marksk Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Γεια σας θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζει κανείς, ποια είναι τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής, όταν κάνω μια αγορά από ηλεκτρονικό κατάστημα, καταχωρηθεί ,πληρωθεί και μετά μου πουν ότι δεν υπάρχει στο απόθεμα. στους όρους του συγκεκριμένου καταστήματος αναφέρει Διαθεσιμότητα προϊόντων Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε το κατάστημα που επιλέξατε για την παράδοση των παραγγελθέντων εμπορευμάτων, θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω e-mail ή / και τηλεφώνου, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να σας ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία σας μπορεί να εκτελείται κανονικά. τι μπορώ να κάνω ;
l3ft3r1s Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Αυτό που λένε οι όροι, καθώς και ακύρωση όλης της παραγγελίας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα