Προς το περιεχόμενο

ευθυγράμμιση αυτοκινήτου


johnyb98

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

 

Έχοντας κάποιες απορίες περί ευθυγράμμισης, θα ήθελα μία βοήθεια, ώστε να τις λύσω όσο περισσότερο γίνεται.

 

Μοντέλο αυτοκινήτου:NISSAN Micra K II 1000 κ.εκ.

 

Πριν 2 ημέρες έβαλε ο μηχανικός καινούρια ψαλίδια καί καινούρια ακρόμπαρα. Και μού είπε πως, αλλάζοντάς τα αυτά, πρέπει να γίνει καί ευθυγράμμιση. Ως εδώ καλά.

Πριν την αλλαγή, το αυτοκίνητο έχανε πολύ. Τί εννοώ; Πηγαίνοντας π.χ. με 50 km/h, και σε έναν ομαλότατο δρόμο, με το που άφηνες τα χέρια απ' το τιμόνι, αμέσως, άρχιζε να παρεκλίνει προς τα αριστερά. Για να μπορέσω να κάνω τη σύγκριση, εδώ θα πω πως αυτή η παρέκλιση είχε σαν αποτέλεσμα με τα 50 km/h να μετακινηθεί από μόνο του περίπου 1m αριστερά σε περίπου 3 sec. Μακάρι, εδώ, να μπορούσα να δώσω πιό ακριβή στοιχεία. Αλλά είναι περίπου όσο αναφέρω.

Τώρα, με αντικατάσταση ψαλιδιών καί ακρομπάρων πριν δύο ημέρες, και την υποχρεωτική ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο και πάλι χάνει προς τα αριστερά (ίδια ταχύτητα και ίδιος δρόμος). Η διαφορά είναι ότι:

α. Η παρέκλιση δεν αρχίζει αμέσως με το που θα αφήσεις τα χέρια απ' το τιμόνι. Περνάνε περίπου 1-2 sec.

 

β. Αυτό το 1m που θα παρεκλίνει το αυτοκίνητο, θα το χάσει λίγο αργότερα. Αντί για 3 sec που το έκανε, τώρα θα το κάνει σε 9-10sec περίπου.

 

Ήθελα να ρωτήσω:είναι φυσιολογικό αυτό; Να παρεκλίνει και πάλι το αυτοκίνητο;

 

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ο δρόμος δέν έχει κάποια κλίση,τότε μπορεί:1)Νά υπάρχει ανομοιόμορφη φθορά τών ελαστικών καί νά "τραβάει" τό μπροστινό σύστημα 2)Νά υπάρχει πρόβλημα στό οπίσθιο άξονα τής ανάρτησης 3) ο τεχνίτης πού έκανε τήν ευθυγράμμιση νά μήν ηξερε νά κάνει ευθυγράμμιση.Σέ όλες τίς περιπτώσεις πού προανέφερα,αλλά καί σέ οποιαδήποτε άλλη περίπτωση φταίει ο τεχνίτης πού έκανε τήν ευθυγράμμιση.Θά πάς σέ αυτόν,θά τού πείς τί συμβαίνει καί θά ξανακάνει ευθυγράμμιση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά, ευχαριστώ για την απάντηση.

Ο δρόμος δεν έχει καμία κλίση. Το ίδιο και σε διάφορους άλλους δρόμους που δοκίμασα:δρόμοι χωρίς καμία κλίση, και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται ακριβώς το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν... με τη δεύτερη φορά που τούς το πήγα να μού ξανακάνουν ευθυγράμμιση:ο μηχανικός ο δίκός μου (του συνεργείου - όχι στην ευθυγράμμιση, αν στην ευθυγράμμιση υπάρχει και κει μηχανικός) μού είπε ότι δε χρειαζόταν ευθυγράμμιση. Ο άνθρωπος, λέει, στην ευθυγράμμιση το κοίταξε, και είδε ότι από ευθυγράμμιση είναι εντάξει. Το πήγε, το ξαναπήγε βόλτες το αυτοκίνητο, και βρήκαν (λένε) τί φταίει. Φταίνε λέει οι βάσεις των μπροστινών αναρτήσεων. Έχουν πρόβλημα (κάτι σαν φθαρμένες) και δεν αφήνουν το τιμόνι να επανέλθει όταν κόψεις το τιμόνι τελείως αριστερά ή δεξιά. Τί μ@λ@κίες είναι αυτές, ρε παιδιά; Τί ΤΕΛΕΙΩΣ αριστερά ή δεξιά??? Εγώ δεν έστριψα κανένα τιμόνι 30-40-50 μοίρες αριστερά/δεξιά, ώστε αυτές οι βάσεις να χρειαστεί να το επαναφέρουν καί να κεντραριστεί το τιμόνι, ώστε το αυτοκίνητο να πηγαίνει ευθεια. Εγώ λίγο το πήρα δεξιά/αριστερά το αυτοκίνητο (5-10 μοίρες), το έβαλα με το χέρι μου το τιμόνι στο κέντρο, και αυτό πάει αριστερά.

Τέλος πάντων, να μην τα πολυλογώ, αφού το πήρα μετά τη δεύτερη φορά, και που "δεν του έκαναν τίποτα", αφού το πρόβλημα είναι στις βάσεις των αναρτήσεων, σας πληροφορώ ότι χρειάστηκε να κάνω μία διαδρομή 50Km. Το αποτέλεσμα:το αυτοκίνητο πήγε καρφί !!! Όλο ευθεία, καί δεν έχανε καθόλου. Ούτε, φυσικά, καί τώρα χάνει.

Λοιπόν, ή τού ξανακάνανε ευθυγράμμιση και δεν θέλουν να το παραδεχτούν, ή το ακόλουθο...
Το συνεργείο είναι το παραδίπλα κτίτιο απ' το σπίτι μου. π.χ. αριθμός 20 το δικό μου σπίτι, αριθμός 24 το συνεργείο. Όταν το άφησα το πρωί, και πριν το στείλουν γιά ευθυγράμμιση, πέρασα απ' το συνεργείο μπροστά και είδα ότι το είχαν βάλει και πάλι στη ράμπα. Η άποψή μου είναι ότι ήθελαν να το σηκώσουν πριν το στείλουν για ευθυγράμμιση γιά να δουν αν είχαν κάνει καμία πατάτα στην τοποθέτηση ψαλιδιών και ακρομπάρων.

Οπότε, ή κάποιο λάθος έγινε από το συνεργείο ή δεν έγινε σωστά η πρώτη ευθυγράμμιση καί, όντως, χρειάστηκε καί δεύτερη. Ή μπορεί καί τα δύο. Το σίγουρο είναι ότι, για να μή με χάσουν καί από πελάτη, μιά και πήγα πρώτη φορά σε αυτό το συνεργείο, δεν ήθελαν ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να μου αποκαλύψουν την αλήθεια. Μού είπαν εμένα τώρα για βάσεις αμορτισέρ. Σού λέει "πες του εκεί για βάσεις αμορτισέρ, κάτι μηχανικό, πού ξέρει ο άσχετος τί είναι βάση αμορτισέρ, πώς δουλεύει, τί κάνει κλπ κλπ"; Μηχανικός αυτοκινήτων είναι; Εγώ, ρε παιδιά δεν ξέρω αν το αυτοκίνητο έχει ψαλίδια μπροστά καί πίσω. Όταν τον ρώτησα μαζί με τα μπροστινά ψαλίδια πώς είναι η κατάσταση των πίσω, και αν θέλουν καί τα πίσω αντικατάσταση, ο άνθρωπος προσπάθησε να κρατήσει τα γέλια, αλλά τελικά δεν μπόρεσε, καί μού είπε:πίσω δε έχει ψαλίδια. Οπότε, μού είπε αυτό γιά τις βάσεις των αμορτισέρ, και (υποτίθεται) κάλυψαν τα λάθη τους. Μάλλον όμως προδώθηκαν από αυτό που είπαν, ότι δήλαδή όταν στρίψεις πολύ το τιμόνι, οι βάσεις δεν το επαναφέρουν σε ευθεία. Αλλά, δεν χρειαζόταν να πούν και κάτι τέτοιο γιά να καταλάβω ότι κάτι δεν είχαν κάνει καλά. Κι αυτό να μην έλεγαν, θα καταλάβαινα ότι κάτι λάθος είχε γίνει απ' αυτούς ή την ευθυγράμμιση.

Τέλος πάντων, τώρα το αυτοκίνητο πάει καρφί. Απλά, σε πολλές περιπτώσεις, όπως καί προλαλήσαντων, χρειάζεται να πας το αυτοκίνητο >1 φορές, για να λυθεί ΕΝΑ ΜΟΝΟ πρόβλημα. Και μακάρι να είναι περίπτωση που τη 2η, 3η κλπ φορά δε χρειαστεί να βάλεις και πάλι το χέρι στην τσέπη. Γιατί αν πρέπει να ξαναπληρώσεις, όπως προλαλήσαντες, ούτε να το σκέφτεται κανείς. Αλλά, γιά να το ξαναπούμε:αυτό, μόνο στο επάγγελμα με τα αυτοκίνητα γίνεται; Μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε επάγγελμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν ξαναπλήρωσα. Εγώ, έτσι γιά να δω καί τί είδους "άνθρωπος"-μάστορας είναι, τον ρώτησα εάν οφείλω κάτι. Και κείνος απάντησε πως δεν οφείλω κάτι. Και, περιττό να πω εδώ, πως έτσι ήταν το σωστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...