Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σίγουρο αυτό ή τα χάσαμε?

Σου απαντησε οτι εχει συμβει και οτι θα τα δεις σε λιγες μερες. Μην ζητας να σου υπογραψει και συμβολαιο λες και στα χρωσταει αυτος
Δημοσ.

Δε ζήτησα να μου υπογράψει συμβόλαιο. Ενημερωτικά ρώτησα. Και στην τελική δε νομίζω να χρειάζεται δικηγόρο για να απαντήσει. Μια χαρά απάντησε και μόνος του και τον ευχαριστώ πολύ. Εσένα αν σε ενόχλησε η ερώτηση δεν υπήρχε λόγος να απαντήσεις καθόλου.

Δημοσ.

Δε ζήτησα να μου υπογράψει συμβόλαιο. Ενημερωτικά ρώτησα. Και στην τελική δε νομίζω να χρειάζεται δικηγόρο για να απαντήσει. Μια χαρά απάντησε και μόνος του και τον ευχαριστώ πολύ. Εσένα αν σε ενόχλησε η ερώτηση δεν υπήρχε λόγος να απαντήσεις καθόλου.

Με ενοχλησε μονο το το οτι ζητας σιγουρια. Ολοι τις γνωμες μας, τις εμπειριες μας και τις αποψεις μας γραφουμε χωρις να δεσμευομαστε και να δεσμευουμε ....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με ενοχλησε μονο το το οτι ζητας σιγουρια. Ολοι τις γνωμες μας, τις εμπειριες μας και τις αποψεις μας γραφουμε χωρις να δεσμευομαστε και να δεσμευουμε ....

Κύριε alfeios (λέω κύριε γιατί απ' ότι είδα είστε ίδια ηλικία με τον πατέρα μου) εσείς και κάποιοι άλλοι δίνετε απαντήσεις κατά καιρούς με άσχημο τρόπο και εκτός από το ότι δεν βοηθάτε κανέναν, βγαίνετε και off-topic με αποτέλεσμα να δημιουργείται συζήτηση και 3-4 posts που δεν έχουν σχέση με τη Revolut. Καλύτερα μην απαντάτε καθόλου αν είναι να μιλάτε έτσι σε άλλους. Φιλικά πάντα.

Επεξ/σία από geov92
  • Like 1
Δημοσ.

Χρειάστηκε να επικοινωνήσω με το support, μιας και πέρασαν 4 εργάσιμες και δεν είδα τα χρήματά μου. Η υποστήριξη ήταν άμεση, το ίδιο και η εξυπηρέτηση (μέσα σε 15 λεπτά είχαν τελειώσει όλα). Μάλιστα, στο support μιλούσα με Έλληνα...

Δημοσ.

Χρειάστηκε να επικοινωνήσω με το support, μιας και πέρασαν 4 εργάσιμες και δεν είδα τα χρήματά μου. Η υποστήριξη ήταν άμεση, το ίδιο και η εξυπηρέτηση (μέσα σε 15 λεπτά είχαν τελειώσει όλα). Μάλιστα, στο support μιλούσα με Έλληνα...

Ελληνα?Πως τον λενε;

Δημοσ.

Εγω δίνω 100% ποσοστό επιτυχιας,δεν μου εχει προκυψει ποτέ προβλημα.Συναδελφος μου κανει εμβασμα αρκετα χρηματα κάθε μήνα και κανει αγορές μεχρι και cafe με την χρηση της καρτας.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Παιδια πηγα πρην λιγο να κανω μια αγορα απο το aliexpress και μου απεριψε την αγορα 2 φορες αλλα πηγα να κανω και μια αγορα απο gear best με PayPal και μου αφερεσε την καρτα μου τι να κανω σκευτητε οτι εχω κανει αιτιμα να την παρω σε φυσικη μορφη . τι να κανω? να κανω το ποσο αναληψη και μετα να βγαλω καινουργια? Please help

Δημοσ.

Ελληνα?Πως τον λενε;

 

Ανδρέας. Μιλούσαμε στα Αγγλικά, μέχρι που μου έγραψε μια Ελληνική λέξη... και μου είπε ότι είναι Έλληνας. Εγώ δεν είχα κάποια υποψία αρχικά, γιατί το andreas το χρησιμοποιούν κι άλλοι λαοί...

Δημοσ.

Παιδια πηγα πρην λιγο να κανω μια αγορα απο το aliexpress και μου απεριψε την αγορα 2 φορες αλλα πηγα να κανω και μια αγορα απο gear best με PayPal και μου αφερεσε την καρτα μου τι να κανω σκευτητε οτι εχω κανει αιτιμα να την παρω σε φυσικη μορφη . τι να κανω? να κανω το ποσο αναληψη και μετα να βγαλω καινουργια? Please help

Λογικά, σου άλλαξε το cvv της virtual κάρτας μόλις ζήτησες να σου στείλουν τη φυσική.

Διάβασε τα 4 posts που γράφτηκαν εδώ μόλις προχθές και εκτός απροόπτου θα λύσεις το πρόβλημά σου.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Παιδια εγω μηλησα με εναν υπαληλο απο το support και μου ειπε οτι εχει συμβει κατι με το PayPal και θελει να τραβιξει american dollars ετσι και εγω εκανα 1.50 € μετατροπη σε δολλαρια και μετα μπηκα στο φορουμ. Οποτε τορα τι να κανω (antikinsor),εαν ειναι ετσι οπως τα λες πρεπει προτα να μου ερθει η καρτα? Και δεν χρειαζοταν να εκανα μετατροπη σε δολλαρια για να το κανω?

Δημοσ.

Αν το προϊόν που θέλεις να αγοράσεις είναι σε δολλάρια, λογικό είναι το PayPal να θέλει να τραβήξει δολλάρια.

Είτε τα μετατρέψεις εσύ από πριν, είτε η μετατροπή γίνει αυτόματα την ώρα της αγοράς, αυτό δεν δεν καμία σχέση με το γεγονός ότι δεν ολοκληρώθηκε η αγορά σου και αφαιρέθηκε η κάρτα από το PayPal. Κάτι άλλο συνέβη, με πιο πιθανό σενάριο αυτό που σου έγραψα παραπάνω.

 

Συνεπώς, δεν χρειάζεται να περιμένεις να σου έρθει η φυσική κάρτα. Κάνε logout από την εφαρμογή και μετά login (για να σου έρθει πάλι το confirmation sms) και τσέκαρε να δεις αν έχει αλλάξει το cvv. Αν άλλαξε, αυτό ήταν το πρόβλημα. Προσέθεσε πάλι την κάρτα σου στο PayPal με τα νέα στοιχεία και προχώρησε στις αγορές σου κανονικά. Αν όμως παραμένει το ίδιο με πριν, δοκίμασε τις οδηγίες στο Q2. Αν και πάλι παραμένει ίδιο το cvv, τότε κάτι άλλο φταίει και μόνο με το επίσημο Support της Revolut θα μπορέσεις να βγάλεις άκρη.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...