Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φευγει δεμα-700ε απο ελλαδα για usa για σερβις στην αντιπροσωπεια στην αμερικη .εκει το αντικατεστησαν με καινουργιο και το στελνουν ελλαδα...

βρεθηκε καποιος στα ελτα(με usps) να πιασει το πιο real δεμα(δηλ.οντως απο σερβις) και ειπε να το χρεωσει μια 200αρα...

Το incoice γραφει οτι ειναι αντικατασταση απο service εντος warranty!

τα πραγματα απο σερβις ή μεταχειρισμενα μπορουν να τα φορολογησουν?!

το πιο περιεργο ειναι οτι στο σιτε της usps + elta δειχνουν οτι εφυγαν απο τελωνειο και βρισκονται στα ελτα. και στο usps οτι δεν βρίσκουν την διευθυνση :P και ολα αυτα παρακατω χωρις να παρουν ενα τηλ.

ΑΓΑΘΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ /ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ

ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ (ΔΑΣΜΟΙ)

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ (ΔΕΜΑΤΑ)

ΑΦΙΞΗ ΣΕ Κ.Δ. ΔΕΜΑΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ. ΔΕΜΑΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Κάποιος εφοριακός βρέθηκε

Όταν δεν υπάρχει τιμολόγιο(ή ακόμα και να υπάρχει μειωμένο) βγάζουν το "χαράτσι" ανάλογα με τις τιμές που παίζουν Ελλάδα

Τώρα εσένα που είναι από σέρβις δε ξέρω τι γίνεται, πάρε τηλ μπας και βγάλεις άκρη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν υπαρχουν εφοριακοι εκει μεσα.απλα καποιοι δημοσιοι υπαλληλοι(εκτελωνιστες ή τιποτα του ελτα) που αποφασιζουν σε ποια κατηγορια θα βαλουν το δεμα βαση cif και την χρεωση τους...

Το δεμα /invoice γραφει ξεκαθαρα οτι ειναι αντικατασταση απο σερβις..εγραφε και το προβλημα και ολα...

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Παραγγελία απο Αμερική για λογαριασμό γνωστού φεύγει σε δυο δόσεις λόγω διαθεσιμότητας. Η πρωτη αποστολη είναι δυο δέματα γιατί τα πραγματα έφυγαν απο δυο διαφορετικές αποθήκες. Πληρώνω δυο φορες αμοιβή εκτελωνιστη, ενσημα και δασμους . στην δεύτερη αποστολή ξανά μια φορά αμοιβή εκτελωνιστη κτλ. Ανοίγω το δεύτερο δέμα και λείπει μια μπαταρία και ενα προβολακι. Μιλάω με την εταιρεια και μετα απο πολύ κόπο μου στέλνουν νεο δέμα. Ξανασταματαει και αυτό το δέμα στο τελωνείο. Μου λένε το ποιματακι για αντικειμενα αξίας και εκτελωνισμο και αρνούμαι να το παραλαβω εξηγώντας τους ξανά και ξανά τι συμβαίνει. Στέλνω email στην εταιρεια και τους στολίζω κανονικά επειδή αγνόησαν και δεν χαρακτήρισαν το τελευταιο δέμα ως δώρο ή δείγμα ή έστω να δηλώσουν χαμηλή αξία. Τελικά μετα απο μερικές μέρες ως δια μαγείας το δέμα αποδεσμεύτηκε και το παρέλαβα. Η ειρωνία; Έστειλαν λάθος πράγματα. Ηθικό δίδαγμα: Μάθανε οτι γαμ***στε, πλακωσανε και οι γύφτοι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...