρω το golden deals δεν έχει καμία σχέση με το golden brands (πέραν του "golden" :whistle: ). Εννοώντας ότι η μία είναι παραδοσιακό ηλεκτρονικό κατάστημα ενώ η άλλη ήταν κουπονάδικο.

  • Like 1
Δημοσ.

/Offtopic mode on

Ήξερα ότι πριν κλείσει, το goldendeal άνηκε στον όμιλο Master (με τις γνωστές σε όλους μας πινακίδες)  όπως επίσης και το cheapis.gr αλλά ναι όντως το goldenbrands δεν άνηκε στον ίδιο όμιλο, απλά φαίνεται να οικειοποιήθηκε το design και το λογότυπο/ονομασία του αρχικά επιτυχημένου goldendeals.

Πάντως για να έχουμε μια τάξη μεγέθους, όλα αυτά τα dealάδικα δεν θα έχουν χρόνο ζωής, αφού π.χ. το κλειστό πλέον εν Ελλάδι groupon ζήταγε μέχρι και 50% του αναγραφόμενου ποσού ως προμήθεια από την εταιρία/έμπορο που έβαζε το deal, κι επομένως οι τελευταίοι πωλούσαν σε τιμές κάτω του κόστους. Αν προσθέσουμε δε και την υπερβολική φορολογία, είναι απορίας άξιο πως υπήρχαν και κάποια καλά deal στο παρελθόν. Γενικότερο πάντως είναι το θέμα καθώς έχουν κλείσει άπειρα από τότε. Δείγμα της όλης κατάστασης και οτι ολόκληρο πρότζεκτ από το skroutz (ως aggregator) αναγκάστηκε να κλείσει.

/Offtopic mode off

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα!Δυστυχώς είχα κι εγώ πρόσφατα αντίστοιχη εμπειρία από τα Golden brands!Τον Ιανουάριο παρήγγειλα έναν βραστήρα,τον παρέλαβα αρχές Φεβρουαρίου και αφού διαπίστωσα ότι δεν με καλύπτει ποιοτικά,τον επέστρεψα εμπρόθεσμα δίνοντας παράλληλα το iban του λογαριασμού για να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Έκτοτε, φυσικά, με κοροϊδεύουν! Σε κάθε επικοινωνία που είχαμε,είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά με διαβεβαιώνουν ότι την τάδε μέρα θα μου καταθέσουν τα χρήματα,χωρίς ποτέ να το κάνουν!Αύριο θα προχωρήσω σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και ελπίζω να βγάλω άκρη.Ωστόσο αυτό που με νοιάζει περισσότερο δεν είναι η επιστροφή των χρημάτων(πρόκειται για μικρό ποσό)αλλά να ενημερωθεί όσο τον δυνατόν περισσότερος κόσμος για το τι απατεώνες πρόκειται και για να αποφύγουν την δική μου ταλαιπωρία!

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα σας!είχα κ εγώ μία άσχημη!ή εμπειρία από αγορά στο golden brands. Παρήγγειλα 2 επωνυμες (υποτίθεται)τσάντες αξίας 130 ε.φτασανε μετά από τρεις μήνες κ το θέαμα απεριγραπτο.η ποιότητα ήτανε πολύ υποδεέστερη από αυτή που φαινότανε στη φωτογραφία.ουτε μία ετικέτα,ουτε αναγράφεται κάπου ή χώρα προέλευσης.απο πλαστικό κ όχι από δέρμα.απο όλα αυτά που διάβασα δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθω ούτε να παραπονεθεί στην εταιρεία για επιστροφή χρημάτων.αρκει που μπόρεσα να πω κάπου τον πόνο μου!απλώς να ακουστεί για να μη βρεθούνε κ αλλα κοροιδα όπως εγω

Δημοσ.

Τρολλάρεις; Εκτός αν είσαι τόσο large που πετάς έτσι τα χρήματά σου, δεν έχεις θέμα να περιμένεις μέχρι τους επόμενους ολυμπιακούς για να σου φέρουν παραγγελία και στο τέλος σε εξαπατούν και λες και ευχαριστώ.

 

Το 3μήνες βέβαια φαίνεται τέρμα μούφα αλλά οκ...

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους . ΄Αλλη μια απάτη πέχτηκε και με εμένα από το GOLDENBRANDS. Και εμένα πρέπει να μου επιστραφούν χρήματα από μισές παραγγελίες που μου ακυρώθηκαν και από επιστροφή ελλατωματικού προϊόντος.Εδώ και 1,5 μήνα με πάνε από αύριο σε αύριο και από εβδομάδα σε εβδομάδα. Φυσικά δεν σκοπεύω να τους αφήσω έτσι. Τους έχω δώσει διορία μέχρι αύριο και την Δευτέρα κατευθείαν καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Φυσικά θα ενημερώσω όποιον ξέρω και δεν ξέρω για αυτό το σαιτ και θα τηλεφωνήσω και σε τηλεοπτικό σταθμό που τους έχει προμοτάρει.

  • Like 2
Δημοσ.

αυτό το "Τους έχω δώσει διορία μέχρι αύριο" δε μπορώ να το καταλάβω ρε παλικάρια...

Λες:

"Εδώ και 1,5 μήνα με πάνε από αύριο σε αύριο και από εβδομάδα σε εβδομάδα",

τι νομίζεις ότι θα αλλάξει μέχρι τι Δευτέρα;

 

 

Για ποιο λόγο να περιμένεις;

Δημοσ.

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει επιτόκιο όταν αργούν να επιστραφούν τα χρήματα μετά από ένα διάστημα .. μόνο έτσι θα καταλάβαιναν τα λαμόγια .

  • Like 1
  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ.

Προσοχη !!!! το ηλ. καταστημα brandsgalaxy δεν σεβεται τους ορους και δεν επιστρεφει τα χρηματα ουτε και αλλαγη δεχετε , ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στισ συναλλαγες μαζι τους , την πατησα κανονικα και απο 11.8.2017 τρεχω ακομα να απαντησου


το brandsgalaxy ειναι του antenna.

το goldenbrands ειναι της χρυσης ευκαιριας. http://www.goldenbrands.gr/AboutUs/About-Us.aspx


Ανικανότητα ως προς τι να είναι?
Δεν ξέρουν τον τρόπο να επιστρέψουν τα χρήματα στον λογαριασμό σου εδώ και 5 μήνες?
Έχει γίνει επάγγελμα πλέον στην Ελλάδα το να είσαι απατεώνας και να ψαρεύεις κορόιδα να σε ζούνε όμως αυτοί θέλουν φυλακή! Ξύλο πρώτα και μετά φυλακή..

Προσοχη !!!! το ηλ. καταστημα brandsgalaxy δεν σεβεται τους ορους και δεν επιστρεφει τα χρηματα ουτε και αλλαγη δεχετε , ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στισ συναλλαγες μαζι τους , την πατησα κανονικα και απο 11.8.2017 τρεχω ακομα να απαντησου

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...