iamyou Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα, είμαι άνεργος φοιτητής(19-20 ετών), δεν έχω λογαριασμό σε κάποια τράπεζα και θα ήθελα να βγαλω προπληρωμένη κάρτα για αγορά στο internet(είτε επαναφορτιζόμενη είτε μη). Υπάρχει τράπεζα που να εκδίδει τέτοια κάρτα χωρίς πολλά δικαιολογητικά,χαρτιά κτλ; Τι έχετε να προτείνετε; Είμαι αρκετά άσχετος με το συγκεκριμένο θέμα οπότε δεν έχω ιδέα.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
GeorgeGK Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Μπορείς να πας σε κάποια τράπεζα και να βγάλεις μια χρεωστική. Και εγώ σαν φοιτητής είχα πάει με μηδενικό εισόδημα και άνοιξα κανονικά λογαριασμό στην Πειραιώς και έβγαλα μια χρεωστική. Τώρα όποτε θέλω να αγοράσω κάτι απλά πάω και κάνω κατάθεση τα χρήματα που θέλω στο λογαριασμό. Και δεν πληρώνεις ούτε προμήθειες για φόρτισμα ούτε τίποτα. Δεν ξέρω βέβαια αν παίζει τίποτα με τα cc.
zio10 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Μπορείς να πας σε κάποια τράπεζα και να βγάλεις μια χρεωστική. Και εγώ σαν φοιτητής είχα πάει με μηδενικό εισόδημα και άνοιξα κανονικά λογαριασμό στην Πειραιώς και έβγαλα μια χρεωστική. Τώρα όποτε θέλω να αγοράσω κάτι απλά πάω και κάνω κατάθεση τα χρήματα που θέλω στο λογαριασμό. Και δεν πληρώνεις ούτε προμήθειες για φόρτισμα ούτε τίποτα. Δεν ξέρω βέβαια αν παίζει τίποτα με τα cc. Τώρα δεν σου ανοίγουν τόσο εύκολα λογαριασμό (μέχρι πριν λίγο καιρό τουλάχιστον).
iamyou Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δε θελω απαραιτητα να φτιαξω λογαριασμο.Καλυτερα φανταζομαι προπληρωμενη για να μη χρειαζεται να κανω διαφορα τετοια.
Bayern Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δε θελω απαραιτητα να φτιαξω λογαριασμο.Καλυτερα φανταζομαι προπληρωμενη για να μη χρειαζεται να κανω διαφορα τετοια. Πριν 2 χρόνια που το ήθελα και εγώ να ανοίξω τέτοια κάρτα είδα ότι ανάλογα με τόσο πόσο σε χρεώνει και η τράπεζα ένα ποσό για να την φορτώσεις οπότε έκανα χρεωστικη...