Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα εχω μια απορία.

σε ενα συγκεκριμένο ηλεκτρικο κυκλωμα αυτοκινητου εχω μετρημενη ταση με πολυμετρο 14 βολτ.

αυτη η τάση τροφοδωτει μία αντίσταση 8ohm η αντισταση κανονικα πρέπει να ζεσταθει αλλα δέν ζεστενεται, ποιοι παραγοντες επηρεάζουν ωστε να μην ζεστενεται η αντίσταση?

Τα μόνα που ξέρω ειναι ταση και αντισταση. 

αυτο που με μπερδευει ειναι η ενταση..υπαρχει περιπτωση να εχω 12 βολτ τάση αλλα πολυ μικρή ενταση ωστε να μην μπορεί να ζεστάνει την αντισταση?

Δημοσ.

Μήπως είναι καμμένη η αντίσταση? :)

 

Αν είχες πολύ μικρή ένταση, η τάση θα έπεφτε αρκετά κάτω από 12v

Δημοσ.

εφοσον τα 2 καλώδια παροχής είναι μετρημένα και δινουν 14 βολτ για την ακρίβεια.. συνδεονται κανονικότατα με την αντισταση με σωστο τρόπο ρεύμα πάει στην αντισταση αλα δεν την ζεστενει...εχω σκάσει δέν βγάζω άκρη..

και σε ηλεκτρολόγο αυτοκινητων το πήγα και τα βρήκε όλα κομπλέ..

εγω κάνω την εξης σκέψη..αν εχω οντος 12 βόλτ και ταυτοχρονα ειναι συνδεδεμένο στο κυκλωμα κάτι άλο παράλληλα τοτε μονο μπορει να εξηγηθει να εχω ταση 12 βόλτ αλλα ενταση μικρότερη απο την απαιτουμενη γιατι ''περνάει'΄ολο το ρευμα απο την άλη υποτιθεμενη αντισταση που ειναι συνδεδεμένη παράληλα..

οχι απαραίτητα αντισταση ισος καποιο βραχυκύκλωμα ?δεν ξέρω στεκουν αυτα που ανέφερα?

θα ηταν εφικτο κατι τετοιο?αν συνδεσουμε κατι παράλληλα στην αντισταση τα βολτ θα μεινουν ίδια και θα αλλάξει μόνο η ενταση με αποτελεσμα να μην φτάνει για να ζεσταθει η αντίσταση που θέλω??

Δημοσ.

ειναι η αντισταση του αισθητηρα λάμδα η οποια πρεπει να ζεστενει τον λάμδα ωστε να φτάσει σε μια θερμοκρασία 300-400 μπορει και παραπάνω βαθμους κελσιου ωστε να λειτουργεισει σωστα ο αισθητηρας.

η ερωτηση μου ειναι γενική αν το πάμε συγκεκριμένα για το θέμα μου θα χαθούμε εχω ήδη 22 σελίδες στο 4tforoum για να βγάλω άκρη και δέν βγάζω.

Δημοσ.

Για την γενικη ερώτηση η απάντηση ειναι σχετική, οταν υπαρχει αντίσταση σε κύκλωμα και αυτη τροφοδοτείται με τατη τοτε διαρρέεται απο ρεύμα, το θέμα τώρα είναι τι θέλουμε, αν θέλουμε η αντίσταση να ριξει την ταση σε κάποιο κύκλωμα το μέλημα μας θα είναι να μην ζεσταίνεται καθόλου, αν η αντίσταση ειναι σαν αυτην που αναφέρεις ή για κάποια σόμπα τοτε πρέπει να ζεσταίνετε.

 

Οι αισθητηρες Λ ελέγχονται από τον υπολογιστή του αυτοκίνητου, αν συνδέσεις λοιπον το διαγνωστικό στην θυρα OBD2 τοτε θα δεις αν εχεις και που είναι το πρόβλημα.

Δημοσ.

ειναι η αντισταση του αισθητηρα λάμδα η οποια πρεπει να ζεστενει τον λάμδα ωστε να φτάσει σε μια θερμοκρασία 300-400 μπορει και παραπάνω βαθμους κελσιου ωστε να λειτουργεισει σωστα ο αισθητηρας.

η ερωτηση μου ειναι γενική αν το πάμε συγκεκριμένα για το θέμα μου θα χαθούμε εχω ήδη 22 σελίδες στο 4tforoum για να βγάλω άκρη και δέν βγάζω.

Αν δεν έχεις βγάλει άκρη ενώ έχεις ήδη 22 σελίδες στο 4tforum, χλωμό να βγάλεις άκρη εδώ.

 

Αλήθεια, έχεις μόνιμα συνδεδεμένο το πολύμετρο στα 2 καλώδια της αντίστασης του λ? Δλδ είσαι σίγουρος πως πάει ρεύμα στην αντίσταση τη στιγμή που πρέπει? Γνωρίζεις πως ακριβώς αντιλαμβάνεται το ηλεκτρικό σύστημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ότι ο λ έχει φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία ώστε να διακόψει την τροφοδοσία? Υπόψιν οι θερμαινόμενοι λ χρειάζονται μόλις 30-40sec για να φτάσουν την απαιτούμενη θερμοκρασία κατά την κρύα εκκίνηση.

Δημοσ.

Μία πιθανή εξήγηση είναι η θερμική διαστολή. Το νήμα της αντίστασης είναι κομμένο ή η σύνδεση των αγωγών με το νήμα της αντίστασης είναι ελατωματική. Όταν η αντίσταση είναι κρύα, υπάρχει ηλεκτρική συνέχεια και αυτό είναι που μετρά το ομόμετρο. Μόλις την συνδέεις, η θερμοκρασία, προκαλεί διαστολή και το κύκλωμα "ανοίγει". Το ρεύμα πέφτει και το όλο σύστημα μπαίνει σε λούπα για να φτάσει σε μία θερμική ισορροπία.

 

Η μέτρηση του ρεύματος με γρήγορο αμπερόμετρο με λειτουργία min/max μπορεί να δείξει αν έχω δίκαιο.

Δημοσ.

ο λάμδα είναι καινουριος ειναι πολυ δυσκολο να εχει χαλασμένη αντισταση.

Αυτο που αναφέρεις είναι μέν ορθό αλλα ακραία σπάνιο η ταση του ρευματος εχει μετρηθει και οταν η μηχανη δουλευει και οταν οχι μετα ποα λίγη ωρα λειτουργειας και γενικα σε διαφορες φάσεις οχι απιθανο αλλα δυσκολα στην περιπτωση μου.

εντομεταξυ μέτρησα με το πολυμετρο αν εχω διαροή στο κυκλωμα γενικα του αυτοκινήτου με τον θετικο πολο εκτος την μία ακρη του πολήμετρου στον πολο και τη άλη στην καλωδιοση που αφαίρεσα ο διακοπτης του πολυμετρου στην ενδηξη Amber στα 200M (oxi 200μ) και εχω ενδειξεις απο 65,0 εως 125,0 με βγαλμένο συναγερμο κλειστες πορτες ολες και δικοπτης κλειστος χωρις καμια κατανάλωση τελος πάντον οι ενδήξεις μου δεν νομίζω να ειναι φυσιλογικές, υπάρχει και περιπτωση να ειναι απο εκει κάποια απώλεια εντασης του ρευματος αρκετη ωστε να μην αντέχει η μπαταρία να τροφοδωτησει την αντίσταση που θέλω?

θα κάνω ξανα το πείραμα αφαιρώντας 1-1 της ασφάλειες του αυτοκινήτου ωστε να δώ σε ποιά ασφάλεια θα μυδενιστει αυτη η απώλεια ελπίζω να το βρώ ευκολα

Δημοσ.

ο λάμδα είναι καινουριος ειναι πολυ δυσκολο να εχει χαλασμένη αντισταση.

Αυτο που αναφέρεις είναι μέν ορθό αλλα ακραία σπάνιο η ταση του ρευματος εχει μετρηθει και οταν η μηχανη δουλευει και οταν οχι μετα ποα λίγη ωρα λειτουργειας και γενικα σε διαφορες φάσεις οχι απιθανο αλλα δυσκολα στην περιπτωση μου.

εντομεταξυ μέτρησα με το πολυμετρο αν εχω διαροή στο κυκλωμα γενικα του αυτοκινήτου με τον θετικο πολο εκτος την μία ακρη του πολήμετρου στον πολο και τη άλη στην καλωδιοση που αφαίρεσα ο διακοπτης του πολυμετρου στην ενδηξη Amber στα 200M (oxi 200μ) και εχω ενδειξεις απο 65,0 εως 125,0 με βγαλμένο συναγερμο κλειστες πορτες ολες και δικοπτης κλειστος χωρις καμια κατανάλωση τελος πάντον οι ενδήξεις μου δεν νομίζω να ειναι φυσιλογικές, υπάρχει και περιπτωση να ειναι απο εκει κάποια απώλεια εντασης του ρευματος αρκετη ωστε να μην αντέχει η μπαταρία να τροφοδωτησει την αντίσταση που θέλω?

θα κάνω ξανα το πείραμα αφαιρώντας 1-1 της ασφάλειες του αυτοκινήτου ωστε να δώ σε ποιά ασφάλεια θα μυδενιστει αυτη η απώλεια ελπίζω να το βρώ ευκολα

Απο τον Λ στις απώλειες ρευματος, τελικα ποιο ειναι το πρόβλημα που εχει το αυτοκίνητο σου

 

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα πέφτουν σε sleep mode μετά απο 5-10 λεπτά της ώρας, και μονο οταν τα πάντα ειναι κλειστά

 

Αν εχεις απώλειες, μηπως εχεις αλλάξει το rcd του αυτοκίνητου και μηπως εχεις αυτοκίνητο απο γερμανια πλευρα?

Δημοσ.

Τα 14 volts πως τα μετράς; Έχοντας βγάλει την φύσα από τον αισθητήρα; Αν ναι, επειδή το πολύμετρό δείχνει μία τάση, δεν σημαίνει πως η τάση αυτή "μπορεί να προκαλέσει ρεύμα" σε μία αντίσταση..

Δημοσ.

γενικα εχω θέμα με τα ηλεκτρολογικα ειναι μεγαλη ιστορια..το βασικο μου ειναι οτι ο λάμδα δέν θερμενεται και μου βγαζει λαμπάκι ο ηλεκτρολόγος είπε κατα πάσα πιθανοτητα εγκέφαλος ενας άλος είπε που μηλησα τηλεφωνικα οτι δυσκολα να ειναι εγκέφαλος κατι άλο θα είναι, εχω και το θέμα με της απώλειες και σκευτομαι μηπος αυτο προκαλει την ολη ιστορία..

opel corsa 2004 1.4


Τα 14 volts πως τα μετράς; Έχοντας βγάλει την φύσα από τον αισθητήρα; Αν ναι, επειδή το πολύμετρό δείχνει μία τάση, δεν σημαίνει πως η τάση αυτή "μπορεί να προκαλέσει ρεύμα" σε μία αντίσταση..

ναι ετσι τα μετραω..γιατι οχι?

Δημοσ.

Για τον παρακάτω λόγο.

 

Στο παρακάτω απλό κύκλωμα έχουμε μία αντίσταση 1 MOhm σε σειρά με την μπαταρία. Το πολύμετρο μεταξύ A-B θα δείξει 12 volts. Αν συνδέσω όμως μία αντίσταση των 8 Ohm το ρεύμα θα είναι 12 μΑ (0,000012 Α).

 

tC69rmh.png

 

Το ποιο πιθανό είναι να υπάρχει ασυνέχεια στο κύκλωμα (φθαρμένη επαφή, κομμένο καλώδιο,απενεργοποίηση από την ECU, κτλ).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...