iTechBlogGr Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 23.11 παρεδωσα το playstation 4 στο καταστημ Χαριλαου/ θεσσαλονικης 24.11 μου ηρθε μηνυμα με κωδικο επισκευης Ενω με ενημερωναν υποτιθεραι οτι θα το εστελναν στο service τους κατι το οποιο δεν εγινε ποτε. Αλλα πηγε στα κεντρικα. Στις 30 πηγε στην Κομετρον οπου ειναι το μονο εξουσιοδοτξμενο service και την ιδια μερα το ξανα εδωσαν στα κεντρικα. Σημερα 2.12 ακομα μου λενε οτι βρισκεται στα κεντρικα. Φυσικα θα γινει καταγγελια στην γενικη γραμματεια του καταναλωτη και ηδη απο την πρωτη μερα η Sony ενημερωνεται για οτι εχει γινει. Φυσικα δεν θα ξανα αγορασω τιποτα απο καταστημα και λυπαμαι πολυ γι'αυτο.
Moderators Spect~ Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 το προβημα ποιο ειναι?1 βδομαδα εχει περασει ειδικα για ελλαδα ειναι τιποτα αυτος ο χρονος 4
dimitrisOP Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Κατσε να περασει κανα 3μηνο, μια εβδομαδα δεν ειναι τιποτα
Fulgore Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 23.11 παρεδωσα το playstation 4 στο καταστημ Χαριλαου/ θεσσαλονικης 24.11 μου ηρθε μηνυμα με κωδικο επισκευης Ενω με ενημερωναν υποτιθεραι οτι θα το εστελναν στο service τους κατι το οποιο δεν εγινε ποτε. Αλλα πηγε στα κεντρικα. Στις 30 πηγε στην Κομετρον οπου ειναι το μονο εξουσιοδοτξμενο service και την ιδια μερα το ξανα εδωσαν στα κεντρικα. Σημερα 2.12 ακομα μου λενε οτι βρισκεται στα κεντρικα. Φυσικα θα γινει καταγγελια στην γενικη γραμματεια του καταναλωτη και ηδη απο την πρωτη μερα η Sony ενημερωνεται για οτι εχει γινει. Φυσικα δεν θα ξανα αγορασω τιποτα απο καταστημα και λυπαμαι πολυ γι'αυτο. Μπορει να παιζουν κανενα ποδοσφαιρακι 7
skiabox Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Μιλάς για την αλυσίδα που δεν δέχεται κάρτα για πληρωμή λογαριασμού; Κάτσε να φτιάξουν τα βασικά που υπάρχουν και στο πιο μικρό μαγαζί του δυτικού πολιτισμένου κόσμου και μετά πας σε πιο πολύπλοκες απαιτήσεις! 4
saxos55 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Κλαίω. Κάνε ένα search στο φορουμ να διαβάσεις ιστορίες. Η δική σου μοιάζει σαν θετική κριτική μπροστά τους. 11
iTechBlogGr Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2015 Το πρόβλημα ήταν ότι η κονσόλα μου όταν ξεκινούσε το Intro ενός παιχνιδιού εμφάνιζε ένα μήνυμα που έλεγε ότι το PlayStation 4 σας απενεργοποιήθηκε. Μέχρι εδώ καλά. Το πήγα στο μαγαζί με εξυπηρετήσαν για να βρούνε την απόδειξη και μου είπαν θα το στείλουν στο Service του Γερμανού. Περνάνε λίγες μέρες και εγώ ήδη έχω ρωτήσει κάποια πράγματα στην Sony όπου με ενημερώνει ότι ο Γερμανός δεν έχει καν εξουσιοδοτημένο service. Με τα λίγα και τα πολλά γίνανε τα παραπάνω με αποτέλεσμα σήμερα και εγώ η συσκευή από τις 30 είναι στα χέρια του Γερμανού ξανά μιας και σε λιγότερο από 1 μέρα το επίσημο service της Sony Κομετρον το έχει αντικαταστήσει και το έχει στείλει πίσω. Σήμερα μου έλεγαν δεν ξερουν πάλι που βρίσκεται κλπ.. και πριν λίγο έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι η συσκευή μου έχει αντικατασταθεί και αποστέλετε πίσω στο κατάστημα από το οποίο την παρέλαβα με ημερομηνία σημερινή και ώρα 2 το μεσημέρι.
iTechBlogGr Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα σας ονομάζομαι Πολύδωρος Στολτίδης και είμαι κάτοικος Ελλάδος και περιοχής Πανοράματος, Θεσσαλονίκης.Στις 23/11/2015 είχα πάει από Κατάστημα Γερμανός στην Χαριλάου/Θεσσαλονίκηςόπου και παρέδωσα την ελαττωματική μου κονσόλα PlayStation 4.Στις 24/11/2015 έλαβα έναν κωδικο RJ04536253 όπου μπορούσα να παρακολουθώ την επιδιόρθωση της συσκευής μου.Παράλληλα επειδή με είχε φάει η περιέργια κάλεσα στην Sony Hellas και άνοιξα έναν αριθμό αναφοράς: 13542125Για το πρόβλημα μου. Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι οι κονσόλες πηγαίνουν στο εξουσιοδοτημένο τους Service cometron.gr και γίνεται αντικατάσταση με καινούργια.Και τους ρώτησα δηλαδή δεν υπάρχει κάποια επισκευή και μου λένε ότι έχουμε εντολές από την Sony.com να μην επεμβαίνουμε σε καμία κονσόλα και να τις κάνουμε αντικατάσταση αν το πρόβλμα οφείλετε σε υπαιτιότητα της.Όλα καλά όλα ωραία το πρόβλημα μας ήταν ο Γερμανός.Στις 29/11/2015 ξανά έλαβα από τον Γερμανό ένα μήνυμα το οποίο έλεγε ότι η διαδικασία ελέγχο της συσκευής σας θα ολοκληρωθεί σύντομα.Στις 2/12/2015 λαμβάνω ένα μήνυμα όπου μου αναφέρει ότι η κονσόλα μου έχει ολοκληρώσει τον έλεγχο και σύντομα θα υπάρξει μήνυμα για την παραλαβή.Στις 3/12/2015 και ενώ είμαι φορτισμένος καλώ στην Sony, όπου μου αναφέρει ότι δεν κάνουν αντικατάσταση κονσόλας με καινούργια, αλλά με επισκευασμένη.Το οποίο το ρώτησα γιατί στο community του PlayStation μου το ανέφερε κάποιος.community.eu.playstation.com/t5/PS4/%CE%...C%CF%82/m-p/23840288Τέλος να σας ενημερώσω ότι έχει γίνει αναφορά για τον Γερμανό και στο 1520Γραμμή Υποστήριξης Καταναλωτή και τώρα θα γραφτεί και για την Sony Hellas.Τα ξεφτιλίκια και της Sony Hellas στο κόλπο... 1
livefreeordie Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2015 εγω ειχα θεμα με ολοκαινουργιο κινητο μιας βδομαδας. οταν το πηγα στο καταστημα Γερμανος της περιοχης μου οπου το αγορασα , μου ειπαν πως δεν καλυπτεται η αντικατασταση. φυσικα αγανακτησα και εστειλα μηνυμα στο site τους στο facebook. μου απαντησαν αμεσα , μου ζητησαν τον αριθμο μου και με καλεσαν οι ιδιοι κι οταν τους ειπα το προβλημα μου , μεσα σε 2 μερες μου ενεκριναν την αντικασταση τελικα και μεσα σε 1.5 βδομαδα ειχα καινουρια σφραγισμενη συσκευη στα χερια μου. εμεινα ικανοποιημενη λοιπον απο την εξυπηρετηση. καμια φορα στο καταστημα η εξυπηρετηση δεν ειναι σωστη , ομως θελει ψυχραιμια και να επικοινωνεις με τα κεντρικα οπως και λιγη υπομονη φυσικα γτ σκεψου ποσοι θελουν να εξυπηρετηθουν. σε βρισκω καπως υπερβολικο κατα την αποψη μου , αλλωστε τι νομιζες πως το σερβις θα γινοταν σε μια βδομαδα? δυστυχως παντου κανουν απο 2 βδομαδες ως μηνα συνηθως! επισης δεν αναφερεις πουθενα ποσο καιρο εχεις την συσκευη.
skiabox Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Στα Ελληνικά σχολεία δε μαθαίνεται πια η βασική σύνταξη μιας πρότασης; 10
Fulgore Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 εγω ειχα θεμα με ολοκαινουργιο κινητο μιας βδομαδας. οταν το πηγα στο καταστημα Γερμανος της περιοχης μου οπου το αγορασα , μου ειπαν πως δεν καλυπτεται η αντικατασταση. φυσικα αγανακτησα και εστειλα μηνυμα στο site τους στο facebook. μου απαντησαν αμεσα , μου ζητησαν τον αριθμο μου και με καλεσαν οι ιδιοι κι οταν τους ειπα το προβλημα μου , μεσα σε 2 μερες μου ενεκριναν την αντικασταση τελικα και μεσα σε 1.5 βδομαδα ειχα καινουρια σφραγισμενη συσκευη στα χερια μου. εμεινα ικανοποιημενη λοιπον απο την εξυπηρετηση. καμια φορα στο καταστημα η εξυπηρετηση δεν ειναι σωστη , ομως θελει ψυχραιμια και να επικοινωνεις με τα κεντρικα οπως και λιγη υπομονη φυσικα γτ σκεψου ποσοι θελουν να εξυπηρετηθουν. σε βρισκω καπως υπερβολικο κατα την αποψη μου , αλλωστε τι νομιζες πως το σερβις θα γινοταν σε μια βδομαδα? δυστυχως παντου κανουν απο 2 βδομαδες ως μηνα συνηθως! επισης δεν αναφερεις πουθενα ποσο καιρο εχεις την συσκευη. Ουτε εσυ αναφερεις στο wall of text σου τι προβλημα ειχε το κινητο και δεν το επιανε η εγγυηση που με ενα τηλεφωνο αυτο αλλαξε 1
hliastsek Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 A τους παλιανθρωπους... σου κανανε τετοιο χουνέρι ?!?! Δηλαδη το προβλημα σου ειναι οτι σου εδωσαν refurbished συσκευη?
livefreeordie Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Ουτε εσυ αναφερεις στο wall of text σου τι προβλημα ειχε το κινητο και δεν το επιανε η εγγυηση που με ενα τηλεφωνο αυτο αλλαξε το lumia 640 ΧL πηρα. το προβλημα ηταν στην οθονη , ειχε εμφανισει 2 σημαδακια απο μονη της πανω στη βδομαδα. στο καταστημα εγινε το μπερδεμα και ουσιαστικα μετρησε κι ως 7η μερα η μερα που το αγορασα και γιαυτο μου ειχε πει ο υπαλληλος αντικατασταση δεν καλυπτεται (ενω ο ιδιος ειπε πως οντως ειναι προλβημα της οθονης), κατι που φυσικα εγω βρηκα απαραδεκτο. δεν ειπα λεπτομερειες διοτι εγω δεν εχω καποιο παραπονο εν τελη αφου το θεμα λυθηκε δεν ξερω αν τελικα την μετρησαν ως 8η την μερα που πηγα ή οχι και δεν με νοιαζει αφου μου εκαναν την αντικατασταση και σε συντομο μαλιστα διαστημα.
kavalaris_uk Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 ...φυσικα αγανακτησα και εστειλα μηνυμα στο site τους στο facebook. .... ψυχραιμια βρε παιδια, δεν χρειαζονται τοσο δραστικα μετρα 5
livefreeordie Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 ψυχραιμια βρε παιδια, δεν χρειαζονται τοσο δραστικα μετρα μαλλον δεν καταλαβες καλα. αμα δε τους ειχα στειλει μηνυμα , δεν θα ειχε γινει ποτε η αντικατασταση. κι οχι μονο αυτο αλλα θα ειχε παει στο σερβις , κινητο ολοκιανουργιο μιας βδομαδας κι εκει μετα θα επρεπε να κανω τον σταυρο μου για το αν θα το φτιαξουν ή οχι. εκτος του οτι θα εκανε σιγουρα κανα μηνα. οποτε χρειαζονται πολυ δραστικα μετρα οταν βλεπεις οτι στο καταστημα οι υπαλληλοι καποιες φορες δε σε εξυπηρετουν σωστα. αλλα πρεπει να εχεις υπομονη και να μην αρχιζεις αμεσως τις απειλες με μηνυσεις και δεν ξερω κι εγω τι..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα