Προς το περιεχόμενο

Editorial: Σαν να έχουμε υπερεκτιμήσει τα γραφικά, δεν νομίζετε;


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και εχω ps4 και αςχολουμαι με το καινουργιο assasins αναζητω το master system της sega να παιξω alex kidd που ηταν επος σε σχεση με τις παιχνιδερες που παιζουμε σημερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ΕΥΚΟΛΑ gameplay>γραφικά,όταν δεν μπορείς να τα έχεις και τα 2.
Νομίζω όμως πως όσο περνάει ο καιρός,ο κόσμος δεν θα "ανέχεται" ασχημα γραφικα για καλύτερο gameplay.
Δηλαδή το πιτσιρικι που η πρώτη κονσολα που είδε στην ζωη του ειναι το xbox one και γραφικά τύπου skyrim σε τούμπανο υπολογιστη,ειναι αλλιώς μαθημένο.
Προσωπικά,όσο και να ευχαριστιέμαι τα ωραία γραφικά,συχνά-πυκνά θα ψάχνω να παιξω πάλι σε emulators διάφορα παλιά της nintendo εποχής snes.

Αυτο το secret of mana,πόσες φορές να το έχω τερματισει....
Αντιθέτως,απο τελευταίας γενιάς παιχνίδια,δεν έχω παίξει δευτερη φορα ούτε ένα.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στιγμή που έπαιξα το Max Payne στις αρχές του 2000.Τέτοια παιχνίδια λείπουν σήμερα.

 

Και το Max Payne 2 με τα ΠΟΛΥ ομορφα γραφικά του για εκείνη την εποχή που ήταν από τα καλύτερα σε ποιότητα με τα υπόλοιπα παιχνίδια κι επίσης πάρα πολύ ελαφριά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει που ενώ όλοι θέλουμε καλό gameplay (και γραφικά), φέρνουν ως παράδειγμα τα παιχνίδια της Nintendo.

 

Ένας τύπος που πηδαει χελώνες και τρώει μανιτάρια, πολύ συναρπαστικό. Και πρωτότυπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει που ενώ όλοι θέλουμε καλό gameplay (και γραφικά), φέρνουν ως παράδειγμα τα παιχνίδια της Nintendo.

 

Ένας τύπος που πηδαει χελώνες και τρώει μανιτάρια, πολύ συναρπαστικό. Και πρωτότυπο.

 

Κι όμως για την εποχή τους τα Super Mario είχαν καλά γραφικά! Νομίζω πως ακραία παραδείγματα με παιχνίδια σαν το Tetris ή το Pong θα ήταν πιο εύστοχα.

 

ps:

 

"Ένας τύπος που πηδαει χελώνες..."

 

Ερχμ... B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μιλήσω αρχικά για τα racing games, τα οποία είναι τα μόνα που με συγκινούν πλέον. Ήδη από την εποχή του GTR (2000;) θεωρούσα ότι δεν χρειάζομαι κάτι παραπάνω στα γραφικά για να νοιώσω μέσα στο παιχνίδι. Μετά ήρθε το NfS Shift με τα νεωτεριστικά του εφέ και την καταπληκτική του helmet cam και τότε είπα ότι πραγματικά δεν χρειάζομαι κάτι άλλο από τα γραφικά ενός racing. Αυτό για εμένα ισχύει μέχρι σήμερα.

Οι εταιρίες όμως τί έκαναν; Συνέχισαν τον εύκολο δρόμο, περισσότερα πολύγωνα, textures μεγαλύτερης ανάλυσης και αχρείαστα εφέ. Bloom, έλεος δηλαδή με αυτήν την αηδία.

Αντί να στρωθούν και να βελτιώσουν τα damage models και τα physics, έκαναν το εύκολο. Αλλά βέβαια, αυτά τα δύο που ζητάω χρειάζονται πολλή δουλειά και πολύ χρόνο.

Αλλά ράμματα έχω και για την γούνα των action. Τα γραφικά τους έχουν φτάσει σε εξαιρετικά επίπεδα, τί γίνεται όμως με την κίνηση των χαρακτήρων, ιδίως την ώρα της μάχης; Εγώ δεν βλέπω διαφορά από την εποχή του Barbarian, εξακολουθώ να πατάω ένα κουμπί και ο χαρακτήρας να κάνει μία κίνηση, η οποία πολλές φορές φαίνεται αστεία και αταίριαστη. Πότε η κίνηση των χαρακτήρων θα αποκτήσει επιτέλους βάρος και θα δώσει την αίσθηση ότι πράγματι πατάνε πάνω στο έδαφος;

Εδώ και αρκετά χρόνια δεν χρειάζομαι βελτίωση στα γραφικά. Όχι γιατί δεν υπάρχει χώρος για βελτίωση, αλλά γιατί δεν προσφέρει τόσα πολλά πλέον στο immersion. Αλλά ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί με το βάθος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ παίζω Kotor 2 στο Xbox 360 που βήχει ο ήχος λόγω emulation και με frame rate που φτάνει κάτω από 10 καρέ στα γραφικά θα κολλήσω; Το game είναι πολύ πιο εθιστικό από το να κάτσω να παίξω Dragon Age Inquisition π.χ. στο Xbox One. Προσωπικά τα σημερινά ΑΑΑ RPGs δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά. Έβαλα και έπαιξα λίγο το Divinity Original Sin στο PS 4 και εθίστικα. Αυτό είναι game, όχι όλα σούπα. όλα στα μούτρα των μεγάλων ΑΑΑ Παιχνιδιών του είδους που βγαίνει σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το παράδειγμα της κίνησης που ανέφερε ο Voodooman, θα παραθέσω ως παράδειγμα το Witcher 3. Που όλοι μας είχαν πρήξει τα (ξέρετε ποια) με τους εκπληκτικούς φωτισμούς, τον αέρα πάνω από τη χλόη, τα απολύτως απαραίτητα sweetfx mods, την κοτσίδα του μπάρμπα που ατημέλητα ανεμίζει στο δροσερό βοριαδάκι...

 

...και δεν έβλεπαν πως όταν ο τύπος κινείται, το κάνει με απίστευτα αφύσικο τρόπο, λες και παίζουμε το πρώτο Resident Evil.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα γραφικά, πέρα από το γεγονός ότι αποτελούν την κύρια "ατραξιόν" ενός παιχνιδιού, αποτελούν και ένα από τα πιο εξελίξιμα κομμάτια της βιομηχανίας. Είναι η βασική ένδειξη της τεχνολογικής επένδυσης που έχει γίνει στον εκάστοτε τίτλο, ιδιαίτερα αν "τρέχουν" ικανοποιητικά χωρίς υπερβολικές απαιτήσεις σε επεξεργαστική ισχύ. Αποτελούν επίσης τον ισχυρότερο παράγοντα ρεαλισμού, ειδικά σε συνάρτηση με τον ήχο.

Ο ρεαλισμός όμως δεν είναι πάντα ο σκοπός, καθώς μπορούμε να επικεντρωθούμε σε μια απλά αισθητικά ελκυστική εικόνα. Και τα δύο απαιτούν σκληρή δουλειά από μέρους ενός επαγγελματία που λέγεται graphics engineer.

Είναι κρίμα να ακυρώνουμε δεκαετίες δουλειάς και εξέλιξης στον τομέα υποβαθμίζοντας τη σημασία των γραφικών, είτε ρεαλιστικών είτε όχι, χωρίς να λέω ότι ο άρθρο έχει τέτοια πρόθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν, κανένας από τους τίτλους που αναφέρθηκαν στην αρχή του άρθρου δεν με εντυπωσίασαν με τα γραφικά τους; Πως θα μπορούσαν άλλωστε, όταν τρώνε χώμα από το -αρχών του 2013- Crysis 3; Όμορφα γραφικά ναι, "εξωφρενικά" που γράφει ο συντάκτης, ούτε κατά διάνοια.

 

ΟΚ, πολλοί τίτλοι είναι tech demos ή υστερούν σημαντικά σε κάποιους τομείς. Τι γίνεται όμως όταν ένας τίτλος τα έχει όλα; Gameplay, ήχο, μουσική, γραφικά, story κτλ; Έχεις τίτλους όπως το Witcher 3. Τα γραφικά σε αυτή τη περίπτωση είναι το κερασάκι στην τούρτα, κάτι που ενισχύει την εμπειρία του χρήστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο Witcher 3, αυτό για το οποίο η master race (εν μέρει δικαίως) κλαίγεται από day one, επειδή άλλα γραφικά τους έταξαν και άλλα είδαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το 2013(crysis3,tomb raider) και μετα δεν βλεπω καμια εξελιξη στα γραφικα...

Δυστυχως φταιει οτι ολα ειναι consone ports...και αυτο δεν προκειται να αλλαξει μεχρι να βγουν νεας γενιας κονσολες...

Εως τοτε θα χρειαζεται κανεις gpu των 500+ ευρω για να δει γραφικα επιπεδου ps4 με ελαχιστες βελτιωσεις(φωτισμοι,σκιες κτλ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...