Προς το περιεχόμενο

Οpel Astra G Cabrio Bertone, γνώμες


panos2171

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γνώμες για το συγκεκριμένο τουτούνι έχουμε; Ξεκινόντας:

 

α)μοτερ (αξιοπιστία, πιθανά προβλήματα, κατανάλωση)

β)πιθανά προβλήματα συνολικά

γ)θέματα κουκούλας

δ)κόστος συντήρησης (ανταλλακτικά, σερβις κλπ)

 

Μιλάμε πάντα για 140.000+χλμ μιας και είναι πλέον αυτοκίνητο 10ετιας και βάλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κυριοτερο ειναι η κουκουλα, η στεγανοτητα της, αν ο μηχανισμος της λειτουργει σωστα, αν γινει καμια στραβη ποσο θα παει το μαλλι, μην το αγορασεις πχ 4κ σου βγαλει προβλημα και για να φτιαχτει θελει τα μισα.

 

Αν το πισω τζαμι ειναι σε καλη κατασταση, αν η κουκουλα φαινεται παλια.

 

 

Μην πιστεψεις κανεναν, δοκιμη μονο με πιεστικο για ωρα απο παντου. Αν σου πει χουκ μουκ, απλα παιρνει νερα.

 

Εχεις νομιζω και υψηλα ασφάλιστρα λογω κουκουλας. Με ενα μαχαιρι το παραβιαζουν, σπανια σου την ασφαλιζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά κάτι θα παίρνει με πιεστικο αλλά κλαιν. Το θέμα είναι να λειτουργεί σωστά ο μηχανισμός. Από κει και πέρα με τα μηχανικά θέλω να ξέρω τι παίζει και τη συντήρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά κάτι θα παίρνει με πιεστικο αλλά κλαιν. Το θέμα είναι να λειτουργεί σωστά ο μηχανισμός. Από κει και πέρα με τα μηχανικά θέλω να ξέρω τι παίζει και τη συντήρηση.

Μόνο στο χέρι με σφουγγάρι τα πλένεις αυτά δηλαδή; Ούτε πλυντήριο ούτε πιεστικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

καλημέρα φίλε μου. περιμένεις απάντηση για ένα αυτοκίνητο 13ετίας cabrio ύφασμα (με ότι αυτό συνεπάγεται για κλοπές, φθορές, ζημιές, ασφάλιστρα) 1800άρι (με ότι αυτό συνεπάγεται για ζημιές, τέλη, ασφάλιστρα, κατανάλωση) απο εμάς???? περιμένεις δηλαδή να υπάρξει άτομο εδώ μέσα να σου πεί go for it. καλή ευκαιρία?

 

προσωπικά και να μου το χάριζαν δέν θα έμπλεκα με τέτοια θέματα. φιλικά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα λεφτα που δινεις (με βαση την αγγελια που εβαλες) παιρνεις ενα πεζο 307cc και εισαι αρχοντας. Η πανινη κουκουλα θα μπαζει νερα απο τις ενωσεις σιγουρα, σχιζεται για πλακα, αν χασει την αρχικη πλαστικοποιηση θα παιρνει νερα και δεν θα μπορεις ποτε να βρεις απο που και γενικα ειναι ταλαιπωρια..παρε ενα 307 να κανεις κ την κ@υλα σου με το καμπριο αλλα να εχεις κ το κεφαλι σου ησυχο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ απο την άλλη δέν μπορώ να καταλάβω πώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που ψάχνουν αυτοκίνητα 10+ ετών..... και βενζίνες!!! τί να πώ, νομίζουν οτι αγοράζοντας ένα "καλό αυτοκίνητο κάμπριο άλλης εποχής" θα πάρουν κάτι απο status???? αυτά τα αυτοκίνητα δυστηχώς μόνο ζημιές έχουν να παρουσιάσουν και τίποτε άλλο. ένα πρόβλημα στην κουκούλα (μηχανισμός) το οποίο ναί μέν μπορέι να μήν υπάρχει εξαρχής αλλά λόγο γηρατειών παρουσιαστεί πχ σε 3 μήνες είναι ιδιαίτερα υψηλό στο κόστος, συγκεκριμένα περί τα 900-1200 η αλλαγή μηχανισμού κουκούλας...... χώρια λάδια που θα καίει χώρια οι βενζίνες...

 

ο κόσμος στρέφεται στο πετρέλαιιο ή σε καινούρια βενζινοκίνητα (τα οποία παρεπιπτόντως είναι πλεόν και σε προσιτές τιμές) και άλλοι νοσταλγόύν...

 

η κατανάλωση του συγκεκριμένου ήταν κάποτε 8.5 μικτή μέσα στην πόλη μήν περιμένεις πλέον να δείς τίποτα λιγότερο απο 10

αφάλεια υπολόγιζε 450 το χρόνο τέλη 320

 

τα μοτέρ των όπελ είναι γενικά αξιόπιστα αλλά είναι και πού θα κάτσεις. έχε υπόψιν σου όμως οτι άν χρειαστεί να πάς σε συνεργείο θα βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη μιάς και τα ανταλλακτικά τσούζουν..... όλα τα ανταλλακτικά...

 

εδώ σου παραθέτω μύνημα απο μέλος του opel club σε ερώτηση ανθρώπου που ήθελε να πάρει αυτό που θέλεις κι εσύ

 

"Σε γενικες γραμμες αυτα τα μοντελα ειναι αξιοπιστα και οι βλαβες που εμφανιζουν ειναι αμμελητεες και περιοριζονται σε βλαβες που ανεφερες και συ.Οπως maf,οθονες πολλαπλων κτλ.Τα μοτερ ειναι σιγουρα καλα και φορεμενα σε πολλα μοντελα opel.Τωρα οσο αναφορα τα cabrio bertone τα προβληματα τις κουκουλας ειναι συνηθισμενα σε ολα τα cabrio δυστυχως."

 

εδώ ένας άλλος αναφέρει κάποια ποσά για ζημιές (τότε)

 

"λοιπον, σετ ιμαντα ρουλεμαν 101€ (χωρις ΦΠΑ) αντλια νερου 81€ (χωρις φπα) εργατικα για αυτα τα 2 65€ (χωρις ΦΠΑ) στην οπελ καλτσουνης ολα αυτα.

και δες ολο το service Που ειχα κανει τοτε,στην οπελ μεσα ε. αλλαγη λαδια φιλτρο λαδιου, βενζινης, φιλτρο καμπινας, μπουζι, αλλαγη υγρα φρενων, σετ ιμαντα χρονισμου, ιμαντασ δυναμου, αντλια νερου, και το απαραιτητο αντιψυκτικο οοοολα μαζι συνολο 370€ χωρίς ΦΠΑ και εργατικα. σε αυτα εχουμε και 60€ την ετησια επιθεωρηση την οποια εσυ δεν τη πληρωνεις."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακρια δες τα πενταλ αυτο το αμαξι εχει πανω απο 300 χιλ χλμ.

 

+ κοιτας μονο τα 1.8 το 16αρι δεν παει βημα

 

Ναι αλλά τα τέλη του 1.8 τσούζουν. Γενικά δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.

 

καλημέρα φίλε μου. περιμένεις απάντηση για ένα αυτοκίνητο 13ετίας cabrio ύφασμα (με ότι αυτό συνεπάγεται για κλοπές, φθορές, ζημιές, ασφάλιστρα) 1800άρι (με ότι αυτό συνεπάγεται για ζημιές, τέλη, ασφάλιστρα, κατανάλωση) απο εμάς???? περιμένεις δηλαδή να υπάρξει άτομο εδώ μέσα να σου πεί go for it. καλή ευκαιρία?

 

προσωπικά και να μου το χάριζαν δέν θα έμπλεκα με τέτοια θέματα. φιλικά

 

Δεν είπα αυτό, άλλωστε από πέντε φωτογραφίες δε μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Απλά ίσως μπορεί να δεί κάποιος κάτι που δεν είδα εγώ, το πεντάλ πχ.

 

εγώ απο την άλλη δέν μπορώ να καταλάβω πώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που ψάχνουν αυτοκίνητα 10+ ετών..... και βενζίνες!!! τί να πώ, νομίζουν οτι αγοράζοντας ένα "καλό αυτοκίνητο κάμπριο άλλης εποχής" θα πάρουν κάτι απο status???? αυτά τα αυτοκίνητα δυστηχώς μόνο ζημιές έχουν να παρουσιάσουν και τίποτε άλλο. ένα πρόβλημα στην κουκούλα (μηχανισμός) το οποίο ναί μέν μπορέι να μήν υπάρχει εξαρχής αλλά λόγο γηρατειών παρουσιαστεί πχ σε 3 μήνες είναι ιδιαίτερα υψηλό στο κόστος, συγκεκριμένα περί τα 900-1200 η αλλαγή μηχανισμού κουκούλας...... χώρια λάδια που θα καίει χώρια οι βενζίνες...

 

ο κόσμος στρέφεται στο πετρέλαιιο ή σε καινούρια βενζινοκίνητα (τα οποία παρεπιπτόντως είναι πλεόν και σε προσιτές τιμές) και άλλοι νοσταλγόύν...

 

η κατανάλωση του συγκεκριμένου ήταν κάποτε 8.5 μικτή μέσα στην πόλη μήν περιμένεις πλέον να δείς τίποτα λιγότερο απο 10

αφάλεια υπολόγιζε 450 το χρόνο τέλη 320

 

τα μοτέρ των όπελ είναι γενικά αξιόπιστα αλλά είναι και πού θα κάτσεις. έχε υπόψιν σου όμως οτι άν χρειαστεί να πάς σε συνεργείο θα βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη μιάς και τα ανταλλακτικά τσούζουν..... όλα τα ανταλλακτικά...

 

εδώ σου παραθέτω μύνημα απο μέλος του opel club σε ερώτηση ανθρώπου που ήθελε να πάρει αυτό που θέλεις κι εσύ

 

"Σε γενικες γραμμες αυτα τα μοντελα ειναι αξιοπιστα και οι βλαβες που εμφανιζουν ειναι αμμελητεες και περιοριζονται σε βλαβες που ανεφερες και συ.Οπως maf,οθονες πολλαπλων κτλ.Τα μοτερ ειναι σιγουρα καλα και φορεμενα σε πολλα μοντελα opel.Τωρα οσο αναφορα τα cabrio bertone τα προβληματα τις κουκουλας ειναι συνηθισμενα σε ολα τα cabrio δυστυχως."

 

εδώ ένας άλλος αναφέρει κάποια ποσά για ζημιές (τότε)

 

"λοιπον, σετ ιμαντα ρουλεμαν 101€ (χωρις ΦΠΑ) αντλια νερου 81€ (χωρις φπα) εργατικα για αυτα τα 2 65€ (χωρις ΦΠΑ) στην οπελ καλτσουνης ολα αυτα.

 

και δες ολο το service Που ειχα κανει τοτε,στην οπελ μεσα ε. αλλαγη λαδια φιλτρο λαδιου, βενζινης, φιλτρο καμπινας, μπουζι, αλλαγη υγρα φρενων, σετ ιμαντα χρονισμου, ιμαντασ δυναμου, αντλια νερου, και το απαραιτητο αντιψυκτικο οοοολα μαζι συνολο 370€ χωρίς ΦΠΑ και εργατικα. σε αυτα εχουμε και 60€ την ετησια επιθεωρηση την οποια εσυ δεν τη πληρωνεις."

 

Δηλαδή απαγορεύεται να πάρει κάποιος κάμπριο; Υπάρχει κάποιος κανόνας γι αυτό; Ναι θέλω cabrio, όχι για status, για μένα αυτά μ αρέσουν που είναι το πρόβλημα; Με αυτά τα λεφτά όχι δεν παίρνεις κάτι αξιόλογο σε σύγχρονο, παίρνεις απλά έναν ανθρωπομεταφορέα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά τα τέλη του 1.8 τσούζουν. Γενικά δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις.

 

 

Δεν είπα αυτό, άλλωστε από πέντε φωτογραφίες δε μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Απλά ίσως μπορεί να δεί κάποιος κάτι που δεν είδα εγώ, το πεντάλ πχ.

 

 

Δηλαδή απαγορεύεται να πάρει κάποιος κάμπριο; Υπάρχει κάποιος κανόνας γι αυτό; Ναι θέλω cabrio, όχι για status, για μένα αυτά μ αρέσουν που είναι το πρόβλημα; Με αυτά τα λεφτά όχι δεν παίρνεις κάτι αξιόλογο σε σύγχρονο, παίρνεις απλά έναν ανθρωπομεταφορέα.

 

αδερφέ άν απο όλα αυτά που έγραψα αυτό κατάλαβες εσύ.... τέλος πάντων σου εύχομαι καλή αγορά όπου και άν καταλήξεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασιλη και εμενα κατα την γνωμη μου εισαι λαθος.

οταν ο φιλος μπαινει στην διαδικασια να ρωτησει για το συγκεκριμενο αυτοκινητο σημαινει οτι του αρεσει,το γουσταρει.θα το οδηγαει και θα ειναι με ενα χαμογελο στα χειλη.μονο και μονο γιαυτον τον λογο δεν πρεπει να τον αποθαρρυνουμε.και οπως και να το δεις,ενα τετοιο αυτοκινητο δεν χρειαζεται ουτε να εχει πολλα αλογα ουτε τιποτα.αρκει να το γουσταρεις.δεν ειναι απροσωπο οπως η πλειοψηφια των σημερινων.

ασε το αλλο,εν καιρο κρισης στην Ελλαδα με τις κακοπληρωμενες δουλειες που εχουμε οταν εχουμε,δεν νομιζω να ειναι σωστο να λεμε σε καποιον οτι 'μα καλα ειναι δυνατον να κοιτας αυτοκινητο μεγαλυτερο απο 10ετια?''

δηλαδη οσοι εχουν <2005 αυτοκινητο πρεπει να μπουνε σιγα σιγα στο τρυπακι να αρχιζουν να σκεφτονται την αλλαγη τους επειδη ενδεχομενος θα καιει παραπανω απο τα καινουργια και θα βγαλει προβληματα?δεν λεμε παλι καλα που εχουμε και αυτοκινητο θα ελεγα εγω?

μια χαρα ειναι τα αυτοκινητα και παραπανω απο 10 χρονων εαν ειναι.

προσωπικα εαν δεν γινει κατι συνταρακτικο με την αυτοκινηση του στυλ αξιοπιστες μπαταριες και μπλα μπλα,δεν με κοβω να αλλαζω.γιατι,να φυγω απο την βενζινη - πετρελαιο και να παω παλι στα ιδια?ποιος ο λογος κατα την γνωμη μου?

αεροσακους εχει το ενα,αεροσακους εχει και το καινουργιο.abs το παλιο,το ιδιο και το καινουργιο.υδραυλικο το ενα υδραυλικο το αλλο.a/c το ενα,a/c το αλλο.

η μηπως ενα καινουργιο αυτοκινητο δεν θα χρειαστει με την χρηση αλλαγη ελαστικων-αμορτισερ?κατι το οποιο κατα πασα πιθανοτητα θα θελει και το μεταχειρισμενο?

δεν ξερω ρωταω εγω τωρα.ξεχναμε μαλλον τον παραγοντα κοστους αποκτησης.

φιλικα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα. είχα σκοπό να μήν ξαναποστάρο εδώ μιάς και μόνο το ότι δέν έχει συμμετοχή το συγκεκριμένο πόστ δείχνει την απάντηση των συμφορουμητών... ούτως η άλλως γνώμμη δέν προσπαθείς να αλλάξεις σε κάποιον απλά του επισημαίνεις 2-3 πράγματα.

 

θα σου μιλήσω με μία παραβολή (ιστορία αληθινή) όπως έλεγε και ο Κύριος. στην παλιά μου γειτονιά είχαμε έναν κύριο τον χρήστο. είχε βγεί μόλις στην σύνταξη πήρε το εφάπαξ έκανε κάτι επισκευές στο σπίτι και ανακαίνησε και το σπίτι στο χωριό του. σάν γνήσιος ελληναράς έπρεπε όμως να δείξει τα χρήματα που πήρε.

 

πάει και αγοράζει μία μερσεντές του 2006-7 άν θυμάμαι καλα (πάνε και 3-4 χρόνια) όλα ωραία όλα καλά. κάποια φάση φεύγουμε για διακοπές το καλοκαίρι γυρνάμε και την βλέπουμε κουκουλομένη μέσα στην πιλοτή. ο κυρ χρίστος λοιπόν έκανε την μαλακία να την στουκάρει και μή έχοντας μικτή ασφάλεια έπρεπε να σκάσει γύρω στις 5.000 ευρώ(στο μεταξύ η ζημιά οτικά φαινόταν για 500 ευρω...)

 

ο κυρ χρίστος λοιπόν άνηκε στους ανθρώπους που έδωσαν ένα μικρό σχετικά ποσό για την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου αλλά στην πραγματικότητα απείχε πολύ απο το να μπορέι να το συντηρήσει.

 

άν ο φίλος αύριο μεθαύριο του βγάλει μία κουκούλα θα έχει να σκάσει 1500 ευρώ??? ή θα πεί "γάμησέ το μωρέ 3.500 το αγόρασα σιγά μήν δώσω τόσα για κουκούλα" και τελικά μείνει αμανάτι?

 

θα πρέπει να προσέχουμε τί αμάξι αγοράζουμε μιάς και μπορέι να είναι φθηνή η αγορά του έξ'αρχής αλλά τα μετέπειτα θα πρέπει να προσέχουμε...

 

και στο φινάλε άν ο φίλος έχει τα χρήματα και δέν τον νοιάζουν οι ζημιές γιατί δέν πάει να δώσει 7.000 (δέν είναι κανένα τρελλό ποσό) να πα΄ρει ένα ωραιότατο 207cc 10' μοντέρνο με όλλες τις ευκολίες του και παέι και μπλέκει με αρχαιότητες???

 

*όσων αφορά αυτά πε΄ρι πετρελαίο και βενζίνης δέν σου είπε κανένας να αφήσεις την βενζχίνη να πάς σε πετρέλαιο ούτε να αλλάζεις κάθε 3 χρόνια αμάξι.

 

αλλά ναί άν κάποιος αυτή τι στιγμή που μιλάμε ψάχνει για αμάξι ναί το πετρέλαιο είναι μονόδρομος αλλά όχι έχω αμάξι ας το αλλάξω με πετρέλαιο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...