gsina97 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Γεια σας . Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με το διαδικτιο(υπαρχουν γυρω στις 50 διακοπες ιντερνετ την ημερα ) της wind το οποιο δεν μπορω να το λυσω παρολο που εχω δοκιμασει οτι μου εχει πει η τηλεφωνικη υποστιριξη χωρις αποτελεσμα.Η συνδεση μου ληγει στις 3 Δεκεμβριου και μου ειπαν για να την διακοψω πρεπει να πληρωσω 150 ευρω.Τι μπορω να κανω ωστε να διακοψω την συνδεση μου χωρις να το πληρωσω τοσο ακριβα? Καθως θελω να βαλω μια καλη προσφορα του ΟΤΕ ?
corsair04 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Γεια σας . Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με το διαδικτιο(υπαρχουν γυρω στις 50 διακοπες ιντερνετ την ημερα ) της wind το οποιο δεν μπορω να το λυσω παρολο που εχω δοκιμασει οτι μου εχει πει η τηλεφωνικη υποστιριξη χωρις αποτελεσμα.Η συνδεση μου ληγει στις 3 Δεκεμβριου και μου ειπαν για να την διακοψω πρεπει να πληρωσω 150 ευρω.Τι μπορω να κανω ωστε να διακοψω την συνδεση μου χωρις να το πληρωσω τοσο ακριβα? Καθως θελω να βαλω μια καλη προσφορα του ΟΤΕ ? Το μόνο που μπορείς να κανείς είναι να διακόψεις με την wind και να κάνεις σύνδεση σε οποίο παροχή θες απλά αγνόησε το ποσό μην το πληρώσεις δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα απλά δεν θα μπορέσεις να ξαναχρησιμοποιήσεις την wind .
driverpit Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δεν υπάρχει τρόπος να γλυτώσεις τα 150 ευρώ πρι την λήξη του συμβολαίου εγώ θα σου έλεγα να περιμένεις να τελειώσει το συμβόλαιο και να πας στην άλλη εταιρία κρίμα είναι να τούς χαρίσεις 150 ευρώ 1
normal40 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Το μόνο που μπορείς να κανείς είναι να διακόψεις με την wind και να κάνεις σύνδεση σε οποίο παροχή θες απλά αγνόησε το ποσό μην το πληρώσεις δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα απλά δεν θα μπορέσεις να ξαναχρησιμοποιήσεις την wind . δεν θα τον πανε δικαστηκα ;
Kostasspil Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Φυσικά και θα τον πάνε δικαστικά μαζί με όλες τις παρόμοιες υποθέσεις που έχουνε και θα του φορέσουνε και τα έξοδα. Η ευκολία με την οποία προτείνετε να τους αγνοήσει είναι επικίνδυνη 3
soteras Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Πως θα αγορασω αμαξι του κουτιου με μονο 1 ευρώ σε όποιο πάροχο και να εισαι αναγκαστηκα πληρωνεις ειτε το πεναλντι ειτε τον τελευταιο λογαριασμο και αν δεν πληρωσεις απλα δεν θα τη γλυτωσεις μια μερα εσενα και αλλους 200 που θα μαζευτουν θα σας στειλουν ενα ωραιο χαρτακι
corsair04 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 δεν θα τον πανε δικαστηκα ; Για 150€ θα σε παν δικαστικά ; απλά δεν θα μπορείς να κανείς συμβόλαιο στην ιδία εταιρία χωρίς να έχεις εξοφλήσει το χρέος σου άλλωστε πριν ένα-δυο μήνες επειδή έχω adsl από την hol μου το πρότεινε ο τηλεφωνητής από την wind όταν πηρέ να με ενημερώσει για μια πρόσφορα και του είπα ότι έχω εικοσιτετράμηνο συμβόλαιο και μου είπε να το αγνοήσω και ότι δεν μπορούν να μου κάνουν κάτι ούτε δικαστικά ούτε να περάσουν στην εφορία ( πράγμα που είδα γραμμένο σε παρόμοιο θέμα στο insomnia). Φυσικά και θα τον πάνε δικαστικά μαζί με όλες τις παρόμοιες υποθέσεις που έχουνε και θα του φορέσουνε και τα έξοδα. Η ευκολία με την οποία προτείνετε να τους αγνοήσει είναι επικίνδυνη Δεν θα το πρότεινα απλά όταν και οι άλλοι δεν ενδιαφέρονται για ένα πρόβλημα που έχεις και δεν ευθύνεσαι εσύ (συμφώνα με τα λεγόμενα του μέλους) αλλά εκείνοι που δεν μπορούν να τα λύσουν πρέπει να βρεις ένα τρόπο για να μην πληρώνεις άσκοπα χρήματα εννοείται ότι για μένα δεν θα ήταν ηθικό να χρησιμοποιείς απροβλημάτιστα τις υπηρεσίες μιας εταιρίας και στο τέλος να βρίσκεις τρόπους για να μην πληρώσεις αλλά άδω υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και αδιαφορία από την ιδία την wind.
driverpit Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Κάπουα στιγμή θα τα πληρώσει και προσαυξημένα μάλιστα καλύτερα να δώσει άλλα 50 ευρώ χονδρικά μέχρι την λήξει του συμβολαίου του πάρα να πληρώσει 150 ευρώ κερατιάτικα 1
gsina97 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας . Το θεμα ειναι οτι εχω αυτο το συμβολαιο για κυριο λογο το ιντερνετ το οποιο το εχω με συνεχομενες διακοπες και δεν το φτιαχνουν ...Απο οτι φενεται θα περιμενω αλλον 1,5 μηνα .. Δεν εχω μονο διακοπες αλλα εχω και 3 φορες πιο αργο ιντερνετ απο οτι ειχα πριν εμφανιστουν οι διακοπες!Ευχαριστω πολυ wind !
paylidis Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2015 Καταγγελία στην εεττ με σημείωση οτι εάν δεν διορθωθεί θα προβείς σε καταγγελία της σύμβασης λογω μη ορθής παροχής των συμφωνηθέντων υπηρεσιών. Και δεν πληρώνεις τιποτα... 1
l337 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Το μόνο που μπορείς να κανείς είναι να διακόψεις με την wind και να κάνεις σύνδεση σε οποίο παροχή θες απλά αγνόησε το ποσό μην το πληρώσεις δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα απλά δεν θα μπορέσεις να ξαναχρησιμοποιήσεις την wind . Απορώ τι κάθεσαι και "συμβουλεύεις"..; Καταρχήν, ΘΑ έχει πρόβλημα. Κατά δεύτερον, αν θέλουν σε κυνηγούν και για 5 ευρώ. Δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ έξοδο γι' αυτούς μιας και πληρώνουν έτσι κι αλλιώς το αρμόδιο τμήμα κάθε μήνα για τέτοιες ενέργειες, άσχετα πόσες περιπτώσεις θα κάτσουν.
corsair04 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Απορώ τι κάθεσαι και "συμβουλεύεις"..; Καταρχήν, ΘΑ έχει πρόβλημα. Κατά δεύτερον, αν θέλουν σε κυνηγούν και για 5 ευρώ. Δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ έξοδο γι' αυτούς μιας και πληρώνουν έτσι κι αλλιώς το αρμόδιο τμήμα κάθε μήνα για τέτοιες ενέργειες, άσχετα πόσες περιπτώσεις θα κάτσουν. έχεις ανάλογη εμπειρία η μιλάς για ''μιλήσεις'' ως κλασικός Ελληνας συμβουλεύει χωρίς να γνωρίζει χρωστάω στην vodafone και δεν με έχουν ενοχλήσει ουδέποτε (διακοπή 10/2/2011) και θα έπρεπε οι τρόποι σου να είναι πιο ευγενικοί ακόμη όπως διαβάζεις το μέλος δεν μπαταχτσής απλά η σύνδεση του είναι προβληματική και το να πληρώνεις και να μην σε καλύπτει ο παροχος και να αδιάφοροι
l337 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Καταρχήν είμαι μια χαρά ευγενικός, ξαναδιάβασε τι σου έχω γράψει. Κατά δευτέρον, προφανώς και δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου και γνωρίζω τι λέω. Τρίτον, τα υπόλοιπα που γράφεις είναι άσχετα με αυτό ΄που συζητάμε. Εάν έχει πρόβλημα και αποδεδειγμένα ευθύνεται ο πάροχος γι' αυτό τότε να ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία. Τα υπόλοιπα είναι ιστορίες για αγρίους. Τέταρτον το ότι δεν συνέβη σε εσένα κάτι, ούτε σημαίνει ότι σίγουρα δεν θα συμβεί ούτε ότι δεν θα συμβεί σε άλλον. Common sense... Kαι ξαναλέω, καλό είναι να προσέχεις τι "συμβουλές" δίνεις.
corsair04 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Καταρχήν είμαι μια χαρά ευγενικός, ξαναδιάβασε τι σου έχω γράψει. Κατά δευτέρον, προφανώς και δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου και γνωρίζω τι λέω. Τρίτον, τα υπόλοιπα που γράφεις είναι άσχετα με αυτό ΄που συζητάμε. Εάν έχει πρόβλημα και αποδεδειγμένα ευθύνεται ο πάροχος γι' αυτό τότε να ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία. Τα υπόλοιπα είναι ιστορίες για αγρίους. Τέταρτον το ότι δεν συνέβη σε εσένα κάτι, ούτε σημαίνει ότι σίγουρα δεν θα συμβεί ούτε ότι δεν θα συμβεί σε άλλον. Common sense... Kαι ξαναλέω, καλό είναι να προσέχεις τι "συμβουλές" δίνεις. Αλλά και ακόμη κάποιος να ακολουθήσει την γνώμη και όχι συμβουλή και στο τέλος δεν εξελίχθη η όλη κατάσταση με το τρόπο που θέλουμε δεν σημαίνει ότι την ευθύνη την έχει εκείνος που του είπε μια γνώμη αλλά ο ίδιος ο καθένας είναι απολυτά κύριος για τις πράξεις και την συνέπεια των πράξεων του !!! Ακόμη δεν τον προέτρεψα να ακούσει καθαρά την δικά μου άποψη και δεν τον διαβεβαίωσα πως δεν θα έχει συνέπειες απλά είπα πως από προσωπική πείρα γνωρίζω ακόμα και στο άμεσο περιβάλλον μου καθώς και από μένα τον ίδιο ότι ουδέποτε δεν ασχολήθηκαν με χρήματα που χρωστάμε μέχρι σήμερα .
l337 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Το Ακόμη δεν τον προέτρεψα να ακούσει καθαρά την δικά μου άποψη και δεν τον διαβεβαίωσα πως δεν θα έχει συνέπειες.... έρχεται σε αντίθεση με αυτό Το μόνο που μπορείς να κανείς είναι να διακόψεις με την wind και να κάνεις σύνδεση σε οποίο παροχή θες απλά αγνόησε το ποσό μην το πληρώσεις δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα απλά δεν θα μπορέσεις να ξαναχρησιμοποιήσεις την wind δε νομίζεις; Τέλοσπάντων, δεν είχα σκοπό να στη "μπω" αλλά θα πρέπει να καταλάβουμε πως όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι καλό είναι να μη μιλάμε. Ειδικά για ζητήματα που αφορούν άλλους. Ο λόγος που επιμένω δεν είναι επειδή έτυχε σε μένα, στην οικογενειά μου ή σε 5-10-20 γνωστούς και φίλους μου αλλά λόγω δουλειάς και τα βλέπω πολύ συχνά. Ας κάνει ο ts ό,τι νομίζει αλλά αρχικά θα του προτεινα να βεβαιωθεί ποιανού είναι το πρόβλημα και μόνο αν είναι του παρόχου τότε να στείλει mail στο πάροχο και αν δε λάβει ικανοποιητική απάντηση στο προβλεπόμενο διάστημα που ορίζει η εεττ, τότε να στείλει εγγράφως στην εεττ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα