Προς το περιεχόμενο

Golf 6 TDI vs TSI


aceraspire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα

 

Κοιταω για αλλαγη αυτοκινητου τελευταια και συγκεκριμενα για vw golf 6 μιας και πιστευω οτι για την τιμη του (μεταχειρισμενο) προσφερει απο τα καλυτερα συνολα. Η απορια μου ειναι τι καυσιμο θα ηταν προτιμοτερο. Ψηνομαι περισσοτερο για tsi και μετατροπη σε υγραεριο... Απο την αλλη ομως με 1-2χιλ παραπανω παιρνω tdi που σαν οικονομια συμφερει περισσοτερο αλλα γενικα σαν συμπεριφορα και αποδοση δεν με τραβαει. 

 

Ποια η αποψη σας? TSI και υγραεριο η ΤDI?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Πιθανοτατα οποιο μοντελο εχει καλυτερη τιμη στις αγγελιες την εκαστοτε στιγμη αλλα μαλλον για 1,4, 122hp

εχει και αγγελιες με 160 αλογα γιαυτο ρωτησα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι εργαλειο το 1.6 οπως και να το κανεις, αλλα εχει αλλα αρνητικα. Με το υγραεριο σε tsi παντως ακουω πως πρεπει να γινει τελεια τοποθετηση αλλιως πεταει θεματα λογω τουρμπο. Οποτε μηπως tdi και να εχω το κεφαλι μου υσηχο? Πως τα πανε αυτοι οι κινητηρες απο θεμα ζημιων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι εργαλειο το 1.6 οπως και να το κανεις, αλλα εχει αλλα αρνητικα. Με το υγραεριο σε tsi παντως ακουω πως πρεπει να γινει τελεια τοποθετηση αλλιως πεταει θεματα λογω τουρμπο. Οποτε μηπως tdi και να εχω το κεφαλι μου υσηχο? Πως τα πανε αυτοι οι κινητηρες απο θεμα ζημιων?

τα 160 αλογα ηταν με κινητηρα 1400,1600 κυβικα ειναι τα tdi και ειναι αρκεται αξιοπιστα τα vw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξηγησε λιγο περισσοτερο αν μπορεις...

Aν αφήσουμε στην άκρη το diesel gate όπου για μένα είναι σοβαρός λόγος  (μαζί με άλλα ) να μην αγοράσω vw .Κοινώς να μην είμαι το κορόιδο του τέλειου marketing της VW , πετρελαίου ίσως αξίζει μόνο αν κάνεις πάνω απο 15000 χλμ το χρόνο . Μην ξεχνάς την πολυπλοκότητα και τα προβλήματα αξιοπιστίας που δημιουργούν τα φίλτρα DPF όπου σε τακτά χρονικά διαστήματα θέλουν αναγέννηση . Δεν πρέπει το μεγαλύτερο ποσοστό χιλιομέτρων να γίνεται μέσα σε πόλη γιατί πολύ πιθανόν να καταστρέψεις το φίλτρο DPF και ακόμα και σε hyundai που θεωρουνται φθηνα σε ανταλλακτικά μιλάμε για κόστος 700 ευρώ ανετα. Όταν αναβει λαμπάκι βουλωμένου DPF πρέπει να το κάνεις αναγέννηση οδηγώντας με υψηλές στροφές σε ανοιχτό δρόμο για κάποια λεπτά (Εθνική).Βέβαια αυτός είναι ενας τρόπος υπάρχουν και άλλοι τρόποι παθητικοί ή ενεργητικοί σημασία έχει να ξέρεις την τεχνολογια αναγεννησης του DPF για το αμάξι που πας να αγοράσεις. Επίσης μην ξεχνάς ότι τα diesel αν το καύσιμο είναι νοθευμένο (καθόλου σπάνιο 200 πρατήρια με νοθευμένα καύσιμα φάγαν πρόστιμο

http://www.karfitsa.gr/wp-content/uploads/2015/10/%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B1_%CF%83%CE%B5_%CF%80%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1.pdf) μπορείς σύντομα να καταστρεψεις την αντλία καυσίμου  να βουλώσεις τα μπεκ ή να καταστρέψεις το DPF . Για αυτό σου λέω απο 15000 χλμ και πάνω το έτος το συζητάμε αν η οικονομία που θα κάνεις σε καύσιμο θα μπορούσε να ναι πραγματική οικονομία ΑΚΟΜΑ και αν πρέπει να πληρώσεις DPF ή κάποια αντλία καυσίμου ή τα μπεκ . Ελπίζω να έχεις γνώση πόσο κοστίζει ενα μπεκ πετρελαίου . 

 

TSI με υγραέριο είναι περίεργη υπόθεση όσον αφορά την αξιοπιστία . Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμενα αν κανεις πολλα χιλιόμετρα παρε ενα dieselaki,αν δεν κάνεις πολλα παρε ενα βενζίνης χωρις υγραερια κ τετοια.Προσωπικα ειμαι κατα των μετατροπών/πειραγμάτων/προσθηκών/αναβαθμίσεων κ οτι αλλο μπαινει κ βγαινει στον κυρ Μητσο τον μαστορα,θελω το αμαξι να ειναι όπως μου το παρέδωσε η εταιρία. Εσυ ο ιδιος γραφεις   ΄Με το υγραεριο σε tsi παντως ακουω πως πρεπει να γινει τελεια τοποθετηση αλλιως πεταει θεματα λογω τουρμπο ΄ κ το σκεφτεσαι ;; Μήπως καλα κανουν κ μας παιρνουν τα λεφτα μας κ τρεχουμε με βλάβες στα συνεργεία μετά  ;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα 160 αλογα ηταν με κινητηρα 1400,1600 κυβικα ειναι τα tdi και ειναι αρκεται αξιοπιστα τα vw

Ναι, τα μπερδεψα εγω λιγο χτες απο την κουραση :P ... 

 

 

Aν αφήσουμε στην άκρη το diesel gate όπου για μένα είναι σοβαρός λόγος  (μαζί με άλλα ) να μην αγοράσω vw .Κοινώς να μην είμαι το κορόιδο του τέλειου marketing της VW , πετρελαίου ίσως αξίζει μόνο αν κάνεις πάνω απο 15000 χλμ το χρόνο . Μην ξεχνάς την πολυπλοκότητα και τα προβλήματα αξιοπιστίας που δημιουργούν τα φίλτρα DPF όπου σε τακτά χρονικά διαστήματα θέλουν αναγέννηση . Δεν πρέπει το μεγαλύτερο ποσοστό χιλιομέτρων να γίνεται μέσα σε πόλη γιατί πολύ πιθανόν να καταστρέψεις το φίλτρο DPF και ακόμα και σε hyundai που θεωρουνται φθηνα σε ανταλλακτικά μιλάμε για κόστος 700 ευρώ ανετα. Όταν αναβει λαμπάκι βουλωμένου DPF πρέπει να το κάνεις αναγέννηση οδηγώντας με υψηλές στροφές σε ανοιχτό δρόμο για κάποια λεπτά (Εθνική).Βέβαια αυτός είναι ενας τρόπος υπάρχουν και άλλοι τρόποι παθητικοί ή ενεργητικοί σημασία έχει να ξέρεις την τεχνολογια αναγεννησης του DPF για το αμάξι που πας να αγοράσεις. Επίσης μην ξεχνάς ότι τα diesel αν το καύσιμο είναι νοθευμένο (καθόλου σπάνιο 200 πρατήρια με νοθευμένα καύσιμα φάγαν πρόστιμο

http://www.karfitsa.gr/wp-content/uploads/2015/10/%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B1_%CF%83%CE%B5_%CF%80%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1.pdf) μπορείς σύντομα να καταστρεψεις την αντλία καυσίμου  να βουλώσεις τα μπεκ ή να καταστρέψεις το DPF . Για αυτό σου λέω απο 15000 χλμ και πάνω το έτος το συζητάμε αν η οικονομία που θα κάνεις σε καύσιμο θα μπορούσε να ναι πραγματική οικονομία ΑΚΟΜΑ και αν πρέπει να πληρώσεις DPF ή κάποια αντλία καυσίμου ή τα μπεκ . Ελπίζω να έχεις γνώση πόσο κοστίζει ενα μπεκ πετρελαίου . 

 

TSI με υγραέριο είναι περίεργη υπόθεση όσον αφορά την αξιοπιστία . Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία . 

20-25 χιλιαδες χλμ κανω σιγουρα... μεσα στο νερο... Οποτε σαν θεμα οικονομιας για μενα δεν συμφερει καθολου βενζινη. Γιαυτο κοιταω αεριο η diesel... Τα θεματα με τα φιλτρα και το νεθευμενο πετραιλαιο αποτελουν γενικα προβληματα ολων των diesel. Δεν σημαινει πως αν παρω αλλο αμαξι δεν θα κινδυνευει να τα παρουσιασει... Eγω ρωτω συγκεκριμενα αν το συγκεκριμενο μοντελο βγαζει καποιο ιδιαιτερο ελλατωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...