Cool-J Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Χαιρετώ την κοινότητα των internet shoppers! Disclamer: Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου όλους όσους συνέβαλαν στον οδηγό επιβίωσης καθώς με απλό και εύκολο τρόπο επεξηγούν την λειτουργία και εγγραφή στο σύστημα της Revolut. Δυστυχώς υπάρχουν τόσες πολλές απαντήσεις, αρκετές off-topic, υβριστικές που είναι σχεδόν αδύνατον να βρει κάποιος χρήσιμη πληροφορία. Παρακαλώ να απαντήσουν όσοι θέλουν ελεύθερα να μοιραστούν αντίστοιχες εμπειρίες για να μπορέσουμε να εμποδίσουμε ή να βοηθήσουμε και άλλους χρήστες. Την συγκεκριμένη εφαρμογή μου την συνέστησε φίλος αφού ήδη είχα χρησιμοποιήσει την Monese. App: Σαν εφαρμογή είναι πολύ απλή και αρκετά εύχρηστη. Μου άρεσε η επιλογή που έχει για το chat μέσω του app. Την εγκατέστησα χωρίς πρόβλημα με S6 Edge με Android 5.1.1 & iPhone 5s με iOS 9.2. Μπορούσα να βλέπω και στα δύο τηλέφωνα τις ίδιες πληροφορίες. Μου έκανε εντύπωση που είχε μόλις 4 αστεράκια στο Playstore. Verification Process: Η διαδικασία του verification δεν ήταν απλή, ακολούθησα πιστά τις οδηγίες, με την βοήθεια της κάμερας δέχθηκε την εικόνα του διαβατηρίου μου, ακούμπησα το τσιπ του διαβατηρίου στην πλάτη του S6 μου για να κάνει επιπλέον ταυτοποίηση όπως μου ζητήθηκε αλλά δεν προχώρησε η διαδικασία. Μου εμφάνισε μήνυμα ότι δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η αυτοματοποιημένη διαδικασία και αναγκάστηκα να στείλω μήνυμα στο support. Δεν λύθηκε το πρόβλημα μου αναγκάστηκα να τους καλέσω τηλεφωνικώς και μου ζήτησαν να τους στειλω φωτογραφια να φαίνεται το πρόσωπο μου και να κρατάω δίπλα το διαβατήριο μου. Όλες αυτές οι πληροφορίες στάλθηκαν μέσω email που δεν θεωρείται τόσο ασφαλής. Topup: Ολοκλήρωσα την διαδικασία του topup με τραπεζικό έμβασμα μέσω της τράπεζας Eurobank. Με το ποσό των 499 ευρώ. Όπως παρατηρείτε τα στοιχεία είναι όλα σωστά. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι μπήκαν 528.40 δολάρια (!!) Η κατάθεση όπως μπορείτε να δείτε έγινε σε ευρώ. Άγνωστο γιατι τα μετατρέψαν μόνοι τους σε δολάρια και άγνωστο γιατί σε μικρότερο ποσό. Σύμφωνα με το exchange converter τους βγαίνει γύρω στα 483 ευρώ. Απώλεια 16 ευρώ άνευ λόγου και αιτίας. Support: Σχεδόν ανύπαρκτο. Η πρώτη μου επαφή ήταν όταν προσπαθούσα να κάνω το verification. Παραθετω το log του "επαγγελματικού" chat Καμία απάντηση.. Στέλνω email και μου απαντάνε με το τυποποιημένο Thank you for contacting Revolut! This email is confirmation that we have received your request and the Revolut team will be working to get back to you with an answer as soon as possible. If you wish to discuss or query any information that is specific to your account, we would need to confirm the following for security reasons: Your full name Your phone number Your address The date, amount and merchant name of a transaction Please send these details as a reply to this email. We make every effort to get back to you as quickly as possible, usually within 24 hours. Απαντάω με τα στοιχεία που ζητάνε και ξαναστέλνουν πάλι αυτοματοποιημένο email ζητώντας πληροφορία που ΜΟΛΙΣ έδωσα.. Thank you for contacting our Customer Support Team.We strive to answer your questions as quickly as possible. There are occasions, depending on the nature and complexity of your enquiry, when additional time may be needed to gather all of the relevant information to be able to respond.Please make sure to let us know your registered phone number to help identify your account. Επιμένω και πάλι δεν λαμβάνω ΚΑΜΙΑ απάντηση και ξαναστέλνω στο chat του app Μέχρι τώρα που σας γράφω ακόμα τα ελέγχει τα emails..... Προσπαθώ να τους καλέσω (11 ώρα Ελλάδος ανοιχτοί ήταν..) μου το κλείνει στην μάπα αυτοματοποιημένο μήνυμα τηλεφωνητή... Απελπισμένος στέλνω ένα τελευταίο μήνυμα καυστικό μπας και απαντήσουν.. Καμία απάντηση... Ξανακαλώ μετά από 1 ώρα και βγάζω γραμμή. Μιλάω με μία κοπέλα ονόματι Grace, μου απαντούσε με απάθεια, ούτε μια συγνώμη δεν άκουσα. Με τα πολλά μου ζήτησε να φωτογραφηθώ με το διαβατήριο δίπλα στο πρόσωπο μου και να το στείλω με email.. που αλλού στο [email protected]<script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript"> /* */</script> που πριν ΔΕΝ απαντούσαν. Με απο λίγη ώρα μου ηρθε ειδοποίηση ότι ο λογαριασμός μου είναι verified. Ουάου... Τώρα έστειλα μήνυμα για να μου απαντήσουν γιατι μου έκαναν μετατροπή σε δολαρια λες και ζω στην αμερική (εκτός αν η Ελλάδα έχει δολαρια και δεν το ξερω ακομα). Και ιδού η αποστομωτική και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ απαντηση του chat. Σαν να μιλαω στον φιλαράκο μου.. Hi! !!! Έστειλα email και ΞΑΝΑ από την αρχή τα ίδια.. μου ζητάνε στοιχεία, ΞΑΝΑ το τηλέφωνο και πιστεύω δεν θα απαντήσουν ποτέ. Συμπέρασμα: Ο φίλος μου δεν είχε κανένα πρόβλημα με μικροποσά τύπου 20 ευρώ. Όμως προτείνω να μείνετε μακριά από την Revolut καθώς δείχνει να είναι τελείως ασταθής και πρόχειρη. Ειδικά μεγάλα ποσά πιστεύω διατρέχουν κίνδυνο. Θα σας κρατήσω ενήμερους αν τελικά ποτέ βρω λύση. Όμως είμαι αρκετά απαισιοδοξος. Αυτό που με προβληματίζει ιδιαιτέρως είναι ότι το support, φιλτράρει και δεν απαντάει καν σε μηνύματα (είτε email ή chat) και ούτε υπάρχει κανένα είδος complaint form πουθενά στην ιστοσελίδα τους έτσι ώστε να το βλέπει κάποιο άλλο τμήμα. Επίσης τελικά τα χρήματα μας που βρίσκονται; Αν μου μηδενίσουν το ποσό ποιος θα με πιστεύει μετά. Έχασα πλήρως την εμπιστοσύνη μου. Παιδιά μακριά.
noah.johnson Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 μου θυμίζεις ένα άλλο παλικάρι, που επειδή καθυστέρησε να του πιστώσουν το ποσό τους κατηγορούσε για απατεώνες. τώρα στο θέμα σου όσων αφορά τα δολάρια, ήταν bug της αναβάθμισης που διορθώθηκε. όσον αφορά την εξυπηρέτηση, το να στέλνεις απανωτά μηνύματα δεν λύνει το πρόβλημα, ο πρώτος διαθέσιμος θα σου απαντήσει.
greekn1c Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Κλεισε τοτε το λογαριασμο σου και πηγαινε στην Leupay η number26 !! Επρεπε να ανοιξεις θεμα για αυτο??
Agathoklis Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δες λιγο αυτο που γραφει ο nikos kalithea στο νημα της ρεβολουτ... Δες το iban που εστειλες τα χρηματα σε τι τελειωνει... "Για λίρες ειναι το 73 Για ευρω ειναι το 33 Για δολάρια ειναι το 88" Κατι λενε για μπερδεμα στο app, δεν ξερω παραπανω και αλλα παιδια ειχαν τκ ιδιο προβλημα... Για την ιστορια ποτε δεν μεταφερουμε πολλα χρηματα σε καποιον που δεν ξερουμε καν αν υπαρχει απο την αλλη πλευρα του τηλεφωνικου καλωδιου... Αγαπη! 2
letom Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Το Horror stories του τίτλου ακόμα προσπαθώ να καταλάβω ποιο είναι. Το ότι πέρασε μία ώρα και ακόμα δεν σου είχε απαντήσει το support στο αν πήρε τα εμαιλ σου με το verification? Τώρα έστειλα μήνυμα για να μου απαντήσουν γιατι μου έκαναν μετατροπή σε δολαρια λες και ζω στην αμερική (εκτός αν η Ελλάδα έχει δολαρια και δεν το ξερω ακομα). Και ιδού η αποστομωτική και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ απαντηση του chat. Σαν να μιλαω στον φιλαράκο μου.. Hi! !!! Τα ευρώ σου έγιναν δολάρια επειδή τα έστειλες στο αντίστοιχο iban. Υπάρχει άλλο iban για ευρώ, άλλο για λίρες και άλλο για δολάρια. Από το screenshot που ανέβασες φαίνεται ότι τα έστειλες στο δολαριακό iban. Επίσης τελικά τα χρήματα μας που βρίσκονται; Βρίσκονται εκεί που τα έστειλες. Δες τι γράφει το έμβασμά σου. Τράπεζα Δικαιούχου Barclays Bank PLC, αριθμός λογαριασμού GB94......988. Εκεί βρίσκονται.
Cool-J Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Παιδιά χαλαρώστε... κάνετε σαν να εκπροσωπείτε την Revolut ορισμένοι εδω μέσα. Επειδή κάνατε την δουλειά σας, ή δεν σας έτυχε μια αναποδιά ακόμα δεν σημαίνει ότι δεν θα γίνει κάτι αντίστοιχο στο μέλλον ή ότι οι άλλοι είναι χαζοί. Προφανώς έκανα λάθος στην κατάθεση του IBAN, όμως προσπάθησα να διαβάσω ένα-ένα τα post και δεν βρήκα απάντηση, προφανώς το έχασα κάπου εκεί, το μόνο που είχα βρει είναι στην σελίδα 128 παρόμοια περίπτωση του dimig αλλά χωρίς απάντηση. Παρατήρησα ότι έχουν αναβαθμίσει την εφαρμογή και πρέπει να κάνεις scroll left για να εμφανίσει τις πληροφορίες σε EUR (by default είναι GBP). Ξαναλέω στόχος του post είναι να μπορέσουμε να βοηθήσουμε & άλλους χρήστες. Εγώ δεν μπόρεσα να βρω αυτήν την πληροφορία. Για το θέμα της υποστήριξης όμως διαφωνώ. Εξακολουθώ να την θεωρώ ανύπαρκτη. Θα μπορούσε ο εκπαιδευμένος εκπρόσωπος της Revolut που είναι πίσω από το chat αρχικά να ΑΠΑΝΤΑΕΙ στα μηνύματα (και όχι να σου λέει μισό λεπτό να το δω και να εξαφανίζεται), θεωρώ μπακαλίστικο να περνάνε μηνύματα χωρίς απάντηση, ειδικά σε τράπεζα. Είτε είναι 1 ώρα, είτε είναι 1 μέρα (στο verification δεν απάντησαν ποτέ τους έστειλα εγώ την επόμενη ημέρα). Επίσης για το θέμα με το λάθος IBAN θα μπορούσε να μου απαντήσει ένας εκπρόσωπος όπως απαντήσατε και εσείς που δεν δουλεύετε στην revolut και καταλάβατε κατευθείαν τι λάθος έκανα και απλά να μου πει να τσεκάρω τον IBAN που κατέθεσα το ποσό και όχι απλά να κάνει copy-paste και να μου γράφει Hi λες και έχω όρεξη για κουβεντούλα.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Ανέφερε το περιστατικό σου στην σελίδα τους στο φεις. Εκεί θα τους πονέσει.
Braker1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Παιδιά χαλαρώστε... κάνετε σαν να εκπροσωπείτε την Revolut ορισμένοι εδω μέσα. μερικοί την εκπροσωπούν και γιαυτό όταν έγραψα για τη LeuPay από το πρώτο post που έκανα έπεσαν να με φάνε..... Κλεισε τοτε το λογαριασμο σου και πηγαινε στην Leupay η number26 !! Επρεπε να ανοιξεις θεμα για αυτο?? τραβάς ζόρι βλέπω.... πέφτει ο τζίρος της Revolut ή έχουν προβλήματα οι πελάτες με τα εμβάσματα και φοβάσαι μη σε απολύσουν ;;;
Billator Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Να κάνω update εδώ της δικιάς μου ιστορίας μιας και υπάρχει το thread. Η απάντηση τους μέχρι τώρα (μιας και τους έστειλα μήνυμα πριν μάθω γιατί συνέβει αυτό το λάθος) είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι μιας και έκανα λάθος το IBAN της κατάθεσης και ότι πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός την επόμενη φορά. Αυτή η απάντηση ήρθε κατά τις 5 το πρωί. Τώρα περιμένω την δεύτερη τους απάντηση. Θα φανεί αν είναι πραγματικά επαγγελματίες ή όχι.
noah.johnson Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Να κάνω update εδώ της δικιάς μου ιστορίας μιας και υπάρχει το thread. Η απάντηση τους μέχρι τώρα (μιας και τους έστειλα μήνυμα πριν μάθω γιατί συνέβει αυτό το λάθος) είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι μιας και έκανα λάθος το IBAN της κατάθεσης και ότι πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός την επόμενη φορά. Αυτή η απάντηση ήρθε κατά τις 5 το πρωί. Τώρα περιμένω την δεύτερη τους απάντηση. Θα φανεί αν είναι πραγματικά επαγγελματίες ή όχι. μην ασχολείσαι, πήγαινε σε leupay και number26
Billator Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 μην ασχολείσαι, πήγαινε σε leupay και number26 Για να πήγα στην revolut σημαίνει ότι για την δικιά μου χρήση και ανάγκες δεν αξίζουν οι άλλες δύο. Σόρρυ δεν βλέπω νόημα καθόλου στο σχόλιο σου σε ένα τέτοιο thread και προσωπικά με ενοχλεί.. Προτείνεις σε κάποιον να μην ασχολείται ενώ έχει χάσει λεφτά; Είσαι σοβαρός; Συγγνώμη και όλας για τον τόνο μου. Θα ασχοληθώ και προφανώς δεν θα επιστρέψω να χάσω την διαφορά αυτήν. Εκτός και θες να μου τα στείλεις εσύ για να σταματήσω να ασχολούμαι.
noah.johnson Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Για να πήγα στην revolut σημαίνει ότι για την δικιά μου χρήση και ανάγκες δεν αξίζουν οι άλλες δύο. Σόρρυ δεν βλέπω νόημα καθόλου στο σχόλιο σου σε ένα τέτοιο thread και προσωπικά με ενοχλεί.. Προτείνεις σε κάποιον να μην ασχολείται ενώ έχει χάσει λεφτά; Είσαι σοβαρός; Συγγνώμη και όλας για τον τόνο μου. Θα ασχοληθώ και προφανώς δεν θα επιστρέψω να χάσω την διαφορά αυτήν. Εκτός και θες να μου τα στείλεις εσύ για να σταματήσω να ασχολούμαι. εμένα τώρα γιατί με μπλέκεις με το πρόβλημα σου, τι στιγμή που εσύ ο ίδιος παραδέχτηκες το λάθος σου. εγώ απλά σου που πρότεινα εναλλακτικές σε περίπτωση που δεν τις ήξερες.
Billator Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 εμένα τώρα γιατί με μπλέκεις με το πρόβλημα σου, τι στιγμή που εσύ ο ίδιος παραδέχτηκες το λάθος σου. εγώ απλά σου που πρότεινα εναλλακτικές σε περίπτωση που δεν τις ήξερες. Να στο πω αλλιως, αφού δεν έχεις διάθεση να βοηθήσεις και δεν ξέρεις την κατάσταση απλά δεν γράφεις απλά και μονο επειδή γράφει κάπου revolut στο νήμα δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντήσεις.(αν κρίνω από όλα τα άλλα σου μηνύματα) Το λάθος φίλε μου ήταν της εφαρμογής όχι δικό μου αυτοί έγραψαν ότι ήταν δικό μου. Ζήτησα κάπου εναληκτική αντί για revolut? Το πρόβλημα μου προσπαθώ να λύσω και αναφέρω πως εξελίσσεται. Από την στιγμή που το πιο έξυπνο για βοήθεια είναι να μην ασχοληθώ και να πάω σε κάτι άλλο θα σε παρακαλούσα απλά να απέχεις από την συζήτηση αυτή.
noah.johnson Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Να στο πω αλλιως, αφού δεν έχεις διάθεση να βοηθήσεις και δεν ξέρεις την κατάσταση απλά δεν γράφεις απλά και μονο επειδή γράφει κάπου revolut στο νήμα δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντήσεις.(αν κρίνω από όλα τα άλλα σου μηνύματα) Το λάθος φίλε μου ήταν της εφαρμογής όχι δικό μου αυτοί έγραψαν ότι ήταν δικό μου. Ζήτησα κάπου εναληκτική αντί για revolut? Το πρόβλημα μου προσπαθώ να λύσω και αναφέρω πως εξελίσσεται. Από την στιγμή που το πιο έξυπνο για βοήθεια είναι να μην ασχοληθώ και να πάω σε κάτι άλλο θα σε παρακαλούσα απλά να απέχεις από την συζήτηση αυτή. το σέβομαι. οφείλω όμως να αναφέρω όχι σε εσένα αλλά γενικά σε όποιον δεν το έχει διερευνήσει περισσότερο. το να έχει κάποιος μια από της εναλλακτικές number26/ leupay παράλληλα με την revolut, σημαίνει ότι τα χρήματα θα πηγαίνουν πάντα στον εαυτό του, χωρίς περιθώριο λάθους και το σημαντικότερο θα μπορεί να φορτώσει τον revolut λογαριασμό του μέσα σε μια μέρα, αφού θα χρησιμοποιεί την κάρτα των εναλλακτικών για το top up. 1
Braker1 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 θα σε παρακαλούσα απλά να απέχεις από την συζήτηση αυτή. υποδείξεις για το που θα γράφει ο καθένας από τη στιγμή που δεν βρίζει κτλ θα κάνεις μόνο στον εαυτό σου. "Η ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών και απόψεων είναι ένα από τα πιο πολύτιμα δικαιώματα του ανθρώπου. Κάθε πολίτης μπορεί, κατά συνέπεια, να μιλήσει, να γράψει, και να εκτυπώσει με ελευθερία"
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα