Merenda7 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2022 Καλησπέρα σε όλους. Προσφατα(αρχες αυγουστου) άλλαξα πάροχο. Απο ηδικα σε τηλεφωνικη συνομιλια- μου ειπαν πως δεν χρειάζετε να κανω ακυρωση και νεα αιτηση για το ΚΟΤ. Ωστοσο εστειλα και email Και παραθέτω αυτη την πληροφορια,ισως σας ενδιαφερει Σε ερωτημά μου - Καλησπέρα σας. Σε τηλεφωνικη συνομιλία που είχα μαζι σας, ενημερωθηκα πως για αλλαγη παροχου δεν χρειαζετε πλεον να γινει ακύρωση και νέα αιτηση για κοτ β. Το συστημα ενημερωνει αυτοματα τον εκάστοτε πάροχο. Ωστόσο στην ιστοσελίδα σας παραμένει η πληροφορια πως κανουμε ακυρωση και νέα αιτηση. Παρακαλω θερμά για μία έγκυρη ενημέρωση επι του θέματος Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτέρων Με εκτιμιση Κ.........Μ..... Η απάντηση που έλαβα σημερα ειναι η εξης- Koinoniko Oikiako Timologio <[email protected]> Προς:marianna Παρ 26 Αυγ στις 9:20 π.μ. Καλημέρα σας, Η ενημέρωση υπάρχει για να καλύπτει και όσους αλλάζουν όνομα στην παροχή που πρέπει να κάνουν νέα αίτηση. 2
Merenda7 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Σύμφωνα με τις προϋποθέσεις για χορήγηση του ΚΟΤ - . Η κατανάλωση της κύριας κατοικίας του να είναι τουλάχιστον 200 kWh ανά 4μηνο και η 4μηνιαία κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα ανώτατα όρια κατανάλωσης που ορίζονται για την κατηγορία δικαιούχου ΚΟΤ στην οποία ανήκει. Διευκρινίζεται ότι στα όρια κατανάλωσης δε λαμβάνεται υπόψη η νυχτερινή κατανάλωση για τους καταναλωτές που διαθέτουν μετρητή νυχτερινού τιμολογίου, με εξαίρεση την Ζ’ κατηγορία δικαιούχων. Αρα, τώρα με τις νεες εξελίξεις ,εαν αλλάζω πάροχο κάθε μήνα(τουλάχιστον για σεπτέβιο και οκτώβριο που δεν θα έχω κλιματιστικά για ψυξη-θέρμανση) και έχω κατανάλωση κάτω απο 200 kwh τον μήνα, δεν θα έχω την έκπτωση ΚΟΤ ? Σωστά?
Kozanitis1 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 14 λεπτά πριν, Merenda7 είπε Σύμφωνα με τις προϋποθέσεις για χορήγηση του ΚΟΤ - . Η κατανάλωση της κύριας κατοικίας του να είναι τουλάχιστον 200 kWh ανά 4μηνο και η 4μηνιαία κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα ανώτατα όρια κατανάλωσης που ορίζονται για την κατηγορία δικαιούχου ΚΟΤ στην οποία ανήκει. Διευκρινίζεται ότι στα όρια κατανάλωσης δε λαμβάνεται υπόψη η νυχτερινή κατανάλωση για τους καταναλωτές που διαθέτουν μετρητή νυχτερινού τιμολογίου, με εξαίρεση την Ζ’ κατηγορία δικαιούχων. Αρα, τώρα με τις νεες εξελίξεις ,εαν αλλάζω πάροχο κάθε μήνα(τουλάχιστον για σεπτέβιο και οκτώβριο που δεν θα έχω κλιματιστικά για ψυξη-θέρμανση) και έχω κατανάλωση κάτω απο 200 kwh τον μήνα, δεν θα έχω την έκπτωση ΚΟΤ ? Σωστά? 200 kWh ανά τετράμηνο.. δηλαδη 50 kWh το μήνα.., απίθανο μου φαίνεται να καταναλώνεις λιγότερο από 2kwh τη μέρα.., εκτός αν λείπεις.. Για να έχεις την έκπτωση θα πρέπει η κατανάλωση σου να είναι μεταξύ 200 και του ορίου που έχεις κιλοβατωρών, για ένα ολόκληρο τετράμηνο.. 1
akaloith Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 πηρα τηλεφωνο το 800 900 1000 και μου ειπαν οτι μετρανε ολες οι kwh για το οριο κοτ 1400 και οχι μονο οι ημερησιες. τι ισχυει τελικα;;;
Foutrelis Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 3 λεπτά πριν, akaloith είπε πηρα τηλεφωνο το 800 900 1000 και μου ειπαν οτι μετρανε ολες οι kwh για το οριο κοτ 1400 και οχι μονο οι ημερησιες. τι ισχυει τελικα;;; https://deddie.gr/el/upiresies/eidika-timologia/koinwniko-oikiako-timologio/timologisi/ Αναφορά σε κείμενο Για τον υπολογισμό της υπέρβασης των ορίων κατανάλωσης κάθε κατηγορίας δικαιούχου δεν λαμβάνεται υπόψη η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας βάσει νυκτερινού τιμολογίου.
Drake27 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Εκανα και εγω αιτηση για ΚΟΤ Β και εγινε δεκτη,ειμαι στην protergia και σημερα μου απενεργοποιησαν να δηλωνω της κιλοβατωρες επειδη μπηκα σε ΚΟΤ, τους πηρα τηλ και μου ειπαν οτι βαση νομοθεσιας πλεον την μετρηση θα τους την δινει ο ΔΕΔΔΗΕ καθε τετραμηνο και θα πληρωνω εναντι 3 μηνες και εναν εκκαθαριστικο. Υσχυει κατι τετοιο?!Γιατι ηξερα τι θα πληρωνω οταν εδινα εγω την μετρηση,τωρα θα ειναι λαχειο για μενα.
akaloith Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 μπουρδελο και της λεω ρωτηστε το σιγουρα.... και το ρωτησε.... λινκ απο τη δεη;;; οσο για τη προτεργια.... αλητεια.. σου λεει θες κοτ; θα σου βαζουμε οτι kwh θελουμε....
Drake27 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Και ποιος δηλαδη μπορει να σου δωσει καθε μηνα να τους στελνεις την μετρηση και να εισαι και ΚΟΤ?
korakios Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, akaloith είπε πηρα τηλεφωνο το 800 900 1000 και μου ειπαν οτι μετρανε ολες οι kwh για το οριο κοτ 1400 και οχι μονο οι ημερησιες. τι ισχυει τελικα;;; μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια, διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες 1 ώρα πριν, akaloith είπε μπουρδελο και της λεω ρωτηστε το σιγουρα.... και το ρωτησε.... λινκ απο τη δεη;;; οσο για τη προτεργια.... αλητεια.. σου λεει θες κοτ; θα σου βαζουμε οτι kwh θελουμε.... ο κάθε πάροχος έχει συγκεκριμένο τιμολόγιο για ΚΟΤ, δηλαδή υπάρχει περίπτωση να είσαι σε ένα πρόγραμμα Χ αλλά όταν μπεις σε ΚΟΤ να στο αλλάξει σε Ψ που αφορά ΚΟΤ 1 ώρα πριν, Drake27 είπε Εκανα και εγω αιτηση για ΚΟΤ Β και εγινε δεκτη,ειμαι στην protergia και σημερα μου απενεργοποιησαν να δηλωνω της κιλοβατωρες επειδη μπηκα σε ΚΟΤ, τους πηρα τηλ και μου ειπαν οτι βαση νομοθεσιας πλεον την μετρηση θα τους την δινει ο ΔΕΔΔΗΕ καθε τετραμηνο και θα πληρωνω εναντι 3 μηνες και εναν εκκαθαριστικο. Υσχυει κατι τετοιο?!Γιατι ηξερα τι θα πληρωνω οταν εδινα εγω την μετρηση,τωρα θα ειναι λαχειο για μενα. όχι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο απο τη νομοθεσία
phanispal Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, Foutrelis είπε https://deddie.gr/el/upiresies/eidika-timologia/koinwniko-oikiako-timologio/timologisi/ Ειλικρινά αναρωτιέμαι πώς δεν το έχουν αλλάξει ακόμα αυτό.
korakios Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, Drake27 είπε Εκανα και εγω αιτηση για ΚΟΤ Β και εγινε δεκτη,ειμαι στην protergia και σημερα μου απενεργοποιησαν να δηλωνω της κιλοβατωρες επειδη μπηκα σε ΚΟΤ, τους πηρα τηλ και μου ειπαν οτι βαση νομοθεσιας πλεον την μετρηση θα τους την δινει ο ΔΕΔΔΗΕ καθε τετραμηνο και θα πληρωνω εναντι 3 μηνες και εναν εκκαθαριστικο. Υσχυει κατι τετοιο?!Γιατι ηξερα τι θα πληρωνω οταν εδινα εγω την μετρηση,τωρα θα ειναι λαχειο για μενα. όχι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο απο τη νομοθεσία επίσης έχε το νου σου αν σου άλλαξαν πρόγραμμα Spoiler
Drake27 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 1 λεπτό πριν, korakios είπε όχι δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο απο τη νομοθεσία Και τι μπορω να κανω για αυτο? Καταγγελια στην ΡΑΕ?
korakios Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Μόλις τώρα, Drake27 είπε Και τι μπορω να κανω για αυτο? Καταγγελια στην ΡΑΕ? ξεκίνα πρώτα γραπτώς με παράπονο (και διάβασε πιο πάνω μιας και έγραψα και άλλα περι νόμιμης αλλαγής προγράμματος)
valadsk Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Στις 26/8/2022 στις 2:59 ΜΜ, Merenda7 είπε Καλησπέρα σε όλους. Προσφατα(αρχες αυγουστου) άλλαξα πάροχο. Απο ηδικα σε τηλεφωνικη συνομιλια- μου ειπαν πως δεν χρειάζετε να κανω ακυρωση και νεα αιτηση για το ΚΟΤ. Ωστοσο εστειλα και email Και παραθέτω αυτη την πληροφορια,ισως σας ενδιαφερει Σε ερωτημά μου - Καλησπέρα σας. Σε τηλεφωνικη συνομιλία που είχα μαζι σας, ενημερωθηκα πως για αλλαγη παροχου δεν χρειαζετε πλεον να γινει ακύρωση και νέα αιτηση για κοτ β. Το συστημα ενημερωνει αυτοματα τον εκάστοτε πάροχο. Ωστόσο στην ιστοσελίδα σας παραμένει η πληροφορια πως κανουμε ακυρωση και νέα αιτηση. Παρακαλω θερμά για μία έγκυρη ενημέρωση επι του θέματος Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτέρων Με εκτιμιση Κ.........Μ..... Η απάντηση που έλαβα σημερα ειναι η εξης- Koinoniko Oikiako Timologio <[email protected]> Προς:marianna Παρ 26 Αυγ στις 9:20 π.μ. Καλημέρα σας, Η ενημέρωση υπάρχει για να καλύπτει και όσους αλλάζουν όνομα στην παροχή που πρέπει να κάνουν νέα αίτηση. εννοείται ότι κάνεις ακύρωση και στη συνέχεια ξανά νέα αίτηση. Και το καλύτερο να περιμένεις 1 εβδομαδα πριν κανεις ξανα αιτηση με το νεο αριθμο παροχης. είχα πάει στη δεη και την ημερα που ενεργοποιηθηκα, ακυρωσα αιτηση και ξαναεκανα, δυστυχως ομως το συστημα κάπου μπερδευτηκε και ένα μηνα ημουν χωρις κοτ παρά το γεγονός ότι είχα ενεργοποιημενη αιτηση. την ξανακυρωσα και την ξαναεκανα. Ο δευτερος λογαριασμος ειχε κανονικα κοτ. Ζητησα επαναυπολογισμο τον πρωτο καθως ειχα κοτ και η απαντηση που ελαβα.. δικο μου ερωτημα Καλησπέρα σας. Στο λογαριασμό μου που εκδόθηκε 19.7 δεν περιλαμβάνει έκπτωση κοινωνικού οικιακού τιμολογίου που έχω ενεργοποιημένη από τις 21/6 με το νέο αριθμό παροχής, μετά τη μετάβαση στη ΔΕΗ στις 20/6. Γιατί δεν υπολογίζεται η έκπτωση; Παρακαλώ την έκδοση διορθωτικού λογαριασμού με την έκπτωση ΚΟΤ περασμένη. και η απαντηση τους Αγαπητέ πελάτη, Σε συνέχεια της επικοινωνία σας, σας ενημερώνουμε ότι η ένταξη της συγκεκριμένης παροχής σε ΚΟΤ, ολοκληρώθηκε στις 20/07/22. Ο λογαριασμός σας εκδόθηκε με ημερομηνία 18/07/22. Από τον επόμενο λογαριασμό και έπειτα, η έκπτωση που δικαιούστε, θα εφαρμόζεται κανονικά. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία. δεν το εψαξα παραπανω, δεν καταλαβαίνει τι τις ελεγα αυτη που μου απαντουσε και απλα το δεχτηκα. ο δευτερος ειχε κανονικα κοτ.
korakios Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2022 1 λεπτό πριν, valadsk είπε Αγαπητέ πελάτη, Σε συνέχεια της επικοινωνία σας, σας ενημερώνουμε ότι η ένταξη της συγκεκριμένης παροχής σε ΚΟΤ, ολοκληρώθηκε στις 20/07/22. εξακρίβωσέ το μέσω ΗΔΙΚΑ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα