logokrimenos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Το πρόβλημα το παρατήρησα προχτές που εκανα καθάρισμα στον λέβητα γτ μου έκανε κάτι νούμερα και δεν άναβε πάντα όταν ανέβαζα τον θερμοστάτη και έπρεπε να παω να του πατήσω το κουμπάκι για να πάρει. Κάνω λοιπόν όλη την διαδικασία κομπλέ και αλλάζω και μπεκ, αλλα παρατηρώ οτι η βαλβίδα ασφαλείας του λέβητα στάζει. Ενώ σε φάση μη λειτουργίας το μανόμετρο στον ρυθμιστή πλήρωσης νερού έδειχνε 2,1bar. Μετά την αλλαγή της βαλβίδας και με το άνοιγμα της παροχής του νερού η πίεση στο μανόμετρο πήγε στα 2,5 bar. Το νερό στο σπίτι (μονοκατοικία) με ρυθμιστή πίεσης είναι στα 4 bar περίπου και ο λέβητας έχει να στείλει νερό στα σώματα που απο το σημείο που τον έχουμε αποθηκευμένο το μέγιστο ύψος πρέπει να είναι 5 μέτρα max και πιο λίγο. Απ'οτι διάβασα μια πίεση της τάξης των 1,5-1,7 bar είναι αρκετή για να φτάσει το νερό στα σώματα, αλλα δεν ξέρω σίγουρα. Πάμε στο σημείο που ξεκινάω να πατάω το κουμπί του καυστήρα για να γεμίσει το φίλτρο με πετρέλαιο και να πάρει μπροστά. Μετά απο 4-5 προσπάθειες παίρνει κανονικά αλλα παρατηρώντας την λειτουργία του μετά απο λίγο η βαλβίδα αρχίζει να στάζει πάλι και η πίεση στο μανόμετρο είχε πάει στα 3,1bar. Ερχόμαστε στην απορία μου τώρα, ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ? μήπως πρέπει να μειώσω την πίεση στα 1.7bar ας πούμε και λογικά με την λειτουργία του λέβητα να ανέβει 0,5 - 1,0 bar? Φταίει μήπως το δοχείο διαστολής? Φταίει μήπως ο ρυθμιστής πλήρωσης νερού? Γενικά ο λέβητας δούλευε απροβλημάτιστα αλλά δεν ξέρω πόσο καιρό είχε αυτό το πρόβλημα με την βαλβίδα γτ είδα οτι είχε αρκετά άλατα που σημαίνει οτι έσταζε καιρό.
NikosKallithea Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Οσο το υψος του κτιρίου τοσα και τα bar
evoracing Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Αρχικά μπορεί να θέλει καθάρισμα και το εξωτερικό και το εσωτερικό φίλτρο ή μπορεί να έχει νερό το ντεπόζιτο ή και η αντλία πετρελαίου. τώρα ονόματα ακριβώς δεν τα θυμάμαι τα έχω ξεχάσει Ξεκίνα με το ντεπόζιτο και δες αν έχεις νερό (στον πάτο θα είναι όχι πάνω) μετά καθαρίζεις το εξωτερικό φίλτρο (έχοντας κλείσει τις βάνες) και μετά πας στην αντλία. Εκεί προσοχή! το V δεν το ακουμπάς καν. Πας στο P με το φίλτρο και το βγάζεις τελείως (κλειστός καυστήρας) και το καθαρίζεις με λίγο πετρέλαιο. Μετά το βάζεις πίσω και το αφήνεις 1-2 στροφές λάσκα και κάνεις 1-2 επανεκκινήσεις του καυστήρα μέχρι να βγάζει συνεχόμενα πετρέλαιο από το βιδάκι και μετά το κλείνεις (έτσι αφαιρείς και το νερό που υπάρχει στην αντλία). Το άλλο P είναι για την πίεση του πετρελαίου που καλύτερα να μετρηθεί από ειδικό. Τώρα όσο για την βαλβίδα ασφαλείας αν είσαι σε μονοκατοικία φυσικά και πρέπει να ρίξεις την πίεση την οποία θα την βάλεις 1.2-1.5 σε κρύο δίκτυο. Αν τον αυτόματο πλήρωσης τον έχεις καιρό θα έχει κολλήσει οπότε το βγάζεις και το καθαρίζεις (κοπάνα το και 1-2 κάτω να ξεκολλήσει) και με το βιδάκι που έχει πάνω (που λέει + -) το πας προς το -. Το κάτω δεν θυμάμαι ακριβώς πως είναι τέρμα ανοιχτό για να περάσει το νερό. Αφού το γυρίσεις προς το - κάπου κοντά στον αυτόματο θα έχει εκτονωτικό βρυσάκι το οποίο θα το ανοίξεις μέχρι να πάει στο 1 bar. Η βαλβίδα ασφαλείας μπορεί να ανοίγει και από το δοχείο διαστολής που ή θα έχει τρυπήσει ή έχει λίγο αέρα αλλά αυτό καλύτερα να το δει ειδικός.
logokrimenos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Κατάλαβα, απο καθάρισμα είναι πένα. Οπότε αύριο θα χαμηλώσω την πίεση του νερού και ξαναδοκιμάζω. Αν μου κάνει πάλι τα ίδια κόλπα θα φέρω μάστορα να κοιτάξει το δοχείο διαστολής. Το οποίο δεν είδα να έχει κάπου μανόμετρο για να τσεκάρω πόσα bar αέρα έχει μέσα (διάβασα οτι πρέπει να έχει 1,5 αλλα επειδή όταν δεν είμαι 100% σίγουρος για κάτι που θα μαστορέψω θα πάρω υδραυλικό).
evoracing Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Άμα έχω καταλάβει καλά για την εγκατάστασή σου να 1.5 είναι το οποίο το μετράς με ένα απλό μανόμετρο για λάστιχα. Μπορείς και μόνος σου να βάλεις με τρόμπα (αν και δεν παίρνει οξυγόνο κανονικά) αλλά και μάστορα να φέρεις πάλι οξυγόνο θα σου βάλει.
logokrimenos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Έχω κομπρεσέρ αέρος επαγγελματικό οπότε θα μπορώ να του χώσω αέρα, απλά όταν το περιεργάστηκα λίγο δεν είδα που έχει την βαλβίδα και το άφησα έτσι. Αύριο κάνω δοκιμές και θα γράψω αποτελέσματα.
evoracing Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Από πάνω είναι η τάπα είναι όπως αυτή στις ρόδες των αυτοκινήτων..
dollyyy19 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 ο αυτοματος πληρωτης εχει γεμισει αλατα και δεν κλεινει στην πιεση του.αλλα λογικα,δεν θα επρεπε να εχεις το κυκλωμα συνδεμενο μονιμα με το δικτυο υδρευσης.αν εχεις και βανα που την κλεινεις,και αυτη εχει γεμισει αλατα η εχει ψωριασει η σφαιρα και δεν σφραγιζει πληρως.αν δεν εχεις βανα,βαλε μια,και κλεινε την.αλλα και η βαλβιδα ασφαλειας εχει γεμισει αλατα η εχει ψωριασει,και θελει αλλαγη οπωσδηποτε.
logokrimenos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Υπάρχει βάνα κεντρική που κόβει την παροχή σε όλο το σύστημα την οποία έκλεισα για να αλλάξω την βαλβίδα ασφαλείας η οποία απο άλατα είχε χαλάσει και έσταζε συνεχώς.
logokrimenos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Κατέβασα την πίεση στα 1,3 bar αλλά πάλι μετά απο λίγη ώρα λειτουργίας φτάνει τα 3,1 και ανοίγει η βαλβίδα ασφαλείας. Στο δοχείο διαστολής μάλλον είναι το πρόβλημα, γιατί πάτησα απο πάνω με ένα κατσαβιδάκι την βαλβίδα να δω αν πετάξει αέρα αλλα @@. Το περίεργο είναι οτι έβαλα και ένα μανόμετρο που φουσκώνεις τα λάστιχα και δεν μου έβγαζε ένδειξη, έπειτα προσπάθησα να του βάλω και αέρα με το κομπρεσέρ και δεν έπαιρνε. Ο μάστορας είναι μονόδρομος πλέον.... Με τις γνώσεις που έχω δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει.
dollyyy19 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 το δοχειο διαστολης,δεν ανεβαζει πιεση.ειναι για να κραταει σταθερη την πιεση που εβαλες με την βανα και τον αυτοματο πληρωτη.αυτα τα δυο,εχουν ψωριασει και δεν σφραγιζουν.αλλαξε την βανα και ξαναμετρα.
andreapaog328 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 ρε σεις εχω κανα 2 μερες που μου σταζουν καποια σωματα ακόμα και κρύα. κοιταξα πίεση και είναι οκ 1.7bar αλλα παρόλα αυτά χάνω απ το κύκλωμα νερά. καμια ιδέα κανεις τι παιζει?
logokrimenos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Όταν είναι κρύο το σύστημα η πίεση είναι στα 1,3 bar (ξεβίδωσα την βίδα του ρυθμιστή πλήρωσης προς το -) και μόλις ξεκινήσει ο λέβητας μετά απο 10-15 λεπτά φτάνει τα 3,1 bar και ανοίγει η βαλβίδα ασφαλείας. Τι το προκαλεί αυτό?
nvel Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 στο ότι δεν υπάρχει δοχείο διαστολής στο κύκλωμα για να παραλάβει την διαστολή του νερού οπότε αναγκαστικά ανεβαίνει η πίεση του
logokrimenos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Έχω δοχείο διαστολής, αυτή την δουλειά κάνει αυτό? Κρατάει σταθερή την πίεση του νερού? Γιατί αν είναι έτσι το πρόβλημα είναι σε αυτό. Πάτησα την βαλβίδα του και δεν έβγαλε αέρα, προσπάθησα να του προσθέσω με το κομπρεσέρ αέρα, αλλά δεν έπαιρνε....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα