nvel Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 δεν έχεις δοχείο διαστολής, ΕΙΧΕΣ όταν λειτουργούσε, τώρα είναι σκέτο δοχείο. Ευτυχώς λειτουργεί η βαλβίδα ασφαλείας και δεν έχεις σοβαρότερα προβλήματα, όμως η βαλβίδα είναι μέσο ασφαλείας και όχι λειτουργίας οπότε θα πρέπει να καλέσεις υδραυλικό άμεσα
logokrimenos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Ναι το έχω στο πρόγραμμα να έρθει τεχνικός. Τον έχω κλείσει τον λέβητα τελείως και δουλεύω το boiler μόνο με ρεύμα. Απο την κατάσταση της παλιάς βαλβίδας πιστεύω οτι το πρόβλημα υπήρχε εδω και παααρα πολύ καιρό και δεν το είχαμε δει.
evoracing Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 το δοχειο διαστολης,δεν ανεβαζει πιεση.ειναι για να κραταει σταθερη την πιεση που εβαλες με την βανα και τον αυτοματο πληρωτη.αυτα τα δυο,εχουν ψωριασει και δεν σφραγιζουν.αλλαξε την βανα και ξαναμετρα. Που το διάβασες αυτό? Το δοχείο διαστολής είναι για να απορροφάει πιέσεις και απότομες μεταβολές πίεσης στην εκκίνηση του κυκλοφορητή. Άμα έχει τρυπήσει η μεμβράνη προφανώς και θα ανέβει 3 και 4 bar. Λογικά έχεις 5αρα βαλβίδα ασφαλείας οπότε όταν ο κυκλοφορητής ξεκινάει ανεβάζει πίεση και ανοίγει η βαλβίδα. Άμα ανοίξει μια φορά και είναι και παλιά πολύ πιθανόν να μην κλείσει καλά και να στάζει. Οπότε όσο και να κατεβάσεις τον αυτόματο πλήρωσης η πίεση θα ανεβαίνει. Οπότε πας κατευθείαν για δοχείο. Μπορείς να το αλλάξεις και μόνος σου αν και θέλει λίγο παίδεμα... Ίσως να χρειαστείς και βαλβίδα ασφαλείας.. ρε σεις εχω κανα 2 μερες που μου σταζουν καποια σωματα ακόμα και κρύα. κοιταξα πίεση και είναι οκ 1.7bar αλλα παρόλα αυτά χάνω απ το κύκλωμα νερά. καμια ιδέα κανεις τι παιζει? Αν είναι σώματα είσαι τυχερός. Πας παίρνεις άλλα (καλύτερα panel πάρε) με τις ίδιες διαστάσεις στις τρύπες κλείνεις τις βάνες και τα αλλάζεις. τώρα αν μπορείς να το φτιάξεις όχι αν έχει "σπάσει" το σώμα.
nvel Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Που το διάβασες αυτό? Το δοχείο διαστολής είναι για να απορροφάει πιέσεις και απότομες μεταβολές πίεσης στην εκκίνηση του κυκλοφορητή. Άμα έχει τρυπήσει η μεμβράνη προφανώς και θα ανέβει 3 και 4 bar. Λογικά έχεις 5αρα βαλβίδα ασφαλείας οπότε όταν ο κυκλοφορητής ξεκινάει ανεβάζει πίεση και ανοίγει η βαλβίδα. Άμα ανοίξει μια φορά και είναι και παλιά πολύ πιθανόν να μην κλείσει καλά και να στάζει. Οπότε όσο και να κατεβάσεις τον αυτόματο πλήρωσης η πίεση θα ανεβαίνει. αυτά που γράφεις δεν ισχύουν σε κλειστά κυκλώματα θέρμανσης, η λειτουργιά και το σημείο τοποθέτησης του δοχείου διαστολής (ακόμα και το χρώμα ) είναι διαφορετικά από τα ανοικτά κυκλώματα ύδρευσης
evoracing Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 αυτά που γράφεις δεν ισχύουν σε κλειστά κυκλώματα θέρμανσης, η λειτουργιά και το σημείο τοποθέτησης του δοχείου διαστολής (ακόμα και το χρώμα ) είναι διαφορετικά από τα ανοικτά κυκλώματα ύδρευσης Ποιος μίλησε για ανοιχτό? αν μίλαγα για ανοιχτό τότε δεν θα μίλαγα για βαλβίδα ασφαλείας όπως και δεν μιλάω και για ύδρευση. Η διαφορά του δοχείου διαστολής στην ύδρευση πέρα του χρώματος (μπλε) είναι στην μεμβράνη που δεν αφήνει ουσίες στο νερό για να το μολύνει. Και επιμένω... Φυσικά και θα ανοίξει η βαλβίδα ασφαλείας αν έχεις τρυπημένη μεμβράνη. Αν έχει ζεσταθεί το κύκλωμα και το νερό είναι στους 70 βαθμούς και η πίεση 3 μπαρ, για σκέψου πόση θα είναι η στιγμιαία πίεση του δικτύου στο κύκλωμα χωρίς δοχείο διαστολής. Αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του δοχείου γι αυτό και άλλωστε μπαίνει τελευταίο στο δίκτυο γιατί αν θα έμπαινε μετά τον κυκλοφορητή το νερό δεν θα είχε πίεση για να φτάσει στα σώματα ότι κυκλοφορητή και να είχες..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα