Stef_25 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Παιδια,ειχα παραγγειλει κατι απο το συγκεκριμενο καταστημα,αλλα σημερα που παρελαβα,εστειλαν λαθος προιον. Αντι να μου στειλουν για το redmi note 3 προστατευτικο θηκη κτλ,μου εστειλαν για το lenovo note 3. Το προβλημα ειναι ομως,οτι στο ιστορικο των παραγγελιων μου στο site δεν φαινεται πουθενα η παραγγελια ουτε στο mail μου. Φαινεται ομως στο ιστορικο στο paypal μου. Τι μπορω να κανω? Θα πρεπει να μπλεξω με επιστροφες προιοντων παλι για να μου αντικαταστησουν το προιον ετσι?
zio10 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Μίλα πρώτα μαζί τους (αν βρεις κανέναν γιατί πρέπει να έχουν γιορτές τώρα αυτοί) μήπως και σου στείλουν τα σωστά πριν πάρουν πίσω τα λάθος.
aces Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Αναγκαστικα ναι επιστροφη αλλα πλεον απο Δευτερα-Τριτη 16/2 που επιστρεφουν ολοι στις θεσεις τους στην Κίνα. Καλυτερα να μην πειραξεις το προιον που ηρθε εφοσον ειναι λαθος παραγγελια. Στο PP φαινεται το ιστορικο ισως δεν ειχες κανει login οταν πληρωσεις μεσω του site κ ετσι δεν αποθηκευτηκε καπου
NetJammer Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) εκανες express paypal checkout γι αυτο δεν υπαρχει στο ιστορικο παραγγελιων στο account σου..Στο paypal γραφει το ID της αποδειξης και με τον αριθμο αυτο θα τσεκαρεις απο εδω -> http://goo.gl/BXliVVθα συμπληρωσεις τα στοιχεια και θα δεις τα στοιχεια της παραγγελιας σου..Μετα ειτε στελνεις email ειτε απο το chat,αν ποτε πανε για δουλεια...Και εγω την πατησα σημερα και εκανα μια παραγγελια και βιαζομουν. Τωρα αναγκαστικα Θα περιμενω να τελειωσουν οι γιορτες τους μεχρι 15 του μηνος. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2016 από NetJammer
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα