Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το έγραψε πριν 3 δημοσιεύσεις ο φίλος, τι ισχύει και τι όχι, ΔΕΝ είναι μόνο η τροχαία που εξαιρείται και δεν ήταν και ποτέ η μόνη. Τα οχήματα αυτά μπορούν να παραβιάζουν τον ΚΟΚ, αλλά μόνο σε δύο περιπτώσεις δεν επιτρέπεται: να αγνοήσουν σήμα τροχονόμου και να μπουν ανάποδα σε μονόδρομο(όχι μόνο για να μην προκληθεί ατύχημα, αλλά και για να μην εγκλωβιστούν) .

 

Σε κάθε περίπτωση, ενώ μπορούν να παραβιάσουν τον ΚΟΚ, αν συμβεί ατύχημα εξαιτίας τους, την ευθύνη φέρει ο οδήγός.

 

Κάτι ακόμα...Φυσικά, και ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό να παραβιάσει ο εκάστοτε οδηγός τον ΚΟΚ, άσχετα αν πάρει εντολή για χρήση σειρήνας(δεν μπορεί να σε υποχρεώσει δηλαδή ΚΑΝΕΙΣ να περάσεις το στοπ ή το κόκκινο ή να πας πολύ γρηγορότερα από τα όρια ταχύτητας) . Είναι στην κρίση του εκάστοτε οδηγού πώς θα κινηθεί με ασφάλεια, πρώτα για τον ίδιο φυσικά(γιατί κανείς δεν πάει στη δουλειά να σκοτωθεί, αυτά είναι φαντασιώσεις) .

 

Υ.Γ.: το έχω ψάξει το θέμα με συγγενείς που δουλεύουν σε τέτοια οχήματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάνε άκρη γιατί άμα είναι σοβαρό περιστατικό δε σε σώζει τίποτα.

Ήμουν εποχικός πυροσβέστης ένα φεγγάρι και θυμάμαι περιστατικό όπου πηγσινε όχημα σε φωτιά και δεν χώραγε να περάσει σε ένα δρόμο λόγω διπλοπαρκαρισμενων. Το κέντρο έδωσε το ελεύθερο στον οδηγό και ξηλωσε 5-6 αμάξια από την μια μεριά. Μόλις ζήτησαν τα ρέστα έφαγαν και κλήση.

  • Like 8
Δημοσ.

 

Ο οδηγός ασθενοφόρου στην Αθήνα τους έχει για πλάκα.

Καταρχάς εδώ είναι λίγοι αυτοί που θα κάνουν στην άκρη έγκαιρα, πριν κολήσει το ασθενοφόρο ακριβώς πίσω τους, και το πιο πιθανό είναι οτι θα γκαζώσουν για να περάσουν τον ¨αργό¨ που βρίσκεται στα δεξιά τους και να μπούν μπροστά του, έχοντας αποκτήσει αρκετή φόρα ώστε να χωθούν άμεσα πίσω απο το ασθενοφόρο και να πάνε κωλοφεράντζα μέχρι τον προορισμό τους.

Αυτό όμως που μου έκανε περισσότερη εντύπωση είναι που ΟΛΟΙ όσοι αλλάζουν λωρίδα ανάβουν το φλας. Εδώ ο οδηγός του ασθενοφόρου (και όλοι μας γενικά) πρέπει να έχει μαντικές ικανότητες για να ξέρει που, πότε και πώς θα κινηθεί ο κάθε ένας.

Βέβαια τουλάχιστον έχουμε τις ΛΕΑ, έστω και αν το 90% των οδηγών στην Ελλάδα δεν ξέρει ούτε τι σημαίνει, ούτε για ποιο λόγο υπάρχει.

  • Like 1
Δημοσ.

Για τον οδηγό Πυροσβεστικού οχήματος μπορώ να πω τα εξής :

1.Αναμμένος φάρος σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο συμβάν,είτε σοβαρό είτε ασήμαντο.Ειδικά σε σοβαρό χρησιμοποιείται και η σειρήνα όταν πλησιάζει ο οδηγός οχήματα που θα τον παρεμποδίσουν κυρίως με το να του κόψουν την ταχύτητα.Μετά τη λήξη του συμβάντος και ενώ το όχημα επιστρέφει στην Υπηρεσία που ανήκει πάλι υποχρεούται να έχει αναμμένο φάρο.Οπότε καταλήγουμε ότι όταν βλέπουμε όχημα με φάρο,έχουμε τεταμένη προσοχή για τυχόν σειρήνα όπου εκεί θα πρέπει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ να κάνουμε δεξιά ώστε να περάσει το Πυροσβεστικό και κυρίως να μην πανικοβληθούμε.

2.Στις διασταυρώσεις με φανάρια ή χωρίς ο οδηγός του Πυροσβεστικού εισέρχεται με δική του ευθύνη.Π.χ οδηγός Ι.Χ. που περνάει με πράσινο τη διαστάυρωση κανονικά και πέφτει πάνω του το Πυροσβεστικό δε φέρει ευθύνη.Γι'αυτό σε διασταυρώσεις το Πυροσβεστικό προτού εισέλθει χρησιμοποιεί από πιο πριν τη σειρήνα του για να προειδοποιήσει τα άλλα οχήματα να του παραχωρήσουν προτεραιότητα και αφού βεβαιωθεί ότι τον έχουν αντιληφθεί τότε περνάει.

  • Like 2
Δημοσ.

Ο οδηγός ασθενοφόρου στην Αθήνα τους έχει για πλάκα.

 

 

 ΟΛΟΙ όσοι αλλάζουν λωρίδα ανάβουν το φλας.

 

Βέβαια τουλάχιστον έχουμε τις ΛΕΑ, έστω και αν το 90% των οδηγών στην Ελλάδα δεν ξέρει ούτε τι σημαίνει, ούτε για ποιο λόγο υπάρχει.

 

στην Αθηνα τα ασθενοφορα θα πρεπει να πηγαινουν 5-5, ωστε τα υπολοιπα να μαζευουν τους πεζους που παταει ο πρωτος

 

Εχει παιξει ατακα προς τον οδηγο "τι αναβεις φλας ρε, μονοι μας ημαστε στο δρομο" (οντως, ητανε 4 χαραματα σε επαρχιακο)

 

Υποτιθεται οτι οδηγος του ασθενοφορου δεν πολυψηνεται για τρακες, γιατι κουβαλαει μαζι του και μπουκαλα οξυγονου

 

Και ο αλλος που περνει 50αρι μηχανακι με τελικη 60 και βγαινει Αττικη Οδο σου λεει "Ε που να παω στη μεση να με πατησουν; Ή να παω απο τα στενα να μπλεξω στην κινηση;" (με το μηχανακι!!!!)

 

http://www.zarpanews.gr/%CE%9D%CE%B5%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%AF-%CE%B4%CF%85%CE%BF-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%B6%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%95%CE%9A%CE%91%CE%92-%CE%9A%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7/

 

Ποιος εφταιγε κυριως;

 

-Αυτος που προσπερασε πανω σε τυφλη στροφη;

-Αυτο που τους αναγκασε να πανε στο συνεδριο με οχημα της υπηρεσιας;

-Καποιος που δεν σκεφτηκε "γιατι να κουβαλανε κερατιατικα το οξυγονο;"

 

Κατα τα άλλα αντε να πεισεις ελληνα επιχειρηματια οτι επειδη εχει 4 6ωρες βαρδιες στη λαντζα, χρειαζεται και ρυθμιζομενο νεροχυτη...

Δημοσ.

Προσοχη...Οταν ο δρομος εχει 3 λωριδες κυκλοφοριας για να κανουμε δρομο σε οχηματα αμμεσης επεμβασης προσπαθουμε να αφησουμε ελευθερη την μεσαια λωριδα και οχι την αριστερη .

Δημοσ.

στην Αθηνα τα ασθενοφορα θα πρεπει να πηγαινουν 5-5, ωστε τα υπολοιπα να μαζευουν τους πεζους που παταει ο πρωτος

 

 

 

Άντε ρε; Με τι κριτήρια βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; 

 

 

 

Γενικά, το μήνυμα σου δεν βγάζει νόημα. Δεν ξέρω αν φταίει ο τρόπος που γράφεις ή αν αυτά που λες είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Δημοσ.

δεν ειμαι επιχειρηματιας




Γενικά, το μήνυμα σου δεν βγάζει νόημα. Δεν ξέρω αν φταίει ο τρόπος που γράφεις ή αν αυτά που λες είναι εκτός τόπου και χρόνου.

 

τα ασθενοφορακια δεν μπορουν να πανε γρηγορα, γιατι εκτος των αλλων εχουν να αντιμετωπισουν και την ελλειψη Κυκλοφοριακης Αγωγης (σε πεζους, που ξεκιναει πολυ πριν το ποδηλατακι)

Δημοσ.

ευφλεκτο υλικο το οξυγονο.......μαϊστα,το διαβασα και αυτο....οποιος δεν σεβεται τον φαρο,να φανταστει μονο,οτι ενα οχημα πυρο,ή εκαβ ερχεται για τον ιδιο η ανθρωπο του....

Δημοσ.

Εχω κανει καμμια 20αρια διακομιδες με ασθενοφορο.Ποτε δεν θα ξεχασω την πρωτη μου.Ανεβαζαμε τακτικο περιστατικο αθηνα κ στην ομονοια,με βροχη κ μποτιλιαρισμα ο οδηγος αναβει σειρηνα κ φαρο.μολις τον ρωτησα γιατι το εκανε,αφου φυσικα ειχαμε κανει ολη το κεντρο π. Μου απαντησε για να φτασουμε πιο γρηγορα φυσικα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...