Προς το περιεχόμενο

Trophies & Achievements: Οι παίκτες πάντα ήθελαν το “τυράκι” τους


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειναι εξερετικο σαν θέμα,θεωρώ καταρχήν οτι δεν έχουν και τόσο το ρόλο του κομπαρσου τα trophies,το gaming εξελίσσεται ραγδαία και αυτό το κομμάτι έχει άνθιση με έντυποσιακο τροπο τα τελευταία 5 χρόνια.δεν βλέπω κάτι εξερετικο αρνητικό σαφέστατα και δεν ειναι όλα τα game για platinum(π.χ gta)και δεν χρειάζεται να ειναι όμως βρίσκω αρκετά θετικό παιχνίδι που σου έχει κόστος 70 ευρώ να το έχεις ολοκληρώσει σε 10 ώρες και με το κυνήγι τον triophs οι 10 ώρες να γίνονται 50 μπορεί και παραπάνω(π.χ assassins creed-far cray-uncharted).οτι μπορεί να δημιουργεί μια αδικαιολόγητη ανταγωνιστικότητα σαφέστατα και ειναι γεγονός ειναι κάτι που θα δούμε στο μέλλον το πως μπορεί να εξελίχθη.ολοκληρωνοντας θεωρώ οτι ειναι πειο σωστή μάτια το να θέλεις να κατακτήσεις κάτι σαν στόχο παρά να έχεις μια ξεκαθαρά ανταγωνιστική Ταση για το τι κάνει ο άλλος για το αν ειναι πειο καλός η πειο άξιος για το οτιδήποτε ειναι αυτό gaming,εργασία,χόμπι,γκομενικα και δεν ξέρω εγω τι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σαν trophy hunter τα τελευταια 2 χρονια (23 platinum) εχω νιωσει πολλες φορες πως το συγκεκριμενο 'κυνηγι' καταστρεφει την απολαυση που μπορει να σου δωσει ενα παιχνιδι γιατι σε κανει να τα τελειωνεις στα γρηγορα κοιτωντας walkthroughs και trophy guides και δεν σε αφηνουν να απολαυσεις το παιχνιδι.. Από την αλλη, σε βοηθανε να δεις το 100% ενος παιχνιδιου αφου σε υποχρεωνουν να τελειωσεις και το παραμικρο mode που υπαρχει ακομα και στην ανωτερη δυσκολια, με άλλα λόγια, να εκμεταλλευτεις στο επακρο το 50ευρω που εσκασες για το παιχνιδι. Κλασσικο παραδειγμα του ποσα παραπανω μπορει να προσφερει ενας τιτλος για εναν trophy hunter απο εναν που παιζει ενα παιχνιδι απλα για να περναει η ωρα του ειναι το παιχνιδι Minecraft. Οι περισσοτεροι νομιζουν πως ειναι απλα ενα παιχνιδι που φτιαχνεις πρωτες υλες για να χτιζεις οτι μπει στο μυαλο σου αλλα αυτο δεν ειναι ουτε το 10% της πραγματικοτητας. Μεχρι και boss υπαρχει εκει μεσα και δεν θα το μαθαινα ποτέ αν δεν ημουν trophy hunter, το παιχνιδι εχει απιστευτο βαθος και μυστικά.

 

Εχουνε και τα καλα τους και τα κακα τους. Εγω αρχισα να ασχολουμαι γιατι εβλεπα πως τερματιζω πολυ δυσκολους τιτλους που οι περισσοτεροι στην ηλικια μου (29) δεν μπορουνε ουτε για αστειο (εχω platinum στα Wipeout HD (το δυσκολοτερο platinum του ps3), Ninja Gaiden Sigma, OlliOlli2 και Super Street Fighter IV, 4 παιχνιδια με δυσκολία 10/10 που τελειωνει ενας στους δέκα χιλιάδες gamer (ή ένας στους διακοσιους trophy hunters)) και ηθελα κατι για.. επιβεβαιωση των κατορθωματων μου :P δεν τα παιρνω πλεον πολυ σοβαρα αλλα μιας και ανεκαθεν ημουνα των πολυ δυσκολων παιχνιδιων, θεωρω πως ειναι ενα πολυ καλό extra στα παιχνιδια. 

 

Υπάρχουν παντως και τρελαμενα ατομα που αγοραζουν παιχνιδια απλα επειδη εχουν ευκολα Platinum ώστε να βαλουν ενα ακομα στην συλλογη τους (αυτο το sound shapes εχω βαρεθει να το βλεπω σε καθε προφιλ trophy hunter..). Βλεπω ατομα με 300 platinum και το πιο δυσκολο trophy που εχουν ειναι σπανιοτητας 10% ενω υπαρχουν και αλλοι που πουλανε προφιλ με platinum (χαρακτηριστικο παραδειγμα ο πρωτος που καταφερε να κανει platinum το Super Meat Boy, το δυσκολοτερο platinum του 2015, ο οποιος εβαλε σε forum την πωληση του psn λογαριασμου του). Γενικά οι trophy hunters πλεον ειναι παρα πολλα εκατομμύρια αλλά ελάχιστοι ειναι οι ικανοι ωστε να κανουν platinum εστω και το 1/3 των παιχνιδιων τους.

 

Τέλος, να πω πως η Sony εχει πολλες φορες δεχτει αιτηματα απο trophy hunters να βαζει εξτρα στα παιχνιδια της αποκλειστικα για αυτους (πχ να ξεκλειδωνει καποιο αποκλειστικο avatar σε καποιον που παιρνει platinum στο god of war) και εχει κανει καποιες κινησεις κατα καιρους (το Bloodborne για παραδειγμα εχει ενα αποκλειστικο θεμα σαν 'δωρακι΄ σε οποιον παρει το platinum)

 

Νομίζω οι old school gamers τα γράφουν εκει που δε πιανει μελανι

 

πριν 2 μηνες εκανα platinum το Grim Fandango και 100% το Another World, ποσο πιο old school gamer θες; :Ρ

Επεξ/σία από xaerialtwistx
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές οι χαζομάρες είναι μόνο και μόνο για να κάνουν τον παίχτη να κολλήσει περισσότερο. Είναι καθαρά τακτική μάρκετινγκ.

 

Όσοι δεν το βλέπετε αυτό έχετε πραγματικά σοβαρό πρόβλημα... (που λέγεται εθισμός)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παιχνιδι ειναι για να μαθαινεις κατι και να μην φοβασαι αν θα το χαλασεις . οταν μπαινουν σκορ , σημαιες ,παρασημα , εκει γινεται συστρατευση και υποταγη στο παιχνιδι , οποτε χανει το υφος τους απο παιχνιδι και γινεται φετιχ . 

σπαστο !! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα achievements αρκεί να μην χαλάνε το παιχνίδι όπως π.χ. στο World of Warcraft όπου δεν μπορέίς να πας πουθενά χωρίς αυτά. Βέβαια εχει και καλά achievement π.χ. αυτά που δίνουν mounts. Αυτά είναι ωραία και θα ήθελα να έχει περισσότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας πραγματικός παίχτης δεν παίζει για έπαθλα... Παίζει γιατί αγαπάει το παιχνίδι που παίζει... Το έπαθλο είναι η ψυχαγωγία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξαρτατε γιατι παιζεις...το επαθλο ας πουμε οταν σουβλισα ολη τη λιστα μου στο geometry wars στο παλιο xbox στα leaderboards δεν συγκρινετε με ενα απλο gaming session σε καποιο campaign!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά δεν μου αρέσει η έννοια του check list στα παιχνίδια , θέλω οσο πιο δυνατο είναι να με καθοδηγεί το παιχνίδι με τα mechanics και το immersion του (είτε μέσω γραφικών είτε μέσω gameplay) να εξερευνήσω το κόσμο του. Ήδη το κακό έχει παραγίνει στα open world games με quest clones που πρέπει να κάνεις ακολουθώντας το GPS του παιχνιδιού προκειμένου να κάνεις advance στο παιχνίδι.

 

πάντως αν το καλοσκεφτεί κανείς, τα achievements γι'αυτούς που τα κυνηγάνε αποτελούνε spoilers που ίσως τα κάνει άκυρα για κάποια game genres π.χ. RPG η action-adventure..η και adventure games. Γενικά το concept μπάζει απο παντού και δεν προσθέτει καθόλου θετικά στο παιχνίδι παρα μόνο στο grind factor. Ναι μπορεί να δω μέρη και να κάνω πράγματα που δεν θα τα έκανα αν δεν είχα να κυνηγήσω ένα κύπελο. Αλλά τι θα ήθελα πραγματικά, το κίνητρο να είναι το κύπελο ή ο δρόμος προς σε αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο ενδιαφέρον για μένα σ'αυτά είναι ότι καταγράφεται το πότε τερμάτισες τα παιχνίδια, κατά τ' άλλα σαν ιδέα είναι ψυχαναγκαστική και αγχωτική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ συμφωνώ με τα περισσότερ που έχουνε ειπωθεί παραπάνω για το πώς τα achievements χαλάνε λίγο από το fun, θα ήθελα να θυμίσω τα παλαιότερα trophies aka "easter eggs". Η χαρά του να βρίσκεις ένα σπάνιο item(τις περισσότερες φορές αστείο) σε ένα σημείο του χάρτη(WoW) χωρίς προφανές ενδιαφέρον ή να βλέπεις ένα ζευγάρι β..ζια να αποκαλύπτεται(Larry) ήταν τελείως διαφορετική από ένα "γαλόνι" στον ώμο ή στο προφίλ μου.

 

Τουλάχιστο αυτή είναι η δική μου οπτική. Από την άλλη και το studio δεν είναι ο Αγ. Παντελεήμωνας. Αν αυτό πρεπει να κάνει για να σε κρατήσει στο παιχνίδι αυτό θα κάνει. Από τη στιγμή που δε μας υποχρεώνει, απλά επιλέγω να το αγνοώ. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν trophy hunter τα τελευταια 2 χρονια (23 platinum) εχω νιωσει πολλες φορες πως το συγκεκριμενο 'κυνηγι' καταστρεφει την απολαυση που μπορει να σου δωσει ενα παιχνιδι γιατι σε κανει να τα τελειωνεις στα γρηγορα κοιτωντας walkthroughs και trophy guides και δεν σε αφηνουν να απολαυσεις το παιχνιδι.. Από την αλλη, σε βοηθανε να δεις το 100% ενος παιχνιδιου αφου σε υποχρεωνουν να τελειωσεις και το παραμικρο mode που υπαρχει ακομα και στην ανωτερη δυσκολια, με άλλα λόγια, να εκμεταλλευτεις στο επακρο το 50ευρω που εσκασες για το παιχνιδι. Κλασσικο παραδειγμα του ποσα παραπανω μπορει να προσφερει ενας τιτλος για εναν trophy hunter απο εναν που παιζει ενα παιχνιδι απλα για να περναει η ωρα του ειναι το παιχνιδι Minecraft. Οι περισσοτεροι νομιζουν πως ειναι απλα ενα παιχνιδι που φτιαχνεις πρωτες υλες για να χτιζεις οτι μπει στο μυαλο σου αλλα αυτο δεν ειναι ουτε το 10% της πραγματικοτητας. Μεχρι και boss υπαρχει εκει μεσα και δεν θα το μαθαινα ποτέ αν δεν ημουν trophy hunter, το παιχνιδι εχει απιστευτο βαθος και μυστικά.

 

Εχουνε και τα καλα τους και τα κακα τους. Εγω αρχισα να ασχολουμαι γιατι εβλεπα πως τερματιζω πολυ δυσκολους τιτλους που οι περισσοτεροι στην ηλικια μου (29) δεν μπορουνε ουτε για αστειο (εχω platinum στα Wipeout HD (το δυσκολοτερο platinum του ps3), Ninja Gaiden Sigma, OlliOlli2 και Super Street Fighter IV, 4 παιχνιδια με δυσκολία 10/10 που τελειωνει ενας στους δέκα χιλιάδες gamer (ή ένας στους διακοσιους trophy hunters)) και ηθελα κατι για.. επιβεβαιωση των κατορθωματων μου :P δεν τα παιρνω πλεον πολυ σοβαρα αλλα μιας και ανεκαθεν ημουνα των πολυ δυσκολων παιχνιδιων, θεωρω πως ειναι ενα πολυ καλό extra στα παιχνιδια. 

 

Υπάρχουν παντως και τρελαμενα ατομα που αγοραζουν παιχνιδια απλα επειδη εχουν ευκολα Platinum ώστε να βαλουν ενα ακομα στην συλλογη τους (αυτο το sound shapes εχω βαρεθει να το βλεπω σε καθε προφιλ trophy hunter..). Βλεπω ατομα με 300 platinum και το πιο δυσκολο trophy που εχουν ειναι σπανιοτητας 10% ενω υπαρχουν και αλλοι που πουλανε προφιλ με platinum (χαρακτηριστικο παραδειγμα ο πρωτος που καταφερε να κανει platinum το Super Meat Boy, το δυσκολοτερο platinum του 2015, ο οποιος εβαλε σε forum την πωληση του psn λογαριασμου του). Γενικά οι trophy hunters πλεον ειναι παρα πολλα εκατομμύρια αλλά ελάχιστοι ειναι οι ικανοι ωστε να κανουν platinum εστω και το 1/3 των παιχνιδιων τους.

 

Τέλος, να πω πως η Sony εχει πολλες φορες δεχτει αιτηματα απο trophy hunters να βαζει εξτρα στα παιχνιδια της αποκλειστικα για αυτους (πχ να ξεκλειδωνει καποιο αποκλειστικο avatar σε καποιον που παιρνει platinum στο god of war) και εχει κανει καποιες κινησεις κατα καιρους (το Bloodborne για παραδειγμα εχει ενα αποκλειστικο θεμα σαν 'δωρακι΄ σε οποιον παρει το platinum)

 

 

 

Συμφωνω απολυτα σε ολα φιλε μου,οντας trophy hunter τον τελευταιο χρονο μπορει να μην απολαμβανουμε τα παιχνιδια στο μεγιστο αλλα η ολοι απολαυση και χαρα ειναι οταν ακουγεται αυτο το... glin you have earned a trophy :P

 

ΥΓ.θα χαρω πολυ να με κανεις add στο psn,ετσι ωστε να κυνηγισουμε κανα trophy παρεα :)

id:moustakiniogr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλυτερο ισως παραδειγμα τρομερης επιρροης των Achivement σε παιχνιδι ισως να το εχει το World Of Warcraft παντως.

Όντως και είναι εκνευριστικό σε πολλές περιπτώσεις. π.χ. και στο πιο χαζο-pug raid να θες να παίχεις θα σου ζητήσουν AoTC achievement

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχολήθηκα πέρσι κάνα τρίμηνο με trophies στο ps3 πήρα 49 πλατινες και έπειτα το παράτησα. Είναι μεγάλη σπατάλη χρόνου και δεν κερδίζεις τίποτα. Ο καθένας ξέρει πόσο καλός παίχτης είναι δεν χρειάζεται να το αποδείξει πουθενά. Έπειτα άρχισα να απολαμβάνω περισσότερο τα παιχνίδια χωρίς να με νοιάζουν τα τρόπαια. Σας προτείνω να κάνετε το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...