Προς το περιεχόμενο

Το Όσλο σχεδιάζει την απαγόρευση κυκλοφορίας ΙΧ στο κέντρο της πόλης


Perambulator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο δρόμος στην Ελλάδα είναι μια ζούγκλα λόγο του κακού επίπεδου μόρφωσης με τρανταχτό παράδειγμα το γεγονός ότι ενώ είναι κάποιος πληρώνει ασφάλεια, κάνει κάποιο λάθος και αντί να το παραδεχτεί και να κάνει μια δήλωση κοιτάζει να ρίξει το φταίξιμο αλλού για να προσπαθήσει να φτιάξει το δικό του όχημα άσχετα αν δεν τα καταφέρει και τα βάλει από την τσέπη του. Αυτό τον εγωισμό που με το έτσι γουστάρω κάνω ζημιά στον άλλον και ενώ δεν θα τα βάλω από την τσέπη μου δεν το παραδέχομαι δεν υπάρχει πουθενά.
Όσο για το topic δεν είναι άσχημη ιδέα αρκεί να υπάρχει πρόσβαση (parking) κοντά. Και εδώ υπήρχε ένα σχέδιο για την πανεπιστημίου να γίνει πεζόδρομος αλλά δεν προχώρησε. Και τότε οι καταστηματάρχες είχανε γίνει έξαλλοι αλλά προσωπικά πιστεύω ότι καλό θα έκανε για την αναβάθμιση της ποιότητας του κέντρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και η Ερμου οταν πεζοδρομηθηκε αυτοι οι θρυλικοι καταστηματαρχες ηταν εξαλοι, παντα εξαλοι ειναι. Οτι και να γινει. Βεβαια η πραγματικοτητα τους ξεπερναει και μενουν στην ιστορια σαν τους γραφικους. Οι ποδηλατες για την ωρα ειναι καπως χυμα με τον ΚΟΚ, μολις δημιουργηθει η κρισιμη μαζα θα φτιαξει και αυτο, οπως εφτιαξε σε καθε χωρα. Να θυμαστε παντως που για καθε ποδηλατη που τρομαζετε στον δρομο αυριο θα εχετε ενα ακομη αυτοκινητο μπροστα σας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι.... ΔΙΑΦΩΝΩ.

Δεν γουσταρω να περιμενω 1 ωρα μεσα στο κρυο να περασει το λεοφωρειο, να μπαινω και να ειναι φισκα και να βρωμανε οι μασχαλες του αλλου και να πληρωνω και 1.50 ευρω!!!!

Θελω να μπαινω στο αμαξι μου, που θα με αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που θελω και οχι σε καποια σταση καπου, χωρις αναμονες.

Αν θελετε λιγοτερα καυσαερια και λιγοτερο μποτιλιαρισμα, η λυση ειναι μεγαλυτεροι δρομοι και ηλεκτροκινητα οχηματα. Η λυση οχι οχηματα, δεν ειναι λυση!!!

Εκεί (όσλο) δεν έχει καμία σχέση με αυτά που περιγράφεις όμως.

ο κόσμος έτσι και αλλιώς χρησιμοποιεί ελάχιστα τα αυτοκίνητα του τις καθημερινές, ακόμη και για να πάει στη δουλειά του (και απο όσα κυκλοφορούν, τα περισσότερα είναι ηλεκτρικά)

Τα μέσα μεταφοράς είναι πολλά και πάντα στην ώρα τους, θα βρεις να κάτσεις και θα είναι αρκετά προσεγμένα (όσο γίνεται πάντα).

 

Πολύ καλή κίνηση για τη νορβηγία, στην ελλάδα έχουμε πολλά να διορθώσουμε μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O ποδηλατης ειναι μεγαλη κουβεντα. Αν βγεις εξω με ποδηλατο, απλα κινδυνευεις!!!!! Δυστυχως ο Ελληναρας στην οδηγηση ειναι μπουζουκι!!!

Για τον Ελληναρά ποδηλάτη μιλάς που περνάει συστηματικά με κόκκινο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταδιακά μέχρι το 2050 προβλέπεται ήδη από την ΕΕ με την τελευταία Λευκή Βίβλο για τις μεταφορές η κατάργηση του ΙΧ από τα αστικά κέντρα. Απλά σε άλλες ευρωπαϊκές κοινωνίες τέτοια μέτρα έχουν ήδη προχωρήσει πολύ περισσότερο απ ότι στην Ελλάδα. Και όχι μόνο ο περιορισμός των αυτοκινήτων αλλά γενικά η ολοκληρωμένη προσέγγιση στην βιώσιμη κινητικότητα, η χρήση νέων τεχνολογιών από τα οχήματα και η αύξηση της ενεργειακής απόδοσης. Απλά στην Ελλάδα δεν μπορούν να εφαρμοστούν ακόμα τέτοια μέτρα διότι έχουμε περιορισμένες επιλογές στα δημόσια μέσα μεταφοράς και γενικώς το προσφερόμενο επίπεδο εξυπηρέτησης τους είναι χαμηλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση παιδιά καλώς ή κακώς δεν είναι (ακόμα) η απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας.

Δωρεάν πάρκινγκ αλλά και κάρτα πρόσβασης στο κέντρο με 10€ κάθε μήνα που θα ελέγχεται από τη Δημοτική Αστυνομία.

 

Τα έσοδα αυτά βεβαίως θα έπρεπε να πηγαίνουν στα ΜΜΜ και στο πράσινο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταδιακά μέχρι το 2050 προβλέπεται ήδη από την ΕΕ με την τελευταία Λευκή Βίβλο για τις μεταφορές η κατάργηση του ΙΧ από τα αστικά κέντρα. Απλά σε άλλες ευρωπαϊκές κοινωνίες τέτοια μέτρα έχουν ήδη προχωρήσει πολύ περισσότερο απ ότι στην Ελλάδα. Και όχι μόνο ο περιορισμός των αυτοκινήτων αλλά γενικά η ολοκληρωμένη προσέγγιση στην βιώσιμη κινητικότητα, η χρήση νέων τεχνολογιών από τα οχήματα και η αύξηση της ενεργειακής απόδοσης. Απλά στην Ελλάδα δεν μπορούν να εφαρμοστούν ακόμα τέτοια μέτρα διότι έχουμε περιορισμένες επιλογές στα δημόσια μέσα μεταφοράς και γενικώς το προσφερόμενο επίπεδο εξυπηρέτησης τους είναι χαμηλό.

 

Πολλές ξένες λέξεις φίλε μου. Κάτι πας να πεις τώρα εσύ αλλά... :P

 

Άσχετα με το τι λέει η ΕΕ και για ποιούς λόγους το λέει, έτσι πρέπει να γίνει. Και σύντομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά είναι εσείς που το παίζετε ποδηλάτες  να καταλάβετε οτι ο δρόμος δεν σας ανήκει .Μου αρέσει που δείχνετε οτι είστε πολλοί  και ζητάτε τους δρόμους για την πάρτη σας .Αντί να ζητάτε λωρίδες κυκλοφορίας  μόνο για ποδηλάτες ,ονειρεύεστε να κυκλοφοράτε μονοί σας.Οσο το να πληρωνω για να μπω κεντρο ειναι ηλιθιο ,πληρωνω τελη για τα οχηματα ,πληρωνω  σε εθνικη διοδια, το να  πληρωνω και για να πηγαινω σπιτι μου σας ακουγεται λογικο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά είναι εσείς που το παίζετε ποδηλάτες  να καταλάβετε οτι ο δρόμος δεν σας ανήκει .Μου αρέσει που δείχνετε οτι είστε πολλοί  και ζητάτε τους δρόμους για την πάρτη σας .Αντί να ζητάτε λωρίδες κυκλοφορίας  μόνο για ποδηλάτες ,ονειρεύεστε να κυκλοφοράτε μονοί σας.Οσο το να πληρωνω για να μπω κεντρο ειναι ηλιθιο ,πληρωνω τελη για τα οχηματα ,πληρωνω  σε εθνικη διοδια, το να  πληρωνω και για να πηγαινω σπιτι μου σας ακουγεται λογικο .

 

Εγώ μίλησα για κάρτα πρόσβασης. Δεν αναφέρθηκα στους κατοίκους του κέντρου. Το αντιλαμβάνεσαι, έτσι;

Και μίλα λίγο πιο όμορφα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...