ServerStationF1 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2015 Έχω ένα αρχείο κειμένου στο OneDrive το οποίο το έχω κάνει συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας. Κάθε φορά που το ανοίγω από την επιφάνεια εργασίας και κάνω κάποιες αλλαγές και πατάω save μου φτιάχνει στο OneDrive άλλο ένα ξεχωριστό αρχείο το ίδιο αλλά με τις αλλαγές που έγιναν. π.χ. test.doc το όνομα του αρχείου θα φτιάξει test-computername1.doc , test-comptername2.doc , test-computername3.doc ...κτλ Δηλαδή είναι σαν να κάνει save as Αποτέλεσμα όταν κάνω 10 διορθώσεις να έχω 10 αρχεία. Υπάρχει κάποιος τρόπος να μην μου φτιάχνει τα αρχεία και να ενημερώνει μόνο το αρχείο το ίδιο ;
jim_p Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2015 Δοκιμασε να μην το κανεις συντομευση αλλα να το μετακινεις εξω απο το φακελο του onedrive και, αφου το επεξεργαστεις, να το βαζεις. Ετσι το κανει ενας φιλος μου σε ενα αρχειο που θελει 10+ τροποποιησεις τη μερα και μεχρι στιγμης εχει μονο αυτο το αρχειο και στις 3 συσκευες που το χρησιμοποιει.
ServerStationF1 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2015 Δοκιμασε να μην το κανεις συντομευση αλλα να το μετακινεις εξω απο το φακελο του onedrive και, αφου το επεξεργαστεις, να το βαζεις. Ετσι το κανει ενας φιλος μου σε ενα αρχειο που θελει 10+ τροποποιησεις τη μερα και μεχρι στιγμης εχει μονο αυτο το αρχειο και στις 3 συσκευες που το χρησιμοποιει. Πάντως μου κάνει εντύπωση να μην το έχουν σκεφτεί στην Microsoft αυτή τη βλακεία που γίνεται, άλλωστε γιατί να υπάρχει το save as .... Thanks!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα