Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ένα αρχείο κειμένου στο OneDrive το οποίο το έχω κάνει συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας. Κάθε φορά που το ανοίγω από την επιφάνεια εργασίας και κάνω κάποιες αλλαγές και πατάω save μου φτιάχνει στο OneDrive άλλο ένα ξεχωριστό αρχείο το ίδιο αλλά με τις αλλαγές που έγιναν.

 

π.χ.  

 

test.doc το όνομα του αρχείου

θα φτιάξει  test-computername1.doc   ,    test-comptername2.doc  ,   test-computername3.doc ...κτλ

 

 

Δηλαδή είναι σαν να κάνει  save as

 

 

 

Αποτέλεσμα όταν κάνω 10 διορθώσεις να έχω 10 αρχεία.  Υπάρχει κάποιος τρόπος να μην μου φτιάχνει τα αρχεία και να ενημερώνει μόνο το αρχείο το ίδιο ;

 

 

 

Δημοσ.

Δοκιμασε να μην το κανεις συντομευση αλλα να το μετακινεις εξω απο το φακελο του onedrive και, αφου το επεξεργαστεις, να το βαζεις. Ετσι το κανει ενας φιλος μου σε ενα αρχειο που θελει 10+ τροποποιησεις τη μερα και μεχρι στιγμης εχει μονο αυτο το αρχειο και στις 3 συσκευες που το χρησιμοποιει.

Δημοσ.

Δοκιμασε να μην το κανεις συντομευση αλλα να το μετακινεις εξω απο το φακελο του onedrive και, αφου το επεξεργαστεις, να το βαζεις. Ετσι το κανει ενας φιλος μου σε ενα αρχειο που θελει 10+ τροποποιησεις τη μερα και μεχρι στιγμης εχει μονο αυτο το αρχειο και στις 3 συσκευες που το χρησιμοποιει.

 

 

Πάντως μου κάνει εντύπωση να μην το έχουν σκεφτεί στην Microsoft αυτή τη βλακεία που γίνεται, άλλωστε γιατί να υπάρχει το save as :) ....  Thanks!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...