Προς το περιεχόμενο

Toyota Auris του 10


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

Ψαχνω για μεταχειρισμένο και έχω εστιάσει προς το Toyota Auris του 10 με eco start stop και εξατάχυτο.

 

Κανείς που να έχει εμπειρία με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Επίσης θέλω να του βάλω και αέριο λόγω

πολλών χιλιομετρων που κάνω λόγω δουλειάς(την ημέρα κάνω τουλάχιστον 60km.). Περιμενω προτάσεις σας

και εντυπώσεις σας.

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

Ψαχνω για μεταχειρισμένο και έχω εστιάσει προς το Toyota Auris του 10 με eco start stop και εξατάχυτο.

 

Κανείς που να έχει εμπειρία με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Επίσης θέλω να του βάλω και αέριο λόγω

πολλών χιλιομετρων που κάνω λόγω δουλειάς(την ημέρα κάνω τουλάχιστον 60km.). Περιμενω προτάσεις σας

και εντυπώσεις σας.

 

Ευχαριστώ

Σχετικά με το αέριο το μόνο που χρειάζεται είναι να στο προγραμματίσει καλά ο εγκαταστάτης.

Γιατί δεν κοιτάς το πιο παλίο μοντέλο αλλά με πετρέλαιο.

Λόγω των χιλιομέτρων θα είναι και πιο οικονομικό αλλά και λιγότερα service θα έχεις σε σχέση με κινητήρα βενζίνης.

Δημοσ.

Εχω σκεφτεί και παλαιότερο αλλά οχι πετρέλαιο. Φοβάμαι τι μπορέι να έχει κανει ο πρηγούμενος

ιδιοκτήτης και να βγάλει περισσότερα κουλά προβλήματα. Υγραέριο μέχρι στιγμης έχω καλές εμπειρίες και

ξέρω μάστορα που κάνει καλή δουλειά. Απλά δεν ξέρω αν παίζει κατι ιδιαίτερο στα Auris για υγραέριο.

Δημοσ.

Εχω σκεφτεί και παλαιότερο αλλά οχι πετρέλαιο. Φοβάμαι τι μπορέι να έχει κανει ο πρηγούμενος

ιδιοκτήτης και να βγάλει περισσότερα κουλά προβλήματα. Υγραέριο μέχρι στιγμης έχω καλές εμπειρίες και

ξέρω μάστορα που κάνει καλή δουλειά. Απλά δεν ξέρω αν παίζει κατι ιδιαίτερο στα Auris για υγραέριο.

ρωτα τον μαστορα που ξερεις για το υγραεριο σε αυτο το αυτοκινητο

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι,

 

Εμαθα από τον μάστορα που περναει υγραέριο, ότι γενικά τα Toyota έχουν θέματα με

το αέριο, λόγω των βαλβίδων (πρέπει να είναι υδραυλικές ή κατι τετοιο). Μου ανέφερε πως

δεν το παρουσιάζουν όλοι οι κινητήρες και πως καλό θα ήταν να πάρω τον κωδικό του κινητήρα

από την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου για να δούμε το είδος των βαλβίδων του συγκεκριμένου κινητήρα.

 

Υπάρχει περίπτωση να δεχτει ο αντιπρόσωπος να μου τον δώσει ή ειναι δύσκολο;

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι,

 

Εμαθα από τον μάστορα που περναει υγραέριο, ότι γενικά τα Toyota έχουν θέματα με

το αέριο, λόγω των βαλβίδων (πρέπει να είναι υδραυλικές ή κατι τετοιο). Μου ανέφερε πως

δεν το παρουσιάζουν όλοι οι κινητήρες και πως καλό θα ήταν να πάρω τον κωδικό του κινητήρα

από την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου για να δούμε το είδος των βαλβίδων του συγκεκριμένου κινητήρα.

 

Υπάρχει περίπτωση να δεχτει ο αντιπρόσωπος να μου τον δώσει ή ειναι δύσκολο;

ρωτα δεν εχεις να χασεις κατι

Δημοσ.

Υγραέριο ΜΗΝ βάλεις στό αυτοκίνητο.Θά τό καταστρέψεις καί δέν θά τό χαρείς.Μάθε νά οδηγείς "στρωτά",χωρίς άσκοπες επιταχύνσεις καί θά έχεις οικονομία,χωρίς νά επενδύσεις ούτε 1 ευρώ.Δεν εχει σημασία τό πώς ρυθμίζονται οι βαλβίδες.ΟΛΑ τά αυτοκίνητα πού εχουν κατασκευαστεί νά καταναλώνουν βενζίνη,ΔΕΝ πρέπει νά καταναλώνουν αλλο καύσιμο.Μετά από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα,όλα τά αυτοκίνητα πού εχουν μετασκευαστεί νά καταναλώνουν υγραέριο θά παρουσιάσουν βλάβες στίς βαλβίδες εξαγωγής καί στα μπέκ τής βενζίνης.

  • Like 1
Δημοσ.

Κοιτα επειδη τυγχανει το τωρινο μου αυτοκινητο να εχει υγραεριο και απο την

Οικογενεια μου, εχουν παρουσιασει απο λιγα εως καθολου προβληματα. Σαν οδηγος

ειμαι αρκετα ευγενικος με το αμαξι. Η επιλογη να κρατησω μονο με βενζινη το αμαξι

ειναι οικονομικα ασυμφορη, οταν την ημερα εχω να κανω 60χλμ.

 

Θα μου πεις πανε σε πετρελαιο... Και ποιος εγγυαται την κατασταση του αυτοκινητου.

Και ολοι ξερουμε το κοστος της ζημιας στα πετρελαιαοκινητα.

Δημοσ.

Κοιτα επειδη τυγχανει το τωρινο μου αυτοκινητο να εχει υγραεριο και απο την

Οικογενεια μου, εχουν παρουσιασει απο λιγα εως καθολου προβληματα. Σαν οδηγος

ειμαι αρκετα ευγενικος με το αμαξι. Η επιλογη να κρατησω μονο με βενζινη το αμαξι

ειναι οικονομικα ασυμφορη, οταν την ημερα εχω να κανω 60χλμ.

 

Θα μου πεις πανε σε πετρελαιο... Και ποιος εγγυαται την κατασταση του αυτοκινητου.

Και ολοι ξερουμε το κοστος της ζημιας στα πετρελαιαοκινητα.

για να βγαλει ζημια το πετρελαιο πρεπει να ειναι σκισμενο τυπου ταξι με 300000 χιλ και βαλε και πρεπει να εισαι και μπουμπουνας και να βαζεις οτι να ναι πετρελαιο και επισης να μην του κανεις σερβις

Δημοσ.

Το οτι να ναι πετρελαιο δεν ειναι θεμα να σαι μπουμπουνας. Αμα τα καυσιμα εδω ειναι μαπα,

θα την φας. Επισης δεν ειναι και λιγες οι περιπτωσεις που τα 140000km σε ενα αμαξι κανονικα ειναι 300000km.

Δεν λεω οτι ειναι ολα ετσι, το μεταχειρισμενο παντα ειναι ρίσκο...

Δημοσ.

Προσωπικά είμαι αντίθετος στήν κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων Ι.Χ.Δέν είναι όμως αυτό τό θέμα εδώ.Καλό αυτοκίνητο τό Auris,αλλά μήν βάλεις αέριο.Χρησιμοποίησε τό καύσιμο πού έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.Οικονομοτεχνικά γιά τό υγραέριο.Τιμές καυσίμων σέ ΕΤΕΚΑ 1,34 αμόλυβδη καί 0,65 υγραέριο.Αν καίει 8λτ/100χλμ σέ βενζίνη θέλει γιά 20.000χλμ 1.600λτ χ 1,34=2.144 ευρώ.Γιά υγραέριο εχουμε μιά αυξηση της κατανάλωσης περί τά 15%,ήτοι 8+15%=9,2λτ/100χλμ,θέλει γιά 20.000χλμ 1.840λτ χ 0,65=1.196 ευρώ.Θ'α προσθέσουμε εδώ περί τό 0,5λτ/100χλμ βενζίνη γιά τίς εκκινήσεις καί τόν ενδιάμεσο ψεκασμό,θέλει γιά 20.000χλμ 100λτ χ 1,34=134 ευρώ.Ετήσιο σέρβις υγραερίου 60 ευρώ καί ετήσιο κόστος εγγράφου γιά ΚΤΕΟ 10 ευρώ (20 ευρώ την διετία).Επίσης θά προσθέσουμε τήν ετήσια επιβάρυνση υποχρεωτικής αντικατάστασης δεξαμενής υγραερίου στην 10ετία (κόστος στήν 10ετία 450 ευρώ) 45 ευρώ.Αρα τό υγραέριο στοιχίζει γιά 20.000 χλμ κατά έτος 1.196+134+60+10+45=1.445 ευρώ.Τό κέρδος είναι κατά έτος (20.000χλμ ετησίως) 699 ευρώ.Δηλαδή 13,5 ευρώ τήν εβδομάδα.Ολα αυτά χωρίς νά βγάλει κάποια βλάβη τό σύστημα υγραεριοκίνησης καί ο κινητήρας.Αν νομίζεις ότι αξίζει νά το ρισκάρεις κάνε το υγραέριο.

  • Like 1
Δημοσ.

οταν εννοω οτι να ναι εννοω να βαζεις απο 800 διαφορετικα μερη πετρελαιο το ιδιο ισχυει και για την βενζινη!

Ρε ανθρωπε αυτό λέμε. Αμα ο προηγούμενος που το είχε εβαζε μάπα καύσιμα, το αμάξι θα σκάσει επάνω μου μετά όσο και να το προσέξω.

 

 

Προσωπικά είμαι αντίθετος στήν κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων Ι.Χ.Δέν είναι όμως αυτό τό θέμα εδώ.Καλό αυτοκίνητο τό Auris,αλλά μήν βάλεις αέριο.Χρησιμοποίησε τό καύσιμο πού έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.Οικονομοτεχνικά γιά τό υγραέριο.Τιμές καυσίμων σέ ΕΤΕΚΑ 1,34 αμόλυβδη καί 0,65 υγραέριο.Αν καίει 8λτ/100χλμ σέ βενζίνη θέλει γιά 20.000χλμ 1.600λτ χ 1,34=2.144 ευρώ.Γιά υγραέριο εχουμε μιά αυξηση της κατανάλωσης περί τά 15%,ήτοι 8+15%=9,2λτ/100χλμ,θέλει γιά 20.000χλμ 1.840λτ χ 0,65=1.196 ευρώ.Θ'α προσθέσουμε εδώ περί τό 0,5λτ/100χλμ βενζίνη γιά τίς εκκινήσεις καί τόν ενδιάμεσο ψεκασμό,θέλει γιά 20.000χλμ 100λτ χ 1,34=134 ευρώ.Ετήσιο σέρβις υγραερίου 60 ευρώ καί ετήσιο κόστος εγγράφου γιά ΚΤΕΟ 10 ευρώ (20 ευρώ την διετία).Επίσης θά προσθέσουμε τήν ετήσια επιβάρυνση υποχρεωτικής αντικατάστασης δεξαμενής υγραερίου στην 10ετία (κόστος στήν 10ετία 450 ευρώ) 45 ευρώ.Αρα τό υγραέριο στοιχίζει γιά 20.000 χλμ κατά έτος 1.196+134+60+10+45=1.445 ευρώ.Τό κέρδος είναι κατά έτος (20.000χλμ ετησίως) 699 ευρώ.Δηλαδή 13,5 ευρώ τήν εβδομάδα.Ολα αυτά χωρίς νά βγάλει κάποια βλάβη τό σύστημα υγραεριοκίνησης καί ο κινητήρας.Αν νομίζεις ότι αξίζει νά το ρισκάρεις κάνε το υγραέριο.

 

Ωραία η ανάλυση και συμφωνώ. Η μετατροπή σε ενα αυτοκίνητο πάντα έχει το ρίσκο να σου βγάλει κουσούρι. Ομως και 700€  να είναι το κέρδος, είναι κέρδος. Γιατί όπως λέει και ο φίλτατος cococrops αμά βάζεις και βενζίνη απο όπου να ναι θα σου βγάλει και πάλι κουσούρι.

Πραγματικά ο μόνος ενδιασμος μου είναι την δουλειά και το σύστημα που θα βάλει ο εγκαταστάτης. Αλλά είπαμε, ρίσκο...

Σε ευχαριστώ πάντως για την εμπεριστατωμένη ανάλυση...

Δημοσ.

Προσωπικά είμαι αντίθετος στήν κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων Ι.Χ.Δέν είναι όμως αυτό τό θέμα εδώ.Καλό αυτοκίνητο τό Auris,αλλά μήν βάλεις αέριο.Χρησιμοποίησε τό καύσιμο πού έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.Οικονομοτεχνικά γιά τό υγραέριο.Τιμές καυσίμων σέ ΕΤΕΚΑ 1,34 αμόλυβδη καί 0,65 υγραέριο.Αν καίει 8λτ/100χλμ σέ βενζίνη θέλει γιά 20.000χλμ 1.600λτ χ 1,34=2.144 ευρώ.Γιά υγραέριο εχουμε μιά αυξηση της κατανάλωσης περί τά 15%,ήτοι 8+15%=9,2λτ/100χλμ,θέλει γιά 20.000χλμ 1.840λτ χ 0,65=1.196 ευρώ.Θ'α προσθέσουμε εδώ περί τό 0,5λτ/100χλμ βενζίνη γιά τίς εκκινήσεις καί τόν ενδιάμεσο ψεκασμό,θέλει γιά 20.000χλμ 100λτ χ 1,34=134 ευρώ.Ετήσιο σέρβις υγραερίου 60 ευρώ καί ετήσιο κόστος εγγράφου γιά ΚΤΕΟ 10 ευρώ (20 ευρώ την διετία).Επίσης θά προσθέσουμε τήν ετήσια επιβάρυνση υποχρεωτικής αντικατάστασης δεξαμενής υγραερίου στην 10ετία (κόστος στήν 10ετία 450 ευρώ) 45 ευρώ.Αρα τό υγραέριο στοιχίζει γιά 20.000 χλμ κατά έτος 1.196+134+60+10+45=1.445 ευρώ.Τό κέρδος είναι κατά έτος (20.000χλμ ετησίως) 699 ευρώ.Δηλαδή 13,5 ευρώ τήν εβδομάδα.Ολα αυτά χωρίς νά βγάλει κάποια βλάβη τό σύστημα υγραεριοκίνησης καί ο κινητήρας.Αν νομίζεις ότι αξίζει νά το ρισκάρεις κάνε το υγραέριο.

κοντα εισαι αλλα δεν παει ετσι ακριβως.την δαπανη για αλλαγη δεξαμενης μην την υπολογιζεις γιατι μετα απο 10 χρονια το πιο πιθανο ειναι το αμαξι να μην ειναι στην κατοχη σου.θα μιλαμε για αμαξι που θα εχει παει στο φεγγαρι και θα εχει γυρισει με τα χιλιομετρα που θα εχει.επισης το service αεριου ειναι καθε 25000 χιλιομετρα ειτε τα κανεις σε μισο ειτε σε ενα ειτε σε 2 χρονια.το κοστος ειναι 50 ευρω.

 

ενα αμαξι που καιει 8 λιτρα βενζινη ανα 100 χιλιομετρα χρειαζεται για να διανυσει 500 χιλιομετρα 40 λιτρα. 40χ1.34=53,6 ευρω

με αεριο καιει 9,2 ανα 100 χιλιομετρα οποτε για να διανυσει 500 θελει 46 λιτρα. 46χ0.65=29,9. οταν πας λοιπον να γεμισεις και δεινεις 23 ευρω λιγοτερα σε καθε 500 χιλιομετρα που διανυεις ειναι σημαντικο ποσο.αν σου δουλεψει με αεριο για 60-70.000 χιλιομετρα χωρις προβλημα εχεις κανει αποσβεση 3 κιτ αεριου και η ζημια που θα σου βγαλει βαλβιδες πχ ειναι της ταξης των 400 ευρω ζημια οποτε παλί κερδος εχεις.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...