funbreaker Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 όταν η ψήφος του τελευταίου αμόρφωτου ~ αγράμματου ρομα έχει την ίδια ακριβώς αξία με την ψήφο ενός καθηγητή πανεπιστημίου , τότε αυτό - κατά τον Αριστοτέλη- είναι άνισο (άδικο) πόσο πιο απλά να στο πει για να το καταλάβεις , πενηνταράκια το χει κάνει ... υγ δεν έχω τίποτα με τους ρομα, ενα παράδειγμα έφερα μόνο Ξέρεις γιατί ρωτάω και ξαναρωτάω? Γιατί διαφωνώ με το "ο έχων περισσότερα προσόντα να δικαιούται περισσότερους πόρους στην ζωή του", κάτι που έχει επικκρατήσει ως αυτονόητο δικαίωμα του ικανότερου στις μέρες μας. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν το ρητό αυτό εμπεριέχει και κάτι τέτοιο, όχι απαραίτητα επειδή εννοούσε ο Αριστοτέλης αλλά στον τρόπο που το αντιλαμβάνονται οι διάφοροι σύγχρονοί μας. Στο παράδειγμά σου, αν δηλαδή ο τουρκόγυφτος αξίζει να μην έχει ούτε να φάει μιας και δεν έχει ιδιαίτερα προσόντα ενώ ο πυρηνικός φυσικός να δικαιούται πολυτέλεια. Και για να μην πιάνουμε τα άκρα, αν ο ικανότερος αξίζει έστω και τον ελάχιστο περισσότερο πόρο απ τον μη ικανό. (απ' τον μη ικανό όχι τον τεμπέλη) Εσύ στο παράδειγμά σου έθιξες την αναγκαιότητα στον καταμερισμό εργασιών και ευθυνών ανάλογα με τις ικανότητες κάποιου. Να μην βάζουμε δηλαδή τον άσχετο να εγχειρίζει ούτε τον χαζό να αποφασίζει, τα οποία είναι αυτονόητα. Εγώ αναζητώ απόψεις και στην παράμετρο που έθεσα. υγ ούτε εγώ έχω τίποτα με τους τουρκόγυφτους, ενα παράδειγμα έφερα μόνο
Laurelien Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Ξέρεις γιατί ρωτάω και ξαναρωτάω? Γιατί διαφωνώ με το "ο έχων περισσότερα προσόντα να δικαιούται περισσότερους πόρους στην ζωή του", κάτι που έχει επικκρατήσει ως αυτονόητο δικαίωμα του ικανότερου στις μέρες μας. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν το ρητό αυτό εμπεριέχει και κάτι τέτοιο, όχι απαραίτητα επειδή εννοούσε ο Αριστοτέλης αλλά στον τρόπο που το αντιλαμβάνονται οι διάφοροι σύγχρονοί μας. Στο παράδειγμά σου, αν δηλαδή ο τουρκόγυφτος αξίζει να μην έχει ούτε να φάει μιας και δεν έχει ιδιαίτερα προσόντα ενώ ο πυρηνικός φυσικός να δικαιούται πολυτέλεια. Και για να μην πιάνουμε τα άκρα, αν ο ικανότερος αξίζει έστω και τον ελάχιστο περισσότερο πόρο απ τον μη ικανό. (απ' τον μη ικανό όχι τον τεμπέλη) Εσύ στο παράδειγμά σου έθιξες την αναγκαιότητα στον καταμερισμό εργασιών και ευθυνών ανάλογα με τις ικανότητες κάποιου. Να μην βάζουμε δηλαδή τον άσχετο να εγχειρίζει ούτε τον χαζό να αποφασίζει, τα οποία είναι αυτονόητα. Εγώ αναζητώ απόψεις και στην παράμετρο που έθεσα. υγ ούτε εγώ έχω τίποτα με τους τουρκόγυφτους, ενα παράδειγμα έφερα μόνο Αν υπάρχει κάποιος που έχει φάει χρόνια να σπουδάζει και να δουλεύει για να καταφέρει κάτι και κάποιος που είναι ένας χαραμοφάης, τότε δεν είναι άδικο ο δεύτερος να έχει τους ίδιους πόρους με τον πρώτο; 1
funbreaker Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Ξέρεις γιατί ρωτάω και ξαναρωτάω? Γιατί διαφωνώ με το "ο έχων περισσότερα προσόντα να δικαιούται περισσότερους πόρους στην ζωή του", κάτι που έχει επικκρατήσει ως αυτονόητο δικαίωμα του ικανότερου στις μέρες μας. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν το ρητό αυτό εμπεριέχει και κάτι τέτοιο, όχι απαραίτητα επειδή εννοούσε ο Αριστοτέλης αλλά στον τρόπο που το αντιλαμβάνονται οι διάφοροι σύγχρονοί μας. Στο παράδειγμά σου, αν δηλαδή ο τουρκόγυφτος αξίζει να μην έχει ούτε να φάει μιας και δεν έχει ιδιαίτερα προσόντα ενώ ο πυρηνικός φυσικός να δικαιούται πολυτέλεια. Και για να μην πιάνουμε τα άκρα, αν ο ικανότερος αξίζει έστω και τον ελάχιστο περισσότερο πόρο απ τον μη ικανό. (απ' τον μη ικανό όχι τον τεμπέλη) Εσύ στο παράδειγμά σου έθιξες την αναγκαιότητα στον καταμερισμό εργασιών και ευθυνών ανάλογα με τις ικανότητες κάποιου. Να μην βάζουμε δηλαδή τον άσχετο να εγχειρίζει ούτε τον χαζό να αποφασίζει, τα οποία είναι αυτονόητα. Εγώ αναζητώ απόψεις και στην παράμετρο που έθεσα. υγ ούτε εγώ έχω τίποτα με τους τουρκόγυφτους, ενα παράδειγμα έφερα μόνο Αν υπάρχει κάποιος που έχει φάει χρόνια να σπουδάζει και να δουλεύει για να καταφέρει κάτι και κάποιος που είναι ένας χαραμοφάης, τότε δεν είναι άδικο ο δεύτερος να έχει τους ίδιους πόρους με τον πρώτο; Αφού για να προλάβω αυτό που λες διευκρίνησα πως δεν εννοώ τον τεμπέλη αλλά τον εκ φύσεως λιγότερο ικανό. Οι ίσοι πόροι στην ζωή πρέπει να είναι κάτι αυτονόητο απ την στιγμή που 2 εργαζόμενα άτομα προσφέρουν τον ίδιο χρόνο εξυπηρετώντας την κοινωνία απ τον τομέα που ο καθένας μπορεί. Είτε πουλώντας μπανάνες σε ντάτσουν είτε σχεδιάζοντας διαστημόπλοια. Δίνοντας λιγότερους πόρους στον ανίκανο τον τιμωρούμε που γεννήθηκε πιο χαζός?
Laurelien Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δεν θα ελεγα ειναι τιμωρια αλλα ο,τι αξιζει πρεπει να παιρνει ο καθενας. Δεν μπορει καποιος που φτιαχνει διαστημοπλοια να παιρνει τις ιδιες απολαβες με καποιον που πουλαει μπανανες. Νομιζω ειναι αυτονοητο αυτο. Ο πρωτος κανει κατι πολυ πιο δυσκολο, κουραστικο και χρησιμο.
zio10 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 όταν η ψήφος του τελευταίου αμόρφωτου ~ αγράμματου Ρομά που δεν εχει πάει ούτε στο δημοτικό, έχει την ίδια ακριβώς αξία με την ψήφο ενός καθηγητή πανεπιστημίου , τότε αυτό - κατά τον Αριστοτέλη- είναι άνισο (άδικο) πόσο πιο απλά να στο πει για να το καταλάβεις , πενηνταράκια το χει κάνει ... υγ δεν έχω τίποτα με τους Ρομά, ενα παράδειγμα έφερα μόνο Κάτι με το οποίο δεν πιστεύω ότι διαφωνούν πολλοί!
funbreaker Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δεν θα ελεγα ειναι τιμωρια αλλα ο,τι αξιζει πρεπει να παιρνει ο καθενας. Δεν μπορει καποιος που φτιαχνει διαστημοπλοια να παιρνει τις ιδιες απολαβες με καποιον που πουλαει μπανανες. Νομιζω ειναι αυτονοητο αυτο. Ο πρωτος κανει κατι πολυ πιο δυσκολο, κουραστικο και χρησιμο. Δεν θα έλεγες τιμωρία αλλά είναι τιμωρία. Τιμωρία επειδή είναι άτυχος. Δεν πρέπει να αμοίβεται ο καθένας με βάση όσα προσόντα έτυχε να έχει. Γιατί ο ικανός δεν είναι κάτι άλλο πέραν από τυχερός. Τα αγαθά πρέπει να μοιράζονται ισότιμα σε όλους ανάλογα με τον χρόνο που αφιερώνουν στην εργασία τους ότι κι αν αυτή είναι. Μπορεί, αρκεί οι κοινωνίες μας να μην βασίζονται στους νόμους της ζούγκλας, δηλαδή ο ισχυρός να απολαμβάνει περισσότερα. Αυτό είναι το πρόβλημα που είπα εξαρχής ότι έχουμε καταλήξει να είναι και αυτονόητος αυτός ο παραλογισμός. Αυτονόητο θα έπρεπε να είναι το αντίθετο: ίσα αγαθά σε όλους ανεξάρτητα του πως έτυχε να γεννηθούν. Δεν νομίζω να κάνει κάτι πιο δύσκολο και κουραστικό από κάποιον που σκάβει σε ορυχεία. Ως προς το χρήσιμο, η χρησιμότητα είναι σχετική. Χρήσιμος είναι και ο σκουπιδιάρης, αν δεν υπήρχε θα είχαμε χοντρό πρόβλημα. 1
silverado Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 όταν η ψήφος του τελευταίου αμόρφωτου ~ αγράμματου Ρομά που δεν εχει πάει ούτε στο δημοτικό, έχει την ίδια ακριβώς αξία με την ψήφο ενός καθηγητή πανεπιστημίου , τότε αυτό - κατά τον Αριστοτέλη- είναι άνισο (άδικο) πόσο πιο απλά να στο πει για να το καταλάβεις , πενηνταράκια το χει κάνει ... υγ δεν έχω τίποτα με τους Ρομά, ενα παράδειγμα έφερα μόνο Ατυχες παραδειγμα. Αν ο τελευταιος αμορφωτος Ρομα ειναι καλος οικογενειαρχηςς και τιμιος ως προς τους αλλους,ενω ο καθηγητης πανεπιστημιου ειναι τερας διαφθορας, θα εξακολουθουσες να πιστευεις το ιδιο ;
funbreaker Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Ατυχες παραδειγμα. Αν ο τελευταιος αμορφωτος Ρομα ειναι καλος οικογενειαρχηςς και τιμιος ως προς τους αλλους,ενω ο καθηγητης πανεπιστημιου ειναι τερας διαφθορας, θα εξακολουθουσες να πιστευεις το ιδιο ; Σωστά γιατί για να είσαι καλός ψηφοφόρος δεν αρκεί να σου κόβει αλλά πρέπει να είσαι και ηθικός. Την μόρφωση την μετράς, την ηθική όμως δεν μπορείς. 1
onty Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Η σωστη κριση ειναι προιον εμπειριας. Η εμπειρια ειναι προιον λανθασμενης κρισης. - ουτε που θυμαμαι
defacer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 όταν η ψήφος του τελευταίου αμόρφωτου ~ αγράμματου Ρομά που δεν εχει πάει ούτε στο δημοτικό, έχει την ίδια ακριβώς αξία με την ψήφο ενός καθηγητή πανεπιστημίου , τότε αυτό - κατά τον Αριστοτέλη- είναι άνισο (άδικο) Κατ' επέκταση, υπάρχει εδώ στο φόρουμ αρκετός κόσμος του οποίου η ψήφος δε θα έπρεπε να έχει την ίδια αξία με τη δική μου μιας και πρόκειται για λιγότερο μορφωμένους απο μένα. Παρακαλώ όποιος ανήκει σ' αυτή την κατηγορία να απαντήσει. Αν δεν απαντήσει κανείς, νομίζω πως θα έχουμε δώσει έμμεσα μια απάντηση στον Maus. Έχεις διαβάσει όλα τα Νικομάχεια; Γιατί αν όχι, νομίζω πως σίγουρα μπορείς να μιλάς για λογαριασμό του Αριστοτέλη.
Mau-Maus Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Παιδιά τα παράπονα σας στον ασήμαντο αυτόν γέροντα που ειπε την φράση , δεν ειναι δική μου ! όποιος δεν καταλαβαίνει τι εννοεί ας τον διαβάσει λιγο έχει να κερδίσει πολλά στην ζωη του ! Επειδή όμως βλέπω δεν το πολύ έχετε με το θέμα και θέλετε επεξηγήσεις , ας πω με δυο κουβέντες τι πίστευε ο Αριστοτέλης .. οι άνθρωποι έλεγε , είμαστε όμοιοι μεταξύ μας , όχι όμως ίδιοι ! οπότε αφού δεν είμαστε ίδιοι πως μπορούμε να είμαστε και ίσοι ? για να μάθετε περισσότερα διαβάστε τον, μόνο χαμένος δεν θα παει ο χρόνος σας ..
funbreaker Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Παιδιά τα παράπονα σας στον ασήμαντο αυτόν γέροντα που ειπε την φράση , δεν ειναι δική μου ! όποιος δεν καταλαβαίνει τι εννοεί ας τον διαβάσει λιγο έχει να κερδίσει πολλά στην ζωη του ! Επειδή όμως βλέπω δεν το πολύ έχετε με το θέμα και θέλετε επεξηγήσεις , ας πω με δυο κουβέντες τι πίστευε ο Αριστοτέλης .. οι άνθρωποι έλεγε , είμαστε όμοιοι μεταξύ μας , όχι όμως ίδιοι ! οπότε αφού δεν είμαστε ίδιοι πως μπορούμε να είμαστε και ίσοι ? για να μάθετε περισσότερα διαβάστε τον, μόνο χαμένος δεν θα παει ο χρόνος σας .. Και ξαναρωτάω εγώ, ίσοι ως προς τι? Ως προς τα δικαιώματα?
Alithinos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 "πιστεύω πως είναι δίκαιο να κοιτά ο καθένας τη δουλειά του" "το μόνο που ξέρω σίγουρα, είναι ότι δεν ξέρω τίποτα αρκετά" "κοιτάζοντας στην άβυσσο, η άβυσσος κοιτά σε εσένα" "μέτρον άριστον" "γίνεται να πιστεύω στην ιππασία και να μη πιστεύω ότι υπάρχουν άλογα ?" "100 η αλεπού 110 το αλεπουδόπουλο ?" "ε ρε τι τραβάμε και δεν το μαρτυράμε" "η άγνοια είναι η μεγαλύτερη ασθένεια" "άμα πάρουμε έναν εγκληματία και τον ελέγξουμε, θα ισχυριστεί πως το έγκλημα που έκανε καλώς το έκανε, και πως για την κατάστασή του ήταν δικαιολογημένο και σωστό να το κάνει. άρα δεν θέλει κανείς πραγματικά να είναι κακός, αλλά ο λόγος που κάνει κάποιος κακά πράγματα είναι επειδή δεν ξέρει τι είναι το πραγματικά κακό και το πραγματικά καλό" "το κακό δεν έχει ύπαρξη από μόνο του, αλλά είναι όπως και το σκοτάδι, δηλαδή όπως το σκοτάδι είναι η απουσία ενός όντως όντος, του φωτός, έτσι και το κακό είναι η απουσία του καλού" 1
TriLoBiTe Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 "μέτρον άριστον" Μπράβο που δεν έβαλες μπροστά το παν 2
zio10 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Μπράβο που δεν έβαλες μπροστά το παν Είσαι πολύ ψαγμένος ρε φίλε!
Προτεινόμενες αναρτήσεις